Dat is wel een héél goed plan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:34 schreef snopprinses het volgende:
nee, we gaan gewoon de nacht door mên
Ook goed jij slaat bier in?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:34 schreef snopprinses het volgende:
nee, we gaan gewoon de nacht door mên
om 6uur of half 6quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:25 schreef VASND het volgende:
Sluiten de kroegen dan niet?
jah tuurlijk, en als het niet al te veel mensen zijn, trakteer ik natuurlijk omdat ik jarig ben danquote:
welk weekend is het?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:55 schreef snopprinses het volgende:
nou dat zijn al twee mensen
kunnen jullie uberhaupt wel dat weekend?
Dus als ik kom, mag ik je dan... like... aanraken enzo?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:19 schreef snopprinses het volgende:
[..]
vrijdag 7 april of zaterdag 8 april
ligt eraan waarquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus als ik kom, mag ik je dan... like... aanraken enzo?
Stel je niet aan manquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:42 schreef VASND het volgende:
[..]
Stel je niet aan man
Ik ben van de partijinc cadeautje
![]()
Iets schoot me meteen te binnen, maar dat gaat niet werken ivm smelten enzoquote:
er zijn ook wel supermarkten in maastrichtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Iets schoot me meteen te binnen, maar dat gaat niet werken ivm smelten enzo
Hoe meer hoe beterquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
er zijn ook wel supermarkten in maastricht![]()
ALs je het niet erg vind kom ik ook snopp
@hollander76, 24 maart in Utrecht kan niet doorgaan, ik moet dan tafeltennisen en we hebben geen invallers in ons team![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |