Komt het er dan eindelijk van?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:20 schreef Worldbeater het volgende:
Belastingformulier ingevuld.
![]()
Volgens mij kan ik die TL1000R kopen op Marktplaats.![]()
Komt ineens 2600 euro extra vrij.
Wat moet het voorstellenquote:Op zondag 29 januari 2006 15:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mooi he![]()
yup, ding is nog altijd te koop
Wat is de absolute bodemprijs van het dingquote:Op zondag 29 januari 2006 15:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mooi he![]()
yup, ding is nog altijd te koop
Wie weet neemt Worldbeater toch nog deel aan meets.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Komt het er dan eindelijk van?![]()
[..]
Wat moet het voorstellen?
geen ideequote:Op zondag 29 januari 2006 15:25 schreef yup het volgende:
Wat is de absolute bodemprijs van het ding
Ik heb nog zeer zeker interesse namelijk...
Ik zit te denken, als ze dat ding een paar maanden nog heeft zou het misschien kunnen lukken...quote:Op zondag 29 januari 2006 15:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geen ideetoen had ze het over 2.000 euro...maar ding staat in de weg...als je met een redelijk zak geld komt dan is de kans groot dat je hem kunt meenemen
ws zal ze hem over een paar maanden nog wel hebben...staat al zo lang te koop, echt veel moeite doet ze der ook niet voor geloof ikquote:Op zondag 29 januari 2006 15:30 schreef yup het volgende:
Ik zit te denken, als ze dat ding een paar maanden nog heeft zou het misschien kunnen lukken...
euhh, als je mijn post van toen leest wel...maar twijfel nuquote:Maar is 25kw ook op papieren toch
Black rulesquote:Op zondag 29 januari 2006 14:16 schreef PimpShaggy het volgende:
R6 is zeker top.... zwart is ook een erg stoere kleur vind ik![]()
Damn you foolquote:
Dat lettertje misschien wel, maar dat poppetje?quote:
Ach, tis een ZZR, dan til ik er niet zo zwaar aanquote:
Liever niet over de 5.000 euro Phatzak.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:39 schreef worldpimber het volgende:
Dé TLR van MF.![]()
Waar zoek je eigenlijk precies naar Poppie? Jaartal/prijs?
Wel een beetje een bol kontjequote:Op zondag 29 januari 2006 15:55 schreef Worldbeater het volgende:
Deeez is 4600 euro. Maar staat helemaal in Dokkum Fr.![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:47 schreef Worldbeater het volgende:
Liever niet over de 5.000 euro Phatzak.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:55 schreef Worldbeater het volgende:
Deeez is 4600 euro. Maar staat helemaal in Dokkum Fr.![]()
[afbeelding]
Fullie is een optie, programmeren ze het ding maar even op 25 Kw.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:59 schreef FemaleRebbel het volgende:
Wel een beetje een bol kontje, anders stuur je Fullie er toch op af
ff verbouwen dus![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:00 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
![]()
Geen probleem. Gauw mijn CBR verkopen en ophalen dat ding.![]()
Hehe, nee hoor ik wil je zeker geen motor door de neus boren.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Fullie is een optie, programmeren ze het ding maar even op 25 Kw.![]()
En dat kontje is de mono seat, kan er dus af, en er zijn inderdaad ook nog andere mooie opties.![]()
Ik val ook een beetje voor de Soes racekleuren, dat maakt me blind voor al dat bolle.![]()
[..]
![]()
![]()
Later.
Ben je op groepstherapie geweest dat je dat tegenwoordig zo makkelijk toegeeft?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:11 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dan kan ik over een paar jaar nog voor een Gixxer gaan en wie weet heeft Honda dan nog wel een gaaf nieuw model erbij.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:00 schreef yup het volgende:
Kan je eigenlijk zo een TL ding ombouwen naar duo zit
Of bijv. de Hayabusa
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En dat kontje is de mono seat, kan er dus af, en er zijn inderdaad ook nog andere mooie opties.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |