Alleen even lunchen dan? En dan kan jij naar de verjaardag?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:34 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Ja nee, dan kan ik niet, verjaardag
Gaat niet, sorryquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Alleen even lunchen dan? En dan kan jij naar de verjaardag?
Maakt niet uitquote:
Kijken kerelquote:Op maandag 13 februari 2006 22:35 schreef RemcoW85 het volgende:
Oh, poll stond gelijk en in de nieuwe poll is ineens alles heel anders. Kutactie.
Is het daar veiligquote:Op maandag 13 februari 2006 23:57 schreef Maikuuul het volgende:
Wanneer komt er een meet in Maastricht ?
niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:57 schreef Maikuuul het volgende:
Wanneer komt er een meet in Maastricht ?
In de Meivakantie? Dan kunnen de meeste mensen wel lijjkt me, alsof stoere Pubjes nog op vakantie gaan met hun ouders.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:43 schreef VASND het volgende:
[..]
niet.
duss.. het is iig duidelijk dat het na de carnaval wordt, iemand nog suggesties voor een datum?
Waar ik ga wonenquote:
Eindhoven is een fijne stadquote:
Wat zij zegt.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:40 schreef OoAstridoO het volgende:
Ja doeiiiiiiiiiiiii ehv kom ik dus lekker niet
Je "i" blijft hangenquote:Op zondag 19 februari 2006 13:40 schreef OoAstridoO het volgende:
Ja doeiiiiiiiiiiiii ehv kom ik dus lekker niet
PSV PSVquote:Op zondag 19 februari 2006 20:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Eindhoven is een fijne stad
Miss ga ik daar ook wonen
zuid nederland is nou eenmaal het gezelligstquote:Op maandag 20 februari 2006 16:53 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
PSV PSVtralalla maar 3,5 of 4 uur is me echt te ver
altijd de noordelingen benadelen he?
Ik snap niet waarom EHV er weer bij is gezet. Daar zijn jullie al geweest, hoef je niet iedere keer heen te gaan lijkt me.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:56 schreef B_BOY het volgende:
[..]
zuid nederland is nou eenmaal het gezelligst![]()
Zoek een plaats om te overnachtenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:53 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
PSV PSVtralalla maar 3,5 of 4 uur is me echt te ver
altijd de noordelingen benadelen he?
Als het animo er het hoogst voor is, waarom niet?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:01 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom EHV er weer bij is gezet. Daar zijn jullie al geweest, hoef je niet iedere keer heen te gaan lijkt me.
Utrecht is wel eerlijker ook voor de enkeling uit het noorden maarjaquote:Op maandag 20 februari 2006 17:01 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom EHV er weer bij is gezet. Daar zijn jullie al geweest, hoef je niet iedere keer heen te gaan lijkt me.
pubers zijn nooit eerlijk, jeweettog.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:05 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Utrecht is wel eerlijker ook voor de enkeling uit het noorden maarja
Dat komt dan toch vanzelf wel uit de poll dan..quote:Op maandag 20 februari 2006 17:06 schreef RemcoW85 het volgende:
Idd, Utrecht is voor iedereen beter want dat ligt gewoon centraal.
achja je had t op 1 poll moeten houden en dan tussen die 2quote:Op maandag 20 februari 2006 17:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat komt dan toch vanzelf wel uit de poll dan..
Maareh. ik hamer niet zo op eindhoven hoor, ook al woon ik er maar 10 minuutjes vandaan
Hoe hoger de opkomst hoe beter!
Die ene poll was gewoon de beslissing. Voor zover ik me kan herrinneren waren het Utrecht en Nijmegen die bovenaan stonden (gelijk zelfs, vandaar de 2e poll??). Maak dan een nieuwe poll met die 2 keuzes, en ga niet alles opnieuw lopen doen, want dat schiet niet op.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat komt dan toch vanzelf wel uit de poll dan..
Maareh. ik hamer niet zo op eindhoven hoor, ook al woon ik er maar 10 minuutjes vandaan
Hoe hoger de opkomst hoe beter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |