Wa moet jij daarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Nijmegen !
meetenquote:
Volendamquote:Op zondag 29 januari 2006 13:28 schreef Casparovvv het volgende:
Waarom dezelfde stad, andere stad kan je andere mensen verwachten, da's leuker! Dit is te ver voor mij
Hoe bedoel je? eindhoven staat er toch niet meer bij?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:28 schreef Casparovvv het volgende:
Waarom dezelfde stad, andere stad kan je andere mensen verwachten, da's leuker! Dit is te ver voor mij
Das waar, was even in de war en dacht dat de vorige meet in Nijmegen was. allebei te ver voor mij.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:33 schreef VASND het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? eindhoven staat er toch niet meer bij?![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 13:37 schreef OoAstridoO het volgende:
Jullie willen gewoon niet dat ik kom he?
Ik denk dat het overgrote deel niet in friesland woontquote:Op zondag 29 januari 2006 13:37 schreef OoAstridoO het volgende:
Jullie willen gewoon niet dat ik kom he?
Ik wil toch naar Utrecht!!!!!!!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 13:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik denk dat het overgrote deel niet in friesland woont
wilde gok hoor.
Maar we vinden je wel lief hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 13:39 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ook goed ik kom sowieso wel niet![]()
Hopeloze optie voor de hopeloze pubjesquote:Op zondag 29 januari 2006 13:40 schreef kanaiken het volgende:
Van die ga ik enkel naar utrecht.
En wat moet volendam ertussen?
Ah.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hopeloze optie voor de hopeloze pubjes
Toch maar is tijd dat ik daarop ga stemmenquote:
Wat er dus wel gebeurde in Eindhoven, bij velen.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:42 schreef VASND het volgende:
Mja utrecht kan ook, maar dan moet ik ff kijken qua overnachten. ik ga niet om 9/10 uur al terug
Mwoah, dan sta je zo alleen.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Toch maar is tijd dat ik daarop ga stemmen
quote:
1 iemand die ons kan herbergen voor 1 nacht, weten we ook meteen welke stadquote:Op zondag 29 januari 2006 13:42 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Wat er dus wel gebeurde in Eindhoven, bij velen.
quote:Op zondag 29 januari 2006 13:42 schreef VASND het volgende:
Mja utrecht kan ook, maar dan moet ik ff kijken qua overnachten. ik ga niet om 9/10 uur al terug
Sterk punt, dat zou in feite doorslaggevend zijn.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:44 schreef VASND het volgende:
[..]
1 iemand die ons kan herbergen voor 1 nacht, weten we ook meteen welke stad![]()
Ik *grin* dan komt er niemandquote:Op zondag 29 januari 2006 13:44 schreef VASND het volgende:
[..]
1 iemand die ons kan herbergen voor 1 nacht, weten we ook meteen welke stad![]()
behalve jijquote:
Je bent 18(?), dan mag je toch wel een nachtje blijvenquote:Op zondag 29 januari 2006 13:44 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]dan moet ik sowieso wel terug of zelfs eerder al (kijken hoe ik ma en pap kan overtuigen enzo
) t zal wel weer niks worden
Solo-meetenquote:
Niet van mn ouders met mensen van internetquote:Op zondag 29 januari 2006 13:46 schreef VASND het volgende:
[..]
Je bent 18(?), dan mag je toch wel een nachtje blijven![]()
Weekendretour?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:47 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Niet van mn ouders met mensen van interneten tegen die tijd ben ik wel 18 ja maar dan wordt het me ook te duur hoor
2 enkeltjes
quote:
dan kan ik pas na 7uur s avonds wegquote:
Die editquote:Op zondag 29 januari 2006 13:48 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
dan kan ik pas na 7uur s avonds wegweet nu al dat mn ouders dat niet goed gaan vinden
ouders
![]()
![]()
![]()
![]()
Stel je wat assertiever op.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik heb echt supermoeilijke ouders
Dat werk niet altijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |