jep waar ik nu woon is erg dikbevolktquote:Op zondag 22 januari 2006 17:16 schreef SHERMAN het volgende:
Moet je nagaan dat ze dus wel verwachten dat het rendabel is.
ja zeker. we hebben veel vraag maar weinig aanbodquote:
Amsterdam-Osdorp - 41.000 inwonersquote:Op zondag 22 januari 2006 17:26 schreef highway101 het volgende:
Zwolle: Geen Dirk, geen Bas, Geen Lidl, Geen Plus, Geen Jumbo, Geen Nettorama, Geen Deen, Geen Vomar, Geen Golff, geen Dekamarkt, geen hoogvliet
lekker makkelijk qua concurrentie
alleen maar een Super de Boer, Albert Heijn, Edah, C1000 en Aldi.
oja, Zwolle telt wel effe 120.000 inwoners.
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:50 schreef Brammie1 het volgende:
Hier winterswijk: 29.000 inwoners:
1 AH
1 C1000
2 Plus
![]()
2 Aldi
1 Lidl
1 Edah L&L
1 Jumbo
1 Super de Boer
1 Spar.![]()
hoe is de Konmar wegquote:Op zondag 22 januari 2006 17:44 schreef GotC het volgende:
Naaldwijk - 15.000 inwoners (+-?)
1 AH, 1 C1000, 1 Konmar. Maar de Konmar is praktisch weg, mede dankzij ons.
Nja, ik ken een paar mensen die bij de Konmar werken, en die zeggen zelf ook al dat 'hun' Konmar binnenkort weggaat, omzet gaat steeds meer omlaag enzo..quote:Op zondag 22 januari 2006 17:54 schreef Meki het volgende:
[..]
hoe is de Konmar weg
grote concurrentie![]()
Nja, wij kregen dus helemaaaal geen melk binnen, alleen halve liter pakjes geloof ik. Dus dan maar alles zelf halenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:11 schreef SHERMAN het volgende:
Zou niet weten of wat mogen doen eigenlijk. Wel is last van gehad dat we bijvoorbeeld geen litter paken ah melk hadden, maar dat bleek dan meestal voor ene uurtje of 2 / 3 te zijn voor de volgende vracht weer kwam.
Het is idd wel service ja!quote:Op zondag 22 januari 2006 17:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja, wij kregen dus helemaaaal geen melk binnen, alleen halve liter pakjes geloof ik. Dus dan maar alles zelf halenMaak je geen winst mee, wel service. Mensen van Makro (we kwamen daar in AH pakken binnen) vonden het ook geweldige service..daar doen we het voor
.
Meest vreselijke? Ehm..een nieuw gastje. 2 zelfs. God, ik kan ze allebei wel de grond in schieten somsquote:Op zondag 22 januari 2006 17:58 schreef x_smilegirl_x het volgende:
nou goed, omdat het verzoek kwam dit topic voor 00.00 uur vol te hebben;
ik ben wel benieuwd wie jullie de meest vreselijke collega vinden (geen naam noemen, dat is niet lief) en waarom?
En wie is nu de allerallerleukste collega? waarom?
Ongelovelijke tuthola die rond loopt de parraderen en ongelovelijk krengerig bitchie loopt te doen omdat ze o zo goed is omdat ze counter doet en ongelovelijk stressgevoeligquote:Op zondag 22 januari 2006 17:58 schreef x_smilegirl_x het volgende:
nou goed, omdat het verzoek kwam dit topic voor 00.00 uur vol te hebben;
ik ben wel benieuwd wie jullie de meest vreselijke collega vinden (geen naam noemen, dat is niet lief) en waarom?
En wie is nu de allerallerleukste collega? waarom?
Klinkt gezellig!quote:Op zondag 22 januari 2006 18:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Meest vreselijke? Ehm..een nieuw gastje. 2 zelfs. God, ik kan ze allebei wel de grond in schieten soms. Als je bij nr 1 iets uitlegt, zegt hij dattie alles snapt, geen vragen etc, en vervolgens doet hij alles compleet fout. Vraag je aan hem, snapte je wel alles? Hij: eh..Nee. Hij is gewoon...aaaargh
![]()
Nr 2 is gewoon constant chagerijnig, bah. Hij doet simpelweg niks vrolijks, of praten, of wat dan ook.
Favo collega..nja, dat zijn er heel veel. M'n beste vriendin, m'n 'baas'
..nja, al m'n collega's wel verder! Ga ook met ze uit, we zijn een vriendengroep
![]()
agh, bij ons kunnen zoveel mensen counter, dus dat is niet bijzonderquote:Op zondag 22 januari 2006 18:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ongelovelijke tuthola die rond loopt de parraderen en ongelovelijk krengerig bitchie loopt te doen omdat ze o zo goed is omdat ze counter doet en ongelovelijk stressgevoelig![]()
Ze heeft onlangs een contractverlenging gekregen, werkt er nu 3 jaar.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:14 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
agh, bij ons kunnen zoveel mensen counter, dus dat is niet bijzonder
Werkt ze er pas? toen ik in het begin op de counter werkte was ik nl een stuk stressgevoeliger dan nu. Nu interesseert het me niet hoeveel klanten er staan te wachten.
het is wel zo dat er een aantal mensen counter draaien bij ons (als in: ingepland staan op de counter) maar een heleboel die het ook wel kunnen zeg maar (in meer of mindere mate). Parttimers (like me) vooral 's avonds en weekend idd ja. We hebben één vaste kracht die gewoon altijd op de counter staat. Hij heeft ook een drogisterijdiploma (de rest heeft dat niet). De meeste andere countermedewerkers draaien ook gewoon kassa.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze heeft onlangs een contractverlenging gekregen, werkt er nu 3 jaar.
Maar bij ons zijn vaste mensen die counter draaien, 1tje die wel tof is, 1 bitch kreng ik ben chronisch chago en 1 die enorm bazig isen 1 die wel tof is
verder nog wat andere oudere mensen.
De jongere groep is er meestal savonds en zaterdags, en dan is het zo druk en zijn ze zooo kribbig
Wij hebben veel meer vaste counterpersoneelslidjesquote:Op zondag 22 januari 2006 18:20 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
het is wel zo dat er een aantal mensen counter draaien bij ons (als in: ingepland staan op de counter) maar een heleboel die het ook wel kunnen zeg maar (in meer of mindere mate). Parttimers (like me) vooral 's avonds en weekend idd ja. We hebben één vaste kracht die gewoon altijd op de counter staat. Hij heeft ook een drogisterijdiploma (de rest heeft dat niet). De meeste andere countermedewerkers draaien ook gewoon kassa.
oja dat ook wel hoor.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij hebben veel meer vaste counterpersoneelslidjes!!!
Ze draaien wel kassa, maar er zijn toch wel gauw 5/6 mensen!
Ja, ik dus, na 1 jaar lang alleeen kassa en soms sigaretten enzoquote:Op zondag 22 januari 2006 18:25 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
oja dat ook wel hoor.
gewoon één iemand die alleen maar counter doet (en dus nóóit kassa) die fulltimer is.
één iemand die op zaterdag vast de counter heeft en nooit kassa, zij is parttimer.
nog een zooitje die regelmatig counter wordt ingepland. Dat zijn er denk zo'n 6/7 mensen.
en nog een boel die het graag willen, er het liefst de hele dag rondhangen en de pauzes overnemen :p.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |