Dat staat er dus gewoon voor lul, want het wordt toch niet gelezen. Herinnering aan Riet?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:33 schreef FemaleRebbel het volgende:
[afbeelding] Wie maakt de topics?
De laatste FokMC'er (zie lijstje met motoren hierboven) is degene die ook het nieuwe topic start. Als dit te lang duurt, kan een andere FokMC'er dit doen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.
jij hebt ook altijd iets om te zeiken hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat staat er dus gewoon voor lul, want het wordt toch niet gelezen. Herinnering aan Riet?
dat hoort gewoon bij some real fok!ingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:41 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
jij hebt ook altijd iets om te zeiken heHoe vaak open ik nou een nieuw topic, wees blij dat ik het uperhaupt kan
![]()
Idd...the real Fok!ing.....how are you today ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:42 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
dat hoort gewoon bij some real fok!ing![]()
wat is er verkeerd gegaan dan ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat staat er dus gewoon voor lul, want het wordt toch niet gelezen. Herinnering aan Riet?
Check je posthistorie dan, die wordt zwaar verneukt door computeranalfabete moeders als jij.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:41 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
jij hebt ook altijd iets om te zeiken heHoe vaak open ik nou een nieuw topic, wees blij dat ik het uperhaupt kan
![]()
Zo nu en dan goed, zo nu en dan wat minder. Maar volgens mij gaat het wel langzaam aan de goede kant op. Ik denk dat als ik het weekend rustig houd, ik maandag wel weer aardig fit ben.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:43 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Idd...the real Fok!ing.....how are you today ?
Gefrustreerd dat je eigen moeder geen mothor rijdt?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:44 schreef worldpimber het volgende:
Check je posthistorie dan, die wordt zwaar verneukt door computeranalfabete moeders als jij.![]()
Ben jij al uitgeprocedeerdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Check je posthistorie dan, die wordt zwaar verneukt door computeranalfabete moeders als jij.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gefrustreerd dat je eigen moeder geen mothor rijdt?![]()
Anouk, R2D2, Rebbel, (mothers) girlpowah!![]()
En Ondeugend ook hoor, mammahondjemaar die zit vandaag in een chips bui.
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Anouk, R2D2, Rebbel, (mothers) girlpowah!![]()
En Ondeugend ook hoor, mammahondjemaar die zit vandaag in een chips bui.
![]()
De mijne anders wel heurquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
...... en een Altootjuh heeft gene power![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Nou ja zeg, ik durft te wedden dat de kinders zich doodschamen voor hun semivlotte moeder.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:46 schreef Worldbeater het volgende:
Maak je geen zorgen hoor, zodra het kan ben ik hier weg.quote:
In 1968, in de zandbak.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:49 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kijk....met jou kan ik praten, wanneer meeten we
![]()
Die disclaimer was ik mij van bewust, leuk dat jij hem inkopt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ondeugend heeft geen motor en motorrijbewijs
en een Altootjuh heeft gene power
![]()
Nick zou niet komen vanavond, dus ik zat er aan te denken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:49 schreef FemaleRebbel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kijk....met jou kan ik praten, wanneer meeten we
![]()
jij bent wel erg opstandig vandaag heH ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik durft te wedden dat de kinders zich doodschamen voor hun semivlotte moeder.![]()
Dat doen ze namelijk altijd wel...
[..]
Maak je geen zorgen hoor, zodra het kan ben ik hier weg.![]()
misschien moeten we die Disclaimer gedoe maar weer introduceren ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die disclaimer was ik mij van bewust, leuk dat jij hem inkopt.![]()
[..]
Nick zou niet komen vanavond, dus ik zat er aan te denken.![]()
Maar je mag wel bij mij op visite komen hoor, neem wel luchtbedden mee voor de kids.![]()
komt dat ff uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die disclaimer was ik mij van bewust, leuk dat jij hem inkopt.![]()
[..]
Nick zou niet komen vanavond, dus ik zat er aan te denken.![]()
Maar je mag wel bij mij op visite komen hoor, neem wel luchtbedden mee voor de kids.![]()
1971...The Best Year Everquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, ik ben van 1972, Rebbel jaartje eerder of later.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:58 schreef Worldbeater het volgende:
Nee, ik ben van 1972, Rebbel jaartje eerder of later.![]()
Zaten ook leuke kanten aan die tijd.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
misschien moeten we die Disclaimer gedoe maar weer introduceren ?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:02 schreef FemaleRebbel het volgende:
komt dat ff uit......vent is op zakenreis
![]()
Best days years of your life.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:06 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Ook al 30+![]()
[afbeelding]
Botox hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zou je zo op het eerste gezicht niet zeggen.
[/goedmaakt]
Luchtbedden en slaapzakken ingepakt, kids denken dat we gaan kamperenquote:
Pff, wat een n00b!quote:
Jij zegt hetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:31 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Pff, wat een n00b!
Dit zijn pas gasten die kunnen rijden!.
Wat een voertuigbeheersing! Rap doch soepel, Rauw en toch sierlijk!
ben het met je eens dat het leuk wasquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zaten ook leuke kanten aan die tijd.
In ieder geval vrijdag de middagrel. En dan ging het er tenminste echt hard aan toe.![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
Best days years of your life.![]()
And the worst.![]()
But interesting.![]()
Mijn tuin is 15 meter lang, en zeker 4 meter breed.. de ergste koude is wel verdwenen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
Luchtbedden en slaapzakken ingepakt, kids denken dat we gaan kamperen![]()
Tja, t' is geen Brabo of Limboland.. ben je daarom vertrokken uit Rozenburg?quote:Hoogvliet he.......tering.....dat klote Botlekgebied he![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:31 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Pff, wat een n00b!
Dit zijn pas gasten die kunnen rijden!.
Wat een voertuigbeheersing! Rap doch soepel, Rauw en toch sierlijk!
Stoer! Doen ze ook aan lesgeven en optredens?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
kan alleen maar zeggen dat ik het volkomen met je eens ben
![]()
![]()
Stoer! Doen ze ook aan op hun muil gaan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Stoer! Doen ze ook aan op hun muil gaan?![]()
Wow....wat een kunsten...zouden ze zich bij Fok! willen aansluitenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
![]()
Stoer! Doen ze ook aan samen douchen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gemengdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:46 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Stoer! Doen ze ook aan samen douchen?![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
neej dat is alleen voor 19 jarige jongetjes
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
enter
enter
enter enter
enter
enterenter
enter
Ehmmm......je woonde te dichtbij in Rozenburgquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:35 schreef Worldbeater het volgende:
Tja, t' is geen Brabo of Limboland.. ben je daarom vertrokken uit Rozenburg?![]()
ja hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Stoer! Doen ze ook aan lesgeven en optredens?![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:55 schreef R2-D2 het volgende:
Ik krijg een uurtje van de baas om eerder naar huis te gaan![]()
Ik zou niet weten wat te doen met dit- weer, maar in ieder geval weg uit dit depressiehol
![]()
![]()
Amper 300 meter, en nog niet dichtbij genoeg.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:54 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ehmmm......je woonde te dichtbij in Rozenburg![]()
Die jongen met die sik schijnt alles voor geld te doen (hoorde ik van niet bevestigde bronnen op het internet)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja hoor![]()
ik had deze post dus gewoon niet gezien![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:56 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Die jongen met die sik schijnt alles voor geld te doen (hoorde ik van niet bevestigde bronnen op het internet)
![]()
misschien dat er hier nog carriere kansen in zitten voor hemquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:56 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Die jongen met die sik schijnt alles voor geld te doen (hoorde ik van niet bevestigde bronnen op het internet)
![]()
Dat heb jij wel vaker met postsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik had deze post dus gewoon niet gezien![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:14 schreef hicham het volgende:
Doei Leiden [afbeelding]
Zo weer een fase van m'n leven achter de rugBen nog een groentje nietwaar 30+'ers ??
Vraag me af of Raus ook al 30+ is
Disclaimer: al denk ik van niet
[..]
Dat heb jij wel vaker met posts
Such a shamequote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Amper 300 meter, en nog niet dichtbij genoeg.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015 is comingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:14 schreef hicham het volgende:
Doei Leiden [afbeelding]
Zo weer een fase van m'n leven achter de rugBen nog een groentje nietwaar 30+'ers ??
Disclaimer: al denk ik van niet....geniet dan nou nog maar ff he
*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:14 schreef hicham het volgende:
Disclaimer: al denk ik van niet
Hee stokert!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:34 schreef Youssef het volgende:
[..]:D:DD: D; D:D: d:D
:D
;
:
;d ;D: D:D:D:
;d;
![]()
: ;D:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:34 schreef Youssef het volgende:
[..]:D:DD: D; D:D: d:D
:D
;
:
;d ;D: D:D:D:
;d;
![]()
: ;D:
quote:Een inbreker in Nieuw-Zeeland die door een groep bejaarden werd vastgebonden, is door een rechter veroordeeld tot ruim drie jaar cel. De advocaat van de man hoopte op strafvermindering, omdat de dief al genoeg voor schut was gezet. De 38-jarige Clinton Dearman is inmiddels het 'lachertje' van de gevangenis, en zal binnen de criminele wereld nooit meer serieus worden genomen, zo betoogde de raadsman.
De rechter bleek echter ongevoelig voor het pleidooi, te meer omdat Dearman toen hij werd gesnapt één van de ouderen, een man met hartproblemen, tegen de grond had geslagen. "Indien je geen negatieve media-aandacht wil, moet je je maar gedragen", stelde rechter Crosbie. Dearman was begin december gesnapt, toen hij probeerde in te breken in een clubhuis van jeu de boules-spelers. Hij werd betrapt en overmeesterd door een groep zestigers, die foto's van de vastgebonden Dearman doorspeelden aan de media.
Clinton Dearman nadat hij werd overmeesterd
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:17 schreef hicham het volgende:
Ok genoeg negatieve aandacht voor de bejaarden hier. Ze kunnen ook goede dingen doen
[..]![]()
En@ uitspraak: "Indien je geen negatieve media-aandacht wil, moet je je maar gedragen"
en waarom ewerkt de link niet???quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:11 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2] maakt voorlopig geen grappen meer over spleetogen Aziaten [[url=http://i18.photobucket.com/albums/b115/Moontje80/Emoticon/vietnamees.gif]afbeelding][/url
Ruitje duhquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:53 schreef hicham het volgende:
Heb je nog meer gekocht dan, op dat andere achterlicht en je nieuwe stepjes na dan
Die wou Mr. Pimp toch niet omdat er een miniscuul krasje op zatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door hicham op 21-01-2006 08:34:10 ]
neuhquote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:49 schreef hicham het volgende:
Die wou Mr. Pimp toch niet omdat er een miniscuul krasje op zat
Kijken wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:20 schreef Rausdouwer het volgende:
Moguh!![]()
Gaat iemand nog rijden vandaag?![]()
half uur geleden kwam het met bakken naar benedenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:20 schreef Rausdouwer het volgende:
Moguh!![]()
Gaat iemand nog rijden vandaag?![]()
Toen was jij al lang en breed een tienerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:08 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Toen moest ik dit al aanhoren![]()
voor Peerke deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
Dadelijk ff naar Safe Ehvn,.ff kijken
, alhoewel ik vermoed dat 't nix zal zijn
Motorfreaks al gelezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik zou inderdaad gewoon even kijken, kannooit weten of je nog iets leuks ziet.![]()
Edit: uurtje weg, en zie niemand hier.![]()
![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door Worldbeater op 21-01-2006 12:03:50 ]
uitlaatsteun, stepjes en MRA ruitjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:53 schreef hicham het volgende:
Heb je nog meer gekocht dan, op dat andere achterlicht en je nieuwe stepjes na dan
maar hij zit er wel degelijk opquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ruitje is niet echt goed te zien hier...
Leuk een paar vuile remblokken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx beater, achter iddloopt zelfs een beetje aan nu
mwajah, paar keer hard remmen
![]()
okquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:28 schreef Worldbeater het volgende:
Leuk een paar vuile remblokken.![]()
Ga toch remmenreiniger halen, je weet niet wat je ziet!![]()
Voor amper 5 euro veul plezier.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Dadelijk ff naar Safe Ehvn,.ff kijken
, alhoewel ik vermoed dat 't nix zal zijn
Staks ook naar MHE staat als het goed is een Ducatie M900SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goed SM-filmpje![]()
![]()
![]()
intuition will take you further than logics will ever do
Vraag meteen dat ene... als je er toch bentquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ga zo toch ff naar de valkenier, zal het meteen meenemen
mijn ervaring is met dat soort advertenties dat het uiteindelijk toch erg tegen valtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Motorfreaks al gelezen?![]()
Maar ik zou inderdaad gewoon even kijken, kannooit weten of je nog iets leuks ziet.![]()
Edit: uurtje weg, en zie niemand hier.![]()
![]()
Het is hier nu ook behoorlijk bewolkt, dus het nodigt niet echt uit om te gaan rijden. Tot nu toe was het volgens mij hier nog wel goed te doen. Morgen misschien maar eens kijken of we nog wat bochtenwerk kunnen doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
half uur geleden kwam het met bakken naar benedennu is het heldere hemel
denk da'k sowieso wel ff ga rijden jah [afbeelding]
Mooie uitlaatsteunquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
uitlaatsteun, stepjes en MRA ruitje
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0091340.jpg]afbeelding][/url][[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0091840.jpg]afbeelding][/url]
ruitje is niet echt goed te zien hier...stepjes kan ik niet monteren want ik mis de originele bevestigingspunten
steun vind ik zelf erg mooiduostepjes zijn eraf
Ah je hebt de schijf inmiddels vervangen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:16 schreef Gawaine het volgende:
Zoooo net ff stuk gereden![]()
Motortje loopt weer als een naaimachientje en het trillen is weg na vervanging van de rechter voorschijf![]()
Trillen was inderdaad alleen bij het remmen. Maar wat een genot dat het verdwenenen is.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:26 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ah je hebt de schijf inmiddels vervangen.Goed om te horen dat daarmee het vervelende trillen helemaal weg is.
Nu kun je dus weer gewoon lekker sturen en remmen?
Je had alleen last van trillingen bij het remmen?
Ik heb binnenkort nieuwe remleidingen. Het worden stalen remleidingen.Nu heb ik nog 'gewone' erop zitten. Ik denk dat vervanging van de remleidingen ook een verademing zal zijn. Het is toch prettig om te weten dat je motor fantastisch remt.
![]()
Er moet een datum op staan als het goed is. Mijn leidingen zijn van 96, net zo oud als de fiets.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Trillen was inderdaad alleen bij het remmen. Maar wat een genot dat het verdwenenen is.
Stalen remleidingen zou ik ook nog wel willen, ik vermoed dat degene die er nu opzitten nog nooit vervangen zijn.
niet echtquote:
gedaanquote:Vraag meteen dat ene... als je er toch bent
thxquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:37 schreef Gawaine het volgende:
Mooie uitlaatsteunHoe dik is dat plaatmateriaal waar hij van gemaakt is
![]()
Idd.....ik wist het al bij voorbaat natuurlijk bij Safe....alhoewel er wel een rode R6 (demo) met 10% extra korting buiten stond.....jammurquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
mijn ervaring is met dat soort advertenties dat het uiteindelijk toch erg tegen valt![]()
wij zijn 2e kerstdag naar Zwolle geweest omdat er bij kalsbeek een grote uitverkoop was volgens een pagina grote advertentie in de Moto73komen we daar hebben ze 35 motoren staan en dat was het
en die 35 waren ook nog eens stevig aan de prijs
altijd met een flinke korrel zout nemen dat soort advertenties![]()
En hier ben ik ook ff geweest, en daar stond iequote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:39 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemiddag![]()
[..]
Staks ook naar MHE staat als het goed is een Ducatie M900![]()
![]()
Je hebt nog even voor het nieuwe seizoen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:28 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Idd.....ik wist het al bij voorbaat natuurlijk bij Safe....alhoewel er wel een rode R6 (demo) met 10% extra korting buiten stond.....jammur, maar ik wil geen rooie
![]()
[..]
En hier ben ik ook ff geweest, en daar stond ie....zwarte R6
, 2005 uitvoering, damn die is mooiiiiiiiii.......ff gebabbeld daaro
. Er moet nog zoveel bij......
, maar goed, weet nu wel wat ik wil, zwarte R6, nog jong genoeg, maar géén nieuwe.....
Yep.....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:34 schreef Rausdouwer het volgende:
Je hebt nog even voor het nieuwe seizoen.Maar het blijft dus bij zwart?
![]()
goeeede keusquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:28 schreef FemaleRebbel het volgende:
zwarte R6, nog jong genoeg, maar géén nieuwe.....
Huah ja, ze zijn een beetje ijdel aan het worden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:13 schreef Youssef het volgende:De kids hebben elkaar liggen opfokken en hebben nou een tof kapsel.
(en een bril? [afbeelding]
)
De rest ga ik niet lezen, geen tijd voor
moet ie kosten dan in deze staatquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:11 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Kort verslagje, want ik moet aan de kook.![]()
Vanmiddag bij de motorzaak geweest om naar de VTR te kijken.
[afbeelding]
Hier op de foto zonder zadel, maar die zit er wel bij evenals de koplamp.![]()
De complete kuip mist, beide radiatoren, stuurhelften en koppelingshandle.
Wat ik nog jammer vond is dat het een monoseat is, en er ook nog een deuk in de tank zit.![]()
Aan de banden te zien was het een circuitdag, die zijn geruld, niet normaal.![]()
qua looks vind ik een VTR mooierquote:Komende week maar eens goed over nadenken.
Heb ook wel zin in de zwarte TL1000 @ Marktplaats.![]()
En dan is ut gelijk rijden.![]()
pffquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:13 schreef Youssef het volgende:
De rest ga ik niet lezen, geen tijd voor
En wat had de verkoper daarover te zeggen danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:13 schreef stinkie het volgende:
Proefrit gemaakt op de BMW, handvatverwarimg deed het, ABS deed, blok deed hetr alleen niet. Af en toe beetje inhouden en na een tijd gereden te hebben viel ie steeds uit bij stoplichten, koppeling in en dood
thx voor het metenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thxheb t even opgemeten. dikte is 6mm.
oja, reiniger vergetenwel neusstukje voor mijn helm meegenomen
Nou vraag je teveel hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:46 schreef Gawaine het volgende:
[..]
thx voor het metenis het aluminium ?
yepquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:46 schreef Gawaine het volgende:
[..]
thx voor het metenis het aluminium ?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
goeeede keus![]()
en zwartig is gewoon
![]()
![]()
Hoe lang gaat ut dan nog duren voordat ie "rijklaar"is.....op deze manier voor jou dus geen Fok!meets in 2006, like 2005quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:11 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Kort verslagje, want ik moet aan de kook.![]()
Vanmiddag bij de motorzaak geweest om naar de VTR te kijken.
Hier op de foto zonder zadel, maar die zit er wel bij evenals de koplamp.![]()
De complete kuip mist, beide radiatoren, stuurhelften en koppelingshandle.
Wat ik nog jammer vond is dat het een monoseat is, en er ook nog een deuk in de tank zit.![]()
Aan de banden te zien was het een circuitdag, die zijn geruld, niet normaal.![]()
Rijden en dus meetenquote:Komende week maar eens goed over nadenken.
Heb ook wel zin in de zwarte TL1000 @ Marktplaats.![]()
En dan is ut gelijk rijden.![]()
* Rebbel had ze bij nader inzien ook maar gewoon meegenomenquote:Anyway, ik had mijn kids gewoon mee.![]()
Even wat gratiz chocomel uit de automaat, 2 uurtjes rondgekeken, Playstation battle, en weer chocomel met chips.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
mail 'm ff zonder die rooie erop
*I'll do what I want, cuz I can*
Dit wordt 'm, ik ben er helemaal uitquote:ENGINE
Type L-twin cylinder, 4 valves per cylinder Desmodromic; liquid cooled
Displacement 996 cc
Bore x Stroke 98 x 66 mm
Compression Ratio 11.6:1
Power* 86.1 kw - 117 hp @ 8750 rpm
Torque* 10.1 kgm (73 lb-ft) @ 7000 rpm
Fuel injection Marelli electronic fuel injection, 50 mm throttle body
Exhaust 2 aluminium mufflers
Emissions Euro 2
TRANSMISSION
Gearbox 6 speed
Ratios 1st 37/15, 2nd 30/17, 3rd 27/20, 4th 24/22, 5th 23/24, 6th 24/28
Primary drive Straight cut gears; ratio 1.84
Final drive Chain; Front sprocket 15; Rear sprocket 42
Clutch Dry multiplate with hydraulic control
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd of er FOK! MC-ers zijn die weten welk merk/model dit is
intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:01 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dit wordt 'm, ik ben er helemaal uit
Klinkt Italiaans..... Klopt dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd of er FOK! MC-ers zijn die weten welk merk/model dit is![]()
quote:
Oh is ook goedquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Waarom doe je niet eerst alsof je het niet weet![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Waarom doe je niet eerst alsof je het niet weet![]()
quote:
Ik moest eerst een motorherkenningscursus volgen voor ik PTA mod mocht worden.. ze wouden een allrounder...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:09 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Hoe komt het dat je het zo snel weet?![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:09 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Hoe komt het dat je het zo snel weet?![]()
"wilden"quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik moest eerst een motorherkenningscursus volgen voor ik PTA mod mocht worden.. ze wouden een allrounder...
Oh dit maakt het blonde moment wel goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:30 schreef R2-D2 het volgende:
Motorpiccies voor vandaag![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben Frysk, dan mag datquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
"wilden"![]()
Ze weten in ieder geval wel de prioriteiten juist te stellen![]()
Who needs "Dutch" if you can read Engines![]()
![]()
gubstige lening afsluitenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:02 schreef R2-D2 het volgende:
Dit wordt 'm dus:
[afbeelding]
Het nadeel is dat ik een jaartje ga wachtenHet budget is op dit moment nog niet toereikend
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
gubstige lening afsluiten
ligt hier nog wat BMW budget
hijs wel vetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:02 schreef R2-D2 het volgende:
Dit wordt 'm dus:
[afbeelding]
Het nadeel is dat ik een jaartje ga wachtenHet budget is op dit moment nog niet toereikend
![]()
Restecp voor jou als die het echt wordtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:02 schreef R2-D2 het volgende:
Dit wordt 'm dus:
[afbeelding]
![]()
Jahequote:
Ohjaquote:
Komt ie nou onlinequote:Restecp voor jou als die het echt wordt![]()
! Jammer alleen van dat jaartje
En ik heb het gevoel dat het helemaal goed komt met die Alexxxxx![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
uitlaatsteun, stepjes en MRA ruitje
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0091340.jpg]afbeelding][/url][[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0091840.jpg]afbeelding][/url]
ruitje is niet echt goed te zien hier...stepjes kan ik niet monteren want ik mis de originele bevestigingspunten
steun vind ik zelf erg mooiduostepjes zijn eraf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |