Dat is wel een héél goed plan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:34 schreef snopprinses het volgende:
nee, we gaan gewoon de nacht door mên
Ook goed jij slaat bier in?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:34 schreef snopprinses het volgende:
nee, we gaan gewoon de nacht door mên
om 6uur of half 6quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:25 schreef VASND het volgende:
Sluiten de kroegen dan niet?
jah tuurlijk, en als het niet al te veel mensen zijn, trakteer ik natuurlijk omdat ik jarig ben danquote:
welk weekend is het?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:55 schreef snopprinses het volgende:
nou dat zijn al twee mensen
kunnen jullie uberhaupt wel dat weekend?
Dus als ik kom, mag ik je dan... like... aanraken enzo?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:19 schreef snopprinses het volgende:
[..]
vrijdag 7 april of zaterdag 8 april
ligt eraan waarquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus als ik kom, mag ik je dan... like... aanraken enzo?
Stel je niet aan manquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:42 schreef VASND het volgende:
[..]
Stel je niet aan man
Ik ben van de partijinc cadeautje
![]()
Iets schoot me meteen te binnen, maar dat gaat niet werken ivm smelten enzoquote:
er zijn ook wel supermarkten in maastrichtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Iets schoot me meteen te binnen, maar dat gaat niet werken ivm smelten enzo
Hoe meer hoe beterquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
er zijn ook wel supermarkten in maastricht![]()
ALs je het niet erg vind kom ik ook snopp
@hollander76, 24 maart in Utrecht kan niet doorgaan, ik moet dan tafeltennisen en we hebben geen invallers in ons team![]()
het is de hoofdstad van limburg?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:51 schreef snopprinses het volgende:
[..]
het zuidste van het zuidste van het land
Ik kom wel, mss dat ik wel met de laatste trein terug ga, dat zie ik nog wel.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:37 schreef snopprinses het volgende:
Wanneer: vrijdag 7 of zaterdag 8 april (mij lijkt vrijdag het beste i.v.m. ov)
Waar: Maastricht
Hoelaat: savonds
Wat gaan we doen: Stappen tot de eerste trein weer begint te rijden!
Special: Een traktatie van mij tijdens happy hourbehalve als we met heel veel man zijn, maar dat zal wel niet
Wie gaan er mee?
VASND
_Xbox_Master_
Geqxon
Dark_Angelus
Mietjequote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
er zijn ook wel supermarkten in maastricht![]()
ALs je het niet erg vind kom ik ook snopp
@hollander76, 24 maart in Utrecht kan niet doorgaan, ik moet dan tafeltennisen en we hebben geen invallers in ons team![]()
quote:
Rock/Ska/Punk whatever cafe: ja.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:08 schreef snopprinses het volgende:
wat soort cafe's willen jullie wel en niet btw?
Als er maar bier is.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:08 schreef snopprinses het volgende:
wat soort cafe's willen jullie wel en niet btw?
Irish pub tha b0mbquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:52 schreef snopprinses het volgende:
ok dan zoek ik ff uit wat leuk is na 3uur, ben al 2 jaar niet meer @ stad uitgeweest
dan kunnen we tot 3uur in de shamrock zitten..irish pub, dat vind iedereen wel goed
Guinnessquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:52 schreef snopprinses het volgende:
ok dan zoek ik ff uit wat leuk is na 3uur, ben al 2 jaar niet meer @ stad uitgeweest
dan kunnen we tot 3uur in de shamrock zitten..irish pub, dat vind iedereen wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |