pmuc dusquote:Op zondag 22 januari 2006 13:14 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Prive berichten? Het komt wel dus.
En je maakt me erg nieuwsgierig.
[afbeelding]![]()
Ik zou als klant niet van elk schapkaartje de prijzen onthouden, alleen indien het met grote kaarten is aangegeven dat nu de prijs omlaaggegaan is sluit ik niet uit dat ik die nieuwe "aanbiedingsprijs" even zal onthouden (en je me dus een poot kunt uitdraaien door de andere prijzen op de kassabon te hoog te hebben)quote:Op zondag 22 januari 2006 13:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zijn er dan echt mensen die de prijzen gaan onthouden van het schap kaartje? Ik ken wel klanten die kijken aar de bonus dingen enzo, maar de hele bon controleren.
nee. jullie zijn allemaal veel te nieuwsgierig.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:31 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Mag ik het ook weten??
blrrrt[at]gmail.com
ja joh, stuur ze maar naar mij :squote:Op zondag 22 januari 2006 13:31 schreef Renesite het volgende:
Ja hoi.
Ja.
Ik heb dit gekocht.
Ja?
Kostte 3 euro!
Oh, heb ik uw bonus wel gehad.
Ja, maar het kost drie euro!!!!
Ja, mag ik even kijken misschien
Ik weet toch wel hoeveel het kost!
Ja, maar misschien maakt u een foutje?
Er staat duidelijk voor dat het DRIE EURO kost.
Misschien kunt u dit beter regelen bij de info balie mevrouw.
Ja, of ze hangen als een bloedvlek tegen die beveiligingshokjes, wat wil je lieverquote:Op zondag 22 januari 2006 13:36 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
ja joh, stuur ze maar naar mij :s
ga allemaal maar lekker speculeren.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:35 schreef frederik het volgende:
edit : misschien toch slapende honden wakkermaken
heh?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, of ze hangen als een bloedvlek tegen die beveiligingshokjes, wat wil je liever![]()
wat?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:35 schreef frederik het volgende:
edit : misschien toch slapende honden wakkermaken
Die zeikers moeten op z'n minst toelaten dat ik ze kan uitleggen wat er misschien fout gegaan is.quote:
welnee. Ik zeg gewoon iets van 'mevrouw, ik heb toch echt uw bonnetje nodig om het te controleren, anders kan ik u geen geld teruggeven'. Nou, als ze dan nog moeilijk doen en niet willen geven, help ik de volgende klant :pquote:Op zondag 22 januari 2006 13:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die zeikers moeten op z'n minst toelaten dat ik ze kan uitleggen wat er misschien fout gegaan is.
Doen ze dat niet, dan worden ze dus vervelend en kan ik best vervelend terug doen![]()
Willen ze niet redelijk doen word ik kribbig![]()
Ik wou jou niet in de problemen brengen indien ik juist aan het speculeren was. Dat ik dingen vertelde die jij juist niet zelf wou vertellen. (dat is het kenmerk met speculeren, je weet niet of ze waar zijn, maar misschien zit je met het speculeren wel op het juiste spoor)quote:
als klant - die oveirgens nooit zijn bonnetje controleert - wil ik er wel ff bijzeggen dat uit onderzoek is gebleken dat verschillen bijna altijd in het nadeel van de klant zijn (vreemd hequote:Op zondag 22 januari 2006 13:45 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
welnee. Ik zeg gewoon iets van 'mevrouw, ik heb toch echt uw bonnetje nodig om het te controleren, anders kan ik u geen geld teruggeven'. Nou, als ze dan nog moeilijk doen en niet willen geven, help ik de volgende klant :p
niet dat dit vaak voorkomt hoor. meestal zijn ze heel meewerkend en bieden ze zelf tig keer hun excuus aan omdat ze zeuren om een paar cent :p
ik zeg niet dat ze er niet voor terug mogen komen hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 13:54 schreef Aarde het volgende:
[..]
als klant - die oveirgens nooit zijn bonnetje controleert - wil ik er wel ff bijzeggen dat uit onderzoek is gebleken dat verschillen bijna altijd in het nadeel van de klant zijn (vreemd he), en dat ik vind dat ze groot gelijk hebben om over die paar cent te komen zeuren, aangezien het gewoon een milde vorm van afzetterij is - naar mijn bescheiden mening
![]()
Het was gister aan het einde van de middag zo druk bij de counter dat we zelfs met z'n drieën de rij niet weg kregen...quote:Op zondag 22 januari 2006 14:16 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ze er niet voor terug mogen komen hoor
alleen dat ze wél even hun bonnetje moeten geven en ik er anders erg weinig mee kan.
dat ze komen is juist goed, heb ik ook weer wat te doen
ik heb alleen de ochtend gewerkt gister en toen was het niet superdruk. Smiddags liep het idd storm, maar toen ging ik ervandoorquote:Op zondag 22 januari 2006 14:19 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het was gister aan het einde van de middag zo druk bij de counter dat we zelfs met z'n drieën de rij niet weg kregen...
[afbeelding]
Het ligt er ook helemaal aan watvoor klanten het zijn hoor.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:23 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
ik heb alleen de ochtend gewerkt gister en toen was het niet superdruk. Smiddags liep het idd storm, maar toen ging ik ervandoor
soms loop het idd echt storm en sta je echt met zn drieeen te helpen daar!
ja precies. Dan moet je daar maar niet werken he :pquote:Op zondag 22 januari 2006 14:25 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het ligt er ook helemaal aan watvoor klanten het zijn hoor.
Als ze alleen sigaretten of medicijnen moeten hebbe, werk ik die rij in m'n ééntje zo weg, maar het waren echt allemaal klanten die iets te zeuren hadden! Maar ja, daar ben ik voor zeg ik dan altijd maar...
de meeste gefabriceerde dingen die ik van euroshopper heb geprobeerd zijn echtquote:Op zondag 22 januari 2006 14:33 schreef x_smilegirl_x het volgende:
zou wel stom zijn als die eruit gaat... volgens mij wordt die nog best goed verkocht??
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:36 schreef Meki het volgende:
Winegums ES zijn lekkerder dan de van AH of van Redband
het is erg stom als die weggaat ( ES Sinaasappelsap )
superzuur is juist lekker voor mijquote:Op zondag 22 januari 2006 14:38 schreef Aarde het volgende:
[..]
![]()
die ES winegums die ik had waren echt superzuur, en geen lekkere smaak![]()
maar dat jij het niet lekker vind is niet de reden dat het eruitgaat neem ik aanquote:Op zondag 22 januari 2006 14:35 schreef Aarde het volgende:
[..]
de meeste gefabriceerde dingen die ik van euroshopper heb geprobeerd zijn echt![]()
heb je de euroshopper winegums ewl eens geprobeerdzow niet te eten
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:42 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
maar dat jij het niet lekker vind is niet de reden dat het eruitgaat neem ik aan
Tuurlijk kan datquote:Op zondag 22 januari 2006 16:13 schreef SHERMAN het volgende:
Kunnen we dit topic vandaag nog vol krijgen?
is dat een verzoek?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:13 schreef SHERMAN het volgende:
Kunnen we dit topic vandaag nog vol krijgen?
Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:26 schreef highway101 het volgende:
Waar komt eigenlijk de diepvries vandaan, is daar een speciaal DC voor?
dat is nou een voordeel van een franchisequote:Op zondag 22 januari 2006 16:51 schreef GotC het volgende:
[afbeelding]
Pagina grote advertentie![]()
Hebben ook het hele weekend gebak uitgedeeld
Bij ons was er gister geen melk geleverd, fout van DC ofzo. Hebben we bij de Makro alle melk opgekocht, en dat verkocht
.
Dat zeer zekerquote:Op zondag 22 januari 2006 16:56 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is nou een voordeel van een franchise
maar vooral Melk bestellen van Marko . als wij geen melk hebben mogen we niks aan doenquote:Op zondag 22 januari 2006 16:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat zeer zekerNeem nou vorig jaar.. Onze winkels waren 1e+2e geworden van alle AH franchisors in NL. M'n nichtje werkt in 's-Gravenzande, die AH (normale) en was 2e geworden van NL. Wij hebben reclame gemaakt, gebak uitgedeeld, vanalles! En zij mochten dat niet doen
. Beetje jammer, maarja.
of we zouden van een andere AH melk zouden krijgenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:11 schreef SHERMAN het volgende:
Zou niet weten of wat mogen doen eigenlijk. Wel is last van gehad dat we bijvoorbeeld geen litter paken ah melk hadden, maar dat bleek dan meestal voor ene uurtje of 2 / 3 te zijn voor de volgende vracht weer kwam.
Hmm valt hier wel mee, betuwe dus dat zegt genoeg lijkt me.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:12 schreef Meki het volgende:
[..]
of we zouden van een andere AH melk zouden krijgen
we hebben hier in de omgeving 5 a 6 AH staan![]()
hier niet en een paar straten verder ( 1 km verderop ) komt er nog een nieuwe AH supermarktquote:Op zondag 22 januari 2006 17:13 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hmm valt hier wel mee, betuwe dus dat zegt genoeg lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |