ja hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Stoer! Doen ze ook aan lesgeven en optredens?![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:55 schreef R2-D2 het volgende:
Ik krijg een uurtje van de baas om eerder naar huis te gaan![]()
Ik zou niet weten wat te doen met dit- weer, maar in ieder geval weg uit dit depressiehol
![]()
![]()
Amper 300 meter, en nog niet dichtbij genoeg.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:54 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ehmmm......je woonde te dichtbij in Rozenburg![]()
Die jongen met die sik schijnt alles voor geld te doen (hoorde ik van niet bevestigde bronnen op het internet)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja hoor![]()
ik had deze post dus gewoon niet gezien![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:56 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Die jongen met die sik schijnt alles voor geld te doen (hoorde ik van niet bevestigde bronnen op het internet)
![]()
misschien dat er hier nog carriere kansen in zitten voor hemquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:56 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Die jongen met die sik schijnt alles voor geld te doen (hoorde ik van niet bevestigde bronnen op het internet)
![]()
Dat heb jij wel vaker met postsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik had deze post dus gewoon niet gezien![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:14 schreef hicham het volgende:
Doei Leiden [afbeelding]
Zo weer een fase van m'n leven achter de rugBen nog een groentje nietwaar 30+'ers ??
Vraag me af of Raus ook al 30+ is
Disclaimer: al denk ik van niet
[..]
Dat heb jij wel vaker met posts
Such a shamequote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Amper 300 meter, en nog niet dichtbij genoeg.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015 is comingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:14 schreef hicham het volgende:
Doei Leiden [afbeelding]
Zo weer een fase van m'n leven achter de rugBen nog een groentje nietwaar 30+'ers ??
Disclaimer: al denk ik van niet....geniet dan nou nog maar ff he
*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:14 schreef hicham het volgende:
Disclaimer: al denk ik van niet
Hee stokert!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:34 schreef Youssef het volgende:
[..]:D:DD: D; D:D: d:D
:D
;
:
;d ;D: D:D:D:
;d;
![]()
: ;D:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:34 schreef Youssef het volgende:
[..]:D:DD: D; D:D: d:D
:D
;
:
;d ;D: D:D:D:
;d;
![]()
: ;D:
quote:Een inbreker in Nieuw-Zeeland die door een groep bejaarden werd vastgebonden, is door een rechter veroordeeld tot ruim drie jaar cel. De advocaat van de man hoopte op strafvermindering, omdat de dief al genoeg voor schut was gezet. De 38-jarige Clinton Dearman is inmiddels het 'lachertje' van de gevangenis, en zal binnen de criminele wereld nooit meer serieus worden genomen, zo betoogde de raadsman.
De rechter bleek echter ongevoelig voor het pleidooi, te meer omdat Dearman toen hij werd gesnapt één van de ouderen, een man met hartproblemen, tegen de grond had geslagen. "Indien je geen negatieve media-aandacht wil, moet je je maar gedragen", stelde rechter Crosbie. Dearman was begin december gesnapt, toen hij probeerde in te breken in een clubhuis van jeu de boules-spelers. Hij werd betrapt en overmeesterd door een groep zestigers, die foto's van de vastgebonden Dearman doorspeelden aan de media.
Clinton Dearman nadat hij werd overmeesterd
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:17 schreef hicham het volgende:
Ok genoeg negatieve aandacht voor de bejaarden hier. Ze kunnen ook goede dingen doen
[..]![]()
En@ uitspraak: "Indien je geen negatieve media-aandacht wil, moet je je maar gedragen"
en waarom ewerkt de link niet???quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:11 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2] maakt voorlopig geen grappen meer over spleetogen Aziaten [[url=http://i18.photobucket.com/albums/b115/Moontje80/Emoticon/vietnamees.gif]afbeelding][/url
Ruitje duhquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:53 schreef hicham het volgende:
Heb je nog meer gekocht dan, op dat andere achterlicht en je nieuwe stepjes na dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |