Er is niet zoveel tofs aan hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:32 schreef Makster het volgende:
[..]![]()
[..]
Valt idd qua kosten wel mee dan
Ken ook een gozer die op schieten zit, misschien is een keer meegaan dan ofzo. Lijkt mij namelijk ook wel tof. Wilde ook altijd Sniper worden naar het zien van "One shot, one Kill" die film
this-never-ever-happens-in-real-life.gifquote:
Past niet helemaal maar mannen, geweren, arabierenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe reageren ze als iemand met een baard daar wil schieten?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:52 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Past niet helemaal maar mannen, geweren, arabieren![]()
Ze hebben geen ledenstop dus ik zou zeggen meld je aan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe reageren ze als iemand met een baard daar wil schieten?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan had je beter deze kunnen posten
Heb al een andere hobby, motorrijden. Moet je ook eens proberenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ze hebben geen ledenstop dus ik zou zeggen meld je aan.
Baard zit wel in de weg bij geweerschieten trouwens.![]()
Hee, respect tonen hehquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb al een andere hobby, motorrijden. Moet je ook eens proberen
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Hee, respect tonen heh![]()
![]()
Respect is de basis voor een goede samenleving tering jong![]()
riep iemandquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Hee, respect tonen heh![]()
![]()
Respect is de basis voor een goede samenleving tering jong![]()
Zwijg, carbonloos rot jongquote:
Eindelijk klaar met laden en gekekenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:18 schreef Roderick2085 het volgende:
voor mensen die ff willen lachen![]()
wel ff de tijd hebben... hij laad niet echt snel
Ik heb in de vorige topics al zoveel nakeds gepost...quote:
Die's goed ja, maar deze is geweldigquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Deze vind ik zo goed![]()
170 MpH = 272 Km/U![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Deze vind ik zo goed![]()
170 MpH = 272 Km/U![]()
Kawarijder komt thuis, z'n vrouw wil een gesprek beginnen;quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Die's goed ja, maar deze is geweldigSabine in een Ford Transit op de Ring
Er worden daar wat mensen die ook 'racen' op de Ring flink op hun nummer gezet
Top gear =
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef Gawaine het volgende:
Mercy of Hicham kijk aub ff naar mijn vraagje in het bolle topic![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef Gawaine het volgende:
Mercy of Hicham kijk aub ff naar mijn vraagje in het bolle topic![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:48 schreef hicham het volgende:
[..]
this-never-ever-happens-in-real-life.gif
[afbeelding]
Vage tekeningen op die site
En Roderick's filmpje is nog steeds niet klaar met laden
die heb ik dus ook gemistquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Eindelijk klaar met laden en gekeken
Die man op het eind![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Die's goed ja, maar deze is geweldigSabine in een Ford Transit op de Ring
Er worden daar wat mensen die ook 'racen' op de Ring flink op hun nummer gezet
Top gear =
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Kawarijder komt thuis, z'n vrouw wil een gesprek beginnen;
Hai schatje, hoe was je dag op de ring?
Man: "Grmmmpf.."
Vrouw: "Hoezo?"
Man:" Ik ben ingehaald.....
door een vrouw.....
in een Ford....
Transit......... [afbeelding]"
Dan voel je je slecht![]()
Lachuuuuquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:18 schreef Roderick2085 het volgende:
voor mensen die ff willen lachen![]()
wel ff de tijd hebben... hij laad niet echt snel
Valt toch wel mee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 05:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?![]()
Laat ik eensz gaan maffen.
Sinds wanneer gaan bingo-avonden door tot 5 uur 's ochtendsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze zijn net wel geliefd onder de "echte" motorrijders, het merk wat je in weer en wind het meeste tegen komt is bmw, en de "echte" motorrijder is niet bang voor een buitje!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Begin vorig jaar had ik deze motor, BMW's hebben een andere naam dan in de autowereld.
Over het algemeen zijn ze niet echt populair onder de "echte" motorliefhebbers.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, sorry, goedemorgen allen!
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik speelde de trommel, was best goed te doen maar na een maandje of 4 kwam er een Opper Jost van 135 kilo die op een SV Rijdt, die pikte mijn trommel in![]()
hij bedoelt jou helemaal niet hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 10:07 schreef RB het volgende:
[..]
Mag het een onsje minder zijn, ik haal de 100 kilo niet eens
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 10:03 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ze zijn net wel geliefd onder de "echte" motorrijders, het merk wat je in weer en wind het meeste tegen komt is bmw, en de "echte" motorrijder is niet bang voor een buitje!!
als ze op een BMW een kleiner ruitje zouden zetten is het ineens afgelopen met die doorrijdende bakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, sorry, goedemorgen allen!
![]()
![]()
Zo groot is m'n ruitje niet!quote:Op zondag 29 januari 2006 10:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als ze op een BMW een kleiner ruitje zouden zetten is het ineens afgelopen met die doorrijdende bakken![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 10:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij bedoelt jou helemaal niet hoor![]()
dus ? het zijn niet alleen BMW rijders die je door ziet rijdenquote:Op zondag 29 januari 2006 10:30 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Zo groot is m'n ruitje niet!
en m'n vmax had zelfs geen ruitje..
Ik kan nou niet rijden, de mijne staat bij de dealert voor de 10.000km beurt.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dus ? het zijn niet alleen BMW rijders die je door ziet rijden![]()
ik kwam gisteren toch best wat motoren tegen op de weg en daar zat geen BMW tussen![]()
Mag die eindelijk ook weer de schuur uitquote:Op zondag 29 januari 2006 10:34 schreef RB het volgende:
Vanmiddag eens kijken of m`n SVnog lopen wil na 3mnd stilstaan
quote:Op zondag 29 januari 2006 10:38 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ik kan nou niet rijden, de mijne staat bij de dealert voor de 10.000km beurt.
Hij heeft het wel naar z`n zin in de schuurquote:Op zondag 29 januari 2006 10:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Mag die eindelijk ook weer de schuur uit![]()
's Morgens allemaal![]()
zou em dan maar es goed checken op rode uitslagquote:Op zondag 29 januari 2006 11:22 schreef RB het volgende:
[..]
Hij heeft het wel naar z`n zin in de schuur, lekker warm bij de kachel met nog twee motoren.Hoop alleen niet dat hij een infectie heeft opgelopen van ééntje
is een honda
Antivirus middel staat ernaastquote:Op zondag 29 januari 2006 11:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zou em dan maar es goed checken op rode uitslag![]()
![]()
Nope. Geen Helmonder, maar een Cuijkenaar. Ligt ongeveer 15 motorminuten uit elkaarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:45 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Toch géén Helmonder he![]()
Rebbel is the name![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 12:04 schreef PimpShaggy het volgende:
Misschien moeten we dan maar eens samen gaan knallen?![]()
Hmm, cuijk, ligt hier om de hoek zal ik maar zeggen.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:04 schreef PimpShaggy het volgende:
[..]
Nope. Geen Helmonder, maar een Cuijkenaar. Ligt ongeveer 15 motorminuten uit elkaar![]()
Een Nijmegenaar!quote:Op zondag 29 januari 2006 12:14 schreef bwt het volgende:
[..]
Hmm, cuijk, ligt hier om de hoek zal ik maar zeggen.
Maar 15 motorminuten?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:04 schreef PimpShaggy het volgende:
[..]
Nope. Geen Helmonder, maar een Cuijkenaar. Ligt ongeveer 15 motorminuten uit elkaar![]()
Ja ik ben ook heel benieuwd.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ben benieuwd of Dribbeltje geslaagd is vandaag in Eersel![]()
Ja, ok ik overdrijf. Ik denk dat ik er eerder een uurtje of drie over zal doen op die slome bike van me!quote:
En waar woon je nu dan?quote:Cuijk ken ik ook nog wel redelijk. Ik zat in Boxmeer op de Havo.
Ik loop meestal niet zo hard van stapelquote:Op zondag 29 januari 2006 12:04 schreef PimpShaggy het volgende:
[..]
Nou.... de brutaliteit hequote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 12:44 schreef PimpShaggy het volgende:
[..]
Ja, ok ik overdrijf. Ik denk dat ik er eerder een uurtje of drie over zal doen op die slome bike van me!![]()
[..]
En waar woon je nu dan?
Nee? Ikke wel!quote:Op zondag 29 januari 2006 12:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik loop meestal niet zo hard van stapel![]()
Inderdaad een rebelse actie!quote:Nou.... de brutaliteit he![]()
die jeugd van tegenwoordig ook![]()
Ja joh? Ik denk nu echt dat ik mijn schatje maar ga verkopen dan.... Waardeloos rotding!quote:Op zondag 29 januari 2006 13:02 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
volgens het kleur/snelheidsdiagram van R2-D2 kan blauw alleen een gemiddelde snelheid aan![]()
Kijk, en daar heb ik dan weer op school gezeten.quote:Ik woon nu in Den Bosch.![]()
* Rebbel gaat 15 maart weer losquote:Op zondag 29 januari 2006 13:16 schreef PimpShaggy het volgende:
[..]
Nee? Ikke wel!![]()
Sterker nog: ik sta op springen. Mijn bike staat al weken eenzaam in de schuur en er moet gewoon weer lekker geknald worden.![]()
[..]
Inderdaad een PimpShaggy actie!![]()
In ieder geval niet van die dingen die jij hebt, maar meer de pekelfietsen die ze na een jaar toch een ravijn inrijden omdat ie opgereden isquote:Op zondag 29 januari 2006 10:03 schreef Herr.Flick het volgende:
Ze zijn net wel geliefd onder de "echte" motorrijders, het merk wat je in weer en wind het meeste tegen komt is bmw, en de "echte" motorrijder is niet bang voor een buitje!!
![]()
Wat is er op 15 maart te doen dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
* Rebbel gaat 15 maart weer los![]()
Eerst ff een beurt......mwah moet ook nog steeds gaan kijken voor die zwarte R6 in Eindhoven
Dan mogen de winterstallers weer de weg op van de verzekeringquote:Op zondag 29 januari 2006 14:16 schreef PimpShaggy het volgende:
[..]
Wat is er op 15 maart te doen dan?
R6 is zeker top.... zwart is ook een erg stoere kleur vind ik![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan mogen de winterstallers weer de weg op van de verzekering![]()
Ja, wij 30+ bejaarden kunnen er wel wat van.quote:Op zondag 29 januari 2006 07:53 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Sinds wanneer gaan bingo-avonden door tot 5 uur 's ochtends![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet op de motorbeurs.quote:![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt het er dan eindelijk van?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:20 schreef Worldbeater het volgende:
Belastingformulier ingevuld.
![]()
Volgens mij kan ik die TL1000R kopen op Marktplaats.![]()
Komt ineens 2600 euro extra vrij.
Wat moet het voorstellenquote:Op zondag 29 januari 2006 15:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mooi he![]()
yup, ding is nog altijd te koop
Wat is de absolute bodemprijs van het dingquote:Op zondag 29 januari 2006 15:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mooi he![]()
yup, ding is nog altijd te koop
Wie weet neemt Worldbeater toch nog deel aan meets.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Komt het er dan eindelijk van?![]()
[..]
Wat moet het voorstellen?
geen ideequote:Op zondag 29 januari 2006 15:25 schreef yup het volgende:
Wat is de absolute bodemprijs van het ding
Ik heb nog zeer zeker interesse namelijk...
Ik zit te denken, als ze dat ding een paar maanden nog heeft zou het misschien kunnen lukken...quote:Op zondag 29 januari 2006 15:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geen ideetoen had ze het over 2.000 euro...maar ding staat in de weg...als je met een redelijk zak geld komt dan is de kans groot dat je hem kunt meenemen
ws zal ze hem over een paar maanden nog wel hebben...staat al zo lang te koop, echt veel moeite doet ze der ook niet voor geloof ikquote:Op zondag 29 januari 2006 15:30 schreef yup het volgende:
Ik zit te denken, als ze dat ding een paar maanden nog heeft zou het misschien kunnen lukken...
euhh, als je mijn post van toen leest wel...maar twijfel nuquote:Maar is 25kw ook op papieren toch
Black rulesquote:Op zondag 29 januari 2006 14:16 schreef PimpShaggy het volgende:
R6 is zeker top.... zwart is ook een erg stoere kleur vind ik![]()
Damn you foolquote:
Dat lettertje misschien wel, maar dat poppetje?quote:
Ach, tis een ZZR, dan til ik er niet zo zwaar aanquote:
Liever niet over de 5.000 euro Phatzak.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:39 schreef worldpimber het volgende:
Dé TLR van MF.![]()
Waar zoek je eigenlijk precies naar Poppie? Jaartal/prijs?
Wel een beetje een bol kontjequote:Op zondag 29 januari 2006 15:55 schreef Worldbeater het volgende:
Deeez is 4600 euro. Maar staat helemaal in Dokkum Fr.![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:47 schreef Worldbeater het volgende:
Liever niet over de 5.000 euro Phatzak.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:55 schreef Worldbeater het volgende:
Deeez is 4600 euro. Maar staat helemaal in Dokkum Fr.![]()
[afbeelding]
Fullie is een optie, programmeren ze het ding maar even op 25 Kw.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:59 schreef FemaleRebbel het volgende:
Wel een beetje een bol kontje, anders stuur je Fullie er toch op af
ff verbouwen dus![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:00 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
![]()
Geen probleem. Gauw mijn CBR verkopen en ophalen dat ding.![]()
Hehe, nee hoor ik wil je zeker geen motor door de neus boren.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Fullie is een optie, programmeren ze het ding maar even op 25 Kw.![]()
En dat kontje is de mono seat, kan er dus af, en er zijn inderdaad ook nog andere mooie opties.![]()
Ik val ook een beetje voor de Soes racekleuren, dat maakt me blind voor al dat bolle.![]()
[..]
![]()
![]()
Later.
Ben je op groepstherapie geweest dat je dat tegenwoordig zo makkelijk toegeeft?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:11 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dan kan ik over een paar jaar nog voor een Gixxer gaan en wie weet heeft Honda dan nog wel een gaaf nieuw model erbij.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:00 schreef yup het volgende:
Kan je eigenlijk zo een TL ding ombouwen naar duo zit
Of bijv. de Hayabusa
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En dat kontje is de mono seat, kan er dus af, en er zijn inderdaad ook nog andere mooie opties.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |