Wehhehe, 2 containers in ander half uur was vrij netjes ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:36 schreef Carpento het volgende:
OMG Sherman, ik heb weer ouderwets met je te doen, je verdient beter
Je hebt je iig lekker verdienstelijk gemaakt tijdens mijn pauze. En toen de rest van de middag lekker lamtakken
5 palets bier op een laad/los plek zien liggen is pas zondequote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:11 schreef Brammie1 het volgende:
laatst viel er een container Grolsch bij ons in de loods om
Al dat bier
ok. dat hebben wij niet gedaan.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:12 schreef Webgangster het volgende:
Schande, regeltjes zijn er om nageleefd te worden en niet om ze te overschrijden !
Iedereen mag pas maandag beginnen (of na 8 uur als dat de sluitingstijd is) de kaartje aanbrengen vanwege de concurent
Prijs voor mensen die zich jarenlang hebben ingezet voor AH.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:25 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[foknewbemodeaan] wat is de beppie-award? [/foknewbemodeuit]
aiaiai, nu voel ik me niet alleen foknewbe, maar ook nog ah-newbe, terwijl ik dat toch niet heel erg ben..quote:Op zondag 22 januari 2006 12:27 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Prijs voor mensen die zich jarenlang hebben ingezet voor AH.
Welk filiaal zit jij? Wat dat had je nog niet gezegd de vorige keer.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:25 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[foknewbemodeaan] wat is de beppie-award? [/foknewbemodeuit]
hahaha, pff, dit is echt schandalig, maar ik onthoud ons filiaal nummer niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Welk filiaal zit jij? Wat dat had je nog niet gezegd de vorige keer.
eyeyey, niet zo aanstellen hequote:Op zondag 22 januari 2006 12:39 schreef anti-virus het volgende:
Ik heb geld nodig = werken.
Krantenwijk geen zin in. Horeca is moeilijk ivm school.
AH lijkt de enige optie.
Ik zie er tegen op
Hahah ja maar mijn vrije tijd!quote:Op zondag 22 januari 2006 12:42 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
eyeyey, niet zo aanstellen he
met zo'n houding wordt je natuurlijk niet aangenomen
Die staat in de eerste post van dit topic.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:38 schreef x_smilegirl_x het volgende:
waar heb je die lijst met ah-medewerkers staan dan?
Volgens mij is er hier een forummer die in hetzelfde filiaal werkt nl
Talquote:Op zondag 22 januari 2006 12:39 schreef anti-virus het volgende:
Ik heb geld nodig = werken.
Krantenwijk geen zin in. Horeca is moeilijk ivm school.
AH lijkt de enige optie.
Ik zie er tegen op
Je staat er bij.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:55 schreef x_smilegirl_x het volgende:
8692
En wat zei je tegen de klanten ?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:26 schreef x_smilegirl_x het volgende:
en ik denk dat ze bij ons gister ook al bezig waren met afprijzen, want ik kreeg echt héél veel bonnetjes van klanten waarop de prijs niet klopte...
De klanten reageren over het algemeen niet vervelend. Ik controleer of laat controleren of er idd een verkeerde prijs bij staat. En als idd de 'nieuwe' (goedkopere) prijs erbij stond heb ik het vergoed. In andere gevallen niet. Dan moeten ze er maar voor kiezen om later af te prijzen hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 13:01 schreef Webgangster het volgende:
[..]
En wat zei je tegen de klanten ?
En hoe reageerde ze ?
Want?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:05 schreef x_smilegirl_x het volgende:
maar nu moet ik maken dat ik hier wegkom denk ik :p
Heb er zelf geen klant over gehoord, ik sta dan wel in de winkel zelf moet ik zeggen, al zag je de mensen wel kijken naar het promotie materiaal. Kreeg meer vragen over de kaas.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:04 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
De klanten reageren over het algemeen niet vervelend. Ik controleer of laat controleren of er idd een verkeerde prijs bij staat. En als idd de 'nieuwe' (goedkopere) prijs erbij stond heb ik het vergoed. In andere gevallen niet. Dan moeten ze er maar voor kiezen om later af te prijzen hoor
Nope, dat kan nog niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:07 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
hahaha, je kan niet pm'en op dit forum he?
Wat een chef ook zal zeggen, je hebt daarmee wel het enig juiste gedaan wat je kon doen.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:04 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
De klanten reageren over het algemeen niet vervelend. Ik controleer of laat controleren of er idd een verkeerde prijs bij staat. En als idd de 'nieuwe' (goedkopere) prijs erbij stond heb ik het vergoed. In andere gevallen niet. Dan moeten ze er maar voor kiezen om later af te prijzen hoor
ik werk bij de kassa-afdeling. Mensen rekenen af, kijken nog eens op de bon en zien dat er prijzen niet kloppen. komen vervolgens naar de servicebali en beginnen de zin als volgt: "misschien een beetje zeikerig hoor, het gaat maar om een paar cent, maar ik heb dit en dat gekocht en...'quote:Op zondag 22 januari 2006 13:08 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Heb er zelf geen klant over gehoord, ik sta dan wel in de winkel zelf moet ik zeggen, al zag je de mensen wel kijken naar het promotie materiaal. Kreeg meer vragen over de kaas.
Wij gaan trouwens niet alle kaartjes ophangen met daarop: "Blijvend in prijs verlaagd". Zijn er filialen die dit ook doen?
Goed punt. En wees nou eerlijk, hoeveel "verlies" zou je er op maken? Over de hele dag een paar euro misschien door de mensen die er echt opletten.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:09 schreef frederik het volgende:
[..]
Wat een chef ook zal zeggen, je hebt daarmee wel het enig juiste gedaan wat je kon doen.
De schapsprijs is namelijk de koopprijs. De klant heeft er niets mee te maken wat er in de kassa staat, of dat er te vroeg prijzen veranderd werden
Zijn er dan echt mensen die de prijzen gaan onthouden van het schap kaartje? Ik ken wel klanten die kijken aar de bonus dingen enzo, maar de hele bon controleren.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:10 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
ik werk bij de kassa-afdeling. Mensen rekenen af, kijken nog eens op de bon en zien dat er prijzen niet kloppen. komen vervolgens naar de servicebali en beginnen de zin als volgt: "misschien een beetje zeikerig hoor, het gaat maar om een paar cent, maar ik heb dit en dat gekocht en...'
dat vind ik toch wel een minpuntje hoorquote:
Werk je ook bij de ah? Zo ja wil je ook in de lijst? Even filiaal nummer en afdelingen door geven dan.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:09 schreef frederik het volgende:
[..]
Wat een chef ook zal zeggen, je hebt daarmee wel het enig juiste gedaan wat je kon doen.
De schapsprijs is namelijk de koopprijs. De klant heeft er niets mee te maken wat er in de kassa staat, of dat er te vroeg prijzen veranderd werden
het zal je nog verbazen. Maar vooral bij kleinere boodschapjes is dat op zich wel logisch. Mensen die alleen voor een brood en, wat kaas en een pak macaroni naar de winkel gaan, weten vaak de prijs nog wel van alles.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zijn er dan echt mensen die de prijzen gaan onthouden van het schap kaartje? Ik ken wel klanten die kijken aar de bonus dingen enzo, maar de hele bon controleren.
Prive berichten? Het komt wel dus.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:12 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
dat vind ik toch wel een minpuntje hoor
tja, dan kan ik ook niet vertellen waarom ik eigenlijk moet maken dat ik wegkom :p
Ik werk niet bij welke winkel of distributiecentrum dan ook. Ik lees alleen wel eens wat topics, en kan niet altijd mijn mond houdenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:12 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Werk je ook bij de ah? Zo ja wil je ook in de lijst? Even filiaal nummer en afdelingen door geven dan.
De keren dat ik zelf boodschappen doe let ik daar dus totaal niet op he.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:13 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
het zal je nog verbazen. Maar vooral bij kleinere boodschapjes is dat op zich wel logisch. Mensen die alleen voor een brood en, wat kaas en een pak macaroni naar de winkel gaan, weten vaak de prijs nog wel van alles.
Aaaah oke, dat kan ook ja.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:15 schreef frederik het volgende:
[..]
Ik werk niet bij welke winkel of distributiecentrum dan ook. Ik lees alleen wel eens wat topics, en kan niet altijd mijn mond houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |