Gelukkig heb je op de snowboard nooit last van sneeuw, ijs (dat valt wel een klein beetje te vergelijken met olie op de weg denk ik, alleen zijn de financiele gevolgen gelukkig iets minder ernstig meestalquote:Op zondag 22 januari 2006 16:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat je te wachten staat met de motor is regen, flitspalen, quotagestappo, eindeloos lange rechte wegen, dijkweggetjes waar zand op ligt en prachtbochten waarbij net een vrachtwagen voor je rijdt. Enjoy.![]()
heb al iets anders in gang gezet voor die Dunlopsquote:Op zondag 22 januari 2006 16:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
![]()
Trouwens OPM, die Dunlop stickers kun je wel gratis aanvragen waarschijnlijk.. moet je even een mailtje sturen naar Dunlop. Ik heb Bridgestone stickers gekregen en als het goed is krijg ik binnenkort nog een setje van Spyke uit Italië![]()
geen ideequote:Op zondag 22 januari 2006 18:20 schreef Gawaine het volgende:
OPM is die carbon hugger een beetje pas te maken op mijn GSX-R ?
komt eraanquote:Heb je een foto van beide kanten waarop dat ding gemonteerd zit ?
thx ik ga het even bekijken in de garagequote:Op zondag 22 januari 2006 19:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hier vast 2 piccies van de hugger zelf:
pic 1
pic 2
thxquote:Op zondag 22 januari 2006 15:42 schreef Makster het volgende:
@ OPM, ziet er goed uit. HAd op MF al gespot dat je wat ging kopen
Mooi ding!!quote:Op zondag 22 januari 2006 19:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pic 1
pic 2
echt YMCAquote:Op zondag 22 januari 2006 20:02 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Ik zit de nieuwe Moto73 te lezen en daar staat een artikel in over Spijkergoed-motorpakken. Er staat een heel lelijk plaatje bij. Voor info kun je op de website van MotoZoom kijken, maar ik heb het nog niet gevonden.
Ik kom wel iets anders afschuwelijks tegen.![]()
Er bestaat toch ook gewoon "blauwe" beschermende spijkerkledingquote:Op zondag 22 januari 2006 20:05 schreef Rausdouwer het volgende:
ah ik bedoelde dit plaatje!jammer dat je hier niet goed kunt zien dat het om een spijkerkleding gaat.
![]()
Wild Wild Westquote:Op zondag 22 januari 2006 20:02 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Ik zit de nieuwe Moto73 te lezen en daar staat een artikel in over Spijkergoed-motorpakken. Er staat een heel lelijk plaatje bij. Voor info kun je op de website van MotoZoom kijken, maar ik heb het nog niet gevonden.
Ik kom wel iets anders afschuwelijks tegen.![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:05 schreef Rausdouwer het volgende:
ah ik bedoelde dit plaatje!jammer dat je hier niet goed kunt zien dat het om een spijkerkleding gaat.
![]()
Hey die vent lijkt wel op mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat jammer genoeg niet lukkenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pic 1
pic 2
Hoiquote:
quote:@ OPM heb je soms al een nieuwe hugger gekocht? Ik neem aan dat je naar een groene zoekt, dat maakt de motor echt compleetOf gaat er helemaal geen hugger meer op en blijft het lelijke bandje over
op deze foto is goed te zien hoe de hugger te voorschijn is gekomen nadat de duo-stepjes eraf zijn. zonder hugger is kaalquote:Op zondag 22 januari 2006 19:47 schreef Rausdouwer het volgende:
Mooi ding!!Jij hebt deze hugger over of zo? Wil je zelf geen carbon hugger?
ok, dat is jammerquote:Op zondag 22 januari 2006 20:33 schreef Gawaine het volgende:
Gaat jammer genoeg niet lukken![]()
De montage punten van de gsx-r wijken teveel af om het mooi gemonteerd te krijgen (met name de voorste steun wijkt erg af)
Gelukkig, zoek dan ook naar een witte hugger. Zou zonde zijn als je een carbonhugger monteert bij je witte motorquote:Op zondag 22 januari 2006 20:33 schreef Gawaine het volgende:
Gaat jammer genoeg niet lukken![]()
De montage punten van de gsx-r wijken teveel af om het mooi gemonteerd te krijgen (met name de voorste steun wijkt erg af)
Ja klopt, maar het ging erover dat er steeds meer spijkerkleding met protectie bij komt. Nu ook jacks en niet alleen meer jeans.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Er bestaat toch ook gewoon "blauwe" beschermende spijkerkleding
* Rebbel vindt het maar nix, leather
![]()
[..]
Wild Wild West![]()
de holsters ontbreken![]()
hmm was wel mooi geweest bij m'n carbon voorspatbordquote:Op zondag 22 januari 2006 20:45 schreef Youssef het volgende:
[..]
Gelukkig, zoek dan ook naar een witte hugger. Zou zonde zijn als je een carbonhugger monteert bij je witte motor
Ik wil ze alletweequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |