Nou als je op vers per afdeling een full-timer verantwoordelijk maakt voor het voorraadbeheer zie ik niet in waarom dat niet zou lukken. Gewoon 1, of desnoods 2, personen alles laten tellen, maandag de S-jes lopen, de rest van de week consistent de F-jes lopen (en die dus ook drukken!), en diezelfde persoon altijd met een HT op zak laten lopen zodat hij/zij de lege vakken/de rare restanten kan tellen, dan kan er eigenlijk niks mis gaan. Moet je er natuurlijk wel voor zorgen dat je BE's goed zitten, je WORP goed zit, en diegene die de HT bezit voldoende kwalificaties bezit.quote:
Welkom.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:21 schreef Dipstaart het volgende:
dipstaart
AH 1558
Winkelgrootte 4
Afdeling ZV + AGF + DV (zelden HB)
![]()
AGF en Vlees hebben hier een vaste fulltimer die er ook daadwerkelijk vaak is, op Zuivel en Diepvries sinds 1 januari niet meer. VM valt niet te overtuigen wat betreft de zuivel voorraden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:23 schreef febster het volgende:
[..]
Nou als je op vers per afdeling een full-timer verantwoordelijk maakt voor het voorraadbeheer zie ik niet in waarom dat niet zou lukken. Gewoon 1, of desnoods 2, personen alles laten tellen, maandag de S-jes lopen, de rest van de week consistent de F-jes lopen (en die dus ook drukken!), en diezelfde persoon altijd met een HT op zak laten lopen zodat hij/zij de lege vakken/de rare restanten kan tellen, dan kan er eigenlijk niks mis gaan. Moet je er natuurlijk wel voor zorgen dat je BE's goed zitten, je WORP goed zit, en diegene die de HT bezit voldoende kwalificaties bezit.
Winkelgrootte 4quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:55 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Welkom.
Control + F5 en je staat in de lijst.
quote:
zomaar wat brallen vind ik ook weer overdreven.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:59 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Niet zomaar wat brallen als je het niet precies weet.
Er kan tijdelijk niet ingelegd worden in het AHVKF aangezien er nu wordt gekeken hoe hoog de compensatie gaat worden voor de koersval en hoe ze die gaan verdelen. Hiermee willen ze voorkomen dat er nu mensen gaan inleggen speciaal voor die compensatie. Naar verwachting weten ze in april hoe het allemaal gaat werken en kan er vanaf medio 2006 weer gewoon worden ingelegd.
dat ligt natuurlijk helemaal aan je huidige baan.quote:
Ik bel 5 voor 6 of ik word overgenomen of mag sluitenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:55 schreef DeTolk het volgende:
M'n collega's stonden verbaast te kijken toen ik om 5 uur naar huis ging
"Blijf je niet helpen met die stickers?"
"Neen."
Jaja dat weet ik, maar ik vatte het even kort samen. De AH spaarzegels zullen vanaf februari ook gaan veranderen. En aangezien alle materiaal van het AHVKF vernietigd moest worden, ga ik er niet vanuit dat dit in z'n huidige vorm op korte termijn terug zal komen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:59 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Niet zomaar wat brallen als je het niet precies weet.
Er kan tijdelijk niet ingelegd worden in het AHVKF aangezien er nu wordt gekeken hoe hoog de compensatie gaat worden voor de koersval en hoe ze die gaan verdelen. Hiermee willen ze voorkomen dat er nu mensen gaan inleggen speciaal voor die compensatie. Naar verwachting weten ze in april hoe het allemaal gaat werken en kan er vanaf medio 2006 weer gewoon worden ingelegd.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:59 schreef MouseInteractive het volgende:
Vandaag m'n laatste dag gehad, van 13.00 - 18.00.
Na bijna 8 jaar AH is het nu toch echt afgelopen voor mij
Ik zal het wel gaan missen hoor. Het was er toch altijd wel gezellig![]()
Whahahahaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:18 schreef DeTolk het volgende:
MouseInteractive is genomineerd voor de Beppie-award
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |