niet zeiken, dit is echt geen moeilijke locatie ofzoquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:01 schreef Razor21 het volgende:
Jij voldoet hier niet echt aan :
Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in hetlopende FOK!stok topic worden geplaatst.
De Foto's:
1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord
1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord
En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
![]()
er zijn vast ook wel wat fokkers uit het zuidenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:22 schreef Blik het volgende:
beetje ver weg, daar in limboland
ben dinsdag in breda, kan ik hem misschien wel ophalenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:29 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
er zijn vast ook wel wat fokkers uit het zuiden![]()
Als hij voor dinsdag niet wordt weggehaald, dan wordt hij door Dafar meegenomen naar Breda.
geen idee, komt uit deeltje 21, en dat leek mij het laatste topicquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:13 schreef JustJunior het volgende:
Kom naar Leiden
Is die lijst alleen van de mensen die deze stok hebben gepakt? Want anders mis je er wel een paar.
parkstad stadion limburg, met dank aan googlequote:Op donderdag 19 januari 2006 13:12 schreef Prowl het volgende:
Waat staat er nou op dat plaatsnaambord
Ik bedoel dat blauwe onduidelijke plaatsnaambordquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:15 schreef kree het volgende:
[..]
parkstad stadion limburg, met dank aan google
nou wie gaat hem verplaatsen, voor mij is limburg te ver helaas
kerkrade gok ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:17 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ik bedoel dat blauwe onduidelijke plaatsnaambord
100 meter van het stadionquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:12 schreef kree het volgende:
Maar weer even een kaartje dan
de stok ligt zo te zien ongeveer een kilometer vanaf het station.
[afbeelding]
Hier is nog een oud kaartje, ik weet niet zeker of dat de laatse wasquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:06 schreef Agiath het volgende:
Mega, die fok!stok topics...
Is er nog een geschiedenis waar dat oude ding helemaal gekomen is?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:13 schreef kree het volgende:
[..]
Hier is nog een oud kaartje, ik weet niet zeker of dat de laatse was
[afbeelding]
woensdag, das nog een hele weekquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:12 schreef Dafar het volgende:
Ik woon ook op kamers in Breda dus zoals al eerder gezegd neem ik de stok Woensdag mee naar Breda! Dus Fokkers in Breda opgelet![]()
Nee, Fok!Stok 2 is nog een stuk verder gekomen. Ik heb Fok!Stok 2 nog naar Dordrecht gebracht.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:18 schreef kree het volgende:
fokstok 1 of 2 toen was ie geloof ik weg geraakt
Ja het is wel jammer, ik had al die kaartjes gemaakt, maar ik heb alles gewist na de dood van de fok!stok.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:59 schreef JustJunior het volgende:
Er is sowieso nog een stok in Delft geweest
Wie brengt dat ding naar de bewoonde wereld? Dan gaat het opeens hard.
Zal nog wel even duren voordat ie naar het noorden komt vrees ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even een TVPkomt ie nog naar het noorden?
In het noorden komt hij toch nooit, maar goed ik wacht afquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:09 schreef kree het volgende:
[..]
Zal nog wel even duren voordat ie naar het noorden komt vrees ik.
Als ie nou eerst maar is naar de randstad gaat.
Als ie bij mij in de buurt komt (katwijk) dan wil ik hem wel een beetje naar het noorden verplaatsen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
In het noorden komt hij toch nooit, maar goed ik wacht afmisschien krijg ik em wel in mijn handen
Breng em dan maar gelijk naar Dokkum toe als je wiltquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:15 schreef kree het volgende:
[..]
Als ie bij mij in de buurt komt (katwijk) dan wil ik hem wel een beetje naar het noorden verplaatsen.
Mischien is dat net het zetje in de goede richting.
sassenheim goed ??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:15 schreef kree het volgende:
[..]
Als ie bij mij in de buurt komt (katwijk) dan wil ik hem wel een beetje naar het noorden verplaatsen.
Mischien is dat net het zetje in de goede richting.
omg. Rotterdam? 3-b hoek?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:24 schreef Bloody_Hell het volgende:
Ik ga hem morgen wel halen ik kom daar wel in de buurt. Dan drop ik 'm van de week effe ergens waar hij beter bereikbaar is voor de niet-limbo's onder de fokstokkers.
Of ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
In het noorden komt hij toch nooit, maar goed ik wacht afmisschien krijg ik em wel in mijn handen
ja daag, klig nu lekker in mn bedjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:50 schreef JustJunior het volgende:
Niks deze week
Gaan met je donder! Nu!
Twente bedoel je?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:31 schreef zwartedoos het volgende:
oei das niet zo ver bij mij vandaan, misschien dat ik m deze week wel eens ga verplaatsen![]()
nee waar hij nu ligt...anders had ik je wel gequotequote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:07 schreef ID-Tweak het volgende:
hijs wegheeft een fokker m, of issie verbrand door een gemeentewerker
dat is wel een goeie... ik verplaats m dan woensdag naar bredaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:28 schreef Bloody_Hell het volgende:
Ik ga anders wel een ijzeren versie maken met een ketting en een slot eraan vast gelast, en dan de sleutel gewoon er onder begraven of in de buurt in een verkeersbord leggen ofzo. Dan zal een gemeentewerker hem in elk geval laten liggen, die zijn te lui om een stuk ijzer met een ketting van een paal af te slijpen.
pak een balk, vergelijkbaar met mijn stok...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:41 schreef Bloody_Hell het volgende:
Ik heb effe gecheckt, ik heb een hele dikke ketting, en dik plaatstaal heb ik ook genoeg. Ik zal ook nog wel ergens een abus hangslot hebben.
Maar hoe groot moet ik het ding maken? Of moet ik gewoon een stuk balk pakken en een "hoedje" maken van stalen strippen wat ik eraan vastbout, en waar ik vervolgens ook de bouten op vast las evenals de ketting?
Dus:
Geheel van ijzer of van hout met een stalen hoedje en een ketting er aan?
Die ketting is een beetje te dik om het op die manier te doen. Maar ik doe er wel een bout doorheen en dan las ik daar die ketting aan vast.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:45 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
pak een balk, vergelijkbaar met mijn stok...
daarna boor je daar een gat in, en dan haal je daar de ketting omheen, probeer eens donker hout te gebruiken, in plaats van dat lichte, ik denk dat dat teveel opvalt.
perfectquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:10 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Die ketting is een beetje te dik om het op die manier te doen. Maar ik doe er wel een bout doorheen en dan las ik daar die ketting aan vast.
Wat kleur betreft, ik heb hier nog wel een spuitbusje groen liggen geloof ik....
Neequote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:51 schreef kree het volgende:
ja idd.
Mischien een ander idee is, om ipv de fokstok een kistje ergens neer te gooien en daar dan wat spulletjes in te doen.
Elke keer als iemand dat ding dan verplaatst dan mag hij/zij er 1 ding uit halen en moet er weer 1 ding in doen.
zoor van geochaching (schrijf je dat zo) idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |