quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
uitlaatsteun, stepjes en MRA ruitje
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0091340.jpg]afbeelding][/url][[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0091840.jpg]afbeelding][/url]
ruitje is niet echt goed te zien hier...stepjes kan ik niet monteren want ik mis de originele bevestigingspunten
steun vind ik zelf erg mooiduostepjes zijn eraf
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:02 schreef R2-D2 het volgende:
Dit wordt 'm dus:
[afbeelding]
Het nadeel is dat ik een jaartje ga wachtenHet budget is op dit moment nog niet toereikend
![]()
1.600 euro.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
moet ie kosten dan in deze staat
Voor de looks van een VTR Firestorm kan ik niet echt warm worden, maar van een TL wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
qua looks vind ik een VTR mooierook al is die TL zwart
![]()
qua rijden zal het weinig uitmaken
Noem je dat een verhaal.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:56 schreef R2-D2 het volgende:
Goed verslag pep, ik ben benieuwd wat je gaat beslissen![]()
Interessante materiequote:Op zondag 22 januari 2006 03:36 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.carbibles.com/suspension_bible_bikes.html
quote:Op zondag 22 januari 2006 00:30 schreef Worldbeater het volgende:
We waren al 2 uur bij Motoport, zeggen de ventjes: T'is echt leuk hier man!!![]()
![]()
Ik zat er al een kwartier aan te denken om eens op te zouten.![]()
![]()
eenszquote:
wist het idd toen ik hem kochtquote:Dat stepje had je eigenlijk kunnen weten
tja...keuzesquote:Jammer van dat circuit dat je leer aan moet hebben, ik wil er gewoon geen geld aan uitgeven... textiel rijdt immers ook.Twijfel gewoon, ga eerst nog een undertail en al dat prullaria halen.
quote:Van Horeon mag je gaan hoe je wil
Klanten gaan trouwens voor, broertje mag ik vast wel meenemen als ik puppyoogjes opzet.
Bij jou kan ik nog zeggen dat ik het van te voren had aangekondigt en je hebt een kawa
dan is het geen geld...maar dan mag je weer gaan opbouwenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:30 schreef Worldbeater het volgende:
1.600 euro.![]()
Stel dat ik voor 400 euro een paar stuurhelften en een setje radiatoren kan scoren.![]()
![]()
ik vind de VTR te smal en de TL te bol, maar als ik tussen deze 2 zou kiezen dan de VTRquote:Voor de looks van een VTR Firestorm kan ik niet echt warm worden, maar van een TL wel.
Het is een BMW freakquote:Op zondag 22 januari 2006 03:36 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.carbibles.com/suspension_bible_bikes.html
Radiateurtjes, stuurhelften en de koplamp erop en gááán!quote:Op zondag 22 januari 2006 09:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dan is het geen geld...maar dan mag je weer gaan opbouweneen motor is om te rijden
![]()
Onze eerste relatiecrisis in 2 jaar.quote:ik vind de VTR te smal en de TL te bol, maar als ik tussen deze 2 zou kiezen dan de VTRdie zit toch iets strakker in zijn vel
![]()
De grootste lijnen:quote:Op zondag 22 januari 2006 11:42 schreef ondeugend het volgende:
En wat heb ik nu allemaal weer gemist ?
Korte samenvatting graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*OPM heeft wat leuke goodies op de machine en gaat vandaag remmenreiniger ontdekken.![]()
![]()
Pepijn
Toch nog iemand blij gemaakt vandaag.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:55 schreef ondeugend het volgende:
Ah wat een service !
Dank je wel Pepijn... Pepsel.
maar zul je toch eerst moeten vinden, die onderdelenquote:Op zondag 22 januari 2006 11:40 schreef Worldbeater het volgende:
Radiateurtjes, stuurhelften en de koplamp erop en gááán!
quote:
TL heeft een veel te dikke kontquote:Op zondag 22 januari 2006 11:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is een BMW freak, maar wel een leuk artikel.
![]()
[..]
Radiateurtjes, stuurhelften en de koplamp erop en gááán!![]()
[..]
Onze eerste relatiecrisis in 2 jaar.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Die Honda is zóó boring weet je.![]()
![]()
damn, wat een prijzenquote:Op zondag 22 januari 2006 11:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Koopje van het jaar.![]()
Oplichter.
En appart is een ander woord voor..... lelijkquote:Op zondag 22 januari 2006 12:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
het enige wat mij te binnen schiet bij deze motor is... appart![]()
het is wel een 2taktquote:Op zondag 22 januari 2006 12:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
het enige wat mij te binnen schiet bij deze motor is... appart![]()
Er is een verschil tussen de TL-R en de TL-S...quote:Op zondag 22 januari 2006 12:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/118146/1 is wel weer errug bol
Héél mooi!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:02 schreef R2-D2 het volgende:
Dit wordt 'm dus:
[afbeelding]
Het nadeel is dat ik een jaartje ga wachtenHet budget is op dit moment nog niet toereikend
![]()
Kuip vergetenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het is wel een 2taktdus met karakter
![]()
Tnxquote:
Nee hoor, dat hoort bij een ragbike. Gelijk dat ding aan diggelen raggen.quote:
Ik herken het model niet zonder kuipquote:Op zondag 22 januari 2006 13:29 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hoort bij een ragbike. Gelijk dat ding aan diggelen raggen.![]()
Dat sowieso, de Ring remember?quote:Op zondag 22 januari 2006 09:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
dus sowieso 1 dag circuit dit seizoen
![]()
wanneer moet je je inschrijven/betalen etc.
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Onze eerste relatiecrisis in 2 jaar.![]()
ik ook nietquote:
Da's ook beter dan uitspraken als:quote:Op zondag 22 januari 2006 13:44 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
ik begin al iets meer te leren over hoe je het merk en model kunt bepalen, maar ik heb er nog vrij weinig oog voor. Een MV Agusta kan ik dan nog wel herkennen aan de kont.![]()
Als er nu een motor voorbij komt, dan kijk ik nog gewoon naar de kleur.![]()
Ik nietquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Da's ook beter dan uitspraken als:
Kijk, een Honda R1!![]()
* R2-D2 citeerde uit eigen werk![]()
![]()
[..]
Ik nietTijdelijk buiten dingus
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik kan hem ook niet meer openen
![]()
heb nog wel screenprintje ervan![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik kan hem ook niet meer openen
![]()
heb nog wel screenprintje ervan![]()
[afbeelding]
krijg net mailtje dat ik eerst moet betalenquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Da's ook beter dan uitspraken als:
Kijk, een Honda R1!![]()
* R2-D2 citeerde uit eigen werk![]()
![]()
[..]
Ik nietTijdelijk buiten dingus
Hoe moet ik nu bieden?quote:Op zondag 22 januari 2006 14:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
krijg net mailtje dat ik eerst moet betalentot die tijd is ie gedeactiveerd
![]()
ze zijn wel erg snel bij marktplaats![]()
na 1 blauw oogquote:Op zondag 22 januari 2006 14:15 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
TssssssssNiet zo neerbuigend doen he
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:16 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hij weet dat ik 'm dan vraag om die motor uit echt liefde aan mij te geven.![]()
Haha ik weet dat ik dit soort dingen nooit uit echte liefde vraag....quote:
En zo hoort het ookquote:Op zondag 22 januari 2006 14:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
na 1 blauw oog [afbeelding] Zie Edit![]()
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:19 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Haha ik weet dat ik dit soort dingen nooit uit echte liefde vraag....
en ook niet krijg.... ik krijg 50 Euro korting![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |