Dat staat er dus gewoon voor lul, want het wordt toch niet gelezen. Herinnering aan Riet?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:33 schreef FemaleRebbel het volgende:
[afbeelding] Wie maakt de topics?
De laatste FokMC'er (zie lijstje met motoren hierboven) is degene die ook het nieuwe topic start. Als dit te lang duurt, kan een andere FokMC'er dit doen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.
jij hebt ook altijd iets om te zeiken hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat staat er dus gewoon voor lul, want het wordt toch niet gelezen. Herinnering aan Riet?
dat hoort gewoon bij some real fok!ingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:41 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
jij hebt ook altijd iets om te zeiken heHoe vaak open ik nou een nieuw topic, wees blij dat ik het uperhaupt kan
![]()
Idd...the real Fok!ing.....how are you today ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:42 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
dat hoort gewoon bij some real fok!ing![]()
wat is er verkeerd gegaan dan ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat staat er dus gewoon voor lul, want het wordt toch niet gelezen. Herinnering aan Riet?
Check je posthistorie dan, die wordt zwaar verneukt door computeranalfabete moeders als jij.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:41 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
jij hebt ook altijd iets om te zeiken heHoe vaak open ik nou een nieuw topic, wees blij dat ik het uperhaupt kan
![]()
Zo nu en dan goed, zo nu en dan wat minder. Maar volgens mij gaat het wel langzaam aan de goede kant op. Ik denk dat als ik het weekend rustig houd, ik maandag wel weer aardig fit ben.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:43 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Idd...the real Fok!ing.....how are you today ?
Gefrustreerd dat je eigen moeder geen mothor rijdt?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:44 schreef worldpimber het volgende:
Check je posthistorie dan, die wordt zwaar verneukt door computeranalfabete moeders als jij.![]()
Ben jij al uitgeprocedeerdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Check je posthistorie dan, die wordt zwaar verneukt door computeranalfabete moeders als jij.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gefrustreerd dat je eigen moeder geen mothor rijdt?![]()
Anouk, R2D2, Rebbel, (mothers) girlpowah!![]()
En Ondeugend ook hoor, mammahondjemaar die zit vandaag in een chips bui.
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Anouk, R2D2, Rebbel, (mothers) girlpowah!![]()
En Ondeugend ook hoor, mammahondjemaar die zit vandaag in een chips bui.
![]()
De mijne anders wel heurquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
...... en een Altootjuh heeft gene power![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Nou ja zeg, ik durft te wedden dat de kinders zich doodschamen voor hun semivlotte moeder.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:46 schreef Worldbeater het volgende:
Maak je geen zorgen hoor, zodra het kan ben ik hier weg.quote:
In 1968, in de zandbak.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:49 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kijk....met jou kan ik praten, wanneer meeten we
![]()
Die disclaimer was ik mij van bewust, leuk dat jij hem inkopt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ondeugend heeft geen motor en motorrijbewijs
en een Altootjuh heeft gene power
![]()
Nick zou niet komen vanavond, dus ik zat er aan te denken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:49 schreef FemaleRebbel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kijk....met jou kan ik praten, wanneer meeten we
![]()
jij bent wel erg opstandig vandaag heH ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik durft te wedden dat de kinders zich doodschamen voor hun semivlotte moeder.![]()
Dat doen ze namelijk altijd wel...
[..]
Maak je geen zorgen hoor, zodra het kan ben ik hier weg.![]()
misschien moeten we die Disclaimer gedoe maar weer introduceren ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die disclaimer was ik mij van bewust, leuk dat jij hem inkopt.![]()
[..]
Nick zou niet komen vanavond, dus ik zat er aan te denken.![]()
Maar je mag wel bij mij op visite komen hoor, neem wel luchtbedden mee voor de kids.![]()
komt dat ff uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die disclaimer was ik mij van bewust, leuk dat jij hem inkopt.![]()
[..]
Nick zou niet komen vanavond, dus ik zat er aan te denken.![]()
Maar je mag wel bij mij op visite komen hoor, neem wel luchtbedden mee voor de kids.![]()
1971...The Best Year Everquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, ik ben van 1972, Rebbel jaartje eerder of later.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:58 schreef Worldbeater het volgende:
Nee, ik ben van 1972, Rebbel jaartje eerder of later.![]()
Zaten ook leuke kanten aan die tijd.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
misschien moeten we die Disclaimer gedoe maar weer introduceren ?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:02 schreef FemaleRebbel het volgende:
komt dat ff uit......vent is op zakenreis
![]()
Best days years of your life.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:06 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Ook al 30+![]()
[afbeelding]
Botox hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zou je zo op het eerste gezicht niet zeggen.
[/goedmaakt]
Luchtbedden en slaapzakken ingepakt, kids denken dat we gaan kamperenquote:
Pff, wat een n00b!quote:
Jij zegt hetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:31 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Pff, wat een n00b!
Dit zijn pas gasten die kunnen rijden!.
Wat een voertuigbeheersing! Rap doch soepel, Rauw en toch sierlijk!
ben het met je eens dat het leuk wasquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zaten ook leuke kanten aan die tijd.
In ieder geval vrijdag de middagrel. En dan ging het er tenminste echt hard aan toe.![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
Best days years of your life.![]()
And the worst.![]()
But interesting.![]()
Mijn tuin is 15 meter lang, en zeker 4 meter breed.. de ergste koude is wel verdwenen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
Luchtbedden en slaapzakken ingepakt, kids denken dat we gaan kamperen![]()
Tja, t' is geen Brabo of Limboland.. ben je daarom vertrokken uit Rozenburg?quote:Hoogvliet he.......tering.....dat klote Botlekgebied he![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:31 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Pff, wat een n00b!
Dit zijn pas gasten die kunnen rijden!.
Wat een voertuigbeheersing! Rap doch soepel, Rauw en toch sierlijk!
Stoer! Doen ze ook aan lesgeven en optredens?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
kan alleen maar zeggen dat ik het volkomen met je eens ben
![]()
![]()
Stoer! Doen ze ook aan op hun muil gaan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Stoer! Doen ze ook aan op hun muil gaan?![]()
Wow....wat een kunsten...zouden ze zich bij Fok! willen aansluitenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
![]()
Stoer! Doen ze ook aan samen douchen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gemengdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:46 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Stoer! Doen ze ook aan samen douchen?![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
neej dat is alleen voor 19 jarige jongetjes
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
enter
enter
enter enter
enter
enterenter
enter
Ehmmm......je woonde te dichtbij in Rozenburgquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:35 schreef Worldbeater het volgende:
Tja, t' is geen Brabo of Limboland.. ben je daarom vertrokken uit Rozenburg?![]()
ja hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Stoer! Doen ze ook aan lesgeven en optredens?![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:55 schreef R2-D2 het volgende:
Ik krijg een uurtje van de baas om eerder naar huis te gaan![]()
Ik zou niet weten wat te doen met dit- weer, maar in ieder geval weg uit dit depressiehol
![]()
![]()
Amper 300 meter, en nog niet dichtbij genoeg.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:54 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ehmmm......je woonde te dichtbij in Rozenburg![]()
Die jongen met die sik schijnt alles voor geld te doen (hoorde ik van niet bevestigde bronnen op het internet)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja hoor![]()
ik had deze post dus gewoon niet gezien![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:56 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Die jongen met die sik schijnt alles voor geld te doen (hoorde ik van niet bevestigde bronnen op het internet)
![]()
misschien dat er hier nog carriere kansen in zitten voor hemquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:56 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Die jongen met die sik schijnt alles voor geld te doen (hoorde ik van niet bevestigde bronnen op het internet)
![]()
Dat heb jij wel vaker met postsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik had deze post dus gewoon niet gezien![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:14 schreef hicham het volgende:
Doei Leiden [afbeelding]
Zo weer een fase van m'n leven achter de rugBen nog een groentje nietwaar 30+'ers ??
Vraag me af of Raus ook al 30+ is
Disclaimer: al denk ik van niet
[..]
Dat heb jij wel vaker met posts
Such a shamequote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Amper 300 meter, en nog niet dichtbij genoeg.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015 is comingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:14 schreef hicham het volgende:
Doei Leiden [afbeelding]
Zo weer een fase van m'n leven achter de rugBen nog een groentje nietwaar 30+'ers ??
Disclaimer: al denk ik van niet....geniet dan nou nog maar ff he
*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:14 schreef hicham het volgende:
Disclaimer: al denk ik van niet
Hee stokert!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:34 schreef Youssef het volgende:
[..]:D:DD: D; D:D: d:D
:D
;
:
;d ;D: D:D:D:
;d;
![]()
: ;D:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:34 schreef Youssef het volgende:
[..]:D:DD: D; D:D: d:D
:D
;
:
;d ;D: D:D:D:
;d;
![]()
: ;D:
quote:Een inbreker in Nieuw-Zeeland die door een groep bejaarden werd vastgebonden, is door een rechter veroordeeld tot ruim drie jaar cel. De advocaat van de man hoopte op strafvermindering, omdat de dief al genoeg voor schut was gezet. De 38-jarige Clinton Dearman is inmiddels het 'lachertje' van de gevangenis, en zal binnen de criminele wereld nooit meer serieus worden genomen, zo betoogde de raadsman.
De rechter bleek echter ongevoelig voor het pleidooi, te meer omdat Dearman toen hij werd gesnapt één van de ouderen, een man met hartproblemen, tegen de grond had geslagen. "Indien je geen negatieve media-aandacht wil, moet je je maar gedragen", stelde rechter Crosbie. Dearman was begin december gesnapt, toen hij probeerde in te breken in een clubhuis van jeu de boules-spelers. Hij werd betrapt en overmeesterd door een groep zestigers, die foto's van de vastgebonden Dearman doorspeelden aan de media.
Clinton Dearman nadat hij werd overmeesterd
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:17 schreef hicham het volgende:
Ok genoeg negatieve aandacht voor de bejaarden hier. Ze kunnen ook goede dingen doen
[..]![]()
En@ uitspraak: "Indien je geen negatieve media-aandacht wil, moet je je maar gedragen"
en waarom ewerkt de link niet???quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:11 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2] maakt voorlopig geen grappen meer over spleetogen Aziaten [[url=http://i18.photobucket.com/albums/b115/Moontje80/Emoticon/vietnamees.gif]afbeelding][/url
Ruitje duhquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:53 schreef hicham het volgende:
Heb je nog meer gekocht dan, op dat andere achterlicht en je nieuwe stepjes na dan
Die wou Mr. Pimp toch niet omdat er een miniscuul krasje op zatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door hicham op 21-01-2006 08:34:10 ]
neuhquote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:49 schreef hicham het volgende:
Die wou Mr. Pimp toch niet omdat er een miniscuul krasje op zat
Kijken wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:20 schreef Rausdouwer het volgende:
Moguh!![]()
Gaat iemand nog rijden vandaag?![]()
half uur geleden kwam het met bakken naar benedenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:20 schreef Rausdouwer het volgende:
Moguh!![]()
Gaat iemand nog rijden vandaag?![]()
Toen was jij al lang en breed een tienerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:08 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Toen moest ik dit al aanhoren![]()
voor Peerke deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
Dadelijk ff naar Safe Ehvn,.ff kijken
, alhoewel ik vermoed dat 't nix zal zijn
Motorfreaks al gelezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik zou inderdaad gewoon even kijken, kannooit weten of je nog iets leuks ziet.![]()
Edit: uurtje weg, en zie niemand hier.![]()
![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door Worldbeater op 21-01-2006 12:03:50 ]
uitlaatsteun, stepjes en MRA ruitjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:53 schreef hicham het volgende:
Heb je nog meer gekocht dan, op dat andere achterlicht en je nieuwe stepjes na dan
maar hij zit er wel degelijk opquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ruitje is niet echt goed te zien hier...
Leuk een paar vuile remblokken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx beater, achter iddloopt zelfs een beetje aan nu
mwajah, paar keer hard remmen
![]()
okquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:28 schreef Worldbeater het volgende:
Leuk een paar vuile remblokken.![]()
Ga toch remmenreiniger halen, je weet niet wat je ziet!![]()
Voor amper 5 euro veul plezier.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Dadelijk ff naar Safe Ehvn,.ff kijken
, alhoewel ik vermoed dat 't nix zal zijn
Staks ook naar MHE staat als het goed is een Ducatie M900SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goed SM-filmpje![]()
![]()
![]()
intuition will take you further than logics will ever do
Vraag meteen dat ene... als je er toch bentquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ga zo toch ff naar de valkenier, zal het meteen meenemen
mijn ervaring is met dat soort advertenties dat het uiteindelijk toch erg tegen valtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Motorfreaks al gelezen?![]()
Maar ik zou inderdaad gewoon even kijken, kannooit weten of je nog iets leuks ziet.![]()
Edit: uurtje weg, en zie niemand hier.![]()
![]()
Het is hier nu ook behoorlijk bewolkt, dus het nodigt niet echt uit om te gaan rijden. Tot nu toe was het volgens mij hier nog wel goed te doen. Morgen misschien maar eens kijken of we nog wat bochtenwerk kunnen doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
half uur geleden kwam het met bakken naar benedennu is het heldere hemel
denk da'k sowieso wel ff ga rijden jah [afbeelding]
Mooie uitlaatsteunquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
uitlaatsteun, stepjes en MRA ruitje
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0091340.jpg]afbeelding][/url][[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0091840.jpg]afbeelding][/url]
ruitje is niet echt goed te zien hier...stepjes kan ik niet monteren want ik mis de originele bevestigingspunten
steun vind ik zelf erg mooiduostepjes zijn eraf
Ah je hebt de schijf inmiddels vervangen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:16 schreef Gawaine het volgende:
Zoooo net ff stuk gereden![]()
Motortje loopt weer als een naaimachientje en het trillen is weg na vervanging van de rechter voorschijf![]()
Trillen was inderdaad alleen bij het remmen. Maar wat een genot dat het verdwenenen is.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:26 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ah je hebt de schijf inmiddels vervangen.Goed om te horen dat daarmee het vervelende trillen helemaal weg is.
Nu kun je dus weer gewoon lekker sturen en remmen?
Je had alleen last van trillingen bij het remmen?
Ik heb binnenkort nieuwe remleidingen. Het worden stalen remleidingen.Nu heb ik nog 'gewone' erop zitten. Ik denk dat vervanging van de remleidingen ook een verademing zal zijn. Het is toch prettig om te weten dat je motor fantastisch remt.
![]()
Er moet een datum op staan als het goed is. Mijn leidingen zijn van 96, net zo oud als de fiets.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Trillen was inderdaad alleen bij het remmen. Maar wat een genot dat het verdwenenen is.
Stalen remleidingen zou ik ook nog wel willen, ik vermoed dat degene die er nu opzitten nog nooit vervangen zijn.
niet echtquote:
gedaanquote:Vraag meteen dat ene... als je er toch bent
thxquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:37 schreef Gawaine het volgende:
Mooie uitlaatsteunHoe dik is dat plaatmateriaal waar hij van gemaakt is
![]()
Idd.....ik wist het al bij voorbaat natuurlijk bij Safe....alhoewel er wel een rode R6 (demo) met 10% extra korting buiten stond.....jammurquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
mijn ervaring is met dat soort advertenties dat het uiteindelijk toch erg tegen valt![]()
wij zijn 2e kerstdag naar Zwolle geweest omdat er bij kalsbeek een grote uitverkoop was volgens een pagina grote advertentie in de Moto73komen we daar hebben ze 35 motoren staan en dat was het
en die 35 waren ook nog eens stevig aan de prijs
altijd met een flinke korrel zout nemen dat soort advertenties![]()
En hier ben ik ook ff geweest, en daar stond iequote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:39 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemiddag![]()
[..]
Staks ook naar MHE staat als het goed is een Ducatie M900![]()
![]()
Je hebt nog even voor het nieuwe seizoen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:28 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Idd.....ik wist het al bij voorbaat natuurlijk bij Safe....alhoewel er wel een rode R6 (demo) met 10% extra korting buiten stond.....jammur, maar ik wil geen rooie
![]()
[..]
En hier ben ik ook ff geweest, en daar stond ie....zwarte R6
, 2005 uitvoering, damn die is mooiiiiiiiii.......ff gebabbeld daaro
. Er moet nog zoveel bij......
, maar goed, weet nu wel wat ik wil, zwarte R6, nog jong genoeg, maar géén nieuwe.....
Yep.....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:34 schreef Rausdouwer het volgende:
Je hebt nog even voor het nieuwe seizoen.Maar het blijft dus bij zwart?
![]()
goeeede keusquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:28 schreef FemaleRebbel het volgende:
zwarte R6, nog jong genoeg, maar géén nieuwe.....
Huah ja, ze zijn een beetje ijdel aan het worden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:13 schreef Youssef het volgende:De kids hebben elkaar liggen opfokken en hebben nou een tof kapsel.
(en een bril? [afbeelding]
)
De rest ga ik niet lezen, geen tijd voor
moet ie kosten dan in deze staatquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:11 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Kort verslagje, want ik moet aan de kook.![]()
Vanmiddag bij de motorzaak geweest om naar de VTR te kijken.
[afbeelding]
Hier op de foto zonder zadel, maar die zit er wel bij evenals de koplamp.![]()
De complete kuip mist, beide radiatoren, stuurhelften en koppelingshandle.
Wat ik nog jammer vond is dat het een monoseat is, en er ook nog een deuk in de tank zit.![]()
Aan de banden te zien was het een circuitdag, die zijn geruld, niet normaal.![]()
qua looks vind ik een VTR mooierquote:Komende week maar eens goed over nadenken.
Heb ook wel zin in de zwarte TL1000 @ Marktplaats.![]()
En dan is ut gelijk rijden.![]()
pffquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:13 schreef Youssef het volgende:
De rest ga ik niet lezen, geen tijd voor
En wat had de verkoper daarover te zeggen danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:13 schreef stinkie het volgende:
Proefrit gemaakt op de BMW, handvatverwarimg deed het, ABS deed, blok deed hetr alleen niet. Af en toe beetje inhouden en na een tijd gereden te hebben viel ie steeds uit bij stoplichten, koppeling in en dood
thx voor het metenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thxheb t even opgemeten. dikte is 6mm.
oja, reiniger vergetenwel neusstukje voor mijn helm meegenomen
Nou vraag je teveel hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:46 schreef Gawaine het volgende:
[..]
thx voor het metenis het aluminium ?
yepquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:46 schreef Gawaine het volgende:
[..]
thx voor het metenis het aluminium ?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
goeeede keus![]()
en zwartig is gewoon
![]()
![]()
Hoe lang gaat ut dan nog duren voordat ie "rijklaar"is.....op deze manier voor jou dus geen Fok!meets in 2006, like 2005quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:11 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Kort verslagje, want ik moet aan de kook.![]()
Vanmiddag bij de motorzaak geweest om naar de VTR te kijken.
Hier op de foto zonder zadel, maar die zit er wel bij evenals de koplamp.![]()
De complete kuip mist, beide radiatoren, stuurhelften en koppelingshandle.
Wat ik nog jammer vond is dat het een monoseat is, en er ook nog een deuk in de tank zit.![]()
Aan de banden te zien was het een circuitdag, die zijn geruld, niet normaal.![]()
Rijden en dus meetenquote:Komende week maar eens goed over nadenken.
Heb ook wel zin in de zwarte TL1000 @ Marktplaats.![]()
En dan is ut gelijk rijden.![]()
* Rebbel had ze bij nader inzien ook maar gewoon meegenomenquote:Anyway, ik had mijn kids gewoon mee.![]()
Even wat gratiz chocomel uit de automaat, 2 uurtjes rondgekeken, Playstation battle, en weer chocomel met chips.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
mail 'm ff zonder die rooie erop
*I'll do what I want, cuz I can*
Dit wordt 'm, ik ben er helemaal uitquote:ENGINE
Type L-twin cylinder, 4 valves per cylinder Desmodromic; liquid cooled
Displacement 996 cc
Bore x Stroke 98 x 66 mm
Compression Ratio 11.6:1
Power* 86.1 kw - 117 hp @ 8750 rpm
Torque* 10.1 kgm (73 lb-ft) @ 7000 rpm
Fuel injection Marelli electronic fuel injection, 50 mm throttle body
Exhaust 2 aluminium mufflers
Emissions Euro 2
TRANSMISSION
Gearbox 6 speed
Ratios 1st 37/15, 2nd 30/17, 3rd 27/20, 4th 24/22, 5th 23/24, 6th 24/28
Primary drive Straight cut gears; ratio 1.84
Final drive Chain; Front sprocket 15; Rear sprocket 42
Clutch Dry multiplate with hydraulic control
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd of er FOK! MC-ers zijn die weten welk merk/model dit is
intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:01 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dit wordt 'm, ik ben er helemaal uit
Klinkt Italiaans..... Klopt dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd of er FOK! MC-ers zijn die weten welk merk/model dit is![]()
quote:
Oh is ook goedquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Waarom doe je niet eerst alsof je het niet weet![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Waarom doe je niet eerst alsof je het niet weet![]()
quote:
Ik moest eerst een motorherkenningscursus volgen voor ik PTA mod mocht worden.. ze wouden een allrounder...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:09 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Hoe komt het dat je het zo snel weet?![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:09 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Hoe komt het dat je het zo snel weet?![]()
"wilden"quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik moest eerst een motorherkenningscursus volgen voor ik PTA mod mocht worden.. ze wouden een allrounder...
Oh dit maakt het blonde moment wel goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:30 schreef R2-D2 het volgende:
Motorpiccies voor vandaag![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben Frysk, dan mag datquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
"wilden"![]()
Ze weten in ieder geval wel de prioriteiten juist te stellen![]()
Who needs "Dutch" if you can read Engines![]()
![]()
gubstige lening afsluitenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:02 schreef R2-D2 het volgende:
Dit wordt 'm dus:
[afbeelding]
Het nadeel is dat ik een jaartje ga wachtenHet budget is op dit moment nog niet toereikend
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
gubstige lening afsluiten
ligt hier nog wat BMW budget
hijs wel vetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:02 schreef R2-D2 het volgende:
Dit wordt 'm dus:
[afbeelding]
Het nadeel is dat ik een jaartje ga wachtenHet budget is op dit moment nog niet toereikend
![]()
Restecp voor jou als die het echt wordtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:02 schreef R2-D2 het volgende:
Dit wordt 'm dus:
[afbeelding]
![]()
Jahequote:
Ohjaquote:
Komt ie nou onlinequote:Restecp voor jou als die het echt wordt![]()
! Jammer alleen van dat jaartje
En ik heb het gevoel dat het helemaal goed komt met die Alexxxxx![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
uitlaatsteun, stepjes en MRA ruitje
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0091340.jpg]afbeelding][/url][[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0091840.jpg]afbeelding][/url]
ruitje is niet echt goed te zien hier...stepjes kan ik niet monteren want ik mis de originele bevestigingspunten
steun vind ik zelf erg mooiduostepjes zijn eraf
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:02 schreef R2-D2 het volgende:
Dit wordt 'm dus:
[afbeelding]
![]()
1.600 euro.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
moet ie kosten dan in deze staat
Voor de looks van een VTR Firestorm kan ik niet echt warm worden, maar van een TL wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
qua looks vind ik een VTR mooierook al is die TL zwart
![]()
qua rijden zal het weinig uitmaken
Noem je dat een verhaal.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:56 schreef R2-D2 het volgende:
Goed verslag pep, ik ben benieuwd wat je gaat beslissen![]()
Interessante materiequote:Op zondag 22 januari 2006 03:36 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.carbibles.com/suspension_bible_bikes.html
quote:Op zondag 22 januari 2006 00:30 schreef Worldbeater het volgende:
We waren al 2 uur bij Motoport, zeggen de ventjes: T'is echt leuk hier man!!![]()
![]()
Ik zat er al een kwartier aan te denken om eens op te zouten.![]()
![]()
eenszquote:
wist het idd toen ik hem kochtquote:Dat stepje had je eigenlijk kunnen weten
tja...keuzesquote:Jammer van dat circuit dat je leer aan moet hebben, ik wil er gewoon geen geld aan uitgeven... textiel rijdt immers ook.Twijfel gewoon, ga eerst nog een undertail en al dat prullaria halen.
quote:Van Horeon mag je gaan hoe je wil
Klanten gaan trouwens voor, broertje mag ik vast wel meenemen als ik puppyoogjes opzet.
Bij jou kan ik nog zeggen dat ik het van te voren had aangekondigt en je hebt een kawa
dan is het geen geld...maar dan mag je weer gaan opbouwenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:30 schreef Worldbeater het volgende:
1.600 euro.![]()
Stel dat ik voor 400 euro een paar stuurhelften en een setje radiatoren kan scoren.![]()
![]()
ik vind de VTR te smal en de TL te bol, maar als ik tussen deze 2 zou kiezen dan de VTRquote:Voor de looks van een VTR Firestorm kan ik niet echt warm worden, maar van een TL wel.
Het is een BMW freakquote:Op zondag 22 januari 2006 03:36 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.carbibles.com/suspension_bible_bikes.html
Radiateurtjes, stuurhelften en de koplamp erop en gááán!quote:Op zondag 22 januari 2006 09:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dan is het geen geld...maar dan mag je weer gaan opbouweneen motor is om te rijden
![]()
Onze eerste relatiecrisis in 2 jaar.quote:ik vind de VTR te smal en de TL te bol, maar als ik tussen deze 2 zou kiezen dan de VTRdie zit toch iets strakker in zijn vel
![]()
De grootste lijnen:quote:Op zondag 22 januari 2006 11:42 schreef ondeugend het volgende:
En wat heb ik nu allemaal weer gemist ?
Korte samenvatting graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*OPM heeft wat leuke goodies op de machine en gaat vandaag remmenreiniger ontdekken.![]()
![]()
Pepijn
Toch nog iemand blij gemaakt vandaag.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:55 schreef ondeugend het volgende:
Ah wat een service !
Dank je wel Pepijn... Pepsel.
maar zul je toch eerst moeten vinden, die onderdelenquote:Op zondag 22 januari 2006 11:40 schreef Worldbeater het volgende:
Radiateurtjes, stuurhelften en de koplamp erop en gááán!
quote:
TL heeft een veel te dikke kontquote:Op zondag 22 januari 2006 11:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is een BMW freak, maar wel een leuk artikel.
![]()
[..]
Radiateurtjes, stuurhelften en de koplamp erop en gááán!![]()
[..]
Onze eerste relatiecrisis in 2 jaar.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Die Honda is zóó boring weet je.![]()
![]()
damn, wat een prijzenquote:Op zondag 22 januari 2006 11:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Koopje van het jaar.![]()
Oplichter.
En appart is een ander woord voor..... lelijkquote:Op zondag 22 januari 2006 12:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
het enige wat mij te binnen schiet bij deze motor is... appart![]()
het is wel een 2taktquote:Op zondag 22 januari 2006 12:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
het enige wat mij te binnen schiet bij deze motor is... appart![]()
Er is een verschil tussen de TL-R en de TL-S...quote:Op zondag 22 januari 2006 12:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/118146/1 is wel weer errug bol
Héél mooi!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:02 schreef R2-D2 het volgende:
Dit wordt 'm dus:
[afbeelding]
![]()
Kuip vergetenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het is wel een 2taktdus met karakter
![]()
Tnxquote:
Nee hoor, dat hoort bij een ragbike. Gelijk dat ding aan diggelen raggen.quote:
Ik herken het model niet zonder kuipquote:Op zondag 22 januari 2006 13:29 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hoort bij een ragbike. Gelijk dat ding aan diggelen raggen.![]()
Dat sowieso, de Ring remember?quote:Op zondag 22 januari 2006 09:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
dus sowieso 1 dag circuit dit seizoen
![]()
wanneer moet je je inschrijven/betalen etc.
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Onze eerste relatiecrisis in 2 jaar.![]()
ik ook nietquote:
Da's ook beter dan uitspraken als:quote:Op zondag 22 januari 2006 13:44 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
ik begin al iets meer te leren over hoe je het merk en model kunt bepalen, maar ik heb er nog vrij weinig oog voor. Een MV Agusta kan ik dan nog wel herkennen aan de kont.![]()
Als er nu een motor voorbij komt, dan kijk ik nog gewoon naar de kleur.![]()
Ik nietquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Da's ook beter dan uitspraken als:
Kijk, een Honda R1!![]()
* R2-D2 citeerde uit eigen werk![]()
![]()
[..]
Ik nietTijdelijk buiten dingus
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik kan hem ook niet meer openen
![]()
heb nog wel screenprintje ervan![]()
[afbeelding]
[..]
![]()
[afbeelding]
krijg net mailtje dat ik eerst moet betalenquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Da's ook beter dan uitspraken als:
Kijk, een Honda R1!![]()
* R2-D2 citeerde uit eigen werk![]()
![]()
[..]
Ik nietTijdelijk buiten dingus
Hoe moet ik nu bieden?quote:Op zondag 22 januari 2006 14:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
krijg net mailtje dat ik eerst moet betalentot die tijd is ie gedeactiveerd
![]()
ze zijn wel erg snel bij marktplaats![]()
na 1 blauw oogquote:Op zondag 22 januari 2006 14:15 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
TssssssssNiet zo neerbuigend doen he
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:16 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hij weet dat ik 'm dan vraag om die motor uit echt liefde aan mij te geven.![]()
Haha ik weet dat ik dit soort dingen nooit uit echte liefde vraag....quote:
En zo hoort het ookquote:Op zondag 22 januari 2006 14:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
na 1 blauw oog [afbeelding] Zie Edit![]()
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:19 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Haha ik weet dat ik dit soort dingen nooit uit echte liefde vraag....
en ook niet krijg.... ik krijg 50 Euro korting![]()
![]()
Doh, en hopelijk is er niet zoveel animo.. dan mogen er altijd wel meer mensen buiten de klantenkring om mee.quote:Op zondag 22 januari 2006 09:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
dus sowieso 1 dag circuit dit seizoen
![]()
wanneer moet je je inschrijven/betalen etc.
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
ik ga hem echt verkopenquote:Op zondag 22 januari 2006 15:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Doh, en hopelijk is er niet zoveel animo.. dan mogen er altijd wel meer mensen buiten de klantenkring om mee.En we gaan natuurlijk naar het wereldberoemde circuit te Duitsland
![]()
Inschrijven zal rond maart zijn
[..]Wel geinig om misschien zo een pakkende advertentie te schrijven als je hem echt gaat verkopen.. alleen jammer dat je nu marktplaats in de maling moet nemen
![]()
![]()
ik wil er ook bij horenquote:
![]()
quote:
neequote:Op zondag 22 januari 2006 15:22 schreef Youssef het volgende:
[..]
Heb je de grenzen van deze motor eigenlijk al verkend? [/klassieker]
Ik zie wel wat je doet... trust no one
![]()
Hap ik nu als ik zeg dat het een 500 cc GP machine is?quote:
Nu alweer.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ga hem echt verkopenhad geen zin om mijn creditcard te gebruiken dus had hem onder onderdelen gezet, en daar heeft ie toch wel 5 minuten gestaan
![]()
Snowboardenquote:Op zondag 22 januari 2006 15:41 schreef Sport_Life het volgende:
Zitten hier toevallig ook snowboarders/skiers?
Wat ik me nou afvraag he, wat vinden jullie nou mooier; snowboarden (/skien) of motor rijden? Imo is snowboarden het mooiste wat er is, kan me geen beter gevoel voorstellen dan met offpiste in de poedersneeuw tussen boompjes slalommen. Voor de duidelijkheid: ik rijd zelf (nog) geen motor, maar ben benieuwd of dat gevoel een beetje hetzelfde is als op de snowboard
. Kick, adrenaline, etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VTR.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:42 schreef Makster het volgende:
@ Pep, best wel een gunstige deal die Fireblade, wat heeft ie verder gelopen![]()
Er staat ook nog iemand op Marktplaats met een TL1000 streetfighter project.
Totaal niet af, maar wel 3.250 durven vragen.![]()
[..]
![]()
[afbeelding]
Dat laatste kan dus met een TL ook.. trouwens hetzelfde blok als in een SV1000.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:59 schreef Makster het volgende:
Oops ja fireblade, firestormBlijft zo een karakterloze kut honda
![]()
![]()
Kan me die klappen nog herrineren bij de Mac met die proefrit, ik zeg GOD DAMN WOMAN![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:18 schreef stinkie het volgende:
Vanmorgen wezen duiken bij Oostvoorne, komen er ineens een stuk of 5 KTM's langsgerost, over het strand heen op het achterwiel.
Misschien is een KTM voor erbij ook wel ietsBlijf ik nog ff op de Alp rijden
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
![]()
Trouwens OPM, die Dunlop stickers kun je wel gratis aanvragen waarschijnlijk.. moet je even een mailtje sturen naar Dunlop. Ik heb Bridgestone stickers gekregen en als het goed is krijg ik binnenkort nog een setje van Spyke uit Italië![]()
Alleen vorige week niet toen er een kind gratis af te halen op stond.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
whehehequote:Op zondag 22 januari 2006 16:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat laatste kan dus met een TL ook.. trouwens hetzelfde blok als in een SV1000.![]()
[..]
![]()
Iets gezien, mening veranderd.
Zo'een KTM is nog wel wat hetere shit dan een Beemer F650 ja.![]()
Piccie bij de post.![]()
Ik heb geen idee hoe hard ik op snowboard ga, maar de grens wordt redelijk vaak opgezocht.. op sommige momenten moet je ook echt niet vallen want dan ga je geheid met de banaan meequote:Op zondag 22 januari 2006 15:53 schreef Worldbeater het volgende:
Snowboardenineens veel snelheid pakken op het rechte stuk naar beneden is qua gevoel te vergelijken met de motor.
, de wind in je oren.
, de elementen op je afgetrainde (
) lichaam.
![]()
Been there: nee.
Moest wel even denken aan een bepaalde glijbaan in Duinrell.. de flits.![]()
Die gaat in enkele tellen ineens 80 km/u naar beneden.![]()
Snowboarden kan vast nog harder.![]()
Wat je te wachten staat met de motor is regen, flitspalen, quotagestappo, eindeloos lange rechte wegen, dijkweggetjes waar zand op ligt en prachtbochten waarbij net een vrachtwagen voor je rijdt. Enjoy.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:52 schreef Sport_Life het volgende:
Ik heb geen idee hoe hard ik op snowboard ga, maar de grens wordt redelijk vaak opgezocht.. op sommige momenten moet je ook echt niet vallen want dan ga je geheid met de banaan mee. (wat dan weer de adrenaline geeft
). Maar oke.. zoiets staat me dus ook op de motor te wachten... *leuk*
!
Gelukkig heb je op de snowboard nooit last van sneeuw, ijs (dat valt wel een klein beetje te vergelijken met olie op de weg denk ik, alleen zijn de financiele gevolgen gelukkig iets minder ernstig meestalquote:Op zondag 22 januari 2006 16:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat je te wachten staat met de motor is regen, flitspalen, quotagestappo, eindeloos lange rechte wegen, dijkweggetjes waar zand op ligt en prachtbochten waarbij net een vrachtwagen voor je rijdt. Enjoy.![]()
heb al iets anders in gang gezet voor die Dunlopsquote:Op zondag 22 januari 2006 16:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
![]()
Trouwens OPM, die Dunlop stickers kun je wel gratis aanvragen waarschijnlijk.. moet je even een mailtje sturen naar Dunlop. Ik heb Bridgestone stickers gekregen en als het goed is krijg ik binnenkort nog een setje van Spyke uit Italië![]()
geen ideequote:Op zondag 22 januari 2006 18:20 schreef Gawaine het volgende:
OPM is die carbon hugger een beetje pas te maken op mijn GSX-R ?
komt eraanquote:Heb je een foto van beide kanten waarop dat ding gemonteerd zit ?
thx ik ga het even bekijken in de garagequote:Op zondag 22 januari 2006 19:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hier vast 2 piccies van de hugger zelf:
pic 1
pic 2
thxquote:Op zondag 22 januari 2006 15:42 schreef Makster het volgende:
@ OPM, ziet er goed uit. HAd op MF al gespot dat je wat ging kopen
Mooi ding!!quote:Op zondag 22 januari 2006 19:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pic 1
pic 2
echt YMCAquote:Op zondag 22 januari 2006 20:02 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Ik zit de nieuwe Moto73 te lezen en daar staat een artikel in over Spijkergoed-motorpakken. Er staat een heel lelijk plaatje bij. Voor info kun je op de website van MotoZoom kijken, maar ik heb het nog niet gevonden.
Ik kom wel iets anders afschuwelijks tegen.![]()
Er bestaat toch ook gewoon "blauwe" beschermende spijkerkledingquote:Op zondag 22 januari 2006 20:05 schreef Rausdouwer het volgende:
ah ik bedoelde dit plaatje!jammer dat je hier niet goed kunt zien dat het om een spijkerkleding gaat.
![]()
Wild Wild Westquote:Op zondag 22 januari 2006 20:02 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Ik zit de nieuwe Moto73 te lezen en daar staat een artikel in over Spijkergoed-motorpakken. Er staat een heel lelijk plaatje bij. Voor info kun je op de website van MotoZoom kijken, maar ik heb het nog niet gevonden.
Ik kom wel iets anders afschuwelijks tegen.![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:05 schreef Rausdouwer het volgende:
ah ik bedoelde dit plaatje!jammer dat je hier niet goed kunt zien dat het om een spijkerkleding gaat.
![]()
Hey die vent lijkt wel op mijquote:
Gaat jammer genoeg niet lukkenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pic 1
pic 2
Hoiquote:
quote:@ OPM heb je soms al een nieuwe hugger gekocht? Ik neem aan dat je naar een groene zoekt, dat maakt de motor echt compleetOf gaat er helemaal geen hugger meer op en blijft het lelijke bandje over
op deze foto is goed te zien hoe de hugger te voorschijn is gekomen nadat de duo-stepjes eraf zijn. zonder hugger is kaalquote:Op zondag 22 januari 2006 19:47 schreef Rausdouwer het volgende:
Mooi ding!!Jij hebt deze hugger over of zo? Wil je zelf geen carbon hugger?
ok, dat is jammerquote:Op zondag 22 januari 2006 20:33 schreef Gawaine het volgende:
Gaat jammer genoeg niet lukken![]()
De montage punten van de gsx-r wijken teveel af om het mooi gemonteerd te krijgen (met name de voorste steun wijkt erg af)
Gelukkig, zoek dan ook naar een witte hugger. Zou zonde zijn als je een carbonhugger monteert bij je witte motorquote:Op zondag 22 januari 2006 20:33 schreef Gawaine het volgende:
Gaat jammer genoeg niet lukken![]()
De montage punten van de gsx-r wijken teveel af om het mooi gemonteerd te krijgen (met name de voorste steun wijkt erg af)
Ja klopt, maar het ging erover dat er steeds meer spijkerkleding met protectie bij komt. Nu ook jacks en niet alleen meer jeans.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Er bestaat toch ook gewoon "blauwe" beschermende spijkerkleding
* Rebbel vindt het maar nix, leather
![]()
[..]
Wild Wild West![]()
de holsters ontbreken![]()
hmm was wel mooi geweest bij m'n carbon voorspatbordquote:Op zondag 22 januari 2006 20:45 schreef Youssef het volgende:
[..]
Gelukkig, zoek dan ook naar een witte hugger. Zou zonde zijn als je een carbonhugger monteert bij je witte motor
Ik wil ze alletweequote:
Heel leuk die foto's!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:27 schreef worldpimber het volgende:
Mjah, jammer dat het zo donker is... maar wel ultieme plekken om een beetje je motor wat beter onder de knie te krijgenIn de zomer ga ik daar vast wel een paar keer des nachts heen.
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En een parodie/vervolg op het "Kijk Pepijn, zo doet je dat" filmpje.
Rotonde rechtdoor![]()
![]()
(rechtermuisknop + doel opslaan als, anders wil ie hem openen in de browser)
Ja ik zie het op de foto. Hier is groen denk ik wel mooier.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dus ja, deze is overwel mooi ding eigenlijk ja, als ik geen groene kawa had gehad was ie ook zeker niet weggegaan
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:27 schreef worldpimber het volgende:
Mjah, jammer dat het zo donker is... maar wel ultieme plekken om een beetje je motor wat beter onder de knie te krijgenIn de zomer ga ik daar vast wel een paar keer des nachts heen.
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rotonde rechtdoor![]()
![]()
iddquote:Op zondag 22 januari 2006 21:38 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja ik zie het op de foto. Hier is groen denk ik wel mooier.Vooral omdat er helemaal geen andere kleur dan groen in jouw motor voorkomt (behalve dat witte kontje dan).
waren jullie met zijn 3enquote:
Rennen jaquote:Op zondag 22 januari 2006 21:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
waren jullie met zijn 3enof hadden jullie de zelfontspanner aangezet en toen maar rennen om deze pose aan te nemen
![]()
TK - ZX-6R ZGAN, alleen gereden met mooi weer, niet boven de 8000 rpm, van oud vrouwtje geweest.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:37 schreef Rausdouwer het volgende:
Oh dat filmpjejij hebt geen SM nodig.
![]()
Oh, maar jij hebt dat waarschijnlijk nog gemist of niet?quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:rotonde
had wel verwacht dat je er met een wheelie in zou duiken
![]()
Hahahahaha dumb assquote:Op zondag 22 januari 2006 21:27 schreef worldpimber het volgende:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rotonde rechtdoor![]()
![]()
jammer dat ze niet wit zijnquote:Op zondag 22 januari 2006 21:50 schreef hicham het volgende:
Dit is een trouwens nog een pic van m'n kentekenplaat'verlichting' die jullie nog tegoed hadden
[afbeelding]
Zoal je ziet, niet echt veel nut en ik denk dat ik nu een babepolitiemagneet ben
Misschien maar weghalen weer?Of zal ik wachten tot de eerste de beste staande houding en dan gewoon op verzoek dat draadje lostrekken onder m'n buddy?
okquote:Rennen ja
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:51 schreef Youssef het volgende:
TK - ZX-6R ZGAN, alleen gereden met mooi weer, niet boven de 8000 rpm, van oud vrouwtje geweest.
valt dan weer tegen hequote:![]()
Die piepende rem maakt het wel kompleetquote:Op zondag 22 januari 2006 21:51 schreef Youssef het volgende:
Hier de geweldige wheelies van ene PatM die samen met Riet destijds na een rel vertrok.(hij ken het vast beter nu maarjah
)
[..]![]()
Dit was met lange sluitertijd, net als dat fototje met die burnout... dat was 8 seconden ofzo. Als je er gewoon achter rijdt lijken het 2 blauwe ledjes. Mega fout + geheid een boete denk ik.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jammer dat ze niet wit zijnik zou ze weghalen...als je een zeikerd hebt krijg je gewoon een boete
Ik heb gefaald.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
valt dan weer tegen hetis meer voorzichtig raggen
![]()
![]()
![]()
Velgen verkleurdquote:Op zondag 22 januari 2006 22:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
[afbeelding]
al die nakeds die maar voorbij komen hier...ff het ss gehalte weer opkrikken![]()
Dat zag er dus zo uitquote:Op zondag 22 januari 2006 21:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
waren jullie met zijn 3enof hadden jullie de zelfontspanner aangezet en toen maar rennen om deze pose aan te nemen
![]()
Dat dan weer wel jaquote:Op zondag 22 januari 2006 22:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
velgen zijn minder iddmaar de zwarte tank-groen zadel-zwarte achter zijscherm zijn echt
![]()
![]()
HAhahahahahahhaha wat een redelijk vreemde avond hebben jullie gehadquote:Op zondag 22 januari 2006 22:11 schreef worldpimber het volgende:
Alleen jammer van die velgen ja.
[..]
Dat zag er dus zo uit![]()
Neukzequote:Op zondag 22 januari 2006 22:12 schreef Makster het volgende:
Strijken, neuken, pitten, wakker worden, neuken, werken![]()
^^quote:Op zondag 22 januari 2006 22:13 schreef Makster het volgende:
[..]
HAhahahahahahhaha wat een redelijk vreemde avond hebben jullie gehad![]()
OWja, de kleine details was ik ff vergeten.....quote:
Bij zo'n motor hoort zoiets:quote:Op zondag 22 januari 2006 22:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
[afbeelding]
al die nakeds die maar voorbij komen hier...ff het ss gehalte weer opkrikken![]()
Ik vond het nog wel zo een goede oplossingquote:Op zondag 22 januari 2006 21:57 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dit was met lange sluitertijd, net als dat fototje met die burnout... dat was 8 seconden ofzo. Als je er gewoon achter rijdt lijken het 2 blauwe ledjes. Mega fout + geheid een boete denk ik.
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:11 schreef worldpimber het volgende:
Alleen jammer van die velgen ja.
[..]
Dat zag er dus zo uit![]()
quote:
Mja, ieder z'n eigen (wan)smaak heHquote:Op zondag 22 januari 2006 22:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
[afbeelding]
Was echt geen oefening voor het grote werk hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 22:13 schreef Makster het volgende:
[..]
HAhahahahahahhaha wat een redelijk vreemde avond hebben jullie gehad![]()
Valt wel mee toch.. eerder een fletse tank door de zon.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:07 schreef Makster het volgende:
Velgen verkleurd![]()
Verder wel porno johny
Hoe doe je dat met die velgen?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:54 schreef Worldbeater het volgende:
Valt wel mee toch.. eerder een fletse tank door de zon.![]()
[afbeelding]
Is die filenaam van dat Avi filmpje wel echt?![]()
Ik wordt misschien een halve collega van je.quote:
waar ga je solliciteren, bij een dealer??quote:Op maandag 23 januari 2006 08:06 schreef hollander172 het volgende:
Ik wordt misschien een halve collega van je.
Zo direct sollicitatiegesprek.
Selecteren met een lasso vzv een doezelaar 5 Px, dan selektieve kleuren > groen > donkerder.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:59 schreef Youssef het volgende:
Hoe doe je dat met die velgen?
En nee, de filenaam is niet echt, maar met 18 seconden zegt ie dat in het filmpje
Hoofdkantoor van een ander scandinavisch merk.quote:Op maandag 23 januari 2006 08:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
waar ga je solliciteren, bij een dealer??
S6
Volvo Penta dieselmotoren.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:32 schreef hollander172 het volgende:
Hoofdkantoor van een ander scandinavisch merk.
Denk niet dat ik het wordt eigenlijk.Gesprek liep goed dat wel maar gevoelsmatig zeg ik, nee. Nou we zien wel.
![]()
Saabquote:Op maandag 23 januari 2006 09:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volvo Penta Iveco Aifo dieselmotoren.
Geen idee waar dit vandaan komt, maar zoiets had je eerder gedaan.
Kwam zo even spontaan in mij op.![]()
Inderdaad, heb jij nog iets meegemaakt dat je met ons wil delen?quote:
ik heb niets gedaan wat de moeite waard was om te filmenquote:Op maandag 23 januari 2006 11:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Inderdaad, heb jij nog iets meegemaakt dat je met ons wil delen?![]()
Bijvoorbeeld in het donker vuurwerk afsteken![]()
Je motor verkopen meen je toch niet serieusquote:Op maandag 23 januari 2006 11:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb niets gedaan wat de moeite waard was om te filmen![]()
oh ja mijn motor te koop gezetmaar de advertentie was binnen 5 minuten verwijderd op marktplaats
![]()
misschien had ik hem ook niet onder onderdelen moeten zetten
Shure?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb niets gedaan wat de moeite waard was om te filmen![]()
Zolang je maar betaald kan je adverteren wat je wilt.quote:oh ja mijn motor te koop gezetmaar de advertentie was binnen 5 minuten verwijderd op marktplaats
![]()
misschien had ik hem ook niet onder onderdelen moeten zetten
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je motor verkopen meen je toch niet serieus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |