quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:14 schreef Razor21 het volgende:
Moet dat ding in Limburg blijven? Gaat altijd fout daarzo of hij wordt ontvoerd of in de fik gestoken.
Volgens mij had je 'm beter kunnen laten liggenquote:Op maandag 23 januari 2006 22:20 schreef zwartedoos het volgende:
nou heb de stop er uitgekregenzat nogal vast..maar heb mn naam er al bijgezet
![]()
Morgen dus naar roermond![]()
Duh, is niet echt de bedoeling he. Wie het eerst erbij is heeft geluk, de rest heeft pech en moet niet zeikenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:16 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Volgens mij had je 'm beter kunnen laten liggen
Dan had iemand anders 'm kunnen verplaatsen![]()
Neerbeek uiteraardquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:08 schreef Damzkieee het volgende:
Neerbeek of Eerbeek? Die 2e kom ik nog wel eens dus
quote:De persoon die de FOK!stok heeft gevonden moet de FOK!stok gelijk naar een andere lokatie brengen!
Het is de bedoeling dat de foto's na het verplaatsen zo snel mogelijk op het forum staan.
Kun je dat niet doen, laat de stok dan gewoon liggen wellicht pakt iemand anders hem dan, zoniet dan kun je hem altijd nog ophalen als je hem wel gelijk kunt verplaatsen.
Op deze manier gaat FOK! door heel Nederland
De FOK!stok moet binnen Nederland blijven .
dan kun je 'm dus net zo goed een week thuis laten liggenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:18 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Duh, is niet echt de bedoeling he. Wie het eerst erbij is heeft geluk, de rest heeft pech en moet niet zeiken![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:37 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
mooi niet he, hij ligt nu bij mij, morgen gaat ie denk ik naar roermond...![]()
vorig jaar moest ie nog fietsenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:00 schreef woeeiiii het volgende:
Heeeeeeeeeee gaan we weer fokstokkenIn tegen stelling tot vorig jaar heb ik nu een ov kaart
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:33 schreef zwartedoos het volgende:
zo daar ben ik danmet een beetje slecht nieuws
ik moest vandaag plotseling ergens naartoe waardoor ik niet naar roermond ben kunnen gaanmaaar morgen om ongeveer 18:30 komt ie op zn nieuwe plekkie te liggen...beloofd! Hoop dat jullie het me kunnen vergeven
ik sms morgen als ik m geplaatst heb en als ik thuis ben zal ik meteen de foto's plaatsen, dit zal dus ongeveer om 19:00 zijn...
niet boos zijnquote:
Dat leven buiten Fok! om gaat boven alles!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:36 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
niet boos zijnhad echt een goede reden(nl een leven naast fok!)
en anders had je de regels even gelezen voordat je dat ding uberhaubt ging halenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:33 schreef zwartedoos het volgende:
zo daar ben ik danmet een beetje slecht nieuws
ik moest vandaag plotseling ergens naartoe waardoor ik niet naar roermond ben kunnen gaanmaaar morgen om ongeveer 18:30 komt ie op zn nieuwe plekkie te liggen...beloofd! Hoop dat jullie het me kunnen vergeven
ik sms morgen als ik m geplaatst heb en als ik thuis ben zal ik meteen de foto's plaatsen, dit zal dus ongeveer om 19:00 zijn...
Precies.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:14 schreef SpeedyGJ het volgende:gooi em toch ergens heen, ook al is het maar 3 km verderop
Puik plan!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:43 schreef tijnnl het volgende:
een codeslot hebben we helemaal geen gezeik meer met sleuteltjes..
Ik heb 4 reservesleutelsquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:34 schreef Razor21 het volgende:
Lijkt me echt leuk als iemand speciaal naar de plek rijd waar die balk ligt en het sleuteltje is weg![]()
Dan sta je daar dus zo van euh......![]()
Prima, jij brengt de sleutel naar het dorp waar de stok dan ligtquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:50 schreef Kriebbel het volgende:
laat 'm eerst maar es wat plaatsen aandoen, zien we dan wel of het werkt of niet
Ik kan gratis snelpost versturen (wel alleen envelop post, maar toch), binnen 24h is het sleuteltje waar het zijn moet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Prima, jij brengt de sleutel naar het dorp waar de stok dan ligt
Ik ben het trouwens met je eens dat de huidige strategie voortgezet moet worden totdat het misgaat
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:37 schreef scrub_nurse het volgende:
zwartedoos is op weg om de fokstok thui op te halen, we eten ff en dan hup int autotje m wegbrengen! dus nog heeeeel ff geduld...
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
De stok moet voor het carnaval begint boven de rivieren liggen voor het weer fout gaat!
Joh, trek het je niet aanquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:56 schreef zwartedoos het volgende:
nou jongens ik dacht dat t maar een spelletje was, als ik hier zo sommige reacties lees is het me wel weer duidelijk dat er veel mensen op fok! zitten die dus echt geen leven hebben![]()
Trouwens Bloody Hell heeft hem ook niet aan een plaatsnaam bord kunnen hangen, ik ook niet dit was niet te doen op deze drukke weg(zonder althans mezelf of anderen in gevaar te brengen) Maar ja ik had hem dan maar beter kunnen laten liggen zodat er volgende week misschien iemand was gekomen die hem met de trein meteen naar Amsterdam brengt..en hem daar braaf aan een paaltje hangt....en jezus is het nu echt zoooooo erg om een dag te wachten???
Maar misschien hebben jullie gelijk en is de fokstok belangrijker dan mn vader die een slechte uitslag kreeg van het ziekenhuis![]()
Is het nou zo moeilijk om aan de regeltjes te houden?quote:Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in hetlopende FOK!stok topic worden geplaatst.
De Foto's:
1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord
1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord
En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
Ik heb hem ook gemist toen hij in de buurt was... Haarlem lijkt mij ook een hele mooie plek om hem op te halenquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:41 schreef Webcrowler het volgende:
YAY!!!!!
dit word weer leuk, ga zeker hier elke dag kijken of hij al meer richting Haarlem komt! Fok!stok 1 heb ik net gemist dat hij in Haarlem lag..... NU kan ik eindelijk weer een kans krijgen
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:41 schreef Thieske het volgende:
Mooi, maar was 't nou zo moeilijk om 'm aan 'n plaatsnaambord te hangen?
Al is 't zo ook wel te vinden lijkt me.
Als je nou gewoon je muil houdt en blij weest dat er iemand die stok paktquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:31 schreef Prowl het volgende:
GVD, wat is dit nu weer voor gezeik.
[..]
Is het nou zo moeilijk om aan de regeltjes te houden?
Ik voorspel weer een vroegtijdige dood voor het spel
De mensjes zijn een beetje opgefokt omdat een andere user hem ook wilde halen en wellicht sneller de stok ergens had geplaatst en betere foto's had gemaakt. Maar misschien had het ook wel langer geduurd, met slechtere foto's ofzo. Boeiend.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:35 schreef JustJunior het volgende:
[..]
[..]
Als je nou gewoon je muil houdt en blij weest dat er iemand die stok pakt![]()
Het gaat er toch om dat die stok verplaatst wordt door Nederland en dat de volgende het kan vinden![]()
goh waar zijn de foto's van bloody hell dan van plaatsnaambordenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:31 schreef Prowl het volgende:
GVD, wat is dit nu weer voor gezeik.
[..]
Is het nou zo moeilijk om aan de regeltjes te houden?
Ik voorspel weer een vroegtijdige dood voor het spel
ik heb er bijgezet dat die ene foto mislukt is, kan ik ook niks aan doen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:45 schreef Bloody_Hell het volgende:
Het had inderdaad een stuk duidelijker gekund.
Of moet ik niks zeggen over duidelijk?![]()
Kom op maak je niet druk.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:37 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik heb er bijgezet dat die ene foto mislukt is, kan ik ook niks aan doen.
Dat wordt een ware veldslag volgens mij als die stok ooit de omgeving van Haarlem bereiktquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:22 schreef scrub_nurse het volgende:
is ie nog niet opgehaald?? en is ie nog niet in haarlem?? valt me tegen...![]()
Whaha!quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:23 schreef ID-Tweak het volgende:
Morgenvroeg komt er een nieuwe reclameposter in die bushalte, dus kanteld de ''lijst'' en kieperd de sleutel een kiertje in en issie wegdus HUP iemand dat ding halen, ik ben net weer terug uit Breda
Daar weten ze wel hoe je met sloten om moet gaan ben ik bangquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:50 schreef Camplo het volgende:
Waar ligt ie? Ik wil hem !
Assik hem heb ligt ie daarnaar --> Amsterdam Bijlmer (Zuid-Oost)
Schitterend
gheheh!! Zeker weten!! Zal wel tof zijn als ie hier in Haarlem komt te liggen!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wordt een ware veldslag volgens mij als die stok ooit de omgeving van Haarlem bereikt![]()
Daar ben ik ook bang voorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:00 schreef Gizmo112 het volgende:
Hij ligt vermoedelijk op zijn laatste rustplaats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |