Die is al bezig ja..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:14 schreef snopprinses het volgende:
wordt de meet in de carnavalsvakantie gehouden?
niet waarquote:
Maar dan hebben wij geen vakantie meerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:26 schreef snopprinses het volgende:
[..]
niet waarHoe kan er nou een carnavalsvakantie bezig zijn, als carnaval pas volgende week is.
jah zeg..dat is onhandigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar dan hebben wij geen vakantie meer![]()
Dat heet bij jullie ook geen carnavals vakantie.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar dan hebben wij geen vakantie meer![]()
dan wel het liefst in het weekendquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:24 schreef snopprinses het volgende:
nja ik kom denk ik toch niet, want ben t/m donderdag weg. Tenzij de meet buiten de vakantie wordt gehouden?
maar dan is ov niet geldigquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:24 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan wel het liefst in het weekend![]()
Het is een poll.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:42 schreef Geqxon het volgende:
Een meet in nijmegen![]()
Wie gaat er nou meten in de meest oncentrale plaats
20 euro voor een meet word mij wat te veel, ik pasquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:03 schreef VASND het volgende:
Plaats staat nu denk ik wel vast, Nijmegen..
Zou een vrijdag eind maart nog haalbaar zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |