quote:
Van de 12 konden er 7 niet, volgende week konden er meer, vandaar.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waarom dat![]()
En nee, geen last van gehad, het was een leuke avond![]()
Is in dit geval niet nodigquote:Op zondag 29 januari 2006 02:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Eerst snuffelen doka, dan verder kijken![]()
![]()
Mijn IP, waar is iequote:Op zondag 29 januari 2006 02:45 schreef doka het volgende:
[..]
Ik snap dat gezeur over beukende Bart niet zoHoe sneller je typt hoe harder het gaat
![]()
Geeft niet, ik heb hem nu dat is het belangrijkstequote:Op zondag 29 januari 2006 02:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja sorry. Het wordt al wat later en heb al wat portjes naar binnen gegooid. Kan niet meer zo goed mikken nu![]()
quote:
Halo... daar is het Tanja topic voorquote:
Met jouw watquote:Op zondag 29 januari 2006 02:46 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik kwam ooit iemand tegen en zei tegen mij, het komt nooit meer goed met jouw.
thnx lekker simpel, 2 newsman, alst je nie aan staat ga zelf, ik heb nu ff net zo weinig te doen als jij, vind et wel leuk hiero!! jammer he??quote:
Bacardiquote:Op zondag 29 januari 2006 02:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Van de 12 konden er 7 niet, volgende week konden er meer, vandaar.
Maar wel een mand gehad gevuld met bacardi, dus dat vergoedde veel![]()
Ik had je nog wel verwacht, maar ja, als de avond zo gezellig was..........![]()
Ja, Tanja-pics zijn off-topic hierquote:Op zondag 29 januari 2006 02:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Halo... daar is het Tanja topic voor
Ben jij wel "de" Tanjaquote:Op zondag 29 januari 2006 02:47 schreef tann het volgende:
[..]
thnx lekker simpel, 2 newsman, alst je nie aan staat ga zelf, ik heb nu ff net zo weinig te doen als jij, vind et wel leuk hiero!! jammer he??
Ik vindt poesje anders zo ook wel leuk en lief scheel kijkendquote:Op zondag 29 januari 2006 02:47 schreef doka het volgende:
[..]
Die is even undercoverIt will be back
![]()
Neuken is net fietsen, dat verleer je nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |