niet zeiken, dit is echt geen moeilijke locatie ofzoquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:01 schreef Razor21 het volgende:
Jij voldoet hier niet echt aan :
Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in hetlopende FOK!stok topic worden geplaatst.
De Foto's:
1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord
1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord
En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
![]()
er zijn vast ook wel wat fokkers uit het zuidenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:22 schreef Blik het volgende:
beetje ver weg, daar in limboland
ben dinsdag in breda, kan ik hem misschien wel ophalenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:29 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
er zijn vast ook wel wat fokkers uit het zuiden![]()
Als hij voor dinsdag niet wordt weggehaald, dan wordt hij door Dafar meegenomen naar Breda.
geen idee, komt uit deeltje 21, en dat leek mij het laatste topicquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:13 schreef JustJunior het volgende:
Kom naar Leiden
Is die lijst alleen van de mensen die deze stok hebben gepakt? Want anders mis je er wel een paar.
parkstad stadion limburg, met dank aan googlequote:Op donderdag 19 januari 2006 13:12 schreef Prowl het volgende:
Waat staat er nou op dat plaatsnaambord
Ik bedoel dat blauwe onduidelijke plaatsnaambordquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:15 schreef kree het volgende:
[..]
parkstad stadion limburg, met dank aan google
nou wie gaat hem verplaatsen, voor mij is limburg te ver helaas
kerkrade gok ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:17 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ik bedoel dat blauwe onduidelijke plaatsnaambord
100 meter van het stadionquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:12 schreef kree het volgende:
Maar weer even een kaartje dan
de stok ligt zo te zien ongeveer een kilometer vanaf het station.
[afbeelding]
Hier is nog een oud kaartje, ik weet niet zeker of dat de laatse wasquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:06 schreef Agiath het volgende:
Mega, die fok!stok topics...
Is er nog een geschiedenis waar dat oude ding helemaal gekomen is?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:13 schreef kree het volgende:
[..]
Hier is nog een oud kaartje, ik weet niet zeker of dat de laatse was
[afbeelding]
woensdag, das nog een hele weekquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:12 schreef Dafar het volgende:
Ik woon ook op kamers in Breda dus zoals al eerder gezegd neem ik de stok Woensdag mee naar Breda! Dus Fokkers in Breda opgelet![]()
Nee, Fok!Stok 2 is nog een stuk verder gekomen. Ik heb Fok!Stok 2 nog naar Dordrecht gebracht.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:18 schreef kree het volgende:
fokstok 1 of 2 toen was ie geloof ik weg geraakt
Ja het is wel jammer, ik had al die kaartjes gemaakt, maar ik heb alles gewist na de dood van de fok!stok.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:59 schreef JustJunior het volgende:
Er is sowieso nog een stok in Delft geweest
Wie brengt dat ding naar de bewoonde wereld? Dan gaat het opeens hard.
Zal nog wel even duren voordat ie naar het noorden komt vrees ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even een TVPkomt ie nog naar het noorden?
In het noorden komt hij toch nooit, maar goed ik wacht afquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:09 schreef kree het volgende:
[..]
Zal nog wel even duren voordat ie naar het noorden komt vrees ik.
Als ie nou eerst maar is naar de randstad gaat.
Als ie bij mij in de buurt komt (katwijk) dan wil ik hem wel een beetje naar het noorden verplaatsen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
In het noorden komt hij toch nooit, maar goed ik wacht afmisschien krijg ik em wel in mijn handen
Breng em dan maar gelijk naar Dokkum toe als je wiltquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:15 schreef kree het volgende:
[..]
Als ie bij mij in de buurt komt (katwijk) dan wil ik hem wel een beetje naar het noorden verplaatsen.
Mischien is dat net het zetje in de goede richting.
sassenheim goed ??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:15 schreef kree het volgende:
[..]
Als ie bij mij in de buurt komt (katwijk) dan wil ik hem wel een beetje naar het noorden verplaatsen.
Mischien is dat net het zetje in de goede richting.
omg. Rotterdam? 3-b hoek?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:24 schreef Bloody_Hell het volgende:
Ik ga hem morgen wel halen ik kom daar wel in de buurt. Dan drop ik 'm van de week effe ergens waar hij beter bereikbaar is voor de niet-limbo's onder de fokstokkers.
Of ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
In het noorden komt hij toch nooit, maar goed ik wacht afmisschien krijg ik em wel in mijn handen
ja daag, klig nu lekker in mn bedjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:50 schreef JustJunior het volgende:
Niks deze week
Gaan met je donder! Nu!
Twente bedoel je?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:31 schreef zwartedoos het volgende:
oei das niet zo ver bij mij vandaan, misschien dat ik m deze week wel eens ga verplaatsen![]()
nee waar hij nu ligt...anders had ik je wel gequotequote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:07 schreef ID-Tweak het volgende:
hijs wegheeft een fokker m, of issie verbrand door een gemeentewerker
dat is wel een goeie... ik verplaats m dan woensdag naar bredaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:28 schreef Bloody_Hell het volgende:
Ik ga anders wel een ijzeren versie maken met een ketting en een slot eraan vast gelast, en dan de sleutel gewoon er onder begraven of in de buurt in een verkeersbord leggen ofzo. Dan zal een gemeentewerker hem in elk geval laten liggen, die zijn te lui om een stuk ijzer met een ketting van een paal af te slijpen.
pak een balk, vergelijkbaar met mijn stok...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:41 schreef Bloody_Hell het volgende:
Ik heb effe gecheckt, ik heb een hele dikke ketting, en dik plaatstaal heb ik ook genoeg. Ik zal ook nog wel ergens een abus hangslot hebben.
Maar hoe groot moet ik het ding maken? Of moet ik gewoon een stuk balk pakken en een "hoedje" maken van stalen strippen wat ik eraan vastbout, en waar ik vervolgens ook de bouten op vast las evenals de ketting?
Dus:
Geheel van ijzer of van hout met een stalen hoedje en een ketting er aan?
Die ketting is een beetje te dik om het op die manier te doen. Maar ik doe er wel een bout doorheen en dan las ik daar die ketting aan vast.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:45 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
pak een balk, vergelijkbaar met mijn stok...
daarna boor je daar een gat in, en dan haal je daar de ketting omheen, probeer eens donker hout te gebruiken, in plaats van dat lichte, ik denk dat dat teveel opvalt.
perfectquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:10 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Die ketting is een beetje te dik om het op die manier te doen. Maar ik doe er wel een bout doorheen en dan las ik daar die ketting aan vast.
Wat kleur betreft, ik heb hier nog wel een spuitbusje groen liggen geloof ik....
Neequote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:51 schreef kree het volgende:
ja idd.
Mischien een ander idee is, om ipv de fokstok een kistje ergens neer te gooien en daar dan wat spulletjes in te doen.
Elke keer als iemand dat ding dan verplaatst dan mag hij/zij er 1 ding uit halen en moet er weer 1 ding in doen.
zoor van geochaching (schrijf je dat zo) idee
gooi m ff in de buurt van het westland neer ofzoquote:Op zondag 22 januari 2006 11:19 schreef Bloody_Hell het volgende:
Ik ben al effe bezig geweest met de "verbeterde" fokstok:
Kettingkje (gaat nog een stuk af):
[afbeelding]
Stevig genoeg??
[afbeelding]
FOK!
[afbeelding]
Pics zijn een beetje crappy omdat ik ze met m'n gsm heb gemaakt.
De ketting moet ik nog op maat slijpen en vast lassen, de bouten moet ik ook nog vast lassen en dan spuit ik hem denk ik helemaal groen ofzo zodat hij niet al te erg opvalt.
De bouten zitten helemaal door het hout en het hout is ook redelijk hard, dus het word in ieder geval erg moeilijk om hem mee te nemen als je niet weet waar de sleutel ligt.
Ik maak hem vanmiddag af en dan zal ik hem ergens gaan droppen.
Waar ligt dat precies? Ben nogal lomp als het op plaatsbepaling aankomt...quote:Op zondag 22 januari 2006 11:20 schreef donnahvh het volgende:
[..]
gooi m ff in de buurt van het westland neer ofzo![]()
tussen rotterdam en den haag en dan gooi je toch gewoon heel hard en ver?quote:Op zondag 22 januari 2006 11:27 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Waar ligt dat precies? Ben nogal lomp als het op plaatsbepaling aankomt...
edit, als het is waar ik denk dat het is dan is het 133km vanaf hier![]()
ahh joh komt vast nog wel een xtje deze kant opquote:Op zondag 22 januari 2006 11:34 schreef Bloody_Hell het volgende:
Ja dan kan ik gooien wat ik wil hehehe. Ik denk dat ik hem toch iets korter in de buurt leg, zo'n spel vind ik wel relaxt, alleen om dan zo ver te rijden... Dan schieten we het doel ook een beetje voorbij vind ik, maar ik wil hem best 20Km verder leggen.
Dat valt soms wel meequote:Op zondag 22 januari 2006 12:25 schreef 14.gif het volgende:
Pfff, hij begint in zuid-limburg, dat duurt eeuwen voordat ie hier in de buurt is
Dus? Het is de bedoeling dat het lang duurt anders heeft heel fok hem binnen een paar weken gehad. Hij moet wel heel nederland door en niet vanuit limburg naar amsterdam en weer terug ofzoquote:
Zou een beetje lullig zijn als je in Groningen woonde en die stok ligt in Maastricht of andersom.quote:
haha geweldig!quote:Op zondag 22 januari 2006 11:19 schreef Bloody_Hell het volgende:
Ik ben al effe bezig geweest met de "verbeterde" fokstok:
Kettingkje (gaat nog een stuk af):
[afbeelding]
Stevig genoeg??
[afbeelding]
FOK!
[afbeelding]
Pics zijn een beetje crappy omdat ik ze met m'n gsm heb gemaakt.
De ketting moet ik nog op maat slijpen en vast lassen, de bouten moet ik ook nog vast lassen en dan spuit ik hem denk ik helemaal groen ofzo zodat hij niet al te erg opvalt.
De bouten zitten helemaal door het hout en het hout is ook redelijk hard, dus het word in ieder geval erg moeilijk om hem mee te nemen als je niet weet waar de sleutel ligt.
Ik maak hem vanmiddag af en dan zal ik hem ergens gaan droppen.
Met die ketting zal dat ding aardig zwaar worden, maak die ketting zo kort mogelijkquote:Op zondag 22 januari 2006 15:28 schreef Bloody_Hell het volgende:
Ik ga hem nu effe in elkaar lassen en groen spuitenen dan post ik wel effe wat pics. Die draadeinden zijn trouwens M20 schroefdraad
![]()
Ik moet alleen nog effe een slot zoeken, ik heb er een paar maar ik weet effe niet waar precies.
Iemand nog op of aanmerkingen?
Daar dacht ik ook al aan, in de omgebogen rand aan de binnenkant.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:05 schreef Bloody_Hell het volgende:
Als plek voor de sleutel kunnen we hem denk ik het beste in de rand van het dichtsbijzijnde verkeersbord leggen?
Ik hoop ook dat ie maar ZH komt. In de randstad gaat die stok (met ketting) pas echt vaart makenquote:Op zondag 22 januari 2006 22:42 schreef JustJunior het volgende:
Damn, goed bezig gast
Breng naar Zuid-Holland!
Juist, ik ga hem morgen rond de middag even wegbrengen. Foto's heb ik niet kunnen maken want ik ben toenstraks snel weg moeten gaan en nu pas terug.quote:
leg m ergens in de buurt van kerkrade neer, dan gaat ie dinsdag met dafar naar breda( en anders woensdag met mij naar breda.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:05 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Juist, ik ga hem morgen rond de middag even wegbrengen. Foto's heb ik niet kunnen maken want ik ben toenstraks snel weg moeten gaan en nu pas terug.
Ik heb hem gewoon zwart gespoten, het groen was halverwege de tweede laag op. De letters moet ik nog effe een niet al te opvallend kleurtje geven, anders zie je ze bijna niet.
Ik ben alleen nog een beetje aan het twijfelen waar ik hem neerleg. In elk geval gaat hij limburg niet uit, dat mag de volgende doen.
ligt de houte versie daar niet nog dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:09 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
leg m ergens in de buurt van kerkrade neer, dan gaat ie dinsdag met dafar naar breda( en anders woensdag met mij naar breda.
Ik zal ze morgen effe eruit frezen met de dremelquote:Op zondag 22 januari 2006 23:55 schreef ID-Tweak het volgende:
ohja, Bloody, schrijf de usernames van dafar en mij er ook op, was ons initiatief om weer een stok te beginnen
Let's goquote:Op maandag 23 januari 2006 01:23 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Ik zal ze morgen effe eruit frezen met de dremel![]()
De voor de zoveelste maal overleden vorige stok lag bij een stadion, ik denk dat ik hem ook naar een stadion ga brengen. Daar liggen meestal ook stations en bushaltes in de buurt dus das weer makkelijk voor de autoloze fokstokkers![]()
Ik moet trouwens ook dat fokking slot nog ff zoeken![]()
De sleutel wordt verstopt ergens in de buurt van de stok.quote:Op maandag 23 januari 2006 02:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar wil je dat ding vast zetten aan een paal dan?? Zo ja: Hoe willen de andere die dan weg halen
Hij ligt nu in Groningen. Hij is vastgeketend aan een verkeersbord 200 meter ten westen van het stationquote:Op maandag 23 januari 2006 11:18 schreef Stokstrijder het volgende:
Goedemorgen, waar ligt die stok ongeveer?
Hij ligt hier in de garage te drogen ik heb hem net afgeverfd.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:18 schreef Stokstrijder het volgende:
Goedemorgen, waar ligt die stok ongeveer?
Jij hebt dus geen idee wat er met die eerste stok is gebeurd.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 12:14 schreef Gizmo112 het volgende:
Groningen nu dus...hmmm...ga toch maar even op zoek dan
Denk je?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:13 schreef Stokstrijder het volgende:
[..]
Jij hebt dus geen idee wat er met die eerste stok is gebeurd..
Kijk, dat klinkt als een waterdicht planquote:Op maandag 23 januari 2006 12:08 schreef Bloody_Hell het volgende:
Trouwens, we kunnen die sleutelplek het beste via mail afspreken, dan word die stok ook niet zo snel gejat. Degene die hem zeker gaat halen mailt dan naar de vorige eigenaar en die geeft dan de plek door?
Dat klopt, maar het nadeel is dat een bekende plek voor de fok-users ook een bekende plek voor iedereen is. En daarbij heb ik eens de topics doorgelezen, en gezien dat meestal word afgesproken wie de stok haalt of dat diegene dat even in het topic meld.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:11 schreef D-MIXXX het volgende:
Je kan het beste de steutel verstoppen bij bijvoorbeeld dichtsbijzijnde verkeersbord. Als iemand hem ziet liggen en je bent even 'ver' weg dan moet je eerst de eigenaar mailen om te weten waar de sleutel ligt. Das omslachtig. Als hij verstopt ligt op een bekende plek voor de FOK-users kan je hem meenemen om vervolgens weer ergens achter te laten
dat lijkt me het handigst! Immers, je moet toch naar de foto's kijken, en dan verandert de plaats van de sleutel ook iedere keerquote:Op maandag 23 januari 2006 13:23 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
En daarbij heb ik eens de topics doorgelezen, en gezien dat meestal word afgesproken wie de stok haalt of dat diegene dat even in het topic meld.
Dan maak je het wel een stuk minder toegankelijk, en veel omslachtigerquote:Op maandag 23 januari 2006 13:23 schreef Bloody_Hell het volgende:
Ik denk, dat als we hem deze keer eens wat langer rond willen laten gaan, dat we dan toch het beste het mail-idee aan kunnen houden.
Het 'mail-idee' is dus niet de bedoeling volgens mij. Zo heeft ieder de kans om hem op te halen, en kan dus zijn dat je te laat bent, wat het idee leuker maakt...quote:De persoon die de FOK!stok heeft gevonden moet de FOK!stok gelijk naar een andere lokatie brengen!
Het is de bedoeling dat de foto's na het verplaatsen zo snel mogelijk op het forum staan.
Kun je dat niet doen, laat de stok dan gewoon liggen wellicht pakt iemand anders hem dan, zoniet dan kun je hem altijd nog ophalen als je hem wel gelijk kunt verplaatsen.
Op deze manier gaat FOK! door heel Nederland
De FOK!stok moet binnen Nederland blijven .
Toppiequote:Op maandag 23 januari 2006 13:47 schreef Bloody_Hell het volgende:
Oke, dan leg ik de sleutel in het dichtsbijzijnde verkeersbord in de rand.
Ik ben er iets voor kwart op twee denk ik en kom daarna naar huis. Als ik dan gelijk de foto's post dan is scrub_nurse misschien nog net op tijd om te zien waar hij ligt.
Hij mag overal komen te liggen als het maar bij een plaatsnaambord isquote:Op maandag 23 januari 2006 13:42 schreef Damzkieee het volgende:
Is het trouwens regel dat de stok in de bewoonde wereld bij een bord moet liggen? of mag het ook in lutjebroek zuidoost bij een bord in het bos bij wijze van spreken?
Hey de wadden is wel een heel eind weg hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 14:10 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
ToppieDas wel zo leuk. Hopelijk is hij snel in het Noorden. Dan breng ik hem wat omhoog zodat de user een stukje boven mij hem naar de wadden kan brengen
Nee, kerkrade is lekker om de hoekquote:Op maandag 23 januari 2006 14:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hey de wadden is wel een heel eind weg hoor
Edit: of bedoelde je Gizmo![]()
yup. pcies, zoals ik ook al zei.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:29 schreef kree het volgende:
Ik ben ook niet zo'n voorstander van het mail-idee.
Dat haalt de spanning eraf. Als je het op zo'n manier doet dan kun je de stok net zo goed bij iemand thuis brengen.
Sorry, dan breng ik hem wel door Gelderland en Overijssel, en als Gizmo hem dan ff naar de wadden sleeptquote:
mooi niet he, hij ligt nu bij mij, morgen gaat ie denk ik naar roermond...quote:Op maandag 23 januari 2006 21:35 schreef Blik het volgende:
hij zou morgen in breda liggen ...
dan gaatie nie naar bredaquote:Op maandag 23 januari 2006 21:37 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
mooi niet he, hij ligt nu bij mij, morgen gaat ie denk ik naar roermond...![]()
Topic even doorlezenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:32 schreef Ayaxola het volgende:
Hoe kom je nou aan die sleutel? Die leg je er gewoon bij?
Kan geregeld worden, eerst het oosten danquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:14 schreef Razor21 het volgende:
Moet dat ding in Limburg blijven? Gaat altijd fout daarzo of hij wordt ontvoerd of in de fik gestoken.
Volgens mij had je 'm beter kunnen laten liggenquote:Op maandag 23 januari 2006 22:20 schreef zwartedoos het volgende:
nou heb de stop er uitgekregenzat nogal vast..maar heb mn naam er al bijgezet
![]()
Morgen dus naar roermond![]()
Duh, is niet echt de bedoeling he. Wie het eerst erbij is heeft geluk, de rest heeft pech en moet niet zeikenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:16 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Volgens mij had je 'm beter kunnen laten liggen
Dan had iemand anders 'm kunnen verplaatsen![]()
Neerbeek uiteraardquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:08 schreef Damzkieee het volgende:
Neerbeek of Eerbeek? Die 2e kom ik nog wel eens dus
quote:De persoon die de FOK!stok heeft gevonden moet de FOK!stok gelijk naar een andere lokatie brengen!
Het is de bedoeling dat de foto's na het verplaatsen zo snel mogelijk op het forum staan.
Kun je dat niet doen, laat de stok dan gewoon liggen wellicht pakt iemand anders hem dan, zoniet dan kun je hem altijd nog ophalen als je hem wel gelijk kunt verplaatsen.
Op deze manier gaat FOK! door heel Nederland
De FOK!stok moet binnen Nederland blijven .
dan kun je 'm dus net zo goed een week thuis laten liggenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:18 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Duh, is niet echt de bedoeling he. Wie het eerst erbij is heeft geluk, de rest heeft pech en moet niet zeiken![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:37 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
mooi niet he, hij ligt nu bij mij, morgen gaat ie denk ik naar roermond...![]()
vorig jaar moest ie nog fietsenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:00 schreef woeeiiii het volgende:
Heeeeeeeeeee gaan we weer fokstokkenIn tegen stelling tot vorig jaar heb ik nu een ov kaart
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:33 schreef zwartedoos het volgende:
zo daar ben ik danmet een beetje slecht nieuws
ik moest vandaag plotseling ergens naartoe waardoor ik niet naar roermond ben kunnen gaanmaaar morgen om ongeveer 18:30 komt ie op zn nieuwe plekkie te liggen...beloofd! Hoop dat jullie het me kunnen vergeven
ik sms morgen als ik m geplaatst heb en als ik thuis ben zal ik meteen de foto's plaatsen, dit zal dus ongeveer om 19:00 zijn...
niet boos zijnquote:
Dat leven buiten Fok! om gaat boven alles!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:36 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
niet boos zijnhad echt een goede reden(nl een leven naast fok!)
en anders had je de regels even gelezen voordat je dat ding uberhaubt ging halenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:33 schreef zwartedoos het volgende:
zo daar ben ik danmet een beetje slecht nieuws
ik moest vandaag plotseling ergens naartoe waardoor ik niet naar roermond ben kunnen gaanmaaar morgen om ongeveer 18:30 komt ie op zn nieuwe plekkie te liggen...beloofd! Hoop dat jullie het me kunnen vergeven
ik sms morgen als ik m geplaatst heb en als ik thuis ben zal ik meteen de foto's plaatsen, dit zal dus ongeveer om 19:00 zijn...
Precies.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:14 schreef SpeedyGJ het volgende:gooi em toch ergens heen, ook al is het maar 3 km verderop
Puik plan!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:43 schreef tijnnl het volgende:
een codeslot hebben we helemaal geen gezeik meer met sleuteltjes..
Ik heb 4 reservesleutelsquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:34 schreef Razor21 het volgende:
Lijkt me echt leuk als iemand speciaal naar de plek rijd waar die balk ligt en het sleuteltje is weg![]()
Dan sta je daar dus zo van euh......![]()
Prima, jij brengt de sleutel naar het dorp waar de stok dan ligtquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:50 schreef Kriebbel het volgende:
laat 'm eerst maar es wat plaatsen aandoen, zien we dan wel of het werkt of niet
Ik kan gratis snelpost versturen (wel alleen envelop post, maar toch), binnen 24h is het sleuteltje waar het zijn moet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Prima, jij brengt de sleutel naar het dorp waar de stok dan ligt
Ik ben het trouwens met je eens dat de huidige strategie voortgezet moet worden totdat het misgaat
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:37 schreef scrub_nurse het volgende:
zwartedoos is op weg om de fokstok thui op te halen, we eten ff en dan hup int autotje m wegbrengen! dus nog heeeeel ff geduld...
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
De stok moet voor het carnaval begint boven de rivieren liggen voor het weer fout gaat!
Joh, trek het je niet aanquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:56 schreef zwartedoos het volgende:
nou jongens ik dacht dat t maar een spelletje was, als ik hier zo sommige reacties lees is het me wel weer duidelijk dat er veel mensen op fok! zitten die dus echt geen leven hebben![]()
Trouwens Bloody Hell heeft hem ook niet aan een plaatsnaam bord kunnen hangen, ik ook niet dit was niet te doen op deze drukke weg(zonder althans mezelf of anderen in gevaar te brengen) Maar ja ik had hem dan maar beter kunnen laten liggen zodat er volgende week misschien iemand was gekomen die hem met de trein meteen naar Amsterdam brengt..en hem daar braaf aan een paaltje hangt....en jezus is het nu echt zoooooo erg om een dag te wachten???
Maar misschien hebben jullie gelijk en is de fokstok belangrijker dan mn vader die een slechte uitslag kreeg van het ziekenhuis![]()
Is het nou zo moeilijk om aan de regeltjes te houden?quote:Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in hetlopende FOK!stok topic worden geplaatst.
De Foto's:
1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord
1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord
En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
Ik heb hem ook gemist toen hij in de buurt was... Haarlem lijkt mij ook een hele mooie plek om hem op te halenquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:41 schreef Webcrowler het volgende:
YAY!!!!!
dit word weer leuk, ga zeker hier elke dag kijken of hij al meer richting Haarlem komt! Fok!stok 1 heb ik net gemist dat hij in Haarlem lag..... NU kan ik eindelijk weer een kans krijgen
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:41 schreef Thieske het volgende:
Mooi, maar was 't nou zo moeilijk om 'm aan 'n plaatsnaambord te hangen?
Al is 't zo ook wel te vinden lijkt me.
Als je nou gewoon je muil houdt en blij weest dat er iemand die stok paktquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:31 schreef Prowl het volgende:
GVD, wat is dit nu weer voor gezeik.
[..]
Is het nou zo moeilijk om aan de regeltjes te houden?
Ik voorspel weer een vroegtijdige dood voor het spel
De mensjes zijn een beetje opgefokt omdat een andere user hem ook wilde halen en wellicht sneller de stok ergens had geplaatst en betere foto's had gemaakt. Maar misschien had het ook wel langer geduurd, met slechtere foto's ofzo. Boeiend.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:35 schreef JustJunior het volgende:
[..]
[..]
Als je nou gewoon je muil houdt en blij weest dat er iemand die stok pakt![]()
Het gaat er toch om dat die stok verplaatst wordt door Nederland en dat de volgende het kan vinden![]()
goh waar zijn de foto's van bloody hell dan van plaatsnaambordenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:31 schreef Prowl het volgende:
GVD, wat is dit nu weer voor gezeik.
[..]
Is het nou zo moeilijk om aan de regeltjes te houden?
Ik voorspel weer een vroegtijdige dood voor het spel
ik heb er bijgezet dat die ene foto mislukt is, kan ik ook niks aan doen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:45 schreef Bloody_Hell het volgende:
Het had inderdaad een stuk duidelijker gekund.
Of moet ik niks zeggen over duidelijk?![]()
Kom op maak je niet druk.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:37 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik heb er bijgezet dat die ene foto mislukt is, kan ik ook niks aan doen.
Dat wordt een ware veldslag volgens mij als die stok ooit de omgeving van Haarlem bereiktquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:22 schreef scrub_nurse het volgende:
is ie nog niet opgehaald?? en is ie nog niet in haarlem?? valt me tegen...![]()
Whaha!quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:23 schreef ID-Tweak het volgende:
Morgenvroeg komt er een nieuwe reclameposter in die bushalte, dus kanteld de ''lijst'' en kieperd de sleutel een kiertje in en issie wegdus HUP iemand dat ding halen, ik ben net weer terug uit Breda
Daar weten ze wel hoe je met sloten om moet gaan ben ik bangquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:50 schreef Camplo het volgende:
Waar ligt ie? Ik wil hem !
Assik hem heb ligt ie daarnaar --> Amsterdam Bijlmer (Zuid-Oost)
Schitterend
gheheh!! Zeker weten!! Zal wel tof zijn als ie hier in Haarlem komt te liggen!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wordt een ware veldslag volgens mij als die stok ooit de omgeving van Haarlem bereikt![]()
Daar ben ik ook bang voorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:00 schreef Gizmo112 het volgende:
Hij ligt vermoedelijk op zijn laatste rustplaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |