Die is al bezig ja..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:14 schreef snopprinses het volgende:
wordt de meet in de carnavalsvakantie gehouden?
niet waarquote:
Maar dan hebben wij geen vakantie meerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:26 schreef snopprinses het volgende:
[..]
niet waarHoe kan er nou een carnavalsvakantie bezig zijn, als carnaval pas volgende week is.
jah zeg..dat is onhandigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar dan hebben wij geen vakantie meer![]()
Dat heet bij jullie ook geen carnavals vakantie.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar dan hebben wij geen vakantie meer![]()
dan wel het liefst in het weekendquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:24 schreef snopprinses het volgende:
nja ik kom denk ik toch niet, want ben t/m donderdag weg. Tenzij de meet buiten de vakantie wordt gehouden?
maar dan is ov niet geldigquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:24 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan wel het liefst in het weekend![]()
Het is een poll.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:42 schreef Geqxon het volgende:
Een meet in nijmegen![]()
Wie gaat er nou meten in de meest oncentrale plaats
20 euro voor een meet word mij wat te veel, ik pasquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:03 schreef VASND het volgende:
Plaats staat nu denk ik wel vast, Nijmegen..
Zou een vrijdag eind maart nog haalbaar zijn?
Liever 25 of 26 maart, en dan in Utrecht........ deal?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Vrijdag 31 maart ?
Nee wij gaan luchen in a'damquote:
Ga eens vrienden zoekenquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:39 schreef juiced het volgende:
Ik kom uit '81, ben ik dan te jong?
quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:27 schreef hollander76 het volgende:
Nou hierbij de nieuwe datum, XBM en ik gaan zuipen in Utrecht op vrijdag 24 maart. Als je mee wilt doen, voel je vrij en kom ook! Volgens mij lust BBoy er ook wel een paar
Anyway, kom ook
Kom je ook dan?quote:
Is er overnachtingsplaats?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:50 schreef snopprinses het volgende:
ej de 24ste kan ik ook
jullie mogen ook 2 weken erna naar maastricht komen..naar mn bday
bij Snopquote:
Daarom.quote:
jij doet ook mee?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:48 schreef B_BOY het volgende:
24 maart gaat men dus zuipen in utrecht.
Leukquote:Op maandag 6 maart 2006 22:53 schreef Nosh het volgende:
Hoi
Ik ben voor Utrecht, als ik nu misschien niet vergeet om dit topic te checken voordat ik enthousiast met allerlei dingen instem.
Maar ik wil Xbox Master wel eens spreken irl. Zijn smaak qua muziek =
Ja sorry het klinkt wel heel erg fout als ik het zo terug lees.quote:
Ik wil wel weten of ik meer zuip dan een of andere wildvreemde tukkerquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:46 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja sorry het klinkt wel heel erg fout als ik het zo terug lees.![]()
Maar beter dan 'ik heb wel zin om een stel wildvreemden eens in het echt te spreken' toch? Toch?:(
En ik wel weten hoe snel ik een of andere wildvreemde westerling onder te tafel zuipquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:46 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik wil wel weten of ik meer zuip dan een of andere wildvreemde tukker achterhoeker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |