Mooie uitlaatsteunquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
uitlaatsteun, stepjes en MRA ruitje
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0091340.jpg]afbeelding][/url][[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0091840.jpg]afbeelding][/url]
ruitje is niet echt goed te zien hier...stepjes kan ik niet monteren want ik mis de originele bevestigingspunten
steun vind ik zelf erg mooiduostepjes zijn eraf
Ah je hebt de schijf inmiddels vervangen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:16 schreef Gawaine het volgende:
Zoooo net ff stuk gereden![]()
Motortje loopt weer als een naaimachientje en het trillen is weg na vervanging van de rechter voorschijf![]()
Trillen was inderdaad alleen bij het remmen. Maar wat een genot dat het verdwenenen is.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:26 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ah je hebt de schijf inmiddels vervangen.Goed om te horen dat daarmee het vervelende trillen helemaal weg is.
Nu kun je dus weer gewoon lekker sturen en remmen?
Je had alleen last van trillingen bij het remmen?
Ik heb binnenkort nieuwe remleidingen. Het worden stalen remleidingen.Nu heb ik nog 'gewone' erop zitten. Ik denk dat vervanging van de remleidingen ook een verademing zal zijn. Het is toch prettig om te weten dat je motor fantastisch remt.
![]()
Er moet een datum op staan als het goed is. Mijn leidingen zijn van 96, net zo oud als de fiets.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Trillen was inderdaad alleen bij het remmen. Maar wat een genot dat het verdwenenen is.
Stalen remleidingen zou ik ook nog wel willen, ik vermoed dat degene die er nu opzitten nog nooit vervangen zijn.
niet echtquote:
gedaanquote:Vraag meteen dat ene... als je er toch bent
thxquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:37 schreef Gawaine het volgende:
Mooie uitlaatsteunHoe dik is dat plaatmateriaal waar hij van gemaakt is
![]()
Idd.....ik wist het al bij voorbaat natuurlijk bij Safe....alhoewel er wel een rode R6 (demo) met 10% extra korting buiten stond.....jammurquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
mijn ervaring is met dat soort advertenties dat het uiteindelijk toch erg tegen valt![]()
wij zijn 2e kerstdag naar Zwolle geweest omdat er bij kalsbeek een grote uitverkoop was volgens een pagina grote advertentie in de Moto73komen we daar hebben ze 35 motoren staan en dat was het
en die 35 waren ook nog eens stevig aan de prijs
altijd met een flinke korrel zout nemen dat soort advertenties![]()
En hier ben ik ook ff geweest, en daar stond iequote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:39 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemiddag![]()
[..]
Staks ook naar MHE staat als het goed is een Ducatie M900![]()
![]()
Je hebt nog even voor het nieuwe seizoen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:28 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Idd.....ik wist het al bij voorbaat natuurlijk bij Safe....alhoewel er wel een rode R6 (demo) met 10% extra korting buiten stond.....jammur, maar ik wil geen rooie
![]()
[..]
En hier ben ik ook ff geweest, en daar stond ie....zwarte R6
, 2005 uitvoering, damn die is mooiiiiiiiii.......ff gebabbeld daaro
. Er moet nog zoveel bij......
, maar goed, weet nu wel wat ik wil, zwarte R6, nog jong genoeg, maar géén nieuwe.....
Yep.....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:34 schreef Rausdouwer het volgende:
Je hebt nog even voor het nieuwe seizoen.Maar het blijft dus bij zwart?
![]()
goeeede keusquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:28 schreef FemaleRebbel het volgende:
zwarte R6, nog jong genoeg, maar géén nieuwe.....
Huah ja, ze zijn een beetje ijdel aan het worden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:13 schreef Youssef het volgende:De kids hebben elkaar liggen opfokken en hebben nou een tof kapsel.
(en een bril? [afbeelding]
)
De rest ga ik niet lezen, geen tijd voor
moet ie kosten dan in deze staatquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:11 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Kort verslagje, want ik moet aan de kook.![]()
Vanmiddag bij de motorzaak geweest om naar de VTR te kijken.
[afbeelding]
Hier op de foto zonder zadel, maar die zit er wel bij evenals de koplamp.![]()
De complete kuip mist, beide radiatoren, stuurhelften en koppelingshandle.
Wat ik nog jammer vond is dat het een monoseat is, en er ook nog een deuk in de tank zit.![]()
Aan de banden te zien was het een circuitdag, die zijn geruld, niet normaal.![]()
qua looks vind ik een VTR mooierquote:Komende week maar eens goed over nadenken.
Heb ook wel zin in de zwarte TL1000 @ Marktplaats.![]()
En dan is ut gelijk rijden.![]()
pffquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:13 schreef Youssef het volgende:
De rest ga ik niet lezen, geen tijd voor
En wat had de verkoper daarover te zeggen danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:13 schreef stinkie het volgende:
Proefrit gemaakt op de BMW, handvatverwarimg deed het, ABS deed, blok deed hetr alleen niet. Af en toe beetje inhouden en na een tijd gereden te hebben viel ie steeds uit bij stoplichten, koppeling in en dood
thx voor het metenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thxheb t even opgemeten. dikte is 6mm.
oja, reiniger vergetenwel neusstukje voor mijn helm meegenomen
Nou vraag je teveel hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:46 schreef Gawaine het volgende:
[..]
thx voor het metenis het aluminium ?
yepquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:46 schreef Gawaine het volgende:
[..]
thx voor het metenis het aluminium ?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
goeeede keus![]()
en zwartig is gewoon
![]()
![]()
Hoe lang gaat ut dan nog duren voordat ie "rijklaar"is.....op deze manier voor jou dus geen Fok!meets in 2006, like 2005quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:11 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Kort verslagje, want ik moet aan de kook.![]()
Vanmiddag bij de motorzaak geweest om naar de VTR te kijken.
Hier op de foto zonder zadel, maar die zit er wel bij evenals de koplamp.![]()
De complete kuip mist, beide radiatoren, stuurhelften en koppelingshandle.
Wat ik nog jammer vond is dat het een monoseat is, en er ook nog een deuk in de tank zit.![]()
Aan de banden te zien was het een circuitdag, die zijn geruld, niet normaal.![]()
Rijden en dus meetenquote:Komende week maar eens goed over nadenken.
Heb ook wel zin in de zwarte TL1000 @ Marktplaats.![]()
En dan is ut gelijk rijden.![]()
* Rebbel had ze bij nader inzien ook maar gewoon meegenomenquote:Anyway, ik had mijn kids gewoon mee.![]()
Even wat gratiz chocomel uit de automaat, 2 uurtjes rondgekeken, Playstation battle, en weer chocomel met chips.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
mail 'm ff zonder die rooie erop
*I'll do what I want, cuz I can*
Dit wordt 'm, ik ben er helemaal uitquote:ENGINE
Type L-twin cylinder, 4 valves per cylinder Desmodromic; liquid cooled
Displacement 996 cc
Bore x Stroke 98 x 66 mm
Compression Ratio 11.6:1
Power* 86.1 kw - 117 hp @ 8750 rpm
Torque* 10.1 kgm (73 lb-ft) @ 7000 rpm
Fuel injection Marelli electronic fuel injection, 50 mm throttle body
Exhaust 2 aluminium mufflers
Emissions Euro 2
TRANSMISSION
Gearbox 6 speed
Ratios 1st 37/15, 2nd 30/17, 3rd 27/20, 4th 24/22, 5th 23/24, 6th 24/28
Primary drive Straight cut gears; ratio 1.84
Final drive Chain; Front sprocket 15; Rear sprocket 42
Clutch Dry multiplate with hydraulic control
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd of er FOK! MC-ers zijn die weten welk merk/model dit is
intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:01 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dit wordt 'm, ik ben er helemaal uit
Klinkt Italiaans..... Klopt dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd of er FOK! MC-ers zijn die weten welk merk/model dit is![]()
quote:
Oh is ook goedquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Waarom doe je niet eerst alsof je het niet weet![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Waarom doe je niet eerst alsof je het niet weet![]()
quote:
Ik moest eerst een motorherkenningscursus volgen voor ik PTA mod mocht worden.. ze wouden een allrounder...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:09 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Hoe komt het dat je het zo snel weet?![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:09 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Hoe komt het dat je het zo snel weet?![]()
"wilden"quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik moest eerst een motorherkenningscursus volgen voor ik PTA mod mocht worden.. ze wouden een allrounder...
Oh dit maakt het blonde moment wel goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:30 schreef R2-D2 het volgende:
Motorpiccies voor vandaag![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben Frysk, dan mag datquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
"wilden"![]()
Ze weten in ieder geval wel de prioriteiten juist te stellen![]()
Who needs "Dutch" if you can read Engines![]()
![]()
gubstige lening afsluitenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:02 schreef R2-D2 het volgende:
Dit wordt 'm dus:
[afbeelding]
Het nadeel is dat ik een jaartje ga wachtenHet budget is op dit moment nog niet toereikend
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
gubstige lening afsluiten
ligt hier nog wat BMW budget
hijs wel vetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:02 schreef R2-D2 het volgende:
Dit wordt 'm dus:
[afbeelding]
Het nadeel is dat ik een jaartje ga wachtenHet budget is op dit moment nog niet toereikend
![]()
Restecp voor jou als die het echt wordtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:02 schreef R2-D2 het volgende:
Dit wordt 'm dus:
[afbeelding]
![]()
Jahequote:
Ohjaquote:
Komt ie nou onlinequote:Restecp voor jou als die het echt wordt![]()
! Jammer alleen van dat jaartje
En ik heb het gevoel dat het helemaal goed komt met die Alexxxxx![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
uitlaatsteun, stepjes en MRA ruitje
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0091340.jpg]afbeelding][/url][[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0091840.jpg]afbeelding][/url]
ruitje is niet echt goed te zien hier...stepjes kan ik niet monteren want ik mis de originele bevestigingspunten
steun vind ik zelf erg mooiduostepjes zijn eraf
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:02 schreef R2-D2 het volgende:
Dit wordt 'm dus:
[afbeelding]
![]()
1.600 euro.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
moet ie kosten dan in deze staat
Voor de looks van een VTR Firestorm kan ik niet echt warm worden, maar van een TL wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
qua looks vind ik een VTR mooierook al is die TL zwart
![]()
qua rijden zal het weinig uitmaken
Noem je dat een verhaal.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:56 schreef R2-D2 het volgende:
Goed verslag pep, ik ben benieuwd wat je gaat beslissen![]()
Interessante materiequote:Op zondag 22 januari 2006 03:36 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.carbibles.com/suspension_bible_bikes.html
quote:Op zondag 22 januari 2006 00:30 schreef Worldbeater het volgende:
We waren al 2 uur bij Motoport, zeggen de ventjes: T'is echt leuk hier man!!![]()
![]()
Ik zat er al een kwartier aan te denken om eens op te zouten.![]()
![]()
eenszquote:
wist het idd toen ik hem kochtquote:Dat stepje had je eigenlijk kunnen weten
tja...keuzesquote:Jammer van dat circuit dat je leer aan moet hebben, ik wil er gewoon geen geld aan uitgeven... textiel rijdt immers ook.Twijfel gewoon, ga eerst nog een undertail en al dat prullaria halen.
quote:Van Horeon mag je gaan hoe je wil
Klanten gaan trouwens voor, broertje mag ik vast wel meenemen als ik puppyoogjes opzet.
Bij jou kan ik nog zeggen dat ik het van te voren had aangekondigt en je hebt een kawa
dan is het geen geld...maar dan mag je weer gaan opbouwenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:30 schreef Worldbeater het volgende:
1.600 euro.![]()
Stel dat ik voor 400 euro een paar stuurhelften en een setje radiatoren kan scoren.![]()
![]()
ik vind de VTR te smal en de TL te bol, maar als ik tussen deze 2 zou kiezen dan de VTRquote:Voor de looks van een VTR Firestorm kan ik niet echt warm worden, maar van een TL wel.
Het is een BMW freakquote:Op zondag 22 januari 2006 03:36 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.carbibles.com/suspension_bible_bikes.html
Radiateurtjes, stuurhelften en de koplamp erop en gááán!quote:Op zondag 22 januari 2006 09:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dan is het geen geld...maar dan mag je weer gaan opbouweneen motor is om te rijden
![]()
Onze eerste relatiecrisis in 2 jaar.quote:ik vind de VTR te smal en de TL te bol, maar als ik tussen deze 2 zou kiezen dan de VTRdie zit toch iets strakker in zijn vel
![]()
De grootste lijnen:quote:Op zondag 22 januari 2006 11:42 schreef ondeugend het volgende:
En wat heb ik nu allemaal weer gemist ?
Korte samenvatting graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*OPM heeft wat leuke goodies op de machine en gaat vandaag remmenreiniger ontdekken.![]()
![]()
Pepijn
Toch nog iemand blij gemaakt vandaag.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:55 schreef ondeugend het volgende:
Ah wat een service !
Dank je wel Pepijn... Pepsel.
maar zul je toch eerst moeten vinden, die onderdelenquote:Op zondag 22 januari 2006 11:40 schreef Worldbeater het volgende:
Radiateurtjes, stuurhelften en de koplamp erop en gááán!
quote:
TL heeft een veel te dikke kontquote:Op zondag 22 januari 2006 11:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is een BMW freak, maar wel een leuk artikel.
![]()
[..]
Radiateurtjes, stuurhelften en de koplamp erop en gááán!![]()
[..]
Onze eerste relatiecrisis in 2 jaar.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Die Honda is zóó boring weet je.![]()
![]()
damn, wat een prijzenquote:Op zondag 22 januari 2006 11:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Koopje van het jaar.![]()
Oplichter.
En appart is een ander woord voor..... lelijkquote:Op zondag 22 januari 2006 12:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
het enige wat mij te binnen schiet bij deze motor is... appart![]()
het is wel een 2taktquote:Op zondag 22 januari 2006 12:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
het enige wat mij te binnen schiet bij deze motor is... appart![]()
Er is een verschil tussen de TL-R en de TL-S...quote:Op zondag 22 januari 2006 12:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/118146/1 is wel weer errug bol
Héél mooi!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:02 schreef R2-D2 het volgende:
Dit wordt 'm dus:
[afbeelding]
![]()
Kuip vergetenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het is wel een 2taktdus met karakter
![]()
Tnxquote:
Nee hoor, dat hoort bij een ragbike. Gelijk dat ding aan diggelen raggen.quote:
Ik herken het model niet zonder kuipquote:Op zondag 22 januari 2006 13:29 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hoort bij een ragbike. Gelijk dat ding aan diggelen raggen.![]()
Dat sowieso, de Ring remember?quote:Op zondag 22 januari 2006 09:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
dus sowieso 1 dag circuit dit seizoen
![]()
wanneer moet je je inschrijven/betalen etc.
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Onze eerste relatiecrisis in 2 jaar.![]()
ik ook nietquote:
Da's ook beter dan uitspraken als:quote:Op zondag 22 januari 2006 13:44 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
ik begin al iets meer te leren over hoe je het merk en model kunt bepalen, maar ik heb er nog vrij weinig oog voor. Een MV Agusta kan ik dan nog wel herkennen aan de kont.![]()
Als er nu een motor voorbij komt, dan kijk ik nog gewoon naar de kleur.![]()
Ik nietquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Da's ook beter dan uitspraken als:
Kijk, een Honda R1!![]()
* R2-D2 citeerde uit eigen werk![]()
![]()
[..]
Ik nietTijdelijk buiten dingus
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik kan hem ook niet meer openen
![]()
heb nog wel screenprintje ervan![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik kan hem ook niet meer openen
![]()
heb nog wel screenprintje ervan![]()
[afbeelding]
krijg net mailtje dat ik eerst moet betalenquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Da's ook beter dan uitspraken als:
Kijk, een Honda R1!![]()
* R2-D2 citeerde uit eigen werk![]()
![]()
[..]
Ik nietTijdelijk buiten dingus
Hoe moet ik nu bieden?quote:Op zondag 22 januari 2006 14:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
krijg net mailtje dat ik eerst moet betalentot die tijd is ie gedeactiveerd
![]()
ze zijn wel erg snel bij marktplaats![]()
na 1 blauw oogquote:Op zondag 22 januari 2006 14:15 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
TssssssssNiet zo neerbuigend doen he
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:16 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hij weet dat ik 'm dan vraag om die motor uit echt liefde aan mij te geven.![]()
Haha ik weet dat ik dit soort dingen nooit uit echte liefde vraag....quote:
En zo hoort het ookquote:Op zondag 22 januari 2006 14:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
na 1 blauw oog [afbeelding] Zie Edit![]()
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:19 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Haha ik weet dat ik dit soort dingen nooit uit echte liefde vraag....
en ook niet krijg.... ik krijg 50 Euro korting![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |