ik vind de kleuren erg mooi maar die bolle kont is echtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
deze heeft weer zo een bol achterwerk...ben daar toch niet zo een fan van
Ik vind high mount uitlaten uberquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:57 schreef yup het volgende:
Alleen ik vind die high mount uitlaten beetje lelijk, ze meoten gewoon beetje laag hangen net als de Hayabusa... (en verder ultra dikke uitlaten natuurlijk)
Maar een TL1000, is dat niet dat ding waar zoveel klappers is mee gebeurd ?
Ik krijg altijd wel een heel leuk cijfer terug met drie nullen er achter, huizenbezitter he.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:22 schreef Rausdouwer het volgende:
Eens gestolen, altijd gestolen.Of zoiets.
Denk je dat je nog centen terugkrijgt dan? Dat zou wel mooi zijn.
Dit TL1000 ziet er wel mooi uit.Rood ook. Welke kleur wil jij dan? Een gele?
Ik denk dat ik er steeds meer aan het wennen ben.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
deze heeft weer zo een bol achterwerk...ben daar toch niet zo een fan van
Respect voor iedereen die Dakar uitreed, en nog net even meer voor deze 2.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:12 schreef Rausdouwer het volgende:
Ah geweldig die artikelen over Dakar. Hulde met name voor Mirjam Pol die als eerste vrouw Le Dakar uitrijdt en Henno van Bergeijk die met zijn XT500 en minimale materialen ook de finish haalt.![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:24 schreef Faithy het volgende:
*gaat een beetje meelurken*
*ook motorrijbewijs wil gaan halen*
(verkapte tvp)
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:24 schreef Faithy het volgende:
(verkapte tvp)
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:31 schreef Faithy het volgende:
vorig weekend motors gekeken![]()
*kwijl*
moet alleen mn motor-kennis nog op 'auto-niveau' krijgen (en dat voor een vrouw), dus dan zal ik vast wel kunnen zeggen WAT voor moois ik allemaal gezien heb
Weet wel dat er een nieuwe Suzuki was (rood met blauw) die erg
was
Dat bod ¤ 3.000,- 24-12-2005 22:49:18 , dat is van mij.quote:
Qua vrouwen ben je hier in goed gezelschap, Rebbel, R2D2 en Raus zijn ook helemaal waus van motoren.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:31 schreef Faithy het volgende:
vorig weekend motors gekeken![]()
*kwijl*
moet alleen mn motor-kennis nog op 'auto-niveau' krijgen (en dat voor een vrouw), dus dan zal ik vast wel kunnen zeggen WAT voor moois ik allemaal gezien heb
Weet wel dat er een nieuwe Suzuki was (rood met blauw) die erg
was
Welkomquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:24 schreef Faithy het volgende:
(verkapte tvp)
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat bod ¤ 3.000,- 24-12-2005 22:49:18 , dat is van mij.![]()
Ik was hem alleen alweer vergeten.![]()
Volgens mij kon ik hem voor ¤ 3.250 meenemen.
Maar ik zat mij toen af te vragen wat een nieuwe tank wel moet kosten, en schadevrij heb je ze ook voor ¤ 3.750.
Maar ik ga hem nu even bellen en kijken, en anders maken we van deze tank een special paint ofzo met de tijd.![]()
Zou er alleen ook niet een nieuwe teller opgekomen zijn gezien de kilometerstand.![]()
[..]
Qua vrouwen ben je hier in goed gezelschap, Rebbel, R2D2 en Raus zijn ook helemaal waus van motoren.![]()
Straks kunnen de meiden hun eigen meetings houden qua opkomst.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij hebben drie R'etjes in ons cluppie
![]()
Ik sta niet meer in de OP zie ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:34 schreef Faithy het volgende:![]()
waarom denk je dat ik 't zei![]()
*gaat even motors kijken van slowchat-leden*
dat is ook de enige BMW motorfiets die mooi isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:53 schreef Faithy het volgende:
Worldbeater:
zelf ben ik niet zo'n fan van BMW motoren, vind het vaak van die kolossen.. maar om heel eerlijk te zijn ziet die hierboven er wel redelijk uit..
Als je én geen talent hebt én zomervakantie van een maand dan is het nog binnen een periode van 7 maanden te halen (1x in de week lessen).quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:50 schreef Faithy het volgende:
Raithy
Zat gisteren al beetje te graven naar rijopleidingen, net maar 's verder gegaan..
moet sowieso even wachten tot april denk ik, want dan kan ik gaan lessen op motor >25Kwen kan ik na slagen sowieso op elke motor naar keuze (proberen te
) rijden..
Even vraagje: hoe lang ben je er gemiddeld mee bezig het te halen? En wat kost een les heden ten dage? Kan daar nergens informatie over vinden
Voor de kosten en de duur zul je zo wel een antwoord gaan krijgen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:50 schreef Faithy het volgende:
Raithy
Zat gisteren al beetje te graven naar rijopleidingen, net maar 's verder gegaan..
moet sowieso even wachten tot april denk ik, want dan kan ik gaan lessen op motor >25Kwen kan ik na slagen sowieso op elke motor naar keuze (proberen te
) rijden..
Even vraagje: hoe lang ben je er gemiddeld mee bezig het te halen? En wat kost een les heden ten dage? Kan daar nergens informatie over vinden
Wat heb jij nog met die KLX te makenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar ik moest toch nog even bellen of het zijkapje van de KLX al binnen gekomen is, en die ligt nu klaar, dus ik ga wel ff kijken. Ben benieuwd hoeveel geld er nog af kan als ik dus niets inruil.
Jammer van de kleur.![]()
Was dat ding nog een beetje vooruit te branden of niet? Had ie genoeg koppel enzoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Begin vorig jaar had ik deze motor, BMW's hebben een andere naam dan in de autowereld.
Over het algemeen zijn ze niet echt populair onder de "echte" motorliefhebbers.![]()
Maar dit model doet wel leuk mee, en 2 cylinder motoren hebben een heel mooi uitlaatgeluid.![]()
[afbeelding]
Welkom Faithy, hadden we hier niet al eerder een vrouwlijk Faith persoon die hier nooit meer komt maar wel al een rijbewijs A hadquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:50 schreef Faithy het volgende:
Raithy
) rijden..
Juist nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:58 schreef Faithy het volgende:
Achteruit inparkeren vervalt neem ik aan?![]()
Jawel, maar dan met de motor aan je zijde en dan lekker neer laten kletterenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:58 schreef Faithy het volgende:
Bijzondere verrichtingen.. wat moet ik me daar bij indenken? eigenlijk? Achteruit inparkeren vervalt neem ik aan?![]()
welkomquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:58 schreef Faithy het volgende:
ik kan vast wel aan een bepaald iemandvragen of hij me wat theorie wil geven voordat ik ga lessen
en ik denk dat hij dat me wel uit wil leggen
![]()
hm.. als ik deze baan zo hou, dan kan ik idd deze zomer met wat geluk wel mn bewijs halen...zijn de examenkosten overigens hetzelfde als voor rijbewijs B? (200 euri?)
Bijzondere verrichtingen.. wat moet ik me daar bij indenken? eigenlijk? Achteruit inparkeren vervalt neem ik aan?![]()
Met kosten van rijschool is dat dus ongeveer het dubbele, bij mijn (ex-)rijschool althansquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:16 schreef Faithy het volgende:
Praktijk
praktijkexamen A Voertuigbeheersing ¤ 41,05
praktijkexamen A Verkeersdeelneming ¤ 96,95
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:30 schreef hicham het volgende:
Mercy,
Ik kom mijn afspraak nog even na met dat meisje dat ik het kapje zou regelen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:48 schreef hicham het volgende:
Wat heb jij nog met die KLX te makenLet it go man
Like you did not know.quote:Was dat ding nog een beetje vooruit te branden of niet? Had ie genoeg koppel enzo
En waar kom jij dan nu ineens vandaan?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:28 schreef dunc het volgende:
(nog)Niet-MC'ers topic take over!
Doet aan alle banden, ik heb zelf gekozen voor die 'nepperd bandjes'quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Doet Suomy trouwens wel aan MPP's e.d? Die doen toch alleen die nepperd bandjes van jou... en waarom Suomy als Rodamoto bestaat
A man of honor...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik kom mijn afspraak nog even na
Dit begint een beetje eng te worden, normaal hebben we 3 nieuwe leden per jaar.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:00 schreef PimpShaggy het volgende:
Ik sluit me bij deze aan bij de topic titel: laat het motorseizoen beginnen!![]()
Ja, een woord een woord. En dat is nog wel eens lastig als je pas achteraf over je toezeggingen gaat nadenken -in andere gevallen dan deze trouwens..quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit begint een beetje eng te worden, normaal hebben we 3 nieuwe leden per jaar.![]()
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
Heb je zelf al een bike?
Heeeeeeeeeeeeey!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit begint een beetje eng te worden, normaal hebben we 3 nieuwe leden per jaar.![]()
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
Heb je zelf al een bike?
Als het een zwarte is dan weet ik wel zeker dat er een Fok!MC'ster is die de tango met je wil dansen!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:12 schreef PimpShaggy het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeey!![]()
Jazekers. Ik ben de trotse eigenaar van een R6, bouwjaar 2003.
Ook heb ik nog het een en ander aangepast om hem nog bruter te maken...
Wie, wie, wie, wie?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Als het een zwarte is dan weet ik wel zeker dat er een Fok!MC'ster is die de tango met je wil dansen!
n.a.v je ondertitel
Nog een nieuwe motorrijderquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:08 schreef Makster het volgende:
Middag
@ WB
Puik zijkapjeInclusief origineel stickertje
Ooit is geinformeerd naar origineel 2002 plastic voor de KLX, tank en zijschilden waren 1190 Euro![]()
Kansloos zeg ik je!
Post hier onder de naam FemaleRebbelquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:18 schreef PimpShaggy het volgende:
[..]
Wie, wie, wie, wie?
Ik heb een blauwe, maar misschien is het wel de moeite om hem zwart te spuiten dan......![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:08 schreef Makster het volgende:
Middag
@ WB
Puik zijkapjeInclusief origineel stickertje
Ooit is geinformeerd naar origineel 2002 plastic voor de KLX, tank en zijschilden waren 1190 Euro![]()
Kansloos zeg ik je!
De kracht van de Fok! MC denk ik, een besloten clubje waar buitenstaanders niet zo snel durven te reageren.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:10 schreef hicham het volgende:
Misschien moeten wij de 'regel' die jij ooit vermelde maar in acht nemen. Een motorgerelateerde topictitel verzinnenEr komen hier wel veel motorrijders maar niet specifiek in de Fok!MC. De vraag is waarom? Vanwege de slechte ervaringen met Riet? Het dagelijkse geslowchat over van alles behalve motoren? Of omdat ze chopper rijden?
Hier komen namelijk ook aardig wat motorrijdende Fok!'ers uit de kast
Hoi Ik ben Mark, ook wel Makster, rooie, sjappie of gewoon HEEEE !quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog een nieuwe motorrijder![]()
Stel je even voor, wat voor motor rijd jij en hoe ben je hier terechtgekomen?
Idd, slaat helemaal nergens op dat bedrag ! Maar goed, je moet ergens je boterham aan verdienen tochquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Echt veul geld, terwijl alles van de andere crossmerken voor een appel en een ei te koop is.
Gelukkig hadden wij toen nog een Polisport voorspatbordje voor 17,50 gescoord bij Bon.
Goede oude tijd.![]()
![]()
![]()
Toch géén Helmonder hequote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:31 schreef PimpShaggy het volgende:
[..]
Ik zie ook nog eens dat ze niet eens zo ver van me vandaan woont.![]()
Josti Band? Ik ook al, was destijds de triangeljosti maar zag er geen carriere meer inquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:28 schreef Makster het volgende:
[..]
Hoi Ik ben Mark, ook wel Makster, rooie, sjappie of gewoon HEEEE !
Momteel rijdt ik alleen op mijn vriendin maar als het weer wat beter wordt staat er een KLX 650R SuperMotard in de garage (die nu dus wel rijdt) en een Soes GSXR 750W Streetfighter (Nee die rijdt nog niet)
Ik ben hier terecht gekomen via een tip van de Josti Band
L bordje maken 1 GULDENquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Met kosten van rijschool is dat dus ongeveer het dubbele, bij mijn (ex-)rijschool althans
Déjà vuquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:03 schreef mast3r het volgende:
vorig weekend motors gekeken
*kwijl*
moet alleen mn motor-kennis nog op 'auto-niveau' krijgen (en dat voor een vrouw ), dus dan zal ik vast wel kunnen zeggen WAT voor moois ik allemaal gezien heb
Weet wel dat er een nieuwe Suzuki was (rood met blauw ) die erg was
Als hij werkschoenen heeft komt ie niet uit Helmondquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:45 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Toch géén Helmonder he![]()
Rebbel is the name![]()
Stadswacht in opleidingquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:17 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Als hij werkschoenen heeft komt ie niet uit Helmond![]()
Egwel de vorige eeuwquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
L bordje maken 1 GULDEN
32,50 GULDEN alleen voor het examen aanvragen
13,50 GULDEN voor een uitreksel
Dat was het totaalbedrag bij mij.![]()
Je topic in General Chat is niet (goed) leesbaar, zou je dat willen/kunnen fiksen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:03 schreef mast3r het volgende:
vorig weekend motors gekeken
*kwijl*
moet alleen mn motor-kennis nog op 'auto-niveau' krijgen (en dat voor een vrouw ), dus dan zal ik vast wel kunnen zeggen WAT voor moois ik allemaal gezien heb
Weet wel dat er een nieuwe Suzuki was (rood met blauw ) die erg was
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Stadswacht in opleiding![]()
[..]
Egwel de vorige eeuw![]()
ik heb voor voertuigbeheerding 100 euro moeten dokken, en voor verkeersdeelneming 200 (excl eigenverklaring van 20 euri's)quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:16 schreef Faithy het volgende:
Praktijk
praktijkexamen A Voertuigbeheersing ¤ 41,05
praktijkexamen A Verkeersdeelneming ¤ 96,95
De bedragen zijn exclusief de kosten van de rijschool.
meevaller
dank je worldpimber![]()
Suomy doe alle bandenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Doet Suomy trouwens wel aan MPP's e.d? Die doen toch alleen die nepperd bandjes van jou... en waarom Suomy als Rodamoto bestaat
Ja volgens mij betaal je gewoon voor een normale les (maar dan de totale tijd die je nodig hebt gehad om naar het examen te gaan, daar examen te doen en weer terug naar de rijschool te gaan). Ik had voor een gedeelte een pakket. Volgens mij kwam ik in totaal ook op zo'n 1400 Euro uit.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:25 schreef Faithy het volgende:
maar dan zou je niet meer dan een lesuur moeten betalen, oftewel bij examen verkeersdeelneming + 40
Nee hoor, ik heb vorige week of zo nog een mail gestuurd, ze hebben ook MPP!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ook welkom.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:12 schreef PimpShaggy het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeey!![]()
Jazekers. Ik ben de trotse eigenaar van een R6, bouwjaar 2003.
Ook heb ik nog het een en ander aangepast om hem nog bruter te maken...
Dan koop je nu een motor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:59 schreef dunc het volgende:
Ik was 60 kwijt voor VB.. kosten voor me VD weet ik nog niet, zal inderdaad wel rond de 200 uitkomen. Heb ik straks mijn papiertje, is het motorseizoen net begonnen en ben ik duur uit zijn voor een beetje behoorlijke fiets
Maar who caresride like the wind
![]()
Ik speelde de trommel, was best goed te doen maar na een maandje of 4 kwam er een Opper Jost van 135 kilo die op een SV Rijdt, die pikte mijn trommel inquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Josti Band? Ik ook al, was destijds de triangeljosti maar zag er geen carriere meer in
Kun je ook een beetje karten of nietWe hebben hier een tijdje geleden een kartmeet gehouden, was best tof maar had totaal geen weerstand. Werd eerste met 2 handen in m'n neus en voeten op mijn rug gebonden
Om nog maar niet te beginnen over de zout die ze in mijn ogen gooide
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:18 schreef Roderick2085 het volgende:
voor mensen die ff willen lachen![]()
wel ff de tijd hebben... hij laad niet echt snel
Als ik het geld had.. ik heb er genoeg zien staan. Heb helaas een dure tijd achter de rug (snelheidsboetes, ziekenhuisrekeningen, operaties nee, niet gerelateerd), en ik ga over 2 maanden verhuizen, dus snel geld vrijmaken zit er helaas ook niet in.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:10 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dan koop je nu een motor.Ik had er al een toen ik nog maar 1 rijles had gehad.
![]()
Hoe zou dat toch komen heHquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:14 schreef Rausdouwer het volgende:
Iedereen is altijd weg als ik er ben.![]()
Heel veel tijd jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:18 schreef Roderick2085 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:14 schreef Makster het volgende:
Ik speelde de trommel, was best goed te doen maar na een maandje of 4 kwam er een Opper Jost van 135 kilo die op een SV Rijdt, die pikte mijn trommel in![]()
Klootschietenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:09 schreef hollander172 het volgende:
Heb er weer een nieuwe hobby bij.
en ik kan er geen reet van....40 schoten, 15 raak.
![]()
Ohquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
Suomy doe alle banden![]()
enne ik wil geen MPP band maar een BT014![]()
Lullen in de ruimte en kijken of je sterren raaktquote:
Ik hoop niet dat ie ooit terugketst, nee dus.quote:
Moet ik me nu weer opnieuw voorstellen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:13 schreef worldpimber het volgende:
Veel nieuwe namen hier, ben benieuwd of het wat wordt![]()
Ik heb goede hoopquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Lullen in de ruimte en kijken of je sterren raakt
Veel nieuwe namen hier, ben benieuwd of het wat wordt![]()
JE moet alleen wel ff een gun kopen, en das wel prijzig. Naja de neger hier op de hoek kan er voor een meijer heus wel een regelenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ie ooit terugketst, nee dus.
Vandaag met mijn overbuurman meegeweest naar een schietclub, hij heeft zelf een Walther GSP .22 en die mocht ik gebruiken.
10 kaarten en 50 patronen voor ¤ 5,-en als introducee kreeg ik 3 kaarten en 15 patronen gratis.
Gewoon om en om geschoten in beurten van 5 en die laatste 3 kaarten mocht ik zelf doen. Echt een leuk tijdverdrijf en veel goedkoper dan ik dacht.
Maxxis, goedkoop en mooie gele letters op de zijkantquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wrom rijdt ie dan op Macadams ofzo
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:36 schreef Worldbeater het volgende:
Dat bod ¤ 3.000,- 24-12-2005 22:49:18 , dat is van mij.![]()
Ik was hem alleen alweer vergeten.![]()
Volgens mij kon ik hem voor ¤ 3.250 meenemen.
Maar ik zat mij toen af te vragen wat een nieuwe tank wel moet kosten, en schadevrij heb je ze ook voor ¤ 3.750.
Maar ik ga hem nu even bellen en kijken, en anders maken we van deze tank een special paint ofzo met de tijd.![]()
quote:Qua vrouwen ben je hier in goed gezelschap, Rebbel, R2D2 en Raus zijn ook helemaal waus van motoren.![]()
Straks kunnen de meiden hun eigen meetings houden qua opkomst.![]()
![]()
Ik vind 'm nog steeds T.O.P.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze zijn ook alledrie RRR georienteerd.
![]()
Mits R2 uiteindelijk niet vreemdgaat met die Duc monster 900.![]()
Die SP-2 vond ik een betere keuze.![]()
Normaal zou ik een Honda nooit boven een Ducati zetten.![]()
* R2-D2 deed het in iets minder dan 2 maandenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:50 schreef Faithy het volgende:
Raithy
) rijden..
* R2-D2 denkt dat ze in die tijd nog doktertje aan het spelen was met het buurjongetjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:15 schreef Gawaine het volgende:
L bordje maken 1 GULDEN
32,50 GULDEN alleen voor het examen aanvragen
13,50 GULDEN voor een uitreksel
Dat was het totaalbedrag bij mij.![]()
Mwah zo werkt het niet maar dat weet je zelf ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:22 schreef Makster het volgende:
JE moet alleen wel ff een gun kopen, en das wel prijzig. Naja de neger hier op de hoek kan er voor een meijer heus wel een regelen
.22 valt mee, mijn luchtdrukpistool geeft meer terugslag.quote:Lijkt me wel tof ff knallen![]()
Na RichardGie en Worldbeater ben je de 3e met een schietvergunningquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mwah zo werkt het niet maar dat weet je zelf ook.
Kosten vallen reuze mee, contributie is ¤ 40,- contributie KNSA is ¤ 35,- eenmalige inschrijving ¤ 25,- en dan de kosten nog voor de munitie per keer. (¤ 5,- voor 50 patronen en 10 kaarten)
Eigen gun mag pas na een jaar, heb nu afgesproken met de voorzitter van die club dat ik nog een paar keer mee ga om te kijken of ik het echt leuk vindt en daarna schrijf ik me in en mag ik verenigingswapens gebruiken.
Tweedehands zijn ze overigens best goed te betalen, okee het is even een uitgave maar zo'n ding gaat echt jaren mee.
[..]
.22 valt mee, mijn luchtdrukpistool geeft meer terugslag.![]()
Het is echt een sport, moeilijker dan je denkt in ieder geval.
Hoe reageren ze als iemand met een baard daar wil schieten?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kosten vallen reuze mee, contributie is ¤ 40,- contributie KNSA is ¤ 35,- eenmalige inschrijving ¤ 25,- en dan de kosten nog voor de munitie per keer. (¤ 5,- voor 50 patronen en 10 kaarten)
Eigen gun mag pas na een jaar, heb nu afgesproken met de voorzitter van die club dat ik nog een paar keer mee ga om te kijken of ik het echt leuk vindt en daarna schrijf ik me in en mag ik verenigingswapens gebruiken.
Tweedehands zijn ze overigens best goed te betalen, okee het is even een uitgave maar zo'n ding gaat echt jaren mee.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Valt idd qua kosten wel mee danquote:Kosten vallen reuze mee, contributie is ¤ 40,- contributie KNSA is ¤ 35,- eenmalige inschrijving ¤ 25,- en dan de kosten nog voor de munitie per keer. (¤ 5,- voor 50 patronen en 10 kaarten)
[..]
.22 valt mee, mijn luchtdrukpistool geeft meer terugslag.![]()
Het is echt een sport, moeilijker dan je denkt in ieder geval.
Uhhhmmmmm Pepijn een schietvergunningquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:30 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Na RichardGie en Worldbeater ben je de 3e met een schietvergunning![]()
FOK! MC posse in oprichting?![]()
Hahahahhahahhahahhahahahhaaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe reageren ze als iemand met een baard daar wil schieten?
Grappig zegquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:35 schreef Makster het volgende:
[..]
Hahahahhahahhahahhahahahhaa![]()
Ik denk dat ze misschien wel op jou willen oefenen
Richardgie smileyquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:36 schreef worldpimber het volgende:
Best wel kansloos zo een vergunning. Verlengstuk van ...
*insert smiley dat door kindsmiley op driewielertje overreden wordt*
Mischien heb ik 'm verkeerd begrepen en had Beater het over z'n puddingbuksquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhhhmmmmm Pepijn een schietvergunning![]()
My lord, stop the horror![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:40 schreef R2-D2 het volgende:
Mischien heb ik 'm verkeerd begrepen en had Beater het over z'n puddingbuks![]()
![]()
Er is niet zoveel tofs aan hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:32 schreef Makster het volgende:
[..]![]()
[..]
Valt idd qua kosten wel mee dan
Ken ook een gozer die op schieten zit, misschien is een keer meegaan dan ofzo. Lijkt mij namelijk ook wel tof. Wilde ook altijd Sniper worden naar het zien van "One shot, one Kill" die film
this-never-ever-happens-in-real-life.gifquote:
Past niet helemaal maar mannen, geweren, arabierenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:30 schreef hicham het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:52 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Past niet helemaal maar mannen, geweren, arabieren![]()
Ze hebben geen ledenstop dus ik zou zeggen meld je aan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:30 schreef hicham het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan had je beter deze kunnen posten
Heb al een andere hobby, motorrijden. Moet je ook eens proberenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ze hebben geen ledenstop dus ik zou zeggen meld je aan.
Baard zit wel in de weg bij geweerschieten trouwens.![]()
Hee, respect tonen hehquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb al een andere hobby, motorrijden. Moet je ook eens proberen
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Hee, respect tonen heh![]()
![]()
Respect is de basis voor een goede samenleving tering jong![]()
riep iemandquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Hee, respect tonen heh![]()
![]()
Respect is de basis voor een goede samenleving tering jong![]()
Zwijg, carbonloos rot jongquote:
Eindelijk klaar met laden en gekekenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:18 schreef Roderick2085 het volgende:
Ik heb in de vorige topics al zoveel nakeds gepost...quote:
Die's goed ja, maar deze is geweldigquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Deze vind ik zo goed![]()
170 MpH = 272 Km/U![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Deze vind ik zo goed![]()
170 MpH = 272 Km/U![]()
Kawarijder komt thuis, z'n vrouw wil een gesprek beginnen;quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Die's goed ja, maar deze is geweldigSabine in een Ford Transit op de Ring
Er worden daar wat mensen die ook 'racen' op de Ring flink op hun nummer gezet
Top gear =
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef Gawaine het volgende:
Mercy of Hicham kijk aub ff naar mijn vraagje in het bolle topic![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef Gawaine het volgende:
Mercy of Hicham kijk aub ff naar mijn vraagje in het bolle topic![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:48 schreef hicham het volgende:
[..]
this-never-ever-happens-in-real-life.gif
[afbeelding]
Vage tekeningen op die site
En Roderick's filmpje is nog steeds niet klaar met laden
die heb ik dus ook gemistquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Eindelijk klaar met laden en gekeken
Die man op het eind![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Die's goed ja, maar deze is geweldigSabine in een Ford Transit op de Ring
Er worden daar wat mensen die ook 'racen' op de Ring flink op hun nummer gezet
Top gear =
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Kawarijder komt thuis, z'n vrouw wil een gesprek beginnen;
Hai schatje, hoe was je dag op de ring?
Man: "Grmmmpf.."
Vrouw: "Hoezo?"
Man:" Ik ben ingehaald.....
door een vrouw.....
in een Ford....
Transit......... [afbeelding]"
Dan voel je je slecht![]()
Lachuuuuquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:18 schreef Roderick2085 het volgende:
Valt toch wel mee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 05:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?![]()
Laat ik eensz gaan maffen.
Sinds wanneer gaan bingo-avonden door tot 5 uur 's ochtendsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze zijn net wel geliefd onder de "echte" motorrijders, het merk wat je in weer en wind het meeste tegen komt is bmw, en de "echte" motorrijder is niet bang voor een buitje!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Begin vorig jaar had ik deze motor, BMW's hebben een andere naam dan in de autowereld.
Over het algemeen zijn ze niet echt populair onder de "echte" motorliefhebbers.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, sorry, goedemorgen allen!
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik speelde de trommel, was best goed te doen maar na een maandje of 4 kwam er een Opper Jost van 135 kilo die op een SV Rijdt, die pikte mijn trommel in![]()
hij bedoelt jou helemaal niet hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 10:07 schreef RB het volgende:
[..]
Mag het een onsje minder zijn, ik haal de 100 kilo niet eens
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 10:03 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ze zijn net wel geliefd onder de "echte" motorrijders, het merk wat je in weer en wind het meeste tegen komt is bmw, en de "echte" motorrijder is niet bang voor een buitje!!
als ze op een BMW een kleiner ruitje zouden zetten is het ineens afgelopen met die doorrijdende bakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, sorry, goedemorgen allen!
![]()
![]()
Zo groot is m'n ruitje niet!quote:Op zondag 29 januari 2006 10:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als ze op een BMW een kleiner ruitje zouden zetten is het ineens afgelopen met die doorrijdende bakken![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 10:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij bedoelt jou helemaal niet hoor![]()
dus ? het zijn niet alleen BMW rijders die je door ziet rijdenquote:Op zondag 29 januari 2006 10:30 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Zo groot is m'n ruitje niet!
en m'n vmax had zelfs geen ruitje..
Ik kan nou niet rijden, de mijne staat bij de dealert voor de 10.000km beurt.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dus ? het zijn niet alleen BMW rijders die je door ziet rijden![]()
ik kwam gisteren toch best wat motoren tegen op de weg en daar zat geen BMW tussen![]()
Mag die eindelijk ook weer de schuur uitquote:Op zondag 29 januari 2006 10:34 schreef RB het volgende:
Vanmiddag eens kijken of m`n SVnog lopen wil na 3mnd stilstaan
quote:Op zondag 29 januari 2006 10:38 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ik kan nou niet rijden, de mijne staat bij de dealert voor de 10.000km beurt.
Hij heeft het wel naar z`n zin in de schuurquote:Op zondag 29 januari 2006 10:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Mag die eindelijk ook weer de schuur uit![]()
's Morgens allemaal![]()
zou em dan maar es goed checken op rode uitslagquote:Op zondag 29 januari 2006 11:22 schreef RB het volgende:
[..]
Hij heeft het wel naar z`n zin in de schuur, lekker warm bij de kachel met nog twee motoren.Hoop alleen niet dat hij een infectie heeft opgelopen van ééntje
is een honda
Antivirus middel staat ernaastquote:Op zondag 29 januari 2006 11:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zou em dan maar es goed checken op rode uitslag![]()
![]()
Nope. Geen Helmonder, maar een Cuijkenaar. Ligt ongeveer 15 motorminuten uit elkaarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:45 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Toch géén Helmonder he![]()
Rebbel is the name![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 12:04 schreef PimpShaggy het volgende:
Misschien moeten we dan maar eens samen gaan knallen?![]()
Hmm, cuijk, ligt hier om de hoek zal ik maar zeggen.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:04 schreef PimpShaggy het volgende:
[..]
Nope. Geen Helmonder, maar een Cuijkenaar. Ligt ongeveer 15 motorminuten uit elkaar![]()
Een Nijmegenaar!quote:Op zondag 29 januari 2006 12:14 schreef bwt het volgende:
[..]
Hmm, cuijk, ligt hier om de hoek zal ik maar zeggen.
Maar 15 motorminuten?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:04 schreef PimpShaggy het volgende:
[..]
Nope. Geen Helmonder, maar een Cuijkenaar. Ligt ongeveer 15 motorminuten uit elkaar![]()
Ja ik ben ook heel benieuwd.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ben benieuwd of Dribbeltje geslaagd is vandaag in Eersel![]()
Ja, ok ik overdrijf. Ik denk dat ik er eerder een uurtje of drie over zal doen op die slome bike van me!quote:
En waar woon je nu dan?quote:Cuijk ken ik ook nog wel redelijk. Ik zat in Boxmeer op de Havo.
Ik loop meestal niet zo hard van stapelquote:Op zondag 29 januari 2006 12:04 schreef PimpShaggy het volgende:
[..]
Nou.... de brutaliteit hequote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 12:44 schreef PimpShaggy het volgende:
[..]
Ja, ok ik overdrijf. Ik denk dat ik er eerder een uurtje of drie over zal doen op die slome bike van me!![]()
[..]
En waar woon je nu dan?
Nee? Ikke wel!quote:Op zondag 29 januari 2006 12:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik loop meestal niet zo hard van stapel![]()
Inderdaad een rebelse actie!quote:Nou.... de brutaliteit he![]()
die jeugd van tegenwoordig ook![]()
Ja joh? Ik denk nu echt dat ik mijn schatje maar ga verkopen dan.... Waardeloos rotding!quote:Op zondag 29 januari 2006 13:02 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
volgens het kleur/snelheidsdiagram van R2-D2 kan blauw alleen een gemiddelde snelheid aan![]()
Kijk, en daar heb ik dan weer op school gezeten.quote:Ik woon nu in Den Bosch.![]()
* Rebbel gaat 15 maart weer losquote:Op zondag 29 januari 2006 13:16 schreef PimpShaggy het volgende:
[..]
Nee? Ikke wel!![]()
Sterker nog: ik sta op springen. Mijn bike staat al weken eenzaam in de schuur en er moet gewoon weer lekker geknald worden.![]()
[..]
Inderdaad een PimpShaggy actie!![]()
In ieder geval niet van die dingen die jij hebt, maar meer de pekelfietsen die ze na een jaar toch een ravijn inrijden omdat ie opgereden isquote:Op zondag 29 januari 2006 10:03 schreef Herr.Flick het volgende:
Ze zijn net wel geliefd onder de "echte" motorrijders, het merk wat je in weer en wind het meeste tegen komt is bmw, en de "echte" motorrijder is niet bang voor een buitje!!
![]()
Wat is er op 15 maart te doen dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
* Rebbel gaat 15 maart weer los![]()
Eerst ff een beurt......mwah moet ook nog steeds gaan kijken voor die zwarte R6 in Eindhoven
Dan mogen de winterstallers weer de weg op van de verzekeringquote:Op zondag 29 januari 2006 14:16 schreef PimpShaggy het volgende:
[..]
Wat is er op 15 maart te doen dan?
R6 is zeker top.... zwart is ook een erg stoere kleur vind ik![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan mogen de winterstallers weer de weg op van de verzekering![]()
Ja, wij 30+ bejaarden kunnen er wel wat van.quote:Op zondag 29 januari 2006 07:53 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Sinds wanneer gaan bingo-avonden door tot 5 uur 's ochtends![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet op de motorbeurs.quote:![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt het er dan eindelijk van?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:20 schreef Worldbeater het volgende:
Belastingformulier ingevuld.
![]()
Volgens mij kan ik die TL1000R kopen op Marktplaats.![]()
Komt ineens 2600 euro extra vrij.
Wat moet het voorstellenquote:Op zondag 29 januari 2006 15:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mooi he![]()
yup, ding is nog altijd te koop
Wat is de absolute bodemprijs van het dingquote:Op zondag 29 januari 2006 15:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mooi he![]()
yup, ding is nog altijd te koop
Wie weet neemt Worldbeater toch nog deel aan meets.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Komt het er dan eindelijk van?![]()
[..]
Wat moet het voorstellen?
geen ideequote:Op zondag 29 januari 2006 15:25 schreef yup het volgende:
Wat is de absolute bodemprijs van het ding
Ik heb nog zeer zeker interesse namelijk...
Ik zit te denken, als ze dat ding een paar maanden nog heeft zou het misschien kunnen lukken...quote:Op zondag 29 januari 2006 15:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geen ideetoen had ze het over 2.000 euro...maar ding staat in de weg...als je met een redelijk zak geld komt dan is de kans groot dat je hem kunt meenemen
ws zal ze hem over een paar maanden nog wel hebben...staat al zo lang te koop, echt veel moeite doet ze der ook niet voor geloof ikquote:Op zondag 29 januari 2006 15:30 schreef yup het volgende:
Ik zit te denken, als ze dat ding een paar maanden nog heeft zou het misschien kunnen lukken...
euhh, als je mijn post van toen leest wel...maar twijfel nuquote:Maar is 25kw ook op papieren toch
Black rulesquote:Op zondag 29 januari 2006 14:16 schreef PimpShaggy het volgende:
R6 is zeker top.... zwart is ook een erg stoere kleur vind ik![]()
Damn you foolquote:
Dat lettertje misschien wel, maar dat poppetje?quote:
Ach, tis een ZZR, dan til ik er niet zo zwaar aanquote:
Liever niet over de 5.000 euro Phatzak.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:39 schreef worldpimber het volgende:
Dé TLR van MF.![]()
Waar zoek je eigenlijk precies naar Poppie? Jaartal/prijs?
Wel een beetje een bol kontjequote:Op zondag 29 januari 2006 15:55 schreef Worldbeater het volgende:
Deeez is 4600 euro. Maar staat helemaal in Dokkum Fr.![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:47 schreef Worldbeater het volgende:
Liever niet over de 5.000 euro Phatzak.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:55 schreef Worldbeater het volgende:
Deeez is 4600 euro. Maar staat helemaal in Dokkum Fr.![]()
[afbeelding]
Fullie is een optie, programmeren ze het ding maar even op 25 Kw.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:59 schreef FemaleRebbel het volgende:
Wel een beetje een bol kontje, anders stuur je Fullie er toch op af
ff verbouwen dus![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:00 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
![]()
Geen probleem. Gauw mijn CBR verkopen en ophalen dat ding.![]()
Hehe, nee hoor ik wil je zeker geen motor door de neus boren.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Fullie is een optie, programmeren ze het ding maar even op 25 Kw.![]()
En dat kontje is de mono seat, kan er dus af, en er zijn inderdaad ook nog andere mooie opties.![]()
Ik val ook een beetje voor de Soes racekleuren, dat maakt me blind voor al dat bolle.![]()
[..]
![]()
![]()
Later.
Ben je op groepstherapie geweest dat je dat tegenwoordig zo makkelijk toegeeft?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:11 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dan kan ik over een paar jaar nog voor een Gixxer gaan en wie weet heeft Honda dan nog wel een gaaf nieuw model erbij.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:00 schreef yup het volgende:
Kan je eigenlijk zo een TL ding ombouwen naar duo zit
Of bijv. de Hayabusa
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En dat kontje is de mono seat, kan er dus af, en er zijn inderdaad ook nog andere mooie opties.![]()
Echt mooie dingen erken ik welquote:Op zondag 29 januari 2006 16:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben je op groepstherapie geweest dat je dat tegenwoordig zo makkelijk toegeeft?
quote:
Nog gereden met de SV of niet?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:35 schreef RB het volgende:
[afbeelding]
vraagprijs ¤5500 bj 98 59000km![]()
staat bij kalsbeek in Zwolle
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:35 schreef worldpimber het volgende:Ik wil rijden,
ik wil possen,
ik wil stunten,
ik wil raggen,
ik wil zomer
Whaaaaaaa [afbeelding]
Mooie wheel stripingsquote:Op zondag 29 januari 2006 16:38 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Say it [afbeelding]![]()
[..]
Nog gereden met de SV of niet?
Of heb ik je post verkeerd begrepen en ging je dat niet vandaag doen
Niet helemaal verkeerdquote:Op zondag 29 januari 2006 16:38 schreef hicham het volgende:
Nog gereden met de SV of niet?
Of heb ik je post verkeerd begrepen en ging je dat niet vandaag doen
quote:
Gaaf ding, maar "helaas" high mounts.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:35 schreef RB het volgende:
[afbeelding]
vraagprijs ¤5500 bj 98 59000km![]()
staat bij kalsbeek in Zwolle
Enige goede manier is warmrijden.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:11 schreef RB het volgende:
Niet helemaal verkeerdHeb hem na 3 mnd eens opgezocht, en blij dat hij was
.
ff in de frisse lucht gezet en 20 min laten lopen op de paddock stand.
Het was starten en lopenWas vergeten wat voor sound erin zat, heerlijk gewoon
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:13 schreef Worldbeater het volgende:
Gaaf ding, maar "helaas" high mounts.![]()
Deed hij ook, ik aan de koffie en motor in de derde versnelling en 60 km/hquote:Enige goede manier is warmrijden.![]()
Waar laat de potentiele duo haar poezelige voetjes?quote:
quote:Deed hij ook, ik aan de koffie en motor in de derde versnelling en 60 km/h![]()
Mercy-symbol.nlquote:Op zondag 29 januari 2006 17:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
gisteren nog even lekker bezig geweest![]()
Rechtermuisknop en opslaan kiezen & Geluid aan zetten![]()
Was Hij dat ?
ondanks de kou ging het nog wel aardig
en daarna snel naar huis
Dat is haar probleemquote:Op zondag 29 januari 2006 17:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waar laat de potentiele duo haar poezelige voetjes?![]()
[..]
Ik heb een zwarte motor en dat wil ik zo houden, en hem niet grijs/wit weer bij de kachel zettenquote:Gas/choke vastgezet ofzo.
![]()
Klinkt wel goed.![]()
Al had ik van een booreiliand bikkel wel even een echte rit verwacht.![]()
Vriend, je gaat toch niet filmpjes posten waar je bijgehouden wordt door een auto op een klaverbladquote:Op zondag 29 januari 2006 17:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
Was Hij dat ?
en daarna snel naar huis
Zolang de buren van m`n ouders niet aanbellen gaat alles goed, op het platteland kan veel. Heb een automatische chokequote:Op zondag 29 januari 2006 17:28 schreef worldpimber het volgende:
Wat nou weer RBWoon je ergen afgelegen, vinden je buren dat wel leuk??
Ik doe niet eens 30 seconden de choke aan, starten en dan meteen de chocke ervanaf omdat ik anders het idee heb dat de hele buurt gek wordt![]()
En ik kom er net achter dat 1 van mijn "collega's" ouder dan 60 is![]()
Terwijl ik altijd heel relaxed met hem omga en hij er jonger uit ziet dan Ralf en Martie.
![]()
Als je goed luistert dan hoor je dat ik zeg dat dat echt muziek is voor de Stig.quote:
Hee wij hadden wel muziek van de Stig en de scheurneus van Raus he.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Vriend, je gaat toch niet filmpjes posten waar je bijgehouden wordt door een auto op een klaverblad
[afbeelding]
Oh, even opnieuw luisteren met koptelefoonquote:Op zondag 29 januari 2006 17:43 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Als je goed luistert dan hoor je dat ik zeg dat dat echt muziek is voor de Stig.![]()
Anders geef je mij gewoon de sleutels, 3 maanden stilstaan is toch niet gezond voor zo eenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:36 schreef RB het volgende:
[..]
Zolang de buren van m`n ouders niet aanbellen gaat alles goed, op het platteland kan veel. Heb een automatische choke![]()
Verder wel leuke filmpjes hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 17:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
Was Hij dat ?
en daarna snel naar huis
Degene die filmt, duhquote:Op zondag 29 januari 2006 17:48 schreef worldpimber het volgende:
Oh, wie is dat dan die praat op het filmske?![]()
Sleutel kan ik je gevenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Anders geef je mij gewoon de sleutels, 3 maanden stilstaan is toch niet gezond voor zo eenmotor?
En dan poets ik hem ook wel
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Verder wel leuke filmpjes hoor [afbeelding]
[..]
Degene die filmt, duh
Je dacht toch niet dat die mannenstem van Raus kwam he
eej is dat niet een Ford Transit die er achter rijdt ?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Vriend, je gaat toch niet filmpjes posten waar je bijgehouden wordt door een auto op een klaverblad
[afbeelding]
ik heb me erg ingehoudenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is herhalingquote:Op zondag 29 januari 2006 18:40 schreef yup het volgende:
DISCOVERY KIJKEN , NU MOTOREN !
OMFGquote:
Misschien dat mijn broertje van 2 dat zou geloven, maar die heb ik nietquote:Op zondag 29 januari 2006 18:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb me erg ingehoudenanders was ik al rond geweest en hadden ze niets kunnen filmen
![]()
quote:
quote:DuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ja![]()
maar begrijp je hint wel en zal ze dus weghalen![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:28 schreef worldpimber het volgende:
En ik kom er net achter dat 1 van mijn "collega's" ouder dan 60 is![]()
Terwijl ik altijd heel relaxed met hem omga en hij er jonger uit ziet dan Ralf en Martie.
![]()
Heeft ie ze nog echt weggehaald ookquote:Op zondag 29 januari 2006 19:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wie is dat.
En waar zijn de filmpjes gebleven.![]()
![]()
Hoiquote:Op zondag 29 januari 2006 19:56 schreef Faithy het volgende:
zo
Terug uit Groningen, en eerste mini-theorielesje gehadstelt niets voor, maargoed.
lieV vindt het gelukkig ook erg leuk dat ik motor wil gaan rijden![]()
*blijft hier lekker nog wat rondlurken*
Nee, dat ben jij niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wie is dat.
En waar zijn de filmpjes gebleven.![]()
![]()
liev rijdt motorquote:Op zondag 29 januari 2006 20:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hoi
Neem je theorielessen of was het iets anders?
Wat rijdt ie? Pics?quote:
Ik heb ze toch gezienquote:Op zondag 29 januari 2006 19:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ja![]()
maar begrijp je hint wel en zal ze dus weghalen![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ga je hem hierheen halen?Regel is wel dat vriendinnen altijd worden gedoneerd aan FokMC'ers
Zo is Martie aan Raus gekomen,want die had eerst wat met Rietvaerder.
Nu is het een schatjequote:Op zondag 29 januari 2006 20:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat rijdt ie? Pics?
Ga je hem hierheen halen?Regel is wel dat vriendinnen altijd worden gedoneerd aan FokMC'ers
Zo is Martie aan Raus gekomen,want die had eerst wat met Rietvaerder.
ligt er aan wat je wiltquote:Op zondag 29 januari 2006 20:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Zal ik 't doen? [afbeelding] Of toch maar niet [afbeelding]
[afbeelding]
/insiders
Ik weet niet waar je het over hebt, terwijl ik toch voorzitter van de club benquote:Op zondag 29 januari 2006 20:26 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Over dikke konten gesproken
[afbeelding]
De kawa club staat hier buiten ok?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, terwijl ik toch voorzitter van de club ben
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:26 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Over dikke konten gesproken
[afbeelding]
Het is gewoon japans hoor!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
echt lelijk zo'n dikke duitse reet
![]()
Die zou hier niet meer komen. Alhoewel, soms nog wel langshoppen zei diequote:Op zondag 29 januari 2006 21:14 schreef hollander172 het volgende:
Maarre had nog even wat vraagjes, (peppie heeft alleen zijn puddingbuksverlof) dus is de vraag of die richardgie nog terugkomt?
Die heeft een wapenvergunning toch?
Ja, ik weet niet of ie terugkomtquote:Op zondag 29 januari 2006 21:14 schreef hollander172 het volgende:
Maarre had nog even wat vraagjes, (peppie heeft alleen zijn puddingbuksverlof) dus is de vraag of die richardgie nog terugkomt?
Die heeft een wapenvergunning toch?
Wat weet jij daar nou van?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:14 schreef hollander172 het volgende:
(peppie heeft alleen zijn puddingbuksverlof)
Kost ook maar ¤ 1500quote:
En? TL1000 gescoord of alleen telefoonummers op borsten geschreven?quote:
Geen haast, en het weekend is voorbijgevlogen.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:48 schreef R2-D2 het volgende:
En? TL1000 gescoord of alleen telefoonummers op borsten geschreven?![]()
![]()
Remmenreiniger nou al eens geprobeerd?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey
bokje in Tolkamer gescoordtoen ik daar kwam was 'Nico' nog bezig met het vervaardigen van de 2e pin
dingen maakt ie gewoon zelf dus..
zwarte Rquote:Op zondag 29 januari 2006 22:05 schreef Worldbeater het volgende:
Anyway, TL1000R heeft ook wel wat, en anders wordt het een zwart S.
dat heb ik uitgesteld tot ik deze bok hadquote:Remmenreiniger nou al eens geprobeerd?![]()
Sinds when heb jij iets met zwartquote:Op zondag 29 januari 2006 22:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zwarte R![]()
[..]
dat heb ik uitgesteld tot ik deze bok had....moet nog steeds een flesje kopen
dat is van voor jouw tijdquote:Op zondag 29 januari 2006 22:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Sinds when heb jij iets met zwartjij houdt toch van groen
![]()
ik moest er meteen aan denkenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat is van voor jouw tijd![]()
zwart is gewoon [afbeelding]
Zeg dat wel... Ik had kaarten gehad voor een beurs en heb me daar samen met m'n zoontje goed kunnen vermakenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:05 schreef Worldbeater het volgende:
Geen haast, en het weekend is voorbijgevlogen.![]()
Ik blijf voor je kijken en zoe n kenquote:Anyway, TL1000R heeft ook wel wat, en anders wordt het een zwart S.![]()
Die je gisteren linkte via Speurders heeft gemaild dat ik hem voor 3200 mag hebben.
Vind ik nog aan de hoge kant voor deze.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:15 schreef Worldbeater het volgende:
Remmenreiniger kan je zonder bokje gebruiken hoor.![]()
![]()
![]()
Vet hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 22:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tis allebeiquote:Op zondag 29 januari 2006 22:20 schreef Rausdouwer het volgende:
ik moest er meteen aan denkenik vind dat zwart mooier dan dat groen
![]()
Ach so.......now we're talkingquote:Op zondag 29 januari 2006 22:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Zeker in vergelijking met wat je nu hebt.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tis allebei![]()
't zijn mijn 2 favo kleuren iig
volgende wordt missch wel weer een zwarte
en wat was die 400 een kleintje he als je hem zo ziet![]()
![]()
als het geld op mijn rug groeide was ie ook nooit weggegaanquote:
Dat is juist het mooie/speciale/unieke/ganz geile deranquote:Op zondag 29 januari 2006 22:25 schreef Rausdouwer het volgende:
Zeker in vergelijking met wat je nu hebt.Maar het was een mooi ding, hoewel ik persoonlijk het een beetje jammer vind dat er van die slangen op zitten.
die slangen zijn idd niet meer van deze tijd...alhoewel ik er toen anders over dachtquote:Op zondag 29 januari 2006 22:25 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Zeker in vergelijking met wat je nu hebt.Maar het was een mooi ding, hoewel ik persoonlijk het een beetje jammer vind dat er van die slangen op zitten.
Ik heb nog nooit van die dingen gezien geloof ikquote:Op zondag 29 januari 2006 22:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die slangen zijn idd niet meer van deze tijd...alhoewel ik er toen anders over dacht![]()
was idd een mooi ding, toch uniek in zijn soort
1974 en daarvoorquote:Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van die dingen gezien geloof ikUit welk jaar was dat?
deze was van '95, maar je ziet ze meer op de ZXR-750...welke modeljaren weet ik nietquote:Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb nog nooit van die dingen gezien geloof ikUit welk jaar was dat?
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kawasaki was zijn tijd ver vooruit![]()
![]()
best wel leuk dingquote:Op zondag 29 januari 2006 22:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
En je had geen ambitiesquote:Op zondag 29 januari 2006 22:47 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
* R2-D2 moet nog 2 sollicitaties schrijven![]()
Kan ik nog ergens een rooster opvragen ofzo?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:02 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
best wel leuk ding![]()
moet morgen gewoon weer naar school![]()
ff ns raadplegen hoe lang ik er ook al weer over doe![]()
edit: typ ik nog tot 2 keer toe het verkeerde station in ook![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:09 schreef hicham het volgende:
[..]
En je had geen ambitiesOf bevalt het je daar niet meer
Ik ook maar neer
[..]
Kan ik nog ergens een rooster opvragen ofzo?Volgens mij heb ik dinsdag pas les maar dat systeem werkt zo klote
Moet ik alle vakken langsgaan waar ik mij heb ingeschreven om te kijken op welke dag het wordt gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |