Sleutel kan ik je gevenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Anders geef je mij gewoon de sleutels, 3 maanden stilstaan is toch niet gezond voor zo eenmotor?
En dan poets ik hem ook wel
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Verder wel leuke filmpjes hoor [afbeelding]
[..]
Degene die filmt, duh
Je dacht toch niet dat die mannenstem van Raus kwam he
eej is dat niet een Ford Transit die er achter rijdt ?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Vriend, je gaat toch niet filmpjes posten waar je bijgehouden wordt door een auto op een klaverblad
[afbeelding]
ik heb me erg ingehoudenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Vriend, je gaat toch niet filmpjes posten waar je bijgehouden wordt door een auto op een klaverblad
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is herhalingquote:Op zondag 29 januari 2006 18:40 schreef yup het volgende:
DISCOVERY KIJKEN , NU MOTOREN !
OMFGquote:
Misschien dat mijn broertje van 2 dat zou geloven, maar die heb ik nietquote:Op zondag 29 januari 2006 18:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb me erg ingehoudenanders was ik al rond geweest en hadden ze niets kunnen filmen
![]()
quote:
quote:DuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ja![]()
maar begrijp je hint wel en zal ze dus weghalen![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:28 schreef worldpimber het volgende:
En ik kom er net achter dat 1 van mijn "collega's" ouder dan 60 is![]()
Terwijl ik altijd heel relaxed met hem omga en hij er jonger uit ziet dan Ralf en Martie.
![]()
Heeft ie ze nog echt weggehaald ookquote:Op zondag 29 januari 2006 19:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wie is dat.
En waar zijn de filmpjes gebleven.![]()
![]()
Hoiquote:Op zondag 29 januari 2006 19:56 schreef Faithy het volgende:
zo
Terug uit Groningen, en eerste mini-theorielesje gehadstelt niets voor, maargoed.
lieV vindt het gelukkig ook erg leuk dat ik motor wil gaan rijden![]()
*blijft hier lekker nog wat rondlurken*
Nee, dat ben jij niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wie is dat.
En waar zijn de filmpjes gebleven.![]()
![]()
liev rijdt motorquote:Op zondag 29 januari 2006 20:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hoi
Neem je theorielessen of was het iets anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |