Oooh, maar ik heb ook geweldige collega's hoor. Echt een paar mensen waarvan ik zeg: wow.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:22 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
mhaw, dat mag ook.
mag ook wat positiefs zijn. Omdat iemand juist iets goeds heeft gedaan.
Ik heb een paar collega's die zich echt inzetten. Die mogen dat ook best horen vind ik!
maargoed. daar ben je dus vanaf.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:15 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Een zeker persoon wat altijd denkt dat ze alles beter weet. Nooit naar jouw argumenten luistert, maar je gelijk vastlult. Die achter je rug om over je roddelt........
je kent ze wel.
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:29 schreef SHERMAN het volgende:
Hier ook hoor.
Sommige collega's zijn echt top.
Anderen zijn om te kotsen.
- Hey P wil jij dit even naar de deli cel brengen?
* SHERMAN] wijst naar winkelwagentje vol met pate en salades enzo.[/me]
P - Is goed hoor.
[me=SHERMAN] loopt weg...[/me]
Andere collega: sher? waarom staat P met een winkel wagen in de groentecel?
- Geintje zeker he.
[me=SHERMAN loopt naar groente cel.![]()
![]()
Dat is allemaal verteld bij rondleiding, en ga me niet vertellen dat wanneer je op vers werkt je niet door hebt wat de groente/vlees cel is.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:31 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
![]()
maar diegene bedoeld het vast goed. wist niet waar de delicel is maar durft dat niet te zeggen...
ik heb ook een rondleiding gehad op mijn eerste werkdag. Netjes rondgeleid, kantine gezien, telkantoor gezien, counter gezien, kassa's gezien, magazijn gezien. koelcellen gezien. maar de rest van de jaren dat ik er werkte had ik niks met koelcellen te maken. Dus wellicht had ik ook niet geweten waar het heen moet. Maar dan had ik het denk ff gevraagd. of tegen je gezegd van 'hee, loop ff gezellig mee, weet ik ook weer waar dat isquote:Op zondag 22 januari 2006 19:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat is allemaal verteld bij rondleiding, en ga me niet vertellen dat wanneer je op vers werkt je niet door hebt wat de groente/vlees cel is.
En ik weet niet hoe het bij jou zit, maar als ik jou met een winkelwagen vol met salades en vleeswaren op pad stuur, en je loopt een cel binnen vol met spruiten, prei en wortelen dan heb je toch zoiets van: eh, ik zit verkeerd.
Juist ja.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:35 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
ik heb ook een rondleiding gehad op mijn eerste werkdag. Netjes rondgeleid, kantine gezien, telkantoor gezien, counter gezien, kassa's gezien, magazijn gezien. koelcellen gezien. maar de rest van de jaren dat ik er werkte had ik niks met koelcellen te maken. Dus wellicht had ik ook niet geweten waar het heen moet. Maar dan had ik het denk ff gevraagd. of tegen je gezegd van 'hee, loop ff gezellig mee, weet ik ook weer waar dat is'
Jochem, dit is gehakt, leg het gehakt in de diepvriescel neer.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:29 schreef SHERMAN het volgende:
- Hey P wil jij dit even naar de deli cel brengen?
* SHERMAN] wijst naar winkelwagentje vol met pate en salades enzo.[/me]
P - Is goed hoor.
[me=SHERMAN] loopt weg...[/me]
Andere collega: sher? waarom staat P met een winkel wagen in de groentecel?
- Geintje zeker he.
[me=SHERMAN loopt naar groente cel.![]()
![]()
Wahahha, ook triest daar.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:47 schreef jimi_thing het volgende:
[..]
Jochem, dit is gehakt, leg het gehakt in de diepvriescel neer.
Jochem: "Jaja, is cool".
Jochem is 3 kwartier weg, ik ga hem zoeken. Is het gelukt Jochem?
Jochem: "Jaja alles cool".
Het gehakt lag in de AGF cel. Jochem, je werkt hier 3 jaar, dit is de AGF-cel, leg dit gehakt in de diepvriescel.
Jochem: "Okee".
Weet je waar dat is? De diepvriescel is buiten bij het hek van de goederenontvangst.
Jochem: "Jaja, is cool".
Jochem is weer een half uur weg, ik zoek hem weer, Jochem heeft het gehakt in de vleeskoelcel gelegd.
Jochem: "oeps."
Ik: Jochem, zie je die containers met kratten bier daar? Bouw nou eens een muur voor me...![]()
Een kwartier later: "Jochem noem je dat een muur? Dat is een drempel! Hoger moet je bouwen!"
Jochem stapelt de Heineken 8 meter hoog.![]()
![]()
Vakkenvullers, altijd lachen!![]()
![]()
Amsterdamquote:Op zondag 22 januari 2006 19:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och...![]()
14 AH's in Groningen
8 superdeboers
3 c1000's
7 edahs
6 aldi's
1 jumbo
3 lidl's
1 golff
Best veel.
Ik kan zo nog een aantal vergeten.
65 AHquote:Op zondag 22 januari 2006 19:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Amsterdam
65 AH
5 C1000
10 Dirk
en de rest weet ik niet
Hier in Amsterdam is het bomvol met AHquote:
echt sick, ik bedoel, écht sickquote:Op zondag 22 januari 2006 19:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam is het bomvol met AH
er komen nog 3 a 4 AH bij![]()
Gelderlandplein ofzo heeft anders wel zo'n omzet.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:58 schreef Meki het volgende:
van de 65 AH is er geen eentje XL
Dat hoor je niemand zeggen he.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:58 schreef x_smilegirl_x het volgende:
ja okay, domme opmerking... Sta ik om bekend
op mn werk heb ik altijd van die rare uitspraken en dan denk ik achteraf van 'oei, dat was niet zo slim'
maargoed, ik zal mn blunders hier maar niet bekend maken
dat welquote:Op zondag 22 januari 2006 19:59 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Gelderlandplein ofzo heeft anders wel zo'n omzet.
De omzet ook.quote:
750.000 tot 800.000quote:Op zondag 22 januari 2006 20:01 schreef Renesite het volgende:
Hoeveel inwoners heeft Adam?
quote:
dusquote:Op zondag 22 januari 2006 20:01 schreef Renesite het volgende:
Hoeveel inwoners heeft Adam? 739.104
Groningen? 180000 = 14 AH's
Oftewel.
Overbe AHde Amsterdam
742951quote:Op zondag 22 januari 2006 20:01 schreef Renesite het volgende:
Hoeveel inwoners heeft Adam? 739.104
Groningen? 180000 = 14 AH's
Oftewel.
Overbe AHde Amsterdam
Ja.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:03 schreef Meki het volgende:
[..]
de vorige kerst haalden ze boven de miljoen
![]()
quote:
dat is niet eens genoegquote:Op zondag 22 januari 2006 20:06 schreef Twisted_Logic het volgende:
65 AH's in Amsterdam, wow!
Hoi Tweaker.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:06 schreef stevenp het volgende:
*meld zich als:
verkoper 1, ZV
filiaal 1043 te Wateringen
werk er sinds eind mei, als 15jarige heb ik geen klagen, erg gezellige sfeer en word prima geregeld allemaal!
StevenP doet zuivel.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:09 schreef x_smilegirl_x het volgende:
welke afdeling werk je dan?
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:13 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
dat is wel de laatste afdeling waar ik wil werken (ghehe, jij werkt er ook he?)
bij ons gewoon de afdeling waar je 'gedumpt' wordt als ze niet langer plek voor je hebbenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:15 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wat is er mis met de zuivel dan? Overigens doe ik zo'n beetje elke verse zelfbedienings afdeling hoor.
Maar thuishonk is toch de zuivel.
Elke jostie word hier ook op de zuivel neer gegooid, zijn er maar een paar waar ik graag mee wil samenwerken, maar ja ik heb het niet voor het zeggen.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:16 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
bij ons gewoon de afdeling waar je 'gedumpt' wordt als ze niet langer plek voor je hebben
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:17 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Elke jostie word hier ook op de zuivel neer gegooid, zijn er maar een paar waar ik graag mee wil samenwerken, maar ja ik heb het niet voor het zeggen.
Ik zeg inks over die berichten hoor.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:22 schreef x_smilegirl_x het volgende:
volgens mij is ons geheimpje geen lang bewaard geheim sherman
Met zuivel is niks mis, met sommige mensen die hier op de zuivel werken wel. Moet je het topic maar even beetje door lezen.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:22 schreef stevenp het volgende:
Ik vind zuivel echt niet zo'n rampenplan hoor?Mwa, het fifo'en van die pakken kan irritant zijn maar het went allemaal snel! En ja, de boter dat is wel echt een k.u.t. klus, maar ach dat hoort er ook bij! Ik doe ook af en toe wat panklaar ofzo maar dat is puur wat bijspringen, mijn stamplek is toch wel de zuivel.
En ja, misschien als ik 16 word ga ik wat meer doen qua opruimen in het magazijn, poetsmachine oid weet ik het, maar voorlopig vind ik het prima zo hoor! En sherman inderdaad, ik ben een GoT'er
lees de afgelopen 2 pagina's van dit topic nog eens terug.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:23 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik zeg inks over die berichten hoor.
Ik zeg niks.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:24 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
lees de afgelopen 2 pagina's van dit topic nog eens terug.
volgens mij....
En je hebt een vulnorm waar ik u tegen zeg.... bij ons op zuivel 40 collie per uur MAAR.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:22 schreef stevenp het volgende:
Ik vind zuivel echt niet zo'n rampenplan hoor?Mwa, het fifo'en van die pakken kan irritant zijn maar het went allemaal snel! En ja, de boter dat is wel echt een k.u.t. klus, maar ach dat hoort er ook bij! Ik doe ook af en toe wat panklaar ofzo maar dat is puur wat bijspringen, mijn stamplek is toch wel de zuivel.
En ja, misschien als ik 16 word ga ik wat meer doen qua opruimen in het magazijn, poetsmachine oid weet ik het, maar voorlopig vind ik het prima zo hoor! En sherman inderdaad, ik ben een GoT'er
Wij krijgen het in kratten en het moet in het schap.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:28 schreef Webgangster het volgende:
[..]
En je hebt een vulnorm waar ik u tegen zeg.... bij ons op zuivel 40 collie per uur MAAR.
Trouwens erg raar dat de volle melk gevuld moet worden in karren... kan dat niet gewoon al aangeleverd in karren worden... ?
sommige containers staat nog geen 10 colli opquote:Op zondag 22 januari 2006 20:35 schreef SHERMAN het volgende:
2 containers in anderhalf uur gister. Reken maar uit hoeveel colli er op een container staan.
10 colli? Nog wel minder soms hier.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:38 schreef highway101 het volgende:
[..]
sommige containers staat nog geen 10 colli op![]()
niet bij te houden trouwens, dit topic
Echt triest hier.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:38 schreef stevenp het volgende:
daar moet je je niet op verkijken man! ok, kwark enzo is een colli niks maar ook een zwarte krat is 1 colli, een doos van 12 pakken melk/vla/coolbest is ook 1 colli. Een zwarte krat met kaas is ook 1 colli, dat zijn echt allemaal tegenvallers kan ik je vertellen
btw sherman, ik heb eens doorgelezen en ik snap je 100% over de zuivel bij jullie
Ik heb alle afdelingen gehad bij AH. Houdbaar, Brood, Deli-kaas, zuivel, groente, vlees, kassa, diepvries etc.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Echt triest hier.
En sommige colli's zijn wat lastiger inderdaad... maar hell, een echte zuivelman kan dat wel aan he.
Het is ook heerlijk om te werken. Is gewoon een fijne afdeling.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:55 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ik heb alle afdelingen gehad bij AH. Houdbaar, Brood, Deli-kaas, zuivel, groente, vlees, kassa, diepvries etc.
Zuivel vond ik toch wel het leukste (daar heb ik ook het langste rondgehangen, 2 jaar). Waarom? Tja moeilijk te zeggen. Ik runde die afdeling geheel alleen. Officieel is het Zuivel-Deli-Kaas bij ons, maar Deli-kaas hield zich nooit zo bezig met zuivel. Dat mocht ik doen's ochtends vullen met de vulploeg, daarna alles wat nodig is tot de middagvulling. best lekkere dagen van 6:30 - 16.00 of 17.00 wel lang, maar goed te doen.
Morgen nieuwe prijzenslag en een nieuw topic.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:08 schreef Brammie1 het volgende:
shit wat posten jullie snel zeg, na een paar uur weer 2 pagina's die ik bij moet lezen
Wij hebben maar 2 smaken. Maar vullen ze beide met colli, qua breedte maakt het niet uit.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:08 schreef stevenp het volgende:
ja hier staan ze dus ook 2 breed en dan 3 soorten naast elkaar, nou echt moordneigingen krijg je ervan! En inderdaad, ze spatten lekker open zoals eieren zo erg
hoe lang heb jij geslapen?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:14 schreef stevenp het volgende:
haha ja inderdaad, het gaat bijna sneller dan irc dit joh
Maar ehm, morgen nieuwe prijzenslag? verklaar u nader?
eieren en 999 artikelen die ik nooit gebruik zekerquote:Op zondag 22 januari 2006 21:16 schreef SHERMAN het volgende:
1000 artikelen worden in prijs verlaagd.
Nee, dat zijn het niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:19 schreef Aarde het volgende:
[..]
eieren en 999 artikelen die ik nooit gebruik zeker
hoeveel artikelen heeft een standaard ah wel niet? was dat niet 60000 ofzo?
ehh *x_smilegirl_x is onschuldig*quote:Op zondag 22 januari 2006 21:08 schreef Brammie1 het volgende:
shit wat posten jullie snel zeg, na een paar uur weer 2 pagina's die ik bij moet lezen
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:27 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
ehh *x_smilegirl_x is onschuldig*![]()
Zo iets ja.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:34 schreef highway101 het volgende:
hopelijk wordt het nieuwe deel niet zo volgespammed/geslowchat.![]()
is niet zo leuk om te volgen als je er effe niet bent. Verder snap ik wel dat dit deel vol moet![]()
Surprise!
jamaar jamaarquote:Op zondag 22 januari 2006 21:34 schreef highway101 het volgende:
hopelijk wordt het nieuwe deel niet zo volgespammed/geslowchat.![]()
is niet zo leuk om te volgen als je er effe niet bent. Verder snap ik wel dat dit deel vol moet![]()
Surprise!
ah wel een aantal bruikbare producten pour moiquote:Op zondag 22 januari 2006 21:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nee, dat zijn het niet.![]()
http://www.ah.nl/aanbiedingen/
Zo'n vaart zal het niet lopen hoor.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:39 schreef GotC het volgende:
Nja, ik vind het ook niet zo tof dit, ben effe beneden en gelijk 2 pagina's verder, tis geen SC..straks wordt het nog gesloten ofzo..
Morgen weer om 6 uur werken
Waarom moet dit perse worden volgespammt trouwens?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zo'n vaart zal het niet lopen hoor.
iemand heeft die wens geuit...quote:Op zondag 22 januari 2006 21:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Waarom moet dit perse worden volgespammt trouwens?
morgen nieuwe prijsverlagingen = nieuw topicquote:Op zondag 22 januari 2006 21:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Morgen nieuwe ronde, dus nieuw topic, nieuwe kansen.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:43 schreef GotC het volgende:
[..]
ah welnee, als ik het zo zie bestaat dat ah-medewerkers topic al een tijdje. Dat sluiten ze heus niet zonder pardon. maar ik beloof u dat ik in het volgnede topic niet zal spammenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:39 schreef GotC het volgende:
Nja, ik vind het ook niet zo tof dit, ben effe beneden en gelijk 2 pagina's verder, tis geen SC..straks wordt het nog gesloten ofzo..
Morgen weer om 6 uur werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |