Heel leuk die foto's!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:27 schreef worldpimber het volgende:
Mjah, jammer dat het zo donker is... maar wel ultieme plekken om een beetje je motor wat beter onder de knie te krijgenIn de zomer ga ik daar vast wel een paar keer des nachts heen.
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En een parodie/vervolg op het "Kijk Pepijn, zo doet je dat" filmpje.
Rotonde rechtdoor![]()
![]()
(rechtermuisknop + doel opslaan als, anders wil ie hem openen in de browser)
Ja ik zie het op de foto. Hier is groen denk ik wel mooier.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dus ja, deze is overwel mooi ding eigenlijk ja, als ik geen groene kawa had gehad was ie ook zeker niet weggegaan
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:27 schreef worldpimber het volgende:
Mjah, jammer dat het zo donker is... maar wel ultieme plekken om een beetje je motor wat beter onder de knie te krijgenIn de zomer ga ik daar vast wel een paar keer des nachts heen.
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rotonde rechtdoor![]()
![]()
iddquote:Op zondag 22 januari 2006 21:38 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja ik zie het op de foto. Hier is groen denk ik wel mooier.Vooral omdat er helemaal geen andere kleur dan groen in jouw motor voorkomt (behalve dat witte kontje dan).
waren jullie met zijn 3enquote:
Rennen jaquote:Op zondag 22 januari 2006 21:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
waren jullie met zijn 3enof hadden jullie de zelfontspanner aangezet en toen maar rennen om deze pose aan te nemen
![]()
TK - ZX-6R ZGAN, alleen gereden met mooi weer, niet boven de 8000 rpm, van oud vrouwtje geweest.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:37 schreef Rausdouwer het volgende:
Oh dat filmpjejij hebt geen SM nodig.
![]()
Oh, maar jij hebt dat waarschijnlijk nog gemist of niet?quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:rotonde
had wel verwacht dat je er met een wheelie in zou duiken
![]()
Hahahahaha dumb assquote:Op zondag 22 januari 2006 21:27 schreef worldpimber het volgende:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rotonde rechtdoor![]()
![]()
jammer dat ze niet wit zijnquote:Op zondag 22 januari 2006 21:50 schreef hicham het volgende:
Dit is een trouwens nog een pic van m'n kentekenplaat'verlichting' die jullie nog tegoed hadden
[afbeelding]
Zoal je ziet, niet echt veel nut en ik denk dat ik nu een babepolitiemagneet ben
Misschien maar weghalen weer?Of zal ik wachten tot de eerste de beste staande houding en dan gewoon op verzoek dat draadje lostrekken onder m'n buddy?
okquote:Rennen ja
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:51 schreef Youssef het volgende:
TK - ZX-6R ZGAN, alleen gereden met mooi weer, niet boven de 8000 rpm, van oud vrouwtje geweest.
valt dan weer tegen hequote:![]()
Die piepende rem maakt het wel kompleetquote:Op zondag 22 januari 2006 21:51 schreef Youssef het volgende:
Hier de geweldige wheelies van ene PatM die samen met Riet destijds na een rel vertrok.(hij ken het vast beter nu maarjah
)
[..]![]()
Dit was met lange sluitertijd, net als dat fototje met die burnout... dat was 8 seconden ofzo. Als je er gewoon achter rijdt lijken het 2 blauwe ledjes. Mega fout + geheid een boete denk ik.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jammer dat ze niet wit zijnik zou ze weghalen...als je een zeikerd hebt krijg je gewoon een boete
Ik heb gefaald.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
valt dan weer tegen hetis meer voorzichtig raggen
![]()
![]()
![]()
Velgen verkleurdquote:Op zondag 22 januari 2006 22:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
[afbeelding]
al die nakeds die maar voorbij komen hier...ff het ss gehalte weer opkrikken![]()
Dat zag er dus zo uitquote:Op zondag 22 januari 2006 21:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
waren jullie met zijn 3enof hadden jullie de zelfontspanner aangezet en toen maar rennen om deze pose aan te nemen
![]()
Dat dan weer wel jaquote:Op zondag 22 januari 2006 22:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
velgen zijn minder iddmaar de zwarte tank-groen zadel-zwarte achter zijscherm zijn echt
![]()
![]()
HAhahahahahahhaha wat een redelijk vreemde avond hebben jullie gehadquote:Op zondag 22 januari 2006 22:11 schreef worldpimber het volgende:
Alleen jammer van die velgen ja.
[..]
Dat zag er dus zo uit![]()
Neukzequote:Op zondag 22 januari 2006 22:12 schreef Makster het volgende:
Strijken, neuken, pitten, wakker worden, neuken, werken![]()
^^quote:Op zondag 22 januari 2006 22:13 schreef Makster het volgende:
[..]
HAhahahahahahhaha wat een redelijk vreemde avond hebben jullie gehad![]()
OWja, de kleine details was ik ff vergeten.....quote:
Bij zo'n motor hoort zoiets:quote:Op zondag 22 januari 2006 22:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
[afbeelding]
al die nakeds die maar voorbij komen hier...ff het ss gehalte weer opkrikken![]()
Ik vond het nog wel zo een goede oplossingquote:Op zondag 22 januari 2006 21:57 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dit was met lange sluitertijd, net als dat fototje met die burnout... dat was 8 seconden ofzo. Als je er gewoon achter rijdt lijken het 2 blauwe ledjes. Mega fout + geheid een boete denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |