je hebt gewoon draadloze scanners, en na een order krijg je gewoon weer een nieuwe, zonder eerst terug te hoeven of iets dergelijks. Binnenkort willen ze alleen over gaan op voice picken, krijg je headset enzo, lijkt me niks maargoed.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:05 schreef Jarkie het volgende:
Wel een ex-DCO'er hier. Heb een paar jaar terug op de vrijdagnacht in de toetjeshal gepicked. Vanuit een uitzendbureau in Groningen met een huurauto naar Zwolle toe. Met die scanners die je na je order weer opnieuw met een order moest inladen. Die zouden toen vervangen gaan worden door een draadloos systeem. Is dat al gebeurt? en werkt het goed.
Heb daarna een tijdje op de zaterdag bij coopcodis in peize gepicked. Dat ging nog met collisitckers.
AH loopt daarin wel ver voor!
Dus je schrijft gewoon op wat naar achter gaat als restant? Dat doen/deden wij nooit. Gewoon alles naar achteren, en weer pakken als je 't nodig hebt. Misschien scheelt het zoeken...quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:09 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Andere noemen het afstickeren.
Het opschrijven van de restanten op een oranje stickertje.
Je bedoelt codeboek lopen? Ik doe dat wel eens ja, best leuk werkquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:21 schreef SHERMAN het volgende:
WIe balkt er nog af hier op vers?
Wij nog wel.
Gruwelijk irritant.
Nee niet codeboek lopen, afbalken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:29 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Je bedoelt codeboek lopen? Ik doe dat wel eens ja, best leuk werk.
Dat doet onze AH niet eensquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:36 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nee niet codeboek lopen, afbalken.
Op zo'n oranje stikkertje schrijven hoeveel er retour gezet worden.
Ik werk in de winkel zelf he.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:21 schreef Mip1988 het volgende:
neeeee niet het aantal retour, het aantal restant
retour kan wel maar dat lijkt me vrij onhandig
wij gooien alle retour gewoon bij elkaar en scannen de boel gewoon in 1 keer
4 papercuts in 3 uurtjesquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:34 schreef Maxvdw het volgende:
Zolang ze maar geen ludieke spaaractie beginnen..
Ik weet nog met de laatste spaaractie..tegelijkertijd had ons winkelcentrum ook een of andere halfgare actie met loten..2 soorten loten tegelijk
En dan ook nog dat kuttige tyfus potenopensnijdende tering papier
Ja, zo ff kiekn!quote:Op donderdag 19 januari 2006 07:57 schreef Twisted_Logic het volgende:
Weet iemand al iets meer over dat medewerkers met AH mobiel voor 50% minder konden bellen?
En dan ook nog van die wondjes die heeeel lang pijn blijven doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
4 papercuts in 3 uurtjes
Ik zo bellen voor een plijster (ja je moet wat)
En nee hoor, komen maar niet![]()
met 1.5 hand scannen en maar verontschuldigen![]()
Hier ook Utrecht ... Ik sta niet in de OP maar werk in 1376 ...quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:59 schreef zenith_ust het volgende:
ik ben nog steeds de enige uit Utrecht volgens OP
ik zit daar ook op , en ja je hebt gelijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:15 schreef highway101 het volgende:
Gerard Rutte's propagandasite www.uwsupermarkt.nl is volgens mij inmiddels verworven tot een AH-bash site. Er staan alleen maar suggestieve negatieve berichten in over AH. Alles gaat verkeerd bij AH, en hij weet het zoveel beter. Ben benieuwd hoeveel werkvloer ervaring die man heeft.
Zit AH-er Bartje toevallig ook hier?
Jammer, want die site had best wel wat potentie om een interessante objectieve site over supermarkten te worden...
Afdeling?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:16 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Hier ook Utrecht ... Ik sta niet in de OP maar werk in 1376 ...
Ja, Chrizz, ik zit hier ook.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:15 schreef highway101 het volgende:
Gerard Rutte's propagandasite www.uwsupermarkt.nl is volgens mij inmiddels verworven tot een AH-bash site. Er staan alleen maar suggestieve negatieve berichten in over AH. Alles gaat verkeerd bij AH, en hij weet het zoveel beter. Ben benieuwd hoeveel werkvloer ervaring die man heeft.
Zit AH-er Bartje toevallig ook hier?
Jammer, want die site had best wel wat potentie om een interessante objectieve site over supermarkten te worden...
en dat is welk filiaal ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:16 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Hier ook Utrecht ... Ik sta niet in de OP maar werk in 1376 ...
Jep, en het Vaste Klantenfonds gaat eruit.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:01 schreef blrrrt het volgende:
En de prijsverlagingen komen er weer aan
http://www.nu.nl/news.jsp?n=659997&c=32&rss
http://www.dft.nl/nieuws/(...)rijzen_verlagen.html
valt meequote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:41 schreef highway101 het volgende:
12.00 - 17.30 kassa vandaag. Best lang(3 uur en 2,5 uur incl pauze).
Bij ons wel..tenzij balans eraan komt, dan ineens niet meer. Hoop dat het na de verbouwing ook niet meer hoeft, is zwaar irritant!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:46 schreef Webgangster het volgende:
Bij ons word ook niet meer afgebalkt. Wij moeten alles in een zwarte krat doen en dan balkt de vulploegleider het af met zijn terminal
Tja dat komt er nou van he..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:36 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Jep, en het Vaste Klantenfonds gaat eruit.
Niet zomaar wat brallen als je het niet precies weet.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:36 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Jep, en het Vaste Klantenfonds gaat eruit.
Hoi.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:49 schreef x_smilegirl_x het volgende:
Ik werk ook bij de AH, bij de kassa-afdeling. 18-22 vanavond.
Hehe, ach moet je op de dc's zien als je daar zolang op een vrachtwagen moet wachten kun je bijna niets, ja anderen helpen met laden, maar ook dat schiet vaak niet op.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:32 schreef SHERMAN het volgende:
Moest eigenlijk tot 3, vrachtwagen 5 kwartier vertraging.
Werd dus 5 uur.
Als het op een niet-kassa afdeling was is het een relaxed dagje. Maar kassa duurt zóóó lang.quote:
Ocharme..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:30 schreef highway101 het volgende:
[..]
Als het op een niet-kassa afdeling was is het een relaxed dagje. Maar kassa duurt zóóó lang.
hehehehehehehquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:34 schreef highway101 het volgende:
vreselijk man. Kassa is niet mijn ding. Heb alle afdelingen al gehad, en we rouleren met onze BBL opleiding (7 man!) steeds van afdeling. Voor mij was er tijdelijk niets beters dan kassa
Toch maar goed dat ik vorige week geruild heb, moet morgen van 8-17 ipv 13-20quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:10 schreef SHERMAN het volgende:
1000 artikelen worden in prijs omlaag gedaan.
Wij hoeven niet te balansen, alleen jaarlijkse balans van de producten wat niet via Schuitema binnenkomt.. dat is dus niet zoveelquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:06 schreef highway101 het volgende:
Mijn broertje werkt bij de C1000 en daar gaan ze de balansen nog met de hand (pen+papier!) tellen! Bij AH doen ze dat allang helemaal niet meer.
Noem is argumenten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:35 schreef febster het volgende:
Balken van je restanten, kom op zeg
Bij ons doen ze dat alleen op zaterdagavond op HB. Maandagochtend dan gelijk de S-jes en F-jes weglopen en klaar is kees. De rest van de week gewoon de lege vakken tellen nadat je de restanten per gang gepakt hebt, en alleen gekwalificeerde mensen de tellingen laten verrichten. Als het goed is gaat het dan helemaal goed want wij hebben 3 grote kratten per gang restant gemidddeld (bizar weinig dus).
Op vers is afbalken helemaal belachelijk, als je dat doet zit er iets erg fout in je filiaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |