slaapfeestje.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:48 schreef the_legend_killer het volgende:
PUB slaap meet
Oh mijn ouders maakt het geen ene bal uit wat ik doe, als ze me maar niet hoeven op te halen van het politiebureauquote:Op zondag 29 januari 2006 13:57 schreef OoAstridoO het volgende:
Kijk zoals anti-virus/ talena die ind e stad woonde van de eerste meet zo zou ik het ook wel voor elkaar krijgen maar als ik meot reizen kan ik t bijna wel vergeten
Doe mij zulke oudersquote:Op zondag 29 januari 2006 14:52 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Oh mijn ouders maakt het geen ene bal uit wat ik doe, als ze me maar niet hoeven op te halen van het politiebureau
Tis meer dat ik erg blut ben voor de komende tijd, een retourtje utrecht kan er mss net bij, maar Amsterdam is natuurlijk altijd bter
dan zeg je toch niet dat je mensen van internet gaat meetenquote:Op zondag 29 januari 2006 13:47 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Niet van mn ouders met mensen van interneten tegen die tijd ben ik wel 18 ja maar dan wordt het me ook te duur hoor
2 enkeltjes
Gewoon ff ouder worden..quote:
tja friezen hequote:Op zondag 29 januari 2006 15:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Mijn moeder vind het wel een beetje vreemd dat ik zomaar een dag doorbreng met onbekende mensen![]()
maar ik mag wel gewoon gaan
Ontken hun bestaan en voilà, je hebt een leuke dag.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef OoAstridoO het volgende:
Als ik geen ouders had kwam ik ook zeker weten wel mjahnog even zien
mijn ouders zijn precies zoquote:Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef OoAstridoO het volgende:
Als ik geen ouders had kwam ik ook zeker weten wel mjahnog even zien
AGREEDquote:Op zondag 29 januari 2006 20:42 schreef anti-virus het volgende:
Ok, dan doen we het zo:
Dit is een PUBER-meet geen KINDER-meet.
Iedereen heeft schriftelijke toestemming nodig van zijn/haar ouders om te komen 8)
Mijn ouders doen toch niet lastig.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:42 schreef anti-virus het volgende:
Ok, dan doen we het zo:
Dit is een PUBER-meet geen KINDER-meet.
Iedereen heeft schriftelijke toestemming nodig van zijn/haar ouders om te komen
Wat kanaiken zegt, maar dan liefst Nijmegen.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:16 schreef kanaiken het volgende:
Nijmegen of Utrecht zou weinig moeten uitmaken wat betreft afstand voor mij. Maar ik prefereer Utrecht.
De wat?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:48 schreef snopprinses het volgende:
in utrecht en amsterdam is een Claire's he?
Utrecht niet, A'dam wel.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:48 schreef snopprinses het volgende:
in utrecht en amsterdam is een Claire's he?
ohja, ff vergetenquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:58 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat mag niet he. het zijn nog pubers.
dan juist niet, dus ben blij als ik dan eindelijk kan uitslapen en bij vrienden kan zijn hier in maastrichtquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:56 schreef VASND het volgende:
[..]
ohja, ff vergeten![]()
Snop, waarom niet? te druk?
Iemand in voor zaterdag meet ergens in de middag?quote:
Overmorgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |