Echt mooie dingen erken ik welquote:Op zondag 29 januari 2006 16:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben je op groepstherapie geweest dat je dat tegenwoordig zo makkelijk toegeeft?
quote:
Nog gereden met de SV of niet?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:35 schreef RB het volgende:
[afbeelding]
vraagprijs ¤5500 bj 98 59000km![]()
staat bij kalsbeek in Zwolle
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:35 schreef worldpimber het volgende:Ik wil rijden,
ik wil possen,
ik wil stunten,
ik wil raggen,
ik wil zomer
Whaaaaaaa [afbeelding]
Mooie wheel stripingsquote:Op zondag 29 januari 2006 16:38 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Say it [afbeelding]![]()
[..]
Nog gereden met de SV of niet?
Of heb ik je post verkeerd begrepen en ging je dat niet vandaag doen
Niet helemaal verkeerdquote:Op zondag 29 januari 2006 16:38 schreef hicham het volgende:
Nog gereden met de SV of niet?
Of heb ik je post verkeerd begrepen en ging je dat niet vandaag doen
quote:
Gaaf ding, maar "helaas" high mounts.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:35 schreef RB het volgende:
[afbeelding]
vraagprijs ¤5500 bj 98 59000km![]()
staat bij kalsbeek in Zwolle
Enige goede manier is warmrijden.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:11 schreef RB het volgende:
Niet helemaal verkeerdHeb hem na 3 mnd eens opgezocht, en blij dat hij was
.
ff in de frisse lucht gezet en 20 min laten lopen op de paddock stand.
Het was starten en lopenWas vergeten wat voor sound erin zat, heerlijk gewoon
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:13 schreef Worldbeater het volgende:
Gaaf ding, maar "helaas" high mounts.![]()
Deed hij ook, ik aan de koffie en motor in de derde versnelling en 60 km/hquote:Enige goede manier is warmrijden.![]()
Waar laat de potentiele duo haar poezelige voetjes?quote:
quote:Deed hij ook, ik aan de koffie en motor in de derde versnelling en 60 km/h![]()
Mercy-symbol.nlquote:Op zondag 29 januari 2006 17:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
gisteren nog even lekker bezig geweest![]()
Rechtermuisknop en opslaan kiezen & Geluid aan zetten![]()
Was Hij dat ?
ondanks de kou ging het nog wel aardig
en daarna snel naar huis
Dat is haar probleemquote:Op zondag 29 januari 2006 17:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waar laat de potentiele duo haar poezelige voetjes?![]()
[..]
Ik heb een zwarte motor en dat wil ik zo houden, en hem niet grijs/wit weer bij de kachel zettenquote:Gas/choke vastgezet ofzo.
![]()
Klinkt wel goed.![]()
Al had ik van een booreiliand bikkel wel even een echte rit verwacht.![]()
Vriend, je gaat toch niet filmpjes posten waar je bijgehouden wordt door een auto op een klaverbladquote:Op zondag 29 januari 2006 17:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
Was Hij dat ?
en daarna snel naar huis
Zolang de buren van m`n ouders niet aanbellen gaat alles goed, op het platteland kan veel. Heb een automatische chokequote:Op zondag 29 januari 2006 17:28 schreef worldpimber het volgende:
Wat nou weer RBWoon je ergen afgelegen, vinden je buren dat wel leuk??
Ik doe niet eens 30 seconden de choke aan, starten en dan meteen de chocke ervanaf omdat ik anders het idee heb dat de hele buurt gek wordt![]()
En ik kom er net achter dat 1 van mijn "collega's" ouder dan 60 is![]()
Terwijl ik altijd heel relaxed met hem omga en hij er jonger uit ziet dan Ralf en Martie.
![]()
Als je goed luistert dan hoor je dat ik zeg dat dat echt muziek is voor de Stig.quote:
Hee wij hadden wel muziek van de Stig en de scheurneus van Raus he.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Vriend, je gaat toch niet filmpjes posten waar je bijgehouden wordt door een auto op een klaverblad
[afbeelding]
Oh, even opnieuw luisteren met koptelefoonquote:Op zondag 29 januari 2006 17:43 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Als je goed luistert dan hoor je dat ik zeg dat dat echt muziek is voor de Stig.![]()
Anders geef je mij gewoon de sleutels, 3 maanden stilstaan is toch niet gezond voor zo eenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:36 schreef RB het volgende:
[..]
Zolang de buren van m`n ouders niet aanbellen gaat alles goed, op het platteland kan veel. Heb een automatische choke![]()
Verder wel leuke filmpjes hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 17:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
Was Hij dat ?
en daarna snel naar huis
Degene die filmt, duhquote:Op zondag 29 januari 2006 17:48 schreef worldpimber het volgende:
Oh, wie is dat dan die praat op het filmske?![]()
Sleutel kan ik je gevenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Anders geef je mij gewoon de sleutels, 3 maanden stilstaan is toch niet gezond voor zo eenmotor?
En dan poets ik hem ook wel
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Verder wel leuke filmpjes hoor [afbeelding]
[..]
Degene die filmt, duh
Je dacht toch niet dat die mannenstem van Raus kwam he
eej is dat niet een Ford Transit die er achter rijdt ?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Vriend, je gaat toch niet filmpjes posten waar je bijgehouden wordt door een auto op een klaverblad
[afbeelding]
ik heb me erg ingehoudenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is herhalingquote:Op zondag 29 januari 2006 18:40 schreef yup het volgende:
DISCOVERY KIJKEN , NU MOTOREN !
OMFGquote:
Misschien dat mijn broertje van 2 dat zou geloven, maar die heb ik nietquote:Op zondag 29 januari 2006 18:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb me erg ingehoudenanders was ik al rond geweest en hadden ze niets kunnen filmen
![]()
quote:
quote:DuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ja![]()
maar begrijp je hint wel en zal ze dus weghalen![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:28 schreef worldpimber het volgende:
En ik kom er net achter dat 1 van mijn "collega's" ouder dan 60 is![]()
Terwijl ik altijd heel relaxed met hem omga en hij er jonger uit ziet dan Ralf en Martie.
![]()
Heeft ie ze nog echt weggehaald ookquote:Op zondag 29 januari 2006 19:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wie is dat.
En waar zijn de filmpjes gebleven.![]()
![]()
Hoiquote:Op zondag 29 januari 2006 19:56 schreef Faithy het volgende:
zo
Terug uit Groningen, en eerste mini-theorielesje gehadstelt niets voor, maargoed.
lieV vindt het gelukkig ook erg leuk dat ik motor wil gaan rijden![]()
*blijft hier lekker nog wat rondlurken*
Nee, dat ben jij niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wie is dat.
En waar zijn de filmpjes gebleven.![]()
![]()
liev rijdt motorquote:Op zondag 29 januari 2006 20:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hoi
Neem je theorielessen of was het iets anders?
Wat rijdt ie? Pics?quote:
Ik heb ze toch gezienquote:Op zondag 29 januari 2006 19:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ja![]()
maar begrijp je hint wel en zal ze dus weghalen![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ga je hem hierheen halen?Regel is wel dat vriendinnen altijd worden gedoneerd aan FokMC'ers
Zo is Martie aan Raus gekomen,want die had eerst wat met Rietvaerder.
Nu is het een schatjequote:Op zondag 29 januari 2006 20:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat rijdt ie? Pics?
Ga je hem hierheen halen?Regel is wel dat vriendinnen altijd worden gedoneerd aan FokMC'ers
Zo is Martie aan Raus gekomen,want die had eerst wat met Rietvaerder.
ligt er aan wat je wiltquote:Op zondag 29 januari 2006 20:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Zal ik 't doen? [afbeelding] Of toch maar niet [afbeelding]
[afbeelding]
/insiders
Ik weet niet waar je het over hebt, terwijl ik toch voorzitter van de club benquote:Op zondag 29 januari 2006 20:26 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Over dikke konten gesproken
[afbeelding]
De kawa club staat hier buiten ok?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, terwijl ik toch voorzitter van de club ben
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:26 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Over dikke konten gesproken
[afbeelding]
Het is gewoon japans hoor!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
echt lelijk zo'n dikke duitse reet
![]()
Die zou hier niet meer komen. Alhoewel, soms nog wel langshoppen zei diequote:Op zondag 29 januari 2006 21:14 schreef hollander172 het volgende:
Maarre had nog even wat vraagjes, (peppie heeft alleen zijn puddingbuksverlof) dus is de vraag of die richardgie nog terugkomt?
Die heeft een wapenvergunning toch?
Ja, ik weet niet of ie terugkomtquote:Op zondag 29 januari 2006 21:14 schreef hollander172 het volgende:
Maarre had nog even wat vraagjes, (peppie heeft alleen zijn puddingbuksverlof) dus is de vraag of die richardgie nog terugkomt?
Die heeft een wapenvergunning toch?
Wat weet jij daar nou van?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:14 schreef hollander172 het volgende:
(peppie heeft alleen zijn puddingbuksverlof)
Kost ook maar ¤ 1500quote:
En? TL1000 gescoord of alleen telefoonummers op borsten geschreven?quote:
Geen haast, en het weekend is voorbijgevlogen.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:48 schreef R2-D2 het volgende:
En? TL1000 gescoord of alleen telefoonummers op borsten geschreven?![]()
![]()
Remmenreiniger nou al eens geprobeerd?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey
bokje in Tolkamer gescoordtoen ik daar kwam was 'Nico' nog bezig met het vervaardigen van de 2e pin
dingen maakt ie gewoon zelf dus..
zwarte Rquote:Op zondag 29 januari 2006 22:05 schreef Worldbeater het volgende:
Anyway, TL1000R heeft ook wel wat, en anders wordt het een zwart S.
dat heb ik uitgesteld tot ik deze bok hadquote:Remmenreiniger nou al eens geprobeerd?![]()
Sinds when heb jij iets met zwartquote:Op zondag 29 januari 2006 22:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zwarte R![]()
[..]
dat heb ik uitgesteld tot ik deze bok had....moet nog steeds een flesje kopen
dat is van voor jouw tijdquote:Op zondag 29 januari 2006 22:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Sinds when heb jij iets met zwartjij houdt toch van groen
![]()
ik moest er meteen aan denkenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat is van voor jouw tijd![]()
zwart is gewoon [afbeelding]
Zeg dat wel... Ik had kaarten gehad voor een beurs en heb me daar samen met m'n zoontje goed kunnen vermakenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:05 schreef Worldbeater het volgende:
Geen haast, en het weekend is voorbijgevlogen.![]()
Ik blijf voor je kijken en zoe n kenquote:Anyway, TL1000R heeft ook wel wat, en anders wordt het een zwart S.![]()
Die je gisteren linkte via Speurders heeft gemaild dat ik hem voor 3200 mag hebben.
Vind ik nog aan de hoge kant voor deze.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:15 schreef Worldbeater het volgende:
Remmenreiniger kan je zonder bokje gebruiken hoor.![]()
![]()
![]()
Vet hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 22:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tis allebeiquote:Op zondag 29 januari 2006 22:20 schreef Rausdouwer het volgende:
ik moest er meteen aan denkenik vind dat zwart mooier dan dat groen
![]()
Ach so.......now we're talkingquote:Op zondag 29 januari 2006 22:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Zeker in vergelijking met wat je nu hebt.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tis allebei![]()
't zijn mijn 2 favo kleuren iig
volgende wordt missch wel weer een zwarte
en wat was die 400 een kleintje he als je hem zo ziet![]()
![]()
als het geld op mijn rug groeide was ie ook nooit weggegaanquote:
Dat is juist het mooie/speciale/unieke/ganz geile deranquote:Op zondag 29 januari 2006 22:25 schreef Rausdouwer het volgende:
Zeker in vergelijking met wat je nu hebt.Maar het was een mooi ding, hoewel ik persoonlijk het een beetje jammer vind dat er van die slangen op zitten.
die slangen zijn idd niet meer van deze tijd...alhoewel ik er toen anders over dachtquote:Op zondag 29 januari 2006 22:25 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Zeker in vergelijking met wat je nu hebt.Maar het was een mooi ding, hoewel ik persoonlijk het een beetje jammer vind dat er van die slangen op zitten.
Ik heb nog nooit van die dingen gezien geloof ikquote:Op zondag 29 januari 2006 22:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die slangen zijn idd niet meer van deze tijd...alhoewel ik er toen anders over dacht![]()
was idd een mooi ding, toch uniek in zijn soort
1974 en daarvoorquote:Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van die dingen gezien geloof ikUit welk jaar was dat?
deze was van '95, maar je ziet ze meer op de ZXR-750...welke modeljaren weet ik nietquote:Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb nog nooit van die dingen gezien geloof ikUit welk jaar was dat?
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kawasaki was zijn tijd ver vooruit![]()
![]()
best wel leuk dingquote:Op zondag 29 januari 2006 22:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
En je had geen ambitiesquote:Op zondag 29 januari 2006 22:47 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
* R2-D2 moet nog 2 sollicitaties schrijven![]()
Kan ik nog ergens een rooster opvragen ofzo?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:02 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
best wel leuk ding![]()
moet morgen gewoon weer naar school![]()
ff ns raadplegen hoe lang ik er ook al weer over doe![]()
edit: typ ik nog tot 2 keer toe het verkeerde station in ook![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:09 schreef hicham het volgende:
[..]
En je had geen ambitiesOf bevalt het je daar niet meer
Ik ook maar neer
[..]
Kan ik nog ergens een rooster opvragen ofzo?Volgens mij heb ik dinsdag pas les maar dat systeem werkt zo klote
Moet ik alle vakken langsgaan waar ik mij heb ingeschreven om te kijken op welke dag het wordt gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |