quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
De stok moet voor het carnaval begint boven de rivieren liggen voor het weer fout gaat!
Joh, trek het je niet aanquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:56 schreef zwartedoos het volgende:
nou jongens ik dacht dat t maar een spelletje was, als ik hier zo sommige reacties lees is het me wel weer duidelijk dat er veel mensen op fok! zitten die dus echt geen leven hebben![]()
Trouwens Bloody Hell heeft hem ook niet aan een plaatsnaam bord kunnen hangen, ik ook niet dit was niet te doen op deze drukke weg(zonder althans mezelf of anderen in gevaar te brengen) Maar ja ik had hem dan maar beter kunnen laten liggen zodat er volgende week misschien iemand was gekomen die hem met de trein meteen naar Amsterdam brengt..en hem daar braaf aan een paaltje hangt....en jezus is het nu echt zoooooo erg om een dag te wachten???
Maar misschien hebben jullie gelijk en is de fokstok belangrijker dan mn vader die een slechte uitslag kreeg van het ziekenhuis![]()
Is het nou zo moeilijk om aan de regeltjes te houden?quote:Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in hetlopende FOK!stok topic worden geplaatst.
De Foto's:
1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord
1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord
En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
Ik heb hem ook gemist toen hij in de buurt was... Haarlem lijkt mij ook een hele mooie plek om hem op te halenquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:41 schreef Webcrowler het volgende:
YAY!!!!!
dit word weer leuk, ga zeker hier elke dag kijken of hij al meer richting Haarlem komt! Fok!stok 1 heb ik net gemist dat hij in Haarlem lag..... NU kan ik eindelijk weer een kans krijgen
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:41 schreef Thieske het volgende:
Mooi, maar was 't nou zo moeilijk om 'm aan 'n plaatsnaambord te hangen?
Al is 't zo ook wel te vinden lijkt me.
Als je nou gewoon je muil houdt en blij weest dat er iemand die stok paktquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:31 schreef Prowl het volgende:
GVD, wat is dit nu weer voor gezeik.
[..]
Is het nou zo moeilijk om aan de regeltjes te houden?
Ik voorspel weer een vroegtijdige dood voor het spel
De mensjes zijn een beetje opgefokt omdat een andere user hem ook wilde halen en wellicht sneller de stok ergens had geplaatst en betere foto's had gemaakt. Maar misschien had het ook wel langer geduurd, met slechtere foto's ofzo. Boeiend.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:35 schreef JustJunior het volgende:
[..]
[..]
Als je nou gewoon je muil houdt en blij weest dat er iemand die stok pakt![]()
Het gaat er toch om dat die stok verplaatst wordt door Nederland en dat de volgende het kan vinden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |