Hij heeft het wel naar z`n zin in de schuurquote:Op zondag 29 januari 2006 10:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Mag die eindelijk ook weer de schuur uit![]()
's Morgens allemaal![]()
zou em dan maar es goed checken op rode uitslagquote:Op zondag 29 januari 2006 11:22 schreef RB het volgende:
[..]
Hij heeft het wel naar z`n zin in de schuur, lekker warm bij de kachel met nog twee motoren.Hoop alleen niet dat hij een infectie heeft opgelopen van ééntje
is een honda
Antivirus middel staat ernaastquote:Op zondag 29 januari 2006 11:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zou em dan maar es goed checken op rode uitslag![]()
![]()
Nope. Geen Helmonder, maar een Cuijkenaar. Ligt ongeveer 15 motorminuten uit elkaarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:45 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Toch géén Helmonder he![]()
Rebbel is the name![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 12:04 schreef PimpShaggy het volgende:
Misschien moeten we dan maar eens samen gaan knallen?![]()
Hmm, cuijk, ligt hier om de hoek zal ik maar zeggen.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:04 schreef PimpShaggy het volgende:
[..]
Nope. Geen Helmonder, maar een Cuijkenaar. Ligt ongeveer 15 motorminuten uit elkaar![]()
Een Nijmegenaar!quote:Op zondag 29 januari 2006 12:14 schreef bwt het volgende:
[..]
Hmm, cuijk, ligt hier om de hoek zal ik maar zeggen.
Maar 15 motorminuten?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:04 schreef PimpShaggy het volgende:
[..]
Nope. Geen Helmonder, maar een Cuijkenaar. Ligt ongeveer 15 motorminuten uit elkaar![]()
Ja ik ben ook heel benieuwd.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ben benieuwd of Dribbeltje geslaagd is vandaag in Eersel![]()
Ja, ok ik overdrijf. Ik denk dat ik er eerder een uurtje of drie over zal doen op die slome bike van me!quote:
En waar woon je nu dan?quote:Cuijk ken ik ook nog wel redelijk. Ik zat in Boxmeer op de Havo.
Ik loop meestal niet zo hard van stapelquote:Op zondag 29 januari 2006 12:04 schreef PimpShaggy het volgende:
[..]
Nou.... de brutaliteit hequote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 12:44 schreef PimpShaggy het volgende:
[..]
Ja, ok ik overdrijf. Ik denk dat ik er eerder een uurtje of drie over zal doen op die slome bike van me!![]()
[..]
En waar woon je nu dan?
Nee? Ikke wel!quote:Op zondag 29 januari 2006 12:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik loop meestal niet zo hard van stapel![]()
Inderdaad een rebelse actie!quote:Nou.... de brutaliteit he![]()
die jeugd van tegenwoordig ook![]()
Ja joh? Ik denk nu echt dat ik mijn schatje maar ga verkopen dan.... Waardeloos rotding!quote:Op zondag 29 januari 2006 13:02 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
volgens het kleur/snelheidsdiagram van R2-D2 kan blauw alleen een gemiddelde snelheid aan![]()
Kijk, en daar heb ik dan weer op school gezeten.quote:Ik woon nu in Den Bosch.![]()
* Rebbel gaat 15 maart weer losquote:Op zondag 29 januari 2006 13:16 schreef PimpShaggy het volgende:
[..]
Nee? Ikke wel!![]()
Sterker nog: ik sta op springen. Mijn bike staat al weken eenzaam in de schuur en er moet gewoon weer lekker geknald worden.![]()
[..]
Inderdaad een PimpShaggy actie!![]()
In ieder geval niet van die dingen die jij hebt, maar meer de pekelfietsen die ze na een jaar toch een ravijn inrijden omdat ie opgereden isquote:Op zondag 29 januari 2006 10:03 schreef Herr.Flick het volgende:
Ze zijn net wel geliefd onder de "echte" motorrijders, het merk wat je in weer en wind het meeste tegen komt is bmw, en de "echte" motorrijder is niet bang voor een buitje!!
![]()
Wat is er op 15 maart te doen dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
* Rebbel gaat 15 maart weer los![]()
Eerst ff een beurt......mwah moet ook nog steeds gaan kijken voor die zwarte R6 in Eindhoven
Dan mogen de winterstallers weer de weg op van de verzekeringquote:Op zondag 29 januari 2006 14:16 schreef PimpShaggy het volgende:
[..]
Wat is er op 15 maart te doen dan?
R6 is zeker top.... zwart is ook een erg stoere kleur vind ik![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan mogen de winterstallers weer de weg op van de verzekering![]()
Ja, wij 30+ bejaarden kunnen er wel wat van.quote:Op zondag 29 januari 2006 07:53 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Sinds wanneer gaan bingo-avonden door tot 5 uur 's ochtends![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet op de motorbeurs.quote:![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |