Gaat met haar meequote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:23 schreef carmiie het volgende:
21-26 februari, als dat week 8 is vind ik het goed
utrecht vind ik ook wel okee
A. Waarom niet?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:24 schreef Casparovvv het volgende:
A. Loop je niet wat te hard van stapel?
B. Utrecht vind ik te ver, heb geen tijd.
C. In de voorjaarsvakantie zit ik in Barcelona.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:55 schreef kanaiken het volgende:
Ik zeg: meer bier
IN het daarvoor bestemde topicquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Pics van de 2e meet?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:05 schreef OoAstridoO het volgende:
Zullen we het dan de 20e doenkan ik mn verjaardag vieren
komt thuis toch niemand
Ik zou haast zeggen 20e meet at my place maar dat doe ik jullie niet aanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]![]()
![]()
Daar zie ik die humor toch wel weer van in![]()
Zolang er bier isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:07 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen 20e meet at my place maar dat doe ik jullie niet aan![]()
![]()
![]()
K neem wel bier meequote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:11 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Geen probleemmits er natuurlijk cadeautjes meegenomen worden
Voor mij is het maar een uurtje.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:05 schreef OoAstridoO het volgende:
Zullen we het dan de 20e doenkan ik mn verjaardag vieren
komt thuis toch niemand
Nee idd, van hier naar Friesland is een pokke-eindquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:07 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen 20e meet at my place maar dat doe ik jullie niet aan![]()
![]()
![]()
Daaromquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:49 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Nee idd, van hier naar Friesland is een pokke-eind![]()
Hoi.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:04 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Nee hoor(bijna) iedereen is welkom
vind ik dan
en de meesten zijn boven de 18
Friesland, ja hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:04 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Nee hoor(bijna) iedereen is welkom
vind ik dan
en de meesten zijn boven de 18
Ik trein ook 3uur naar utrechtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:44 schreef VASND het volgende:
[..]
Friesland, ja hoor
Ik ga nog es een keer 3 uur treinen
Naja, als ik kan overnachten dan vinnik het best.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:50 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik trein ook 3uur naar utrecht
op cs hebben ze vast wel slaap plekkenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:52 schreef VASND het volgende:
[..]
Naja, als ik kan overnachten dan vinnik het best.![]()
Zijn we toen toch geweest kutstadquote:
Nee dan is mijn OV niet geldig.quote:
Precies, een Maikuuul meetquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee dan is mijn OV niet geldig.
En ik moet kijken met stage.
Doe anders in Maastricht!
Carnaval en gaan we langs Maikuuul
Wa moet jij daarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Nijmegen !
meetenquote:
Volendamquote:Op zondag 29 januari 2006 13:28 schreef Casparovvv het volgende:
Waarom dezelfde stad, andere stad kan je andere mensen verwachten, da's leuker! Dit is te ver voor mij
Hoe bedoel je? eindhoven staat er toch niet meer bij?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:28 schreef Casparovvv het volgende:
Waarom dezelfde stad, andere stad kan je andere mensen verwachten, da's leuker! Dit is te ver voor mij
Das waar, was even in de war en dacht dat de vorige meet in Nijmegen was. allebei te ver voor mij.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:33 schreef VASND het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? eindhoven staat er toch niet meer bij?![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 13:37 schreef OoAstridoO het volgende:
Jullie willen gewoon niet dat ik kom he?
Ik denk dat het overgrote deel niet in friesland woontquote:Op zondag 29 januari 2006 13:37 schreef OoAstridoO het volgende:
Jullie willen gewoon niet dat ik kom he?
Ik wil toch naar Utrecht!!!!!!!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 13:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik denk dat het overgrote deel niet in friesland woont
wilde gok hoor.
Maar we vinden je wel lief hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 13:39 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ook goed ik kom sowieso wel niet![]()
Hopeloze optie voor de hopeloze pubjesquote:Op zondag 29 januari 2006 13:40 schreef kanaiken het volgende:
Van die ga ik enkel naar utrecht.
En wat moet volendam ertussen?
Ah.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hopeloze optie voor de hopeloze pubjes
Toch maar is tijd dat ik daarop ga stemmenquote:
Wat er dus wel gebeurde in Eindhoven, bij velen.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:42 schreef VASND het volgende:
Mja utrecht kan ook, maar dan moet ik ff kijken qua overnachten. ik ga niet om 9/10 uur al terug
Mwoah, dan sta je zo alleen.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Toch maar is tijd dat ik daarop ga stemmen
quote:
1 iemand die ons kan herbergen voor 1 nacht, weten we ook meteen welke stadquote:Op zondag 29 januari 2006 13:42 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Wat er dus wel gebeurde in Eindhoven, bij velen.
quote:Op zondag 29 januari 2006 13:42 schreef VASND het volgende:
Mja utrecht kan ook, maar dan moet ik ff kijken qua overnachten. ik ga niet om 9/10 uur al terug
Sterk punt, dat zou in feite doorslaggevend zijn.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:44 schreef VASND het volgende:
[..]
1 iemand die ons kan herbergen voor 1 nacht, weten we ook meteen welke stad![]()
Ik *grin* dan komt er niemandquote:Op zondag 29 januari 2006 13:44 schreef VASND het volgende:
[..]
1 iemand die ons kan herbergen voor 1 nacht, weten we ook meteen welke stad![]()
behalve jijquote:
Je bent 18(?), dan mag je toch wel een nachtje blijvenquote:Op zondag 29 januari 2006 13:44 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]dan moet ik sowieso wel terug of zelfs eerder al (kijken hoe ik ma en pap kan overtuigen enzo
) t zal wel weer niks worden
Solo-meetenquote:
Niet van mn ouders met mensen van internetquote:Op zondag 29 januari 2006 13:46 schreef VASND het volgende:
[..]
Je bent 18(?), dan mag je toch wel een nachtje blijven![]()
Weekendretour?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:47 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Niet van mn ouders met mensen van interneten tegen die tijd ben ik wel 18 ja maar dan wordt het me ook te duur hoor
2 enkeltjes
quote:
dan kan ik pas na 7uur s avonds wegquote:
Die editquote:Op zondag 29 januari 2006 13:48 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
dan kan ik pas na 7uur s avonds wegweet nu al dat mn ouders dat niet goed gaan vinden
ouders
![]()
![]()
![]()
![]()
Stel je wat assertiever op.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik heb echt supermoeilijke ouders
Dat werk niet altijdquote:
Maar werkt wel kansverhogend.quote:
slaapfeestje.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:48 schreef the_legend_killer het volgende:
PUB slaap meet
Oh mijn ouders maakt het geen ene bal uit wat ik doe, als ze me maar niet hoeven op te halen van het politiebureauquote:Op zondag 29 januari 2006 13:57 schreef OoAstridoO het volgende:
Kijk zoals anti-virus/ talena die ind e stad woonde van de eerste meet zo zou ik het ook wel voor elkaar krijgen maar als ik meot reizen kan ik t bijna wel vergeten
Doe mij zulke oudersquote:Op zondag 29 januari 2006 14:52 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Oh mijn ouders maakt het geen ene bal uit wat ik doe, als ze me maar niet hoeven op te halen van het politiebureau
Tis meer dat ik erg blut ben voor de komende tijd, een retourtje utrecht kan er mss net bij, maar Amsterdam is natuurlijk altijd bter
dan zeg je toch niet dat je mensen van internet gaat meetenquote:Op zondag 29 januari 2006 13:47 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Niet van mn ouders met mensen van interneten tegen die tijd ben ik wel 18 ja maar dan wordt het me ook te duur hoor
2 enkeltjes
Gewoon ff ouder worden..quote:
tja friezen hequote:Op zondag 29 januari 2006 15:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Mijn moeder vind het wel een beetje vreemd dat ik zomaar een dag doorbreng met onbekende mensen![]()
maar ik mag wel gewoon gaan
Ontken hun bestaan en voilà, je hebt een leuke dag.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef OoAstridoO het volgende:
Als ik geen ouders had kwam ik ook zeker weten wel mjahnog even zien
mijn ouders zijn precies zoquote:Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef OoAstridoO het volgende:
Als ik geen ouders had kwam ik ook zeker weten wel mjahnog even zien
AGREEDquote:Op zondag 29 januari 2006 20:42 schreef anti-virus het volgende:
Ok, dan doen we het zo:
Dit is een PUBER-meet geen KINDER-meet.
Iedereen heeft schriftelijke toestemming nodig van zijn/haar ouders om te komen 8)
Mijn ouders doen toch niet lastig.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:42 schreef anti-virus het volgende:
Ok, dan doen we het zo:
Dit is een PUBER-meet geen KINDER-meet.
Iedereen heeft schriftelijke toestemming nodig van zijn/haar ouders om te komen
Wat kanaiken zegt, maar dan liefst Nijmegen.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:16 schreef kanaiken het volgende:
Nijmegen of Utrecht zou weinig moeten uitmaken wat betreft afstand voor mij. Maar ik prefereer Utrecht.
De wat?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:48 schreef snopprinses het volgende:
in utrecht en amsterdam is een Claire's he?
Utrecht niet, A'dam wel.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:48 schreef snopprinses het volgende:
in utrecht en amsterdam is een Claire's he?
ohja, ff vergetenquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:58 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat mag niet he. het zijn nog pubers.
dan juist niet, dus ben blij als ik dan eindelijk kan uitslapen en bij vrienden kan zijn hier in maastrichtquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:56 schreef VASND het volgende:
[..]
ohja, ff vergeten![]()
Snop, waarom niet? te druk?
Iemand in voor zaterdag meet ergens in de middag?quote:
Overmorgen.quote:
Alleen even lunchen dan? En dan kan jij naar de verjaardag?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:34 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Ja nee, dan kan ik niet, verjaardag
Gaat niet, sorryquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Alleen even lunchen dan? En dan kan jij naar de verjaardag?
Maakt niet uitquote:
Kijken kerelquote:Op maandag 13 februari 2006 22:35 schreef RemcoW85 het volgende:
Oh, poll stond gelijk en in de nieuwe poll is ineens alles heel anders. Kutactie.
Is het daar veiligquote:Op maandag 13 februari 2006 23:57 schreef Maikuuul het volgende:
Wanneer komt er een meet in Maastricht ?
niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:57 schreef Maikuuul het volgende:
Wanneer komt er een meet in Maastricht ?
In de Meivakantie? Dan kunnen de meeste mensen wel lijjkt me, alsof stoere Pubjes nog op vakantie gaan met hun ouders.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:43 schreef VASND het volgende:
[..]
niet.
duss.. het is iig duidelijk dat het na de carnaval wordt, iemand nog suggesties voor een datum?
Waar ik ga wonenquote:
Eindhoven is een fijne stadquote:
Wat zij zegt.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:40 schreef OoAstridoO het volgende:
Ja doeiiiiiiiiiiiii ehv kom ik dus lekker niet
Je "i" blijft hangenquote:Op zondag 19 februari 2006 13:40 schreef OoAstridoO het volgende:
Ja doeiiiiiiiiiiiii ehv kom ik dus lekker niet
PSV PSVquote:Op zondag 19 februari 2006 20:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Eindhoven is een fijne stad
Miss ga ik daar ook wonen
zuid nederland is nou eenmaal het gezelligstquote:Op maandag 20 februari 2006 16:53 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
PSV PSVtralalla maar 3,5 of 4 uur is me echt te ver
altijd de noordelingen benadelen he?
Ik snap niet waarom EHV er weer bij is gezet. Daar zijn jullie al geweest, hoef je niet iedere keer heen te gaan lijkt me.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:56 schreef B_BOY het volgende:
[..]
zuid nederland is nou eenmaal het gezelligst![]()
Zoek een plaats om te overnachtenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:53 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
PSV PSVtralalla maar 3,5 of 4 uur is me echt te ver
altijd de noordelingen benadelen he?
Als het animo er het hoogst voor is, waarom niet?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:01 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom EHV er weer bij is gezet. Daar zijn jullie al geweest, hoef je niet iedere keer heen te gaan lijkt me.
Utrecht is wel eerlijker ook voor de enkeling uit het noorden maarjaquote:Op maandag 20 februari 2006 17:01 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom EHV er weer bij is gezet. Daar zijn jullie al geweest, hoef je niet iedere keer heen te gaan lijkt me.
pubers zijn nooit eerlijk, jeweettog.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:05 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Utrecht is wel eerlijker ook voor de enkeling uit het noorden maarja
Dat komt dan toch vanzelf wel uit de poll dan..quote:Op maandag 20 februari 2006 17:06 schreef RemcoW85 het volgende:
Idd, Utrecht is voor iedereen beter want dat ligt gewoon centraal.
achja je had t op 1 poll moeten houden en dan tussen die 2quote:Op maandag 20 februari 2006 17:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat komt dan toch vanzelf wel uit de poll dan..
Maareh. ik hamer niet zo op eindhoven hoor, ook al woon ik er maar 10 minuutjes vandaan
Hoe hoger de opkomst hoe beter!
Die ene poll was gewoon de beslissing. Voor zover ik me kan herrinneren waren het Utrecht en Nijmegen die bovenaan stonden (gelijk zelfs, vandaar de 2e poll??). Maak dan een nieuwe poll met die 2 keuzes, en ga niet alles opnieuw lopen doen, want dat schiet niet op.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat komt dan toch vanzelf wel uit de poll dan..
Maareh. ik hamer niet zo op eindhoven hoor, ook al woon ik er maar 10 minuutjes vandaan
Hoe hoger de opkomst hoe beter!
Die is al bezig ja..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:14 schreef snopprinses het volgende:
wordt de meet in de carnavalsvakantie gehouden?
niet waarquote:
Maar dan hebben wij geen vakantie meerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:26 schreef snopprinses het volgende:
[..]
niet waarHoe kan er nou een carnavalsvakantie bezig zijn, als carnaval pas volgende week is.
jah zeg..dat is onhandigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar dan hebben wij geen vakantie meer![]()
Dat heet bij jullie ook geen carnavals vakantie.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar dan hebben wij geen vakantie meer![]()
dan wel het liefst in het weekendquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:24 schreef snopprinses het volgende:
nja ik kom denk ik toch niet, want ben t/m donderdag weg. Tenzij de meet buiten de vakantie wordt gehouden?
maar dan is ov niet geldigquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:24 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan wel het liefst in het weekend![]()
Het is een poll.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:42 schreef Geqxon het volgende:
Een meet in nijmegen![]()
Wie gaat er nou meten in de meest oncentrale plaats
20 euro voor een meet word mij wat te veel, ik pasquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:03 schreef VASND het volgende:
Plaats staat nu denk ik wel vast, Nijmegen..
Zou een vrijdag eind maart nog haalbaar zijn?
Liever 25 of 26 maart, en dan in Utrecht........ deal?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Vrijdag 31 maart ?
Nee wij gaan luchen in a'damquote:
Ga eens vrienden zoekenquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:39 schreef juiced het volgende:
Ik kom uit '81, ben ik dan te jong?
quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:27 schreef hollander76 het volgende:
Nou hierbij de nieuwe datum, XBM en ik gaan zuipen in Utrecht op vrijdag 24 maart. Als je mee wilt doen, voel je vrij en kom ook! Volgens mij lust BBoy er ook wel een paar
Anyway, kom ook
Kom je ook dan?quote:
Is er overnachtingsplaats?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:50 schreef snopprinses het volgende:
ej de 24ste kan ik ook
jullie mogen ook 2 weken erna naar maastricht komen..naar mn bday
bij Snopquote:
Daarom.quote:
jij doet ook mee?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:48 schreef B_BOY het volgende:
24 maart gaat men dus zuipen in utrecht.
Leukquote:Op maandag 6 maart 2006 22:53 schreef Nosh het volgende:
Hoi
Ik ben voor Utrecht, als ik nu misschien niet vergeet om dit topic te checken voordat ik enthousiast met allerlei dingen instem.
Maar ik wil Xbox Master wel eens spreken irl. Zijn smaak qua muziek =
Ja sorry het klinkt wel heel erg fout als ik het zo terug lees.quote:
Ik wil wel weten of ik meer zuip dan een of andere wildvreemde tukkerquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:46 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja sorry het klinkt wel heel erg fout als ik het zo terug lees.![]()
Maar beter dan 'ik heb wel zin om een stel wildvreemden eens in het echt te spreken' toch? Toch?:(
En ik wel weten hoe snel ik een of andere wildvreemde westerling onder te tafel zuipquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:46 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik wil wel weten of ik meer zuip dan een of andere wildvreemde tukker achterhoeker![]()
Dat is wel een héél goed plan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:34 schreef snopprinses het volgende:
nee, we gaan gewoon de nacht door mên
Ook goed jij slaat bier in?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:34 schreef snopprinses het volgende:
nee, we gaan gewoon de nacht door mên
om 6uur of half 6quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:25 schreef VASND het volgende:
Sluiten de kroegen dan niet?
jah tuurlijk, en als het niet al te veel mensen zijn, trakteer ik natuurlijk omdat ik jarig ben danquote:
welk weekend is het?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:55 schreef snopprinses het volgende:
nou dat zijn al twee mensen
kunnen jullie uberhaupt wel dat weekend?
Dus als ik kom, mag ik je dan... like... aanraken enzo?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:19 schreef snopprinses het volgende:
[..]
vrijdag 7 april of zaterdag 8 april
ligt eraan waarquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus als ik kom, mag ik je dan... like... aanraken enzo?
Stel je niet aan manquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:42 schreef VASND het volgende:
[..]
Stel je niet aan man
Ik ben van de partijinc cadeautje
![]()
Iets schoot me meteen te binnen, maar dat gaat niet werken ivm smelten enzoquote:
er zijn ook wel supermarkten in maastrichtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Iets schoot me meteen te binnen, maar dat gaat niet werken ivm smelten enzo
Hoe meer hoe beterquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
er zijn ook wel supermarkten in maastricht![]()
ALs je het niet erg vind kom ik ook snopp
@hollander76, 24 maart in Utrecht kan niet doorgaan, ik moet dan tafeltennisen en we hebben geen invallers in ons team![]()
het is de hoofdstad van limburg?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:51 schreef snopprinses het volgende:
[..]
het zuidste van het zuidste van het land
Ik kom wel, mss dat ik wel met de laatste trein terug ga, dat zie ik nog wel.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:37 schreef snopprinses het volgende:
Wanneer: vrijdag 7 of zaterdag 8 april (mij lijkt vrijdag het beste i.v.m. ov)
Waar: Maastricht
Hoelaat: savonds
Wat gaan we doen: Stappen tot de eerste trein weer begint te rijden!
Special: Een traktatie van mij tijdens happy hourbehalve als we met heel veel man zijn, maar dat zal wel niet
Wie gaan er mee?
VASND
_Xbox_Master_
Geqxon
Dark_Angelus
Mietjequote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
er zijn ook wel supermarkten in maastricht![]()
ALs je het niet erg vind kom ik ook snopp
@hollander76, 24 maart in Utrecht kan niet doorgaan, ik moet dan tafeltennisen en we hebben geen invallers in ons team![]()
quote:
Rock/Ska/Punk whatever cafe: ja.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:08 schreef snopprinses het volgende:
wat soort cafe's willen jullie wel en niet btw?
Als er maar bier is.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:08 schreef snopprinses het volgende:
wat soort cafe's willen jullie wel en niet btw?
Irish pub tha b0mbquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:52 schreef snopprinses het volgende:
ok dan zoek ik ff uit wat leuk is na 3uur, ben al 2 jaar niet meer @ stad uitgeweest
dan kunnen we tot 3uur in de shamrock zitten..irish pub, dat vind iedereen wel goed
Guinnessquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:52 schreef snopprinses het volgende:
ok dan zoek ik ff uit wat leuk is na 3uur, ben al 2 jaar niet meer @ stad uitgeweest
dan kunnen we tot 3uur in de shamrock zitten..irish pub, dat vind iedereen wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |