Nou als je op vers per afdeling een full-timer verantwoordelijk maakt voor het voorraadbeheer zie ik niet in waarom dat niet zou lukken. Gewoon 1, of desnoods 2, personen alles laten tellen, maandag de S-jes lopen, de rest van de week consistent de F-jes lopen (en die dus ook drukken!), en diezelfde persoon altijd met een HT op zak laten lopen zodat hij/zij de lege vakken/de rare restanten kan tellen, dan kan er eigenlijk niks mis gaan. Moet je er natuurlijk wel voor zorgen dat je BE's goed zitten, je WORP goed zit, en diegene die de HT bezit voldoende kwalificaties bezit.quote:
Welkom.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:21 schreef Dipstaart het volgende:
dipstaart
AH 1558
Winkelgrootte 4
Afdeling ZV + AGF + DV (zelden HB)
![]()
AGF en Vlees hebben hier een vaste fulltimer die er ook daadwerkelijk vaak is, op Zuivel en Diepvries sinds 1 januari niet meer. VM valt niet te overtuigen wat betreft de zuivel voorraden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:23 schreef febster het volgende:
[..]
Nou als je op vers per afdeling een full-timer verantwoordelijk maakt voor het voorraadbeheer zie ik niet in waarom dat niet zou lukken. Gewoon 1, of desnoods 2, personen alles laten tellen, maandag de S-jes lopen, de rest van de week consistent de F-jes lopen (en die dus ook drukken!), en diezelfde persoon altijd met een HT op zak laten lopen zodat hij/zij de lege vakken/de rare restanten kan tellen, dan kan er eigenlijk niks mis gaan. Moet je er natuurlijk wel voor zorgen dat je BE's goed zitten, je WORP goed zit, en diegene die de HT bezit voldoende kwalificaties bezit.
Winkelgrootte 4quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:55 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Welkom.
Control + F5 en je staat in de lijst.
quote:
zomaar wat brallen vind ik ook weer overdreven.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:59 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Niet zomaar wat brallen als je het niet precies weet.
Er kan tijdelijk niet ingelegd worden in het AHVKF aangezien er nu wordt gekeken hoe hoog de compensatie gaat worden voor de koersval en hoe ze die gaan verdelen. Hiermee willen ze voorkomen dat er nu mensen gaan inleggen speciaal voor die compensatie. Naar verwachting weten ze in april hoe het allemaal gaat werken en kan er vanaf medio 2006 weer gewoon worden ingelegd.
dat ligt natuurlijk helemaal aan je huidige baan.quote:
Ik bel 5 voor 6 of ik word overgenomen of mag sluitenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:55 schreef DeTolk het volgende:
M'n collega's stonden verbaast te kijken toen ik om 5 uur naar huis ging
"Blijf je niet helpen met die stickers?"
"Neen."
Jaja dat weet ik, maar ik vatte het even kort samen. De AH spaarzegels zullen vanaf februari ook gaan veranderen. En aangezien alle materiaal van het AHVKF vernietigd moest worden, ga ik er niet vanuit dat dit in z'n huidige vorm op korte termijn terug zal komen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:59 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Niet zomaar wat brallen als je het niet precies weet.
Er kan tijdelijk niet ingelegd worden in het AHVKF aangezien er nu wordt gekeken hoe hoog de compensatie gaat worden voor de koersval en hoe ze die gaan verdelen. Hiermee willen ze voorkomen dat er nu mensen gaan inleggen speciaal voor die compensatie. Naar verwachting weten ze in april hoe het allemaal gaat werken en kan er vanaf medio 2006 weer gewoon worden ingelegd.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:59 schreef MouseInteractive het volgende:
Vandaag m'n laatste dag gehad, van 13.00 - 18.00.
Na bijna 8 jaar AH is het nu toch echt afgelopen voor mij
Ik zal het wel gaan missen hoor. Het was er toch altijd wel gezellig![]()
Whahahahaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:18 schreef DeTolk het volgende:
MouseInteractive is genomineerd voor de Beppie-award
Ik niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:20 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Whahahaha
Kom ik misschien nog een keer in de AhA. Heb er al een keertje in gestaan namelijk
Ik weet niet hoe groot jullie zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:21 schreef Mip1988 het volgende:
febster: hoe regel je dat? 3 kratten restant per gangpad?!
wij zitten met gemiddeld 3 volle containers per gang..
AH-newbiequote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik niet.
en over 5 dagen werk ik er al 1 jaar
Heb er ook ingestaan, 2,5 jaar geleden ofzo (met foto's )quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:20 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Whahahaha
Kom ik misschien nog een keer in de AhA. Heb er al een keertje in gestaan namelijk
Ikke ook met foto'squote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:24 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb er ook ingestaan, 2,5 jaar geleden ofzo (met foto's )
Ga is voorraden lopen zou ik zeggenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:21 schreef Mip1988 het volgende:
febster: hoe regel je dat? 3 kratten restant per gangpad?!
wij zitten met gemiddeld 3 volle containers per gang..
* blrrrt werkt al 8 jaar en 2 maanden bij AH als parttimerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:47 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik werk er alweer 16 maanden. In ons filiaal werkt zelfs al een parttimer er meer dan 7 jaar
.
WTF?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:35 schreef Webgangster het volgende:
Wat een dag, onze leiding gevende ging ook maar even achter de kassa omdat alle andere kassas al open waren en het zo ongeloofelijk druk is, het lijkt wel of het iederen zaterdag drukker word...
Nog zoiets, geen 1 iemand op zuivel, ik moest toevallig van 9 tot 8 (wat overigs langer is als de leidinggevende daar!) en kon dus wel ff 1 uur zuivel doen, maja ik ging pas om half 2 pauze houden.
Over bellen via de AH, geowon je brievenbus in de gate houden he, en je krijgt 50% korting, maja het is wel het netwerk an telfort he waarvan ze gebruik maken...
Oke, jij wintquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:53 schreef blrrrt het volgende:
[..]
* blrrrt werkt al 8 jaar en 2 maanden bij AH als parttimer![]()
Maar mijn tellie is niet simlockvrijquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:02 schreef highway101 het volgende:
Over AH mobiel, daarvan staat wat in de Áha. (2e pagina). Smsen voor 3,5 cent en bellen voor 12,8 cent per minuut.
het ergste is, als er zo'n container helemaal vol met afval van de laadklep donderd. Gatverdamme wat een teringzooi dan. Maar een biercontainer heb ik ook wel eens zien vallen. Hele straat onder het bierquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:02 schreef SHERMAN het volgende:
Bij het lossen een roll-in melk en een container panklaar om geflikkerd.
aaaaawquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:11 schreef Brammie1 het volgende:
laatst viel er een container Grolsch bij ons in de loods om
Al dat bier
Kut jostie ging mee lossen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:11 schreef highway101 het volgende:
[..]
het ergste is, als er zo'n container helemaal vol met afval van de laadklep donderd. Gatverdamme wat een teringzooi dan. Maar een biercontainer heb ik ook wel eens zien vallen. Hele straat onder het bierrook wel lekker.
Jeutje, wat ben jij verzuurdquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Kut jostie ging mee lossen.
Andere jostie had nog een kut actie in de winkel
Maandag word de zuivelkaas voor een deel schoon gemaakt, alle kleine dingen dus niet de voor verpakte, ik vanmiddag het grootste gedeelte er al uitgehaald en netjes in kratten gedaan. Maar van alles nog wel wat over gelaten zodat de klanten nog konden pakken. Wat doen doe flikkers? Halen om vijf over zes alles al uit terwijl de winkel dus tot 7 open was.quote:
Ik heb geen flauw idee, ik heb maar een grote pauze van 60 min gehad, 1 keer 15 min en 1 keer 30 min. Volges mij had ik er nog 1 van 15 min bij moeten hebben...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
WTF?
Wat voor pauzes heb je dan als je van 9 tot 8 moet.
Wehhehe, 2 containers in ander half uur was vrij netjes ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:36 schreef Carpento het volgende:
OMG Sherman, ik heb weer ouderwets met je te doen, je verdient beter
Je hebt je iig lekker verdienstelijk gemaakt tijdens mijn pauze. En toen de rest van de middag lekker lamtakken
5 palets bier op een laad/los plek zien liggen is pas zondequote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:11 schreef Brammie1 het volgende:
laatst viel er een container Grolsch bij ons in de loods om
Al dat bier
ok. dat hebben wij niet gedaan.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:12 schreef Webgangster het volgende:
Schande, regeltjes zijn er om nageleefd te worden en niet om ze te overschrijden !
Iedereen mag pas maandag beginnen (of na 8 uur als dat de sluitingstijd is) de kaartje aanbrengen vanwege de concurent
Prijs voor mensen die zich jarenlang hebben ingezet voor AH.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:25 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[foknewbemodeaan] wat is de beppie-award? [/foknewbemodeuit]
aiaiai, nu voel ik me niet alleen foknewbe, maar ook nog ah-newbe, terwijl ik dat toch niet heel erg ben..quote:Op zondag 22 januari 2006 12:27 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Prijs voor mensen die zich jarenlang hebben ingezet voor AH.
Welk filiaal zit jij? Wat dat had je nog niet gezegd de vorige keer.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:25 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[foknewbemodeaan] wat is de beppie-award? [/foknewbemodeuit]
hahaha, pff, dit is echt schandalig, maar ik onthoud ons filiaal nummer niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Welk filiaal zit jij? Wat dat had je nog niet gezegd de vorige keer.
eyeyey, niet zo aanstellen hequote:Op zondag 22 januari 2006 12:39 schreef anti-virus het volgende:
Ik heb geld nodig = werken.
Krantenwijk geen zin in. Horeca is moeilijk ivm school.
AH lijkt de enige optie.
Ik zie er tegen op
Hahah ja maar mijn vrije tijd!quote:Op zondag 22 januari 2006 12:42 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
eyeyey, niet zo aanstellen he
met zo'n houding wordt je natuurlijk niet aangenomen
Die staat in de eerste post van dit topic.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:38 schreef x_smilegirl_x het volgende:
waar heb je die lijst met ah-medewerkers staan dan?
Volgens mij is er hier een forummer die in hetzelfde filiaal werkt nl
Talquote:Op zondag 22 januari 2006 12:39 schreef anti-virus het volgende:
Ik heb geld nodig = werken.
Krantenwijk geen zin in. Horeca is moeilijk ivm school.
AH lijkt de enige optie.
Ik zie er tegen op
Je staat er bij.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:55 schreef x_smilegirl_x het volgende:
8692
En wat zei je tegen de klanten ?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:26 schreef x_smilegirl_x het volgende:
en ik denk dat ze bij ons gister ook al bezig waren met afprijzen, want ik kreeg echt héél veel bonnetjes van klanten waarop de prijs niet klopte...
De klanten reageren over het algemeen niet vervelend. Ik controleer of laat controleren of er idd een verkeerde prijs bij staat. En als idd de 'nieuwe' (goedkopere) prijs erbij stond heb ik het vergoed. In andere gevallen niet. Dan moeten ze er maar voor kiezen om later af te prijzen hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 13:01 schreef Webgangster het volgende:
[..]
En wat zei je tegen de klanten ?
En hoe reageerde ze ?
Want?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:05 schreef x_smilegirl_x het volgende:
maar nu moet ik maken dat ik hier wegkom denk ik :p
Heb er zelf geen klant over gehoord, ik sta dan wel in de winkel zelf moet ik zeggen, al zag je de mensen wel kijken naar het promotie materiaal. Kreeg meer vragen over de kaas.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:04 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
De klanten reageren over het algemeen niet vervelend. Ik controleer of laat controleren of er idd een verkeerde prijs bij staat. En als idd de 'nieuwe' (goedkopere) prijs erbij stond heb ik het vergoed. In andere gevallen niet. Dan moeten ze er maar voor kiezen om later af te prijzen hoor
Nope, dat kan nog niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:07 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
hahaha, je kan niet pm'en op dit forum he?
Wat een chef ook zal zeggen, je hebt daarmee wel het enig juiste gedaan wat je kon doen.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:04 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
De klanten reageren over het algemeen niet vervelend. Ik controleer of laat controleren of er idd een verkeerde prijs bij staat. En als idd de 'nieuwe' (goedkopere) prijs erbij stond heb ik het vergoed. In andere gevallen niet. Dan moeten ze er maar voor kiezen om later af te prijzen hoor
ik werk bij de kassa-afdeling. Mensen rekenen af, kijken nog eens op de bon en zien dat er prijzen niet kloppen. komen vervolgens naar de servicebali en beginnen de zin als volgt: "misschien een beetje zeikerig hoor, het gaat maar om een paar cent, maar ik heb dit en dat gekocht en...'quote:Op zondag 22 januari 2006 13:08 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Heb er zelf geen klant over gehoord, ik sta dan wel in de winkel zelf moet ik zeggen, al zag je de mensen wel kijken naar het promotie materiaal. Kreeg meer vragen over de kaas.
Wij gaan trouwens niet alle kaartjes ophangen met daarop: "Blijvend in prijs verlaagd". Zijn er filialen die dit ook doen?
Goed punt. En wees nou eerlijk, hoeveel "verlies" zou je er op maken? Over de hele dag een paar euro misschien door de mensen die er echt opletten.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:09 schreef frederik het volgende:
[..]
Wat een chef ook zal zeggen, je hebt daarmee wel het enig juiste gedaan wat je kon doen.
De schapsprijs is namelijk de koopprijs. De klant heeft er niets mee te maken wat er in de kassa staat, of dat er te vroeg prijzen veranderd werden
Zijn er dan echt mensen die de prijzen gaan onthouden van het schap kaartje? Ik ken wel klanten die kijken aar de bonus dingen enzo, maar de hele bon controleren.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:10 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
ik werk bij de kassa-afdeling. Mensen rekenen af, kijken nog eens op de bon en zien dat er prijzen niet kloppen. komen vervolgens naar de servicebali en beginnen de zin als volgt: "misschien een beetje zeikerig hoor, het gaat maar om een paar cent, maar ik heb dit en dat gekocht en...'
dat vind ik toch wel een minpuntje hoorquote:
Werk je ook bij de ah? Zo ja wil je ook in de lijst? Even filiaal nummer en afdelingen door geven dan.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:09 schreef frederik het volgende:
[..]
Wat een chef ook zal zeggen, je hebt daarmee wel het enig juiste gedaan wat je kon doen.
De schapsprijs is namelijk de koopprijs. De klant heeft er niets mee te maken wat er in de kassa staat, of dat er te vroeg prijzen veranderd werden
het zal je nog verbazen. Maar vooral bij kleinere boodschapjes is dat op zich wel logisch. Mensen die alleen voor een brood en, wat kaas en een pak macaroni naar de winkel gaan, weten vaak de prijs nog wel van alles.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zijn er dan echt mensen die de prijzen gaan onthouden van het schap kaartje? Ik ken wel klanten die kijken aar de bonus dingen enzo, maar de hele bon controleren.
Prive berichten? Het komt wel dus.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:12 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
dat vind ik toch wel een minpuntje hoor
tja, dan kan ik ook niet vertellen waarom ik eigenlijk moet maken dat ik wegkom :p
Ik werk niet bij welke winkel of distributiecentrum dan ook. Ik lees alleen wel eens wat topics, en kan niet altijd mijn mond houdenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:12 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Werk je ook bij de ah? Zo ja wil je ook in de lijst? Even filiaal nummer en afdelingen door geven dan.
De keren dat ik zelf boodschappen doe let ik daar dus totaal niet op he.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:13 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
het zal je nog verbazen. Maar vooral bij kleinere boodschapjes is dat op zich wel logisch. Mensen die alleen voor een brood en, wat kaas en een pak macaroni naar de winkel gaan, weten vaak de prijs nog wel van alles.
Aaaah oke, dat kan ook ja.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:15 schreef frederik het volgende:
[..]
Ik werk niet bij welke winkel of distributiecentrum dan ook. Ik lees alleen wel eens wat topics, en kan niet altijd mijn mond houden
pmuc dusquote:Op zondag 22 januari 2006 13:14 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Prive berichten? Het komt wel dus.
En je maakt me erg nieuwsgierig.
[afbeelding]![]()
Ik zou als klant niet van elk schapkaartje de prijzen onthouden, alleen indien het met grote kaarten is aangegeven dat nu de prijs omlaaggegaan is sluit ik niet uit dat ik die nieuwe "aanbiedingsprijs" even zal onthouden (en je me dus een poot kunt uitdraaien door de andere prijzen op de kassabon te hoog te hebben)quote:Op zondag 22 januari 2006 13:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zijn er dan echt mensen die de prijzen gaan onthouden van het schap kaartje? Ik ken wel klanten die kijken aar de bonus dingen enzo, maar de hele bon controleren.
nee. jullie zijn allemaal veel te nieuwsgierig.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:31 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Mag ik het ook weten??
blrrrt[at]gmail.com
ja joh, stuur ze maar naar mij :squote:Op zondag 22 januari 2006 13:31 schreef Renesite het volgende:
Ja hoi.
Ja.
Ik heb dit gekocht.
Ja?
Kostte 3 euro!
Oh, heb ik uw bonus wel gehad.
Ja, maar het kost drie euro!!!!
Ja, mag ik even kijken misschien
Ik weet toch wel hoeveel het kost!
Ja, maar misschien maakt u een foutje?
Er staat duidelijk voor dat het DRIE EURO kost.
Misschien kunt u dit beter regelen bij de info balie mevrouw.
Ja, of ze hangen als een bloedvlek tegen die beveiligingshokjes, wat wil je lieverquote:Op zondag 22 januari 2006 13:36 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
ja joh, stuur ze maar naar mij :s
ga allemaal maar lekker speculeren.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:35 schreef frederik het volgende:
edit : misschien toch slapende honden wakkermaken
heh?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, of ze hangen als een bloedvlek tegen die beveiligingshokjes, wat wil je liever![]()
wat?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:35 schreef frederik het volgende:
edit : misschien toch slapende honden wakkermaken
Die zeikers moeten op z'n minst toelaten dat ik ze kan uitleggen wat er misschien fout gegaan is.quote:
welnee. Ik zeg gewoon iets van 'mevrouw, ik heb toch echt uw bonnetje nodig om het te controleren, anders kan ik u geen geld teruggeven'. Nou, als ze dan nog moeilijk doen en niet willen geven, help ik de volgende klant :pquote:Op zondag 22 januari 2006 13:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die zeikers moeten op z'n minst toelaten dat ik ze kan uitleggen wat er misschien fout gegaan is.
Doen ze dat niet, dan worden ze dus vervelend en kan ik best vervelend terug doen![]()
Willen ze niet redelijk doen word ik kribbig![]()
Ik wou jou niet in de problemen brengen indien ik juist aan het speculeren was. Dat ik dingen vertelde die jij juist niet zelf wou vertellen. (dat is het kenmerk met speculeren, je weet niet of ze waar zijn, maar misschien zit je met het speculeren wel op het juiste spoor)quote:
als klant - die oveirgens nooit zijn bonnetje controleert - wil ik er wel ff bijzeggen dat uit onderzoek is gebleken dat verschillen bijna altijd in het nadeel van de klant zijn (vreemd hequote:Op zondag 22 januari 2006 13:45 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
welnee. Ik zeg gewoon iets van 'mevrouw, ik heb toch echt uw bonnetje nodig om het te controleren, anders kan ik u geen geld teruggeven'. Nou, als ze dan nog moeilijk doen en niet willen geven, help ik de volgende klant :p
niet dat dit vaak voorkomt hoor. meestal zijn ze heel meewerkend en bieden ze zelf tig keer hun excuus aan omdat ze zeuren om een paar cent :p
ik zeg niet dat ze er niet voor terug mogen komen hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 13:54 schreef Aarde het volgende:
[..]
als klant - die oveirgens nooit zijn bonnetje controleert - wil ik er wel ff bijzeggen dat uit onderzoek is gebleken dat verschillen bijna altijd in het nadeel van de klant zijn (vreemd he), en dat ik vind dat ze groot gelijk hebben om over die paar cent te komen zeuren, aangezien het gewoon een milde vorm van afzetterij is - naar mijn bescheiden mening
![]()
Het was gister aan het einde van de middag zo druk bij de counter dat we zelfs met z'n drieën de rij niet weg kregen...quote:Op zondag 22 januari 2006 14:16 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ze er niet voor terug mogen komen hoor
alleen dat ze wél even hun bonnetje moeten geven en ik er anders erg weinig mee kan.
dat ze komen is juist goed, heb ik ook weer wat te doen
ik heb alleen de ochtend gewerkt gister en toen was het niet superdruk. Smiddags liep het idd storm, maar toen ging ik ervandoorquote:Op zondag 22 januari 2006 14:19 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het was gister aan het einde van de middag zo druk bij de counter dat we zelfs met z'n drieën de rij niet weg kregen...
[afbeelding]
Het ligt er ook helemaal aan watvoor klanten het zijn hoor.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:23 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
ik heb alleen de ochtend gewerkt gister en toen was het niet superdruk. Smiddags liep het idd storm, maar toen ging ik ervandoor
soms loop het idd echt storm en sta je echt met zn drieeen te helpen daar!
ja precies. Dan moet je daar maar niet werken he :pquote:Op zondag 22 januari 2006 14:25 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het ligt er ook helemaal aan watvoor klanten het zijn hoor.
Als ze alleen sigaretten of medicijnen moeten hebbe, werk ik die rij in m'n ééntje zo weg, maar het waren echt allemaal klanten die iets te zeuren hadden! Maar ja, daar ben ik voor zeg ik dan altijd maar...
de meeste gefabriceerde dingen die ik van euroshopper heb geprobeerd zijn echtquote:Op zondag 22 januari 2006 14:33 schreef x_smilegirl_x het volgende:
zou wel stom zijn als die eruit gaat... volgens mij wordt die nog best goed verkocht??
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:36 schreef Meki het volgende:
Winegums ES zijn lekkerder dan de van AH of van Redband
het is erg stom als die weggaat ( ES Sinaasappelsap )
superzuur is juist lekker voor mijquote:Op zondag 22 januari 2006 14:38 schreef Aarde het volgende:
[..]
![]()
die ES winegums die ik had waren echt superzuur, en geen lekkere smaak![]()
maar dat jij het niet lekker vind is niet de reden dat het eruitgaat neem ik aanquote:Op zondag 22 januari 2006 14:35 schreef Aarde het volgende:
[..]
de meeste gefabriceerde dingen die ik van euroshopper heb geprobeerd zijn echt![]()
heb je de euroshopper winegums ewl eens geprobeerdzow niet te eten
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:42 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
maar dat jij het niet lekker vind is niet de reden dat het eruitgaat neem ik aan
Tuurlijk kan datquote:Op zondag 22 januari 2006 16:13 schreef SHERMAN het volgende:
Kunnen we dit topic vandaag nog vol krijgen?
is dat een verzoek?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:13 schreef SHERMAN het volgende:
Kunnen we dit topic vandaag nog vol krijgen?
Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:26 schreef highway101 het volgende:
Waar komt eigenlijk de diepvries vandaan, is daar een speciaal DC voor?
dat is nou een voordeel van een franchisequote:Op zondag 22 januari 2006 16:51 schreef GotC het volgende:
[afbeelding]
Pagina grote advertentie![]()
Hebben ook het hele weekend gebak uitgedeeld
Bij ons was er gister geen melk geleverd, fout van DC ofzo. Hebben we bij de Makro alle melk opgekocht, en dat verkocht
.
Dat zeer zekerquote:Op zondag 22 januari 2006 16:56 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is nou een voordeel van een franchise
maar vooral Melk bestellen van Marko . als wij geen melk hebben mogen we niks aan doenquote:Op zondag 22 januari 2006 16:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat zeer zekerNeem nou vorig jaar.. Onze winkels waren 1e+2e geworden van alle AH franchisors in NL. M'n nichtje werkt in 's-Gravenzande, die AH (normale) en was 2e geworden van NL. Wij hebben reclame gemaakt, gebak uitgedeeld, vanalles! En zij mochten dat niet doen
. Beetje jammer, maarja.
of we zouden van een andere AH melk zouden krijgenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:11 schreef SHERMAN het volgende:
Zou niet weten of wat mogen doen eigenlijk. Wel is last van gehad dat we bijvoorbeeld geen litter paken ah melk hadden, maar dat bleek dan meestal voor ene uurtje of 2 / 3 te zijn voor de volgende vracht weer kwam.
Hmm valt hier wel mee, betuwe dus dat zegt genoeg lijkt me.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:12 schreef Meki het volgende:
[..]
of we zouden van een andere AH melk zouden krijgen
we hebben hier in de omgeving 5 a 6 AH staan![]()
hier niet en een paar straten verder ( 1 km verderop ) komt er nog een nieuwe AH supermarktquote:Op zondag 22 januari 2006 17:13 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hmm valt hier wel mee, betuwe dus dat zegt genoeg lijkt me.
jep waar ik nu woon is erg dikbevolktquote:Op zondag 22 januari 2006 17:16 schreef SHERMAN het volgende:
Moet je nagaan dat ze dus wel verwachten dat het rendabel is.
ja zeker. we hebben veel vraag maar weinig aanbodquote:
Amsterdam-Osdorp - 41.000 inwonersquote:Op zondag 22 januari 2006 17:26 schreef highway101 het volgende:
Zwolle: Geen Dirk, geen Bas, Geen Lidl, Geen Plus, Geen Jumbo, Geen Nettorama, Geen Deen, Geen Vomar, Geen Golff, geen Dekamarkt, geen hoogvliet
lekker makkelijk qua concurrentie
alleen maar een Super de Boer, Albert Heijn, Edah, C1000 en Aldi.
oja, Zwolle telt wel effe 120.000 inwoners.
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:50 schreef Brammie1 het volgende:
Hier winterswijk: 29.000 inwoners:
1 AH
1 C1000
2 Plus
![]()
2 Aldi
1 Lidl
1 Edah L&L
1 Jumbo
1 Super de Boer
1 Spar.![]()
hoe is de Konmar wegquote:Op zondag 22 januari 2006 17:44 schreef GotC het volgende:
Naaldwijk - 15.000 inwoners (+-?)
1 AH, 1 C1000, 1 Konmar. Maar de Konmar is praktisch weg, mede dankzij ons.
Nja, ik ken een paar mensen die bij de Konmar werken, en die zeggen zelf ook al dat 'hun' Konmar binnenkort weggaat, omzet gaat steeds meer omlaag enzo..quote:Op zondag 22 januari 2006 17:54 schreef Meki het volgende:
[..]
hoe is de Konmar weg
grote concurrentie![]()
Nja, wij kregen dus helemaaaal geen melk binnen, alleen halve liter pakjes geloof ik. Dus dan maar alles zelf halenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:11 schreef SHERMAN het volgende:
Zou niet weten of wat mogen doen eigenlijk. Wel is last van gehad dat we bijvoorbeeld geen litter paken ah melk hadden, maar dat bleek dan meestal voor ene uurtje of 2 / 3 te zijn voor de volgende vracht weer kwam.
Het is idd wel service ja!quote:Op zondag 22 januari 2006 17:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja, wij kregen dus helemaaaal geen melk binnen, alleen halve liter pakjes geloof ik. Dus dan maar alles zelf halenMaak je geen winst mee, wel service. Mensen van Makro (we kwamen daar in AH pakken binnen) vonden het ook geweldige service..daar doen we het voor
.
Meest vreselijke? Ehm..een nieuw gastje. 2 zelfs. God, ik kan ze allebei wel de grond in schieten somsquote:Op zondag 22 januari 2006 17:58 schreef x_smilegirl_x het volgende:
nou goed, omdat het verzoek kwam dit topic voor 00.00 uur vol te hebben;
ik ben wel benieuwd wie jullie de meest vreselijke collega vinden (geen naam noemen, dat is niet lief) en waarom?
En wie is nu de allerallerleukste collega? waarom?
Ongelovelijke tuthola die rond loopt de parraderen en ongelovelijk krengerig bitchie loopt te doen omdat ze o zo goed is omdat ze counter doet en ongelovelijk stressgevoeligquote:Op zondag 22 januari 2006 17:58 schreef x_smilegirl_x het volgende:
nou goed, omdat het verzoek kwam dit topic voor 00.00 uur vol te hebben;
ik ben wel benieuwd wie jullie de meest vreselijke collega vinden (geen naam noemen, dat is niet lief) en waarom?
En wie is nu de allerallerleukste collega? waarom?
Klinkt gezellig!quote:Op zondag 22 januari 2006 18:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Meest vreselijke? Ehm..een nieuw gastje. 2 zelfs. God, ik kan ze allebei wel de grond in schieten soms. Als je bij nr 1 iets uitlegt, zegt hij dattie alles snapt, geen vragen etc, en vervolgens doet hij alles compleet fout. Vraag je aan hem, snapte je wel alles? Hij: eh..Nee. Hij is gewoon...aaaargh
![]()
Nr 2 is gewoon constant chagerijnig, bah. Hij doet simpelweg niks vrolijks, of praten, of wat dan ook.
Favo collega..nja, dat zijn er heel veel. M'n beste vriendin, m'n 'baas'
..nja, al m'n collega's wel verder! Ga ook met ze uit, we zijn een vriendengroep
![]()
agh, bij ons kunnen zoveel mensen counter, dus dat is niet bijzonderquote:Op zondag 22 januari 2006 18:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ongelovelijke tuthola die rond loopt de parraderen en ongelovelijk krengerig bitchie loopt te doen omdat ze o zo goed is omdat ze counter doet en ongelovelijk stressgevoelig![]()
Ze heeft onlangs een contractverlenging gekregen, werkt er nu 3 jaar.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:14 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
agh, bij ons kunnen zoveel mensen counter, dus dat is niet bijzonder
Werkt ze er pas? toen ik in het begin op de counter werkte was ik nl een stuk stressgevoeliger dan nu. Nu interesseert het me niet hoeveel klanten er staan te wachten.
het is wel zo dat er een aantal mensen counter draaien bij ons (als in: ingepland staan op de counter) maar een heleboel die het ook wel kunnen zeg maar (in meer of mindere mate). Parttimers (like me) vooral 's avonds en weekend idd ja. We hebben één vaste kracht die gewoon altijd op de counter staat. Hij heeft ook een drogisterijdiploma (de rest heeft dat niet). De meeste andere countermedewerkers draaien ook gewoon kassa.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze heeft onlangs een contractverlenging gekregen, werkt er nu 3 jaar.
Maar bij ons zijn vaste mensen die counter draaien, 1tje die wel tof is, 1 bitch kreng ik ben chronisch chago en 1 die enorm bazig isen 1 die wel tof is
verder nog wat andere oudere mensen.
De jongere groep is er meestal savonds en zaterdags, en dan is het zo druk en zijn ze zooo kribbig
Wij hebben veel meer vaste counterpersoneelslidjesquote:Op zondag 22 januari 2006 18:20 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
het is wel zo dat er een aantal mensen counter draaien bij ons (als in: ingepland staan op de counter) maar een heleboel die het ook wel kunnen zeg maar (in meer of mindere mate). Parttimers (like me) vooral 's avonds en weekend idd ja. We hebben één vaste kracht die gewoon altijd op de counter staat. Hij heeft ook een drogisterijdiploma (de rest heeft dat niet). De meeste andere countermedewerkers draaien ook gewoon kassa.
oja dat ook wel hoor.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij hebben veel meer vaste counterpersoneelslidjes!!!
Ze draaien wel kassa, maar er zijn toch wel gauw 5/6 mensen!
Ja, ik dus, na 1 jaar lang alleeen kassa en soms sigaretten enzoquote:Op zondag 22 januari 2006 18:25 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
oja dat ook wel hoor.
gewoon één iemand die alleen maar counter doet (en dus nóóit kassa) die fulltimer is.
één iemand die op zaterdag vast de counter heeft en nooit kassa, zij is parttimer.
nog een zooitje die regelmatig counter wordt ingepland. Dat zijn er denk zo'n 6/7 mensen.
en nog een boel die het graag willen, er het liefst de hele dag rondhangen en de pauzes overnemen :p.
dus jij bent er ook eentje vanquote:Op zondag 22 januari 2006 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik dus, na 1 jaar lang alleeen kassa en soms sigaretten enzo![]()
Wij hebben geen vaste ingeplande kassa'squote:Op zondag 22 januari 2006 18:30 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
dus jij bent er ook eentje van
'wil je kassa bij, het is druk?'
'ja, zo, ben even bezig'
'maar het is nu druk, ik wil dat je bijdraait'.
'okay, mag ik op kassa 1?'
'op welke kassa sta je ingepland?'
'3'
'dan moet je op 3'
'moppermoppermopper'
dat hebben wij dus wel. vooral om de kassaverschillen tegen te gaan.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij hebben geen vaste ingeplande kassa's![]()
Ik ben eentje van, ik doe de prullebakken wel ffwanneer ik dus helemaal niets te doen heb (bellen dus)
Vervolgens zeg ik, als het druk is ga ik er wel even bij in![]()
"René, wil jij eventjes op de counter letten?"
Zo, midden op de avond sta ik er weer alleen voor![]()
Mja, sommige mensen vinden het te opdringerigquote:Op zondag 22 januari 2006 18:38 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
dat hebben wij dus wel. vooral om de kassaverschillen tegen te gaan.
Maar kijk, als je dan nog aangeeft dat je het gaat doen, wat nuttigs uitvoert, en zonder te zeiken kassa bij gaat als het druk is. Dan is het juist goed wat je doet, vind ik.
Maar wel binnenkort een tweede Jumbo.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:39 schreef Renesite het volgende:
Groningen: Geen Dirk, geen Bas,Geen Plus, Geen Nettorama, Geen Deen, Geen Vomar, geen Dekamarkt, geen hoogvliet![]()
180000![]()
waar?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:48 schreef csar het volgende:
[..]
Maar wel binnenkort een tweede Jumbo.
Eat your heart out AH!![]()
ochquote:Op zondag 22 januari 2006 18:51 schreef csar het volgende:
Bij het nieuwe Euroborg stadion
h u i s w e r kquote:Op zondag 22 januari 2006 18:58 schreef x_smilegirl_x het volgende:
hee komop, dit topic moet nog vol he
ja, h u i s w e r k...quote:Op zondag 22 januari 2006 18:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
h u i s w e r k
Verder spammen we het maar niet vol![]()
Jumbo heeft geen aanbiedingen en manipuleert klantenquote:Op zondag 22 januari 2006 18:48 schreef csar het volgende:
[..]
Maar wel binnenkort een tweede Jumbo.
Eat your heart out AH!![]()
als klanten een supermarktketen die goedkoper was dan Jumbo kon men 1000 euro winnen. en Dirk was goedkoper dan Jumbo maar een tv-programma heeft hem op het internet gezet en Jumbo stopte de actie gelijk want anders waren ze failliet geweestquote:
Onze VM is weg en er komt een nieuwequote:Op zondag 22 januari 2006 19:08 schreef x_smilegirl_x het volgende:
maargoed, nog meer leuke verhalen over zwaar irritante/lieve/leuke/onaardige collega's? (zonder naam dus he :p)
Hier Den Helder, inclusief Julianadorp 60.000 inwonersquote:Op zondag 22 januari 2006 17:50 schreef Brammie1 het volgende:
Hier winterswijk: 29.000 inwoners:
1 AH
1 C1000
2 Plus
2 Aldi
1 Lidl
1 Edah L&L
1 Jumbo
1 Super de Boer
1 Spar.![]()
Een zeker persoon wat altijd denkt dat ze alles beter weet. Nooit naar jouw argumenten luistert, maar je gelijk vastlult. Die achter je rug om over je roddelt........quote:Op zondag 22 januari 2006 19:08 schreef x_smilegirl_x het volgende:
maargoed, nog meer leuke verhalen over zwaar irritante/lieve/leuke/onaardige collega's? (zonder naam dus he :p)
Wat voor verhalen wil je horen? Dingen die niet goed worden gevuld? Containers die omdonderen? Mensen die niet luisteren als je dingen tig keer verteld?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:08 schreef x_smilegirl_x het volgende:
mhaw, dat mag ook.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wat voor verhalen wil je horen? Dingen die niet goed worden gevuld? Containers die omdonderen? Mensen die niet luisteren als je dingen tig keer verteld?
Och...quote:Op zondag 22 januari 2006 19:13 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Hier Den Helder, inclusief Julianadorp 60.000 inwoners
3 AH
3 Dekamarkt
4 Vomar
3 Aldi
1 Edah
2 Lidl
1 Deen
17 supermarkten dus, wat eigenlijk veel te veel is, maar goed![]()
Oooh, maar ik heb ook geweldige collega's hoor. Echt een paar mensen waarvan ik zeg: wow.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:22 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
mhaw, dat mag ook.
mag ook wat positiefs zijn. Omdat iemand juist iets goeds heeft gedaan.
Ik heb een paar collega's die zich echt inzetten. Die mogen dat ook best horen vind ik!
maargoed. daar ben je dus vanaf.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:15 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Een zeker persoon wat altijd denkt dat ze alles beter weet. Nooit naar jouw argumenten luistert, maar je gelijk vastlult. Die achter je rug om over je roddelt........
je kent ze wel.
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:29 schreef SHERMAN het volgende:
Hier ook hoor.
Sommige collega's zijn echt top.
Anderen zijn om te kotsen.
- Hey P wil jij dit even naar de deli cel brengen?
* SHERMAN] wijst naar winkelwagentje vol met pate en salades enzo.[/me]
P - Is goed hoor.
[me=SHERMAN] loopt weg...[/me]
Andere collega: sher? waarom staat P met een winkel wagen in de groentecel?
- Geintje zeker he.
[me=SHERMAN loopt naar groente cel.![]()
![]()
Dat is allemaal verteld bij rondleiding, en ga me niet vertellen dat wanneer je op vers werkt je niet door hebt wat de groente/vlees cel is.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:31 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
![]()
maar diegene bedoeld het vast goed. wist niet waar de delicel is maar durft dat niet te zeggen...
ik heb ook een rondleiding gehad op mijn eerste werkdag. Netjes rondgeleid, kantine gezien, telkantoor gezien, counter gezien, kassa's gezien, magazijn gezien. koelcellen gezien. maar de rest van de jaren dat ik er werkte had ik niks met koelcellen te maken. Dus wellicht had ik ook niet geweten waar het heen moet. Maar dan had ik het denk ff gevraagd. of tegen je gezegd van 'hee, loop ff gezellig mee, weet ik ook weer waar dat isquote:Op zondag 22 januari 2006 19:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat is allemaal verteld bij rondleiding, en ga me niet vertellen dat wanneer je op vers werkt je niet door hebt wat de groente/vlees cel is.
En ik weet niet hoe het bij jou zit, maar als ik jou met een winkelwagen vol met salades en vleeswaren op pad stuur, en je loopt een cel binnen vol met spruiten, prei en wortelen dan heb je toch zoiets van: eh, ik zit verkeerd.
Juist ja.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:35 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
ik heb ook een rondleiding gehad op mijn eerste werkdag. Netjes rondgeleid, kantine gezien, telkantoor gezien, counter gezien, kassa's gezien, magazijn gezien. koelcellen gezien. maar de rest van de jaren dat ik er werkte had ik niks met koelcellen te maken. Dus wellicht had ik ook niet geweten waar het heen moet. Maar dan had ik het denk ff gevraagd. of tegen je gezegd van 'hee, loop ff gezellig mee, weet ik ook weer waar dat is'
Jochem, dit is gehakt, leg het gehakt in de diepvriescel neer.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:29 schreef SHERMAN het volgende:
- Hey P wil jij dit even naar de deli cel brengen?
* SHERMAN] wijst naar winkelwagentje vol met pate en salades enzo.[/me]
P - Is goed hoor.
[me=SHERMAN] loopt weg...[/me]
Andere collega: sher? waarom staat P met een winkel wagen in de groentecel?
- Geintje zeker he.
[me=SHERMAN loopt naar groente cel.![]()
![]()
Wahahha, ook triest daar.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:47 schreef jimi_thing het volgende:
[..]
Jochem, dit is gehakt, leg het gehakt in de diepvriescel neer.
Jochem: "Jaja, is cool".
Jochem is 3 kwartier weg, ik ga hem zoeken. Is het gelukt Jochem?
Jochem: "Jaja alles cool".
Het gehakt lag in de AGF cel. Jochem, je werkt hier 3 jaar, dit is de AGF-cel, leg dit gehakt in de diepvriescel.
Jochem: "Okee".
Weet je waar dat is? De diepvriescel is buiten bij het hek van de goederenontvangst.
Jochem: "Jaja, is cool".
Jochem is weer een half uur weg, ik zoek hem weer, Jochem heeft het gehakt in de vleeskoelcel gelegd.
Jochem: "oeps."
Ik: Jochem, zie je die containers met kratten bier daar? Bouw nou eens een muur voor me...![]()
Een kwartier later: "Jochem noem je dat een muur? Dat is een drempel! Hoger moet je bouwen!"
Jochem stapelt de Heineken 8 meter hoog.![]()
![]()
Vakkenvullers, altijd lachen!![]()
![]()
Amsterdamquote:Op zondag 22 januari 2006 19:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och...![]()
14 AH's in Groningen
8 superdeboers
3 c1000's
7 edahs
6 aldi's
1 jumbo
3 lidl's
1 golff
Best veel.
Ik kan zo nog een aantal vergeten.
65 AHquote:Op zondag 22 januari 2006 19:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Amsterdam
65 AH
5 C1000
10 Dirk
en de rest weet ik niet
Hier in Amsterdam is het bomvol met AHquote:
echt sick, ik bedoel, écht sickquote:Op zondag 22 januari 2006 19:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam is het bomvol met AH
er komen nog 3 a 4 AH bij![]()
Gelderlandplein ofzo heeft anders wel zo'n omzet.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:58 schreef Meki het volgende:
van de 65 AH is er geen eentje XL
Dat hoor je niemand zeggen he.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:58 schreef x_smilegirl_x het volgende:
ja okay, domme opmerking... Sta ik om bekend
op mn werk heb ik altijd van die rare uitspraken en dan denk ik achteraf van 'oei, dat was niet zo slim'
maargoed, ik zal mn blunders hier maar niet bekend maken
dat welquote:Op zondag 22 januari 2006 19:59 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Gelderlandplein ofzo heeft anders wel zo'n omzet.
De omzet ook.quote:
750.000 tot 800.000quote:Op zondag 22 januari 2006 20:01 schreef Renesite het volgende:
Hoeveel inwoners heeft Adam?
quote:
dusquote:Op zondag 22 januari 2006 20:01 schreef Renesite het volgende:
Hoeveel inwoners heeft Adam? 739.104
Groningen? 180000 = 14 AH's
Oftewel.
Overbe AHde Amsterdam
742951quote:Op zondag 22 januari 2006 20:01 schreef Renesite het volgende:
Hoeveel inwoners heeft Adam? 739.104
Groningen? 180000 = 14 AH's
Oftewel.
Overbe AHde Amsterdam
Ja.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:03 schreef Meki het volgende:
[..]
de vorige kerst haalden ze boven de miljoen
![]()
quote:
dat is niet eens genoegquote:Op zondag 22 januari 2006 20:06 schreef Twisted_Logic het volgende:
65 AH's in Amsterdam, wow!
Hoi Tweaker.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:06 schreef stevenp het volgende:
*meld zich als:
verkoper 1, ZV
filiaal 1043 te Wateringen
werk er sinds eind mei, als 15jarige heb ik geen klagen, erg gezellige sfeer en word prima geregeld allemaal!
StevenP doet zuivel.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:09 schreef x_smilegirl_x het volgende:
welke afdeling werk je dan?
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:13 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
dat is wel de laatste afdeling waar ik wil werken (ghehe, jij werkt er ook he?)
bij ons gewoon de afdeling waar je 'gedumpt' wordt als ze niet langer plek voor je hebbenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:15 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wat is er mis met de zuivel dan? Overigens doe ik zo'n beetje elke verse zelfbedienings afdeling hoor.
Maar thuishonk is toch de zuivel.
Elke jostie word hier ook op de zuivel neer gegooid, zijn er maar een paar waar ik graag mee wil samenwerken, maar ja ik heb het niet voor het zeggen.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:16 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
bij ons gewoon de afdeling waar je 'gedumpt' wordt als ze niet langer plek voor je hebben
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:17 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Elke jostie word hier ook op de zuivel neer gegooid, zijn er maar een paar waar ik graag mee wil samenwerken, maar ja ik heb het niet voor het zeggen.
Ik zeg inks over die berichten hoor.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:22 schreef x_smilegirl_x het volgende:
volgens mij is ons geheimpje geen lang bewaard geheim sherman
Met zuivel is niks mis, met sommige mensen die hier op de zuivel werken wel. Moet je het topic maar even beetje door lezen.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:22 schreef stevenp het volgende:
Ik vind zuivel echt niet zo'n rampenplan hoor?Mwa, het fifo'en van die pakken kan irritant zijn maar het went allemaal snel! En ja, de boter dat is wel echt een k.u.t. klus, maar ach dat hoort er ook bij! Ik doe ook af en toe wat panklaar ofzo maar dat is puur wat bijspringen, mijn stamplek is toch wel de zuivel.
En ja, misschien als ik 16 word ga ik wat meer doen qua opruimen in het magazijn, poetsmachine oid weet ik het, maar voorlopig vind ik het prima zo hoor! En sherman inderdaad, ik ben een GoT'er
lees de afgelopen 2 pagina's van dit topic nog eens terug.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:23 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik zeg inks over die berichten hoor.
Ik zeg niks.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:24 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
lees de afgelopen 2 pagina's van dit topic nog eens terug.
volgens mij....
En je hebt een vulnorm waar ik u tegen zeg.... bij ons op zuivel 40 collie per uur MAAR.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:22 schreef stevenp het volgende:
Ik vind zuivel echt niet zo'n rampenplan hoor?Mwa, het fifo'en van die pakken kan irritant zijn maar het went allemaal snel! En ja, de boter dat is wel echt een k.u.t. klus, maar ach dat hoort er ook bij! Ik doe ook af en toe wat panklaar ofzo maar dat is puur wat bijspringen, mijn stamplek is toch wel de zuivel.
En ja, misschien als ik 16 word ga ik wat meer doen qua opruimen in het magazijn, poetsmachine oid weet ik het, maar voorlopig vind ik het prima zo hoor! En sherman inderdaad, ik ben een GoT'er
Wij krijgen het in kratten en het moet in het schap.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:28 schreef Webgangster het volgende:
[..]
En je hebt een vulnorm waar ik u tegen zeg.... bij ons op zuivel 40 collie per uur MAAR.
Trouwens erg raar dat de volle melk gevuld moet worden in karren... kan dat niet gewoon al aangeleverd in karren worden... ?
sommige containers staat nog geen 10 colli opquote:Op zondag 22 januari 2006 20:35 schreef SHERMAN het volgende:
2 containers in anderhalf uur gister. Reken maar uit hoeveel colli er op een container staan.
10 colli? Nog wel minder soms hier.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:38 schreef highway101 het volgende:
[..]
sommige containers staat nog geen 10 colli op![]()
niet bij te houden trouwens, dit topic
Echt triest hier.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:38 schreef stevenp het volgende:
daar moet je je niet op verkijken man! ok, kwark enzo is een colli niks maar ook een zwarte krat is 1 colli, een doos van 12 pakken melk/vla/coolbest is ook 1 colli. Een zwarte krat met kaas is ook 1 colli, dat zijn echt allemaal tegenvallers kan ik je vertellen
btw sherman, ik heb eens doorgelezen en ik snap je 100% over de zuivel bij jullie
Ik heb alle afdelingen gehad bij AH. Houdbaar, Brood, Deli-kaas, zuivel, groente, vlees, kassa, diepvries etc.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Echt triest hier.
En sommige colli's zijn wat lastiger inderdaad... maar hell, een echte zuivelman kan dat wel aan he.
Het is ook heerlijk om te werken. Is gewoon een fijne afdeling.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:55 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ik heb alle afdelingen gehad bij AH. Houdbaar, Brood, Deli-kaas, zuivel, groente, vlees, kassa, diepvries etc.
Zuivel vond ik toch wel het leukste (daar heb ik ook het langste rondgehangen, 2 jaar). Waarom? Tja moeilijk te zeggen. Ik runde die afdeling geheel alleen. Officieel is het Zuivel-Deli-Kaas bij ons, maar Deli-kaas hield zich nooit zo bezig met zuivel. Dat mocht ik doen's ochtends vullen met de vulploeg, daarna alles wat nodig is tot de middagvulling. best lekkere dagen van 6:30 - 16.00 of 17.00 wel lang, maar goed te doen.
Morgen nieuwe prijzenslag en een nieuw topic.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:08 schreef Brammie1 het volgende:
shit wat posten jullie snel zeg, na een paar uur weer 2 pagina's die ik bij moet lezen
Wij hebben maar 2 smaken. Maar vullen ze beide met colli, qua breedte maakt het niet uit.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:08 schreef stevenp het volgende:
ja hier staan ze dus ook 2 breed en dan 3 soorten naast elkaar, nou echt moordneigingen krijg je ervan! En inderdaad, ze spatten lekker open zoals eieren zo erg
hoe lang heb jij geslapen?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:14 schreef stevenp het volgende:
haha ja inderdaad, het gaat bijna sneller dan irc dit joh
Maar ehm, morgen nieuwe prijzenslag? verklaar u nader?
eieren en 999 artikelen die ik nooit gebruik zekerquote:Op zondag 22 januari 2006 21:16 schreef SHERMAN het volgende:
1000 artikelen worden in prijs verlaagd.
Nee, dat zijn het niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:19 schreef Aarde het volgende:
[..]
eieren en 999 artikelen die ik nooit gebruik zeker
hoeveel artikelen heeft een standaard ah wel niet? was dat niet 60000 ofzo?
ehh *x_smilegirl_x is onschuldig*quote:Op zondag 22 januari 2006 21:08 schreef Brammie1 het volgende:
shit wat posten jullie snel zeg, na een paar uur weer 2 pagina's die ik bij moet lezen
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:27 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
ehh *x_smilegirl_x is onschuldig*![]()
Zo iets ja.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:34 schreef highway101 het volgende:
hopelijk wordt het nieuwe deel niet zo volgespammed/geslowchat.![]()
is niet zo leuk om te volgen als je er effe niet bent. Verder snap ik wel dat dit deel vol moet![]()
Surprise!
jamaar jamaarquote:Op zondag 22 januari 2006 21:34 schreef highway101 het volgende:
hopelijk wordt het nieuwe deel niet zo volgespammed/geslowchat.![]()
is niet zo leuk om te volgen als je er effe niet bent. Verder snap ik wel dat dit deel vol moet![]()
Surprise!
ah wel een aantal bruikbare producten pour moiquote:Op zondag 22 januari 2006 21:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nee, dat zijn het niet.![]()
http://www.ah.nl/aanbiedingen/
Zo'n vaart zal het niet lopen hoor.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:39 schreef GotC het volgende:
Nja, ik vind het ook niet zo tof dit, ben effe beneden en gelijk 2 pagina's verder, tis geen SC..straks wordt het nog gesloten ofzo..
Morgen weer om 6 uur werken
Waarom moet dit perse worden volgespammt trouwens?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zo'n vaart zal het niet lopen hoor.
iemand heeft die wens geuit...quote:Op zondag 22 januari 2006 21:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Waarom moet dit perse worden volgespammt trouwens?
morgen nieuwe prijsverlagingen = nieuw topicquote:Op zondag 22 januari 2006 21:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Morgen nieuwe ronde, dus nieuw topic, nieuwe kansen.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:43 schreef GotC het volgende:
[..]
ah welnee, als ik het zo zie bestaat dat ah-medewerkers topic al een tijdje. Dat sluiten ze heus niet zonder pardon. maar ik beloof u dat ik in het volgnede topic niet zal spammenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:39 schreef GotC het volgende:
Nja, ik vind het ook niet zo tof dit, ben effe beneden en gelijk 2 pagina's verder, tis geen SC..straks wordt het nog gesloten ofzo..
Morgen weer om 6 uur werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |