Liever 25 of 26 maart, en dan in Utrecht........ deal?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Vrijdag 31 maart ?
Nee wij gaan luchen in a'damquote:
Ga eens vrienden zoekenquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:39 schreef juiced het volgende:
Ik kom uit '81, ben ik dan te jong?
quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:27 schreef hollander76 het volgende:
Nou hierbij de nieuwe datum, XBM en ik gaan zuipen in Utrecht op vrijdag 24 maart. Als je mee wilt doen, voel je vrij en kom ook! Volgens mij lust BBoy er ook wel een paar
Anyway, kom ook
Kom je ook dan?quote:
Is er overnachtingsplaats?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:50 schreef snopprinses het volgende:
ej de 24ste kan ik ook
jullie mogen ook 2 weken erna naar maastricht komen..naar mn bday
bij Snopquote:
Daarom.quote:
jij doet ook mee?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:48 schreef B_BOY het volgende:
24 maart gaat men dus zuipen in utrecht.
Leukquote:Op maandag 6 maart 2006 22:53 schreef Nosh het volgende:
Hoi
Ik ben voor Utrecht, als ik nu misschien niet vergeet om dit topic te checken voordat ik enthousiast met allerlei dingen instem.
Maar ik wil Xbox Master wel eens spreken irl. Zijn smaak qua muziek =
Ja sorry het klinkt wel heel erg fout als ik het zo terug lees.quote:
Ik wil wel weten of ik meer zuip dan een of andere wildvreemde tukkerquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:46 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja sorry het klinkt wel heel erg fout als ik het zo terug lees.![]()
Maar beter dan 'ik heb wel zin om een stel wildvreemden eens in het echt te spreken' toch? Toch?:(
En ik wel weten hoe snel ik een of andere wildvreemde westerling onder te tafel zuipquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:46 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik wil wel weten of ik meer zuip dan een of andere wildvreemde tukker achterhoeker![]()
Dat is wel een héél goed plan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:34 schreef snopprinses het volgende:
nee, we gaan gewoon de nacht door mên
Ook goed jij slaat bier in?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:34 schreef snopprinses het volgende:
nee, we gaan gewoon de nacht door mên
om 6uur of half 6quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:25 schreef VASND het volgende:
Sluiten de kroegen dan niet?
jah tuurlijk, en als het niet al te veel mensen zijn, trakteer ik natuurlijk omdat ik jarig ben danquote:
welk weekend is het?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:55 schreef snopprinses het volgende:
nou dat zijn al twee mensen
kunnen jullie uberhaupt wel dat weekend?
Dus als ik kom, mag ik je dan... like... aanraken enzo?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:19 schreef snopprinses het volgende:
[..]
vrijdag 7 april of zaterdag 8 april
ligt eraan waarquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus als ik kom, mag ik je dan... like... aanraken enzo?
Stel je niet aan manquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:42 schreef VASND het volgende:
[..]
Stel je niet aan man
Ik ben van de partijinc cadeautje
![]()
Iets schoot me meteen te binnen, maar dat gaat niet werken ivm smelten enzoquote:
er zijn ook wel supermarkten in maastrichtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Iets schoot me meteen te binnen, maar dat gaat niet werken ivm smelten enzo
Hoe meer hoe beterquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
er zijn ook wel supermarkten in maastricht![]()
ALs je het niet erg vind kom ik ook snopp
@hollander76, 24 maart in Utrecht kan niet doorgaan, ik moet dan tafeltennisen en we hebben geen invallers in ons team![]()
het is de hoofdstad van limburg?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:51 schreef snopprinses het volgende:
[..]
het zuidste van het zuidste van het land
Ik kom wel, mss dat ik wel met de laatste trein terug ga, dat zie ik nog wel.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:37 schreef snopprinses het volgende:
Wanneer: vrijdag 7 of zaterdag 8 april (mij lijkt vrijdag het beste i.v.m. ov)
Waar: Maastricht
Hoelaat: savonds
Wat gaan we doen: Stappen tot de eerste trein weer begint te rijden!
Special: Een traktatie van mij tijdens happy hourbehalve als we met heel veel man zijn, maar dat zal wel niet
Wie gaan er mee?
VASND
_Xbox_Master_
Geqxon
Dark_Angelus
Mietjequote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
er zijn ook wel supermarkten in maastricht![]()
ALs je het niet erg vind kom ik ook snopp
@hollander76, 24 maart in Utrecht kan niet doorgaan, ik moet dan tafeltennisen en we hebben geen invallers in ons team![]()
quote:
Rock/Ska/Punk whatever cafe: ja.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:08 schreef snopprinses het volgende:
wat soort cafe's willen jullie wel en niet btw?
Als er maar bier is.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:08 schreef snopprinses het volgende:
wat soort cafe's willen jullie wel en niet btw?
Irish pub tha b0mbquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:52 schreef snopprinses het volgende:
ok dan zoek ik ff uit wat leuk is na 3uur, ben al 2 jaar niet meer @ stad uitgeweest
dan kunnen we tot 3uur in de shamrock zitten..irish pub, dat vind iedereen wel goed
Guinnessquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:52 schreef snopprinses het volgende:
ok dan zoek ik ff uit wat leuk is na 3uur, ben al 2 jaar niet meer @ stad uitgeweest
dan kunnen we tot 3uur in de shamrock zitten..irish pub, dat vind iedereen wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |