Oooh, maar ik heb ook geweldige collega's hoor. Echt een paar mensen waarvan ik zeg: wow.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:22 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
mhaw, dat mag ook.
mag ook wat positiefs zijn. Omdat iemand juist iets goeds heeft gedaan.
Ik heb een paar collega's die zich echt inzetten. Die mogen dat ook best horen vind ik!
maargoed. daar ben je dus vanaf.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:15 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Een zeker persoon wat altijd denkt dat ze alles beter weet. Nooit naar jouw argumenten luistert, maar je gelijk vastlult. Die achter je rug om over je roddelt........
je kent ze wel.
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:29 schreef SHERMAN het volgende:
Hier ook hoor.
Sommige collega's zijn echt top.
Anderen zijn om te kotsen.
- Hey P wil jij dit even naar de deli cel brengen?
* SHERMAN] wijst naar winkelwagentje vol met pate en salades enzo.[/me]
P - Is goed hoor.
[me=SHERMAN] loopt weg...[/me]
Andere collega: sher? waarom staat P met een winkel wagen in de groentecel?
- Geintje zeker he.
[me=SHERMAN loopt naar groente cel.![]()
![]()
Dat is allemaal verteld bij rondleiding, en ga me niet vertellen dat wanneer je op vers werkt je niet door hebt wat de groente/vlees cel is.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:31 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
![]()
maar diegene bedoeld het vast goed. wist niet waar de delicel is maar durft dat niet te zeggen...
ik heb ook een rondleiding gehad op mijn eerste werkdag. Netjes rondgeleid, kantine gezien, telkantoor gezien, counter gezien, kassa's gezien, magazijn gezien. koelcellen gezien. maar de rest van de jaren dat ik er werkte had ik niks met koelcellen te maken. Dus wellicht had ik ook niet geweten waar het heen moet. Maar dan had ik het denk ff gevraagd. of tegen je gezegd van 'hee, loop ff gezellig mee, weet ik ook weer waar dat isquote:Op zondag 22 januari 2006 19:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat is allemaal verteld bij rondleiding, en ga me niet vertellen dat wanneer je op vers werkt je niet door hebt wat de groente/vlees cel is.
En ik weet niet hoe het bij jou zit, maar als ik jou met een winkelwagen vol met salades en vleeswaren op pad stuur, en je loopt een cel binnen vol met spruiten, prei en wortelen dan heb je toch zoiets van: eh, ik zit verkeerd.
Juist ja.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:35 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
ik heb ook een rondleiding gehad op mijn eerste werkdag. Netjes rondgeleid, kantine gezien, telkantoor gezien, counter gezien, kassa's gezien, magazijn gezien. koelcellen gezien. maar de rest van de jaren dat ik er werkte had ik niks met koelcellen te maken. Dus wellicht had ik ook niet geweten waar het heen moet. Maar dan had ik het denk ff gevraagd. of tegen je gezegd van 'hee, loop ff gezellig mee, weet ik ook weer waar dat is'
Jochem, dit is gehakt, leg het gehakt in de diepvriescel neer.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:29 schreef SHERMAN het volgende:
- Hey P wil jij dit even naar de deli cel brengen?
* SHERMAN] wijst naar winkelwagentje vol met pate en salades enzo.[/me]
P - Is goed hoor.
[me=SHERMAN] loopt weg...[/me]
Andere collega: sher? waarom staat P met een winkel wagen in de groentecel?
- Geintje zeker he.
[me=SHERMAN loopt naar groente cel.![]()
![]()
Wahahha, ook triest daar.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:47 schreef jimi_thing het volgende:
[..]
Jochem, dit is gehakt, leg het gehakt in de diepvriescel neer.
Jochem: "Jaja, is cool".
Jochem is 3 kwartier weg, ik ga hem zoeken. Is het gelukt Jochem?
Jochem: "Jaja alles cool".
Het gehakt lag in de AGF cel. Jochem, je werkt hier 3 jaar, dit is de AGF-cel, leg dit gehakt in de diepvriescel.
Jochem: "Okee".
Weet je waar dat is? De diepvriescel is buiten bij het hek van de goederenontvangst.
Jochem: "Jaja, is cool".
Jochem is weer een half uur weg, ik zoek hem weer, Jochem heeft het gehakt in de vleeskoelcel gelegd.
Jochem: "oeps."
Ik: Jochem, zie je die containers met kratten bier daar? Bouw nou eens een muur voor me...![]()
Een kwartier later: "Jochem noem je dat een muur? Dat is een drempel! Hoger moet je bouwen!"
Jochem stapelt de Heineken 8 meter hoog.![]()
![]()
Vakkenvullers, altijd lachen!![]()
![]()
Amsterdamquote:Op zondag 22 januari 2006 19:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och...![]()
14 AH's in Groningen
8 superdeboers
3 c1000's
7 edahs
6 aldi's
1 jumbo
3 lidl's
1 golff
Best veel.
Ik kan zo nog een aantal vergeten.
65 AHquote:Op zondag 22 januari 2006 19:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Amsterdam
65 AH
5 C1000
10 Dirk
en de rest weet ik niet
Hier in Amsterdam is het bomvol met AHquote:
echt sick, ik bedoel, écht sickquote:Op zondag 22 januari 2006 19:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam is het bomvol met AH
er komen nog 3 a 4 AH bij![]()
Gelderlandplein ofzo heeft anders wel zo'n omzet.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:58 schreef Meki het volgende:
van de 65 AH is er geen eentje XL
Dat hoor je niemand zeggen he.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:58 schreef x_smilegirl_x het volgende:
ja okay, domme opmerking... Sta ik om bekend
op mn werk heb ik altijd van die rare uitspraken en dan denk ik achteraf van 'oei, dat was niet zo slim'
maargoed, ik zal mn blunders hier maar niet bekend maken
dat welquote:Op zondag 22 januari 2006 19:59 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Gelderlandplein ofzo heeft anders wel zo'n omzet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |