oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
Snel ja. (en ik ben het topic een half uur vergetenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:56 schreef sararaats het volgende:
gaat wel heel snel zeg
ik ben echt een luie donder
het is ook Social Chatquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Hallo allemaal![]()
Weer een deel gemist, SC is heulemaal niet zo slow als dat de naam doet denken..
Of SpeedChat.quote:
sorry hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Hallo allemaal![]()
Weer een deel gemist, SC is heulemaal niet zo slow als dat de naam doet denken..
klopt.quote:
sterktequote:Op woensdag 18 januari 2006 16:49 schreef es70 het volgende:
Kennelijk schijt de duivel niet alleen in positieve zin altijd op de grote hoop.
Schoonpapa heeft een infarct gehad en is inmiddels gedottert (echtgenoot zwaar in de stress)...
18 hequote:Op woensdag 18 januari 2006 16:51 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe oud is Bé geworden eigenlijk?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:49 schreef es70 het volgende:
Kennelijk schijt de duivel niet alleen in positieve zin altijd op de grote hoop.
Schoonpapa heeft een infarct gehad en is inmiddels gedottert (echtgenoot zwaar in de stress)...
Met je 18e heb je ook al echt een partij kinderen.quote:
jeetje, sterkte esquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:49 schreef es70 het volgende:
Een partijquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Met je 18e heb je ook al echt een partij kinderen.![]()
Ik ga ervan uit dat het allemaal goed gaat komen, er is verschillende keren gezegd dat ze er (gelukkig) op tijd bij warenquote:
Zoiets dacht ik al ja.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Een partij.
Ik geloof dat ze bij mij in de buurt zit qua leeftijd.
Thanks.
en hoezo zou dat niet kunnen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
gelukkig maarquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat het allemaal goed gaat komen, er is verschillende keren gezegd dat ze er (gelukkig) op tijd bij waren.
B wordt elk jaar weer 18 jhequote:Op woensdag 18 januari 2006 16:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het kan wel maar het komt in de praktijk minder vaak voor dan bij mensen van een jaar of 35. Bovendien schat ik Bé ook niet in als zo'n type.quote:
Sommige mensen blijven jong he.quote:
Heel hard gaan juichen omdat ze ouder is dan ik zou natuurlijk niet netjes zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al ja.Laat je het even weten zodra het beter gaat met je schoonpa?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Heel hard gaan juichen omdat ze ouder is dan ik zou natuurlijk niet netjes zijn.
Waar zie je me juichenquote:
Dat was preventief.quote:
Oeh... maak me gekquote:
do i care?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sommige mensen blijven jong he.Je hebt btw helemaal geen award gewonnen!
Hey, ge-jaguariseerd(fout) Jagquote:
cheilquote:
Goed goed, dit keer op tijd thuis.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:07 schreef classpc het volgende:
[..]
Hey, ge-jaguariseerd(fout) Jag
Goed hoor. Ik heb net een kwart van het bureau opgeruimd.
Alles hier en met jou ook nog goed?
Je kan natuurlijk ook overdrijvenquote:
sorryquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook overdrijven.
Ah en? Klopt het zo ongeveer?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
viel inderdaad niet tegen.
Ik heb je berichten van gisterenavond nog teruggelezen trouwens.![]()
quote:
Ik weet niet echt precies hoe en wat met boekingsklasses. Echter kun je online redelijk makkelijk tarieven vergelijken. Er zijn al aanbiedingen naar Bali vanaf zo'n 650 euro incl taxen en belastingen. Da's spotgoedkoop, normaal ligt het rond de 800 euro incl. Ga je in het hoogseizoen, ben je nog 200 euro meer kwijt. Maar ja, je moet ook niet gaan voor 2 weken, dan ben je net geacclimatiseerdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dit jaar gaat niet lukken, wellicht volgend jaar.Bij Malaysia:
[..]
En dan krijg je meteen de 100%?
C u!
Ik vind dat boekingsklasses verhaal nogal wazig maar wil wel de volle punten hebben. Dan maar 50 euro meer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet echt precies hoe en wat met boekingsklasses. Echter kun je online redelijk makkelijk tarieven vergelijken. Er zijn al aanbiedingen naar Bali vanaf zo'n 650 euro incl taxen en belastingen. Da's spotgoedkoop, normaal ligt het rond de 800 euro incl. Ga je in het hoogseizoen, ben je nog 200 euro meer kwijt. Maar ja, je moet ook niet gaan voor 2 weken, dan ben je net geacclimatiseerd![]()
Boeken via internet geeft vaak wel wat punten, of het 100% is weet ik niet. Volgens mij wel, uitgezonderd van aanbiedingen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik vind dat boekingsklasses verhaal nogal wazig maar wil wel de volle punten hebben. Dan maar 50 euro meer.Voor Nieuw-Zeeland krijg ik maar 750 punten.
Gaat wel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:11 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe is je verjaardag tot nu toe Bé?
Of je nu via internet boekt of via een reisburea maakt geen hol uit.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Boeken via internet geeft vaak wel wat punten, of het 100% is weet ik niet. Volgens mij wel, uitgezonderd van aanbiedingen.
Morgen solli?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gaat wel.![]()
Er komt vanavond nog wat bezoek, en dag is de dag weer voorbij
Morgenvroeg een sollicitatiegesprek.
Dankje indah.
Dankje.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Morgen solli?![]()
Alvast veel succes!
Dat wordt niet veel drinken vanavond.
![]()
reisburo's hebben vaak maar enkele boekingsclasses beschikbaar. Op die manier zou het dus kunnen schelen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Of je nu via internet boekt of via een reisburea maakt geen hol uit.Gaat puur om de boekingsklasse.
Serieus niet?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dankje.
Maakt voor mij niet uit, drink nooit alcohol.![]()
Wat heb je nu betaald voor je ticket van 25-2? In welke klasse? En maatschappij?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
reisburo's hebben vaak maar enkele boekingsclasses beschikbaar. Op die manier zou het dus kunnen schelen.
Mah.. ik moet een ticket hebben met maximaal 1 tussenstop, en zonder overstap van meer dan 4 uur. Dat zijn mijn eisen. Kost soms wat meer dan de goedkoopste, maar ik hoef niet via London, Abu Dhabi, Bangkok, Kuala Lumpur..
dat zou wel een leuk cadeau zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gaat wel.![]()
Dankje indah.
Ik heb nu 860 betaald. Ik vlieg met Malaysia Airlines in klasse onbekend. Ik heb echter pas later geboekt, als ik een maand eerder was, scheelde het 100 euro. Maar ja.. da's achteraf. Ik zal nog eens kijken of ik de klasse kan vinden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat heb je nu betaald voor je ticket van 25-2? In welke klasse? En maatschappij?
Staat op je e-ticket rechts, bij mij althans, op je gewone ticket naast je vluchtnummer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb nu 860 betaald. Ik vlieg met Malaysia Airlines in klasse onbekend. Ik heb echter pas later geboekt, als ik een maand eerder was, scheelde het 100 euro. Maar ja.. da's achteraf. Ik zal nog eens kijken of ik de klasse kan vinden.
aah.. class H..quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Staat op je e-ticket rechts, bij mij althans, op je gewone ticket naast je vluchtnummer.
Gefeliciteerd nog hequote:
dan wordt dat mijn cadeau voor jouquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja het zou fijn zijn als ik aangenomen word.
Jeh, eindelijk weer geld in de kas enzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja het zou fijn zijn als ik aangenomen word.
doe je wel voorzichtigquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gaat wel.![]()
Dankje indah.
Ah beter.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah.. class H..
ik heb nog een normaal ticket
en ik heb een e-ticket voor Jakarta-Yogyakarta. Als ik in Jakarta ben, moet ik naar de 'cashier' toe. Daar krijg ik een geprint ticket. Vervolgens kan ik naar de incheckbalie. Dan vraag ik daar of er nog plek op een eerdere vlucht is, en hoop ik binnen 24 uur van deur tot deur te zijn. Dat zou een record zijn trouwens..quote:
eeeeeeejjjjjjjjjjquote:
deejjjjjjjjjquote:
vandaag mag datquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
deejjjjjjjjj
je hebt 1 j teveel![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vandaag mag dat
bovendien is het mijn 'werk' dus mag ik er van afwijken
wat nou schriftelijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]Volgens welke schriftelijke voorwaarden?
![]()
Dat zou wel verstandig zijn tegenwoordigquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat nou schriftelijk
Je zegt tegen Michael Jackson toch ook niet hoe 'ie zijn liedjes moet zingen
quote:
Tuurlijk wel, hij krijgt toch ook tekst voorgeschoteld?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat nou schriftelijk
Je zegt tegen Michael Jackson toch ook niet hoe 'ie zijn liedjes moet zingen
da's z'n eigen tekst, daar heb jij geen inbreng inquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hij krijgt toch ook tekst voorgeschoteld?![]()
Wie?? ik??quote:
Heb je je naam laten veranderen naar Gert ipv Gerrit?quote:
you got me therequote:Op woensdag 18 januari 2006 20:15 schreef Sjowhan het volgende:
Je weet nooit of hij zijn eigen teksten schrijft, mits je altijd bij hem in de buurt bent
Ik ga ff reageren hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:19 schreef Jaguarized het volgende:
classpc:
[FOK!radio] live uitreiking 'Alternatieve FOK!-awards'
Neequote:Op woensdag 18 januari 2006 20:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb je je naam laten veranderen naar Gert ipv Gerrit?
ja, heb gisteravond in de SC iets beloofdquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:22 schreef Jaguarized het volgende:
Belofte?
Ja? *nieuwsgierig*quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:22 schreef Jaguarized het volgende:
Belofte?
Nee, dat is Indonesiëquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:04 schreef Jaguarized het volgende:
Waarom moet je met een e-ticket eerst nog een geprint ticket halen? Dat is toch niet de bedoeling van een e-ticket? Of is het gewoon een voucher?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:19 schreef D.Rose het volgende:
B of qu er niet?
Ik zou graag mijn belofte nakomen
Naakfoto's?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, heb gisteravond in de SC iets beloofd
oeh.. dan is het donker als je buiten staat in Jakarta. Ik geef de voorkeur aan een vertrek voor de lunch uit Nederland, dan ben je daar ook op tijd. Eventueel voor een vervolgvlucht. Zeker als je de eerste keer gaat lijkt het me fijn wat vroeger te zijn. Maar... iedereen zijn eigen voorkeur natuurlijk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:08 schreef Jaguarized het volgende:
@indah:
Flight 1 of 2:
Flight KLM Royal Dutch Airlines 809
Depart Amsterdam NL (AMS) Terminal
Departure Time 8:25 PM
Arrive Kuala Lumpur MY (KUL) Terminal
Arrival Time 3:05 PM
Duration 11 hours, 40 minutes
Meal
Aircraft Type 74M
--------------------------------------------------------------------------------
Flight 2 of 2:
Flight KLM Royal Dutch Airlines 809
Depart Kuala Lumpur MY (KUL) Terminal
Departure Time 4:15 PM
Arrive Jakarta ID (CGK) Terminal 2
Arrival Time 5:15 PM
Duration 2 hours, 0 minutes
Meal
Aircraft Type 74M
Mooie vertrek en aankomsttijden.
nee en neequote:Op woensdag 18 januari 2006 20:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
alsof qu daarop zit te wachten
En alsof ik hem daar blij me zou maken
Ontvangen, mijn vorige accountje werkte niet meer?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:41 schreef classpc het volgende:
Jaguarized, ik heb ff een mailtje met de gegevens naar je hotmail toe gestuurd.
Die had ik verwijderdquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ontvangen, mijn vorige accountje werkte niet meer?
quote:
Je bent wel mepperig vandaagquote:
Das pas de tweede.quote:
Ik ben es niet hoorquote:
quote:
aah.. op die fiets.. ik had afgelopen zaterdag en de week ervoor wel koffie-studenten. De afgelopen zaterdag was't een schone dame met een wipneusje, daar heb ik wel 1,50 voor overquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:54 schreef Jaguarized het volgende:
@indah:
Tussen Haarlem en Maastricht/Heerlen rijden sommige treinen die wifi hebben.
En wat kun je daar mee?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:54 schreef Jaguarized het volgende:
@indah:
Tussen Haarlem en Maastricht/Heerlen rijden sommige treinen die wifi hebben.
ONZ is verderopquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:01 schreef 14.gif het volgende:
Waarom kan ik geen gifjes opladen naar mn fotoboek?
Koffie-studenten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah.. op die fiets.. ik had afgelopen zaterdag en de week ervoor wel koffie-studenten. De afgelopen zaterdag was't een schone dame met een wipneusje, daar heb ik wel 1,50 voor over![]()
Open nieuw topic in FB (FeedBack)quote:
Wat een logica ook he.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
internetten als je in de trein zit
Okquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Open nieuw topic in FB (FeedBack)
afgelopen zaterdag tussen Den Bosch en Utrecht, maar zo te horen kwam ze uit 't Westen, geen zachte g in ieder geval. Dat was dan wel meteen een min-puntquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Koffie-studenten.Die proef gaat overigens wel door.
Op welk traject was dat wipneusje?
Ik heb ook wel eens een blondje in mijn trein gezien.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
afgelopen zaterdag tussen Den Bosch en Utrecht, maar zo te horen kwam ze uit 't Westen, geen zachte g in ieder geval. Dat was dan wel meteen een min-punt![]()
ongeveer 1.70 m lang,
jaar of 23 denk ik,
blond, golvend jaar,
blauw/grijze ogen
rugzak van Kiosk op d'r rug en een grote portemonee
Ik onthoud trouwens van heel veel dingen die ik tegenkom de meest belachelijke details, dus kijk hier maar niet gek van op. Ik val trouwens niet eens op blond![]()
tegenwoordig een zeldzaamheid tussen al die snorrenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een blondje in mijn trein gezien.![]()
Ah ja hoe was dat?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tegenwoordig een zeldzaamheid tussen al die snorrenMaar op de vakantiebeurs heb ik me prima vermaakt.
![]()
Gezellig, maar dat is vooral omdat ik mensen ken uit Indonesië die ik zelden zie. De verre bestemmingen hal was goed te doen. De rest boeit me niet en heb ik dan ook niet gezien. Het is wel leuk om rond te hangen als je nog niets weet, je komt alleen met 50 kilo folders thuis. Dat heb ik gelukkig weten te voorkomen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah ja hoe was dat?Ik wilde er nog heen maar pa zei dat het alleen de moeite waard was als je nog niet weet waar je heen wil.
Hij is bezig met deel 2. Ik verwacht dat deel 3 er met een uurtje opstaat.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:29 schreef classpc het volgende:
Wil het lukken, Jag?
Idd, daarom ben ik er ook niet heen geweest.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gezellig, maar dat is vooral omdat ik mensen ken uit Indonesië die ik zelden zie. De verre bestemmingen hal was goed te doen. De rest boeit me niet en heb ik dan ook niet gezien. Het is wel leuk om rond te hangen als je nog niets weet, je komt alleen met 50 kilo folders thuis. Dat heb ik gelukkig weten te voorkomen.![]()
het is dan ook mistig hequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:55 schreef classpc het volgende:
Het loopt hier niet echt storm
Morgen ben ik lekker vrij![]()
Superquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:04 schreef Jaguarized het volgende:
classpc, nog 8 minuten dan staat deel 3 er ook op en is ie klaar. Zou jij even naar fok apenstaartje nolius punt nl de 3 downloadlinks willen doorsturen?
fok apenstaartje nolius punt nl ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:04 schreef Jaguarized het volgende:
classpc, nog 8 minuten dan staat deel 3 er ook op en is ie klaar. Zou jij even naar fok apenstaartje nolius punt nl de 3 downloadlinks willen doorsturen?
Nee dat moet hem zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:09 schreef classpc het volgende:
[..]
fok apenstaartje nolius punt nl ?
hmm...
niet andersom?
Jaja, ik was even bezig met een sanitaire pitstop.quote:
strijdgassenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jaja, ik was even bezig met een sanitaire pitstop.![]()
Toffe Post Maken?quote:
Tanden Poets Moment.quote:
Tot morgen Jagquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:25 schreef Jaguarized het volgende:
Luitjes, ik ben pitten, ajuus en tot morgen!
Ik ga ook maar slapen.quote:
ik ga nu niet meer slapen hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 07:29 schreef Godlike02 het volgende:
Slapen!
Waarom gaat iedereen slapen.
Ik ben net wakker
Geen kinderen, ik zit op 't werk, koffiequote:Op donderdag 19 januari 2006 08:56 schreef es70 het volgende:
Zo. Kinderen op school, boodschappen in huis, koffie.
rust?quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:56 schreef es70 het volgende:
Zo. Kinderen op school, boodschappen in huis, koffie.
Eventjes, zometeen aan het werk (eerst nog meer koffiequote:
en dan ben je dus ook nog eerder klaarquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Eventjes, zometeen aan het werk (eerst nog meer koffie). Ze waren eindelijk eens vroeg, dus als het goed is loop ik voor 10 uur op straat
.
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:38 schreef sararaats het volgende:
hoi iedereen
ik kan het Belgisch volkslied boeren
hihihi grapke
Ququote:
Post dan ook wat meerquote:
Slecht excuusquote:
dat douchen helpt niet hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:45 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ben douchenIk stink naar hamsterpis
Ja hij heeft geloost
en jij ook hoi natuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:24 schreef classpc het volgende:
goeiemiddag indah
matig garpjequote:Op donderdag 19 januari 2006 13:38 schreef sararaats het volgende:
hoi iedereen
ik kan het Belgisch volkslied boeren
hihihi grapke
die stank gaat er niet van wegquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Echt welKop onder de kraan en klaar
Best welquote:
al klaar met werken?quote:
ooh dan..quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mijn haren hè.
Waar hij heeft gepist
Dank je wel.quote:
wat een rust dan meteen hequote:
Is het ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:17 schreef poppedop het volgende:
[..]
Dank je wel.![]()
Jammer ik kan niet langer blijven (moet de hond uitlaten van mijn ouders.)
Maar ik probeer snel weer eens langs te komen, het lijkt me echt een gezellig forum.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:19 schreef qu63 het volgende:
i kben mn pinpas kwijt, en aan google heb je dan ook geen zak
Om kwart over 11 alquote:
Google is niet langer je vriendquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:19 schreef qu63 het volgende:
i kben mn pinpas kwijt, en aan google heb je dan ook geen zak
oehquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Om kwart over 11 al.
Nuttige dingen gedaan.
Bummerquote:
Ik niet, de was welquote:
dus de was was erg geschrokkenquote:
quote:
wat voor een oordop?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:50 schreef es70 het volgende:
[..]
De was was er helemaal de weg van kwijt. Maar ik heb 'm mooi onderschept en teruggestopt in zijn mandje. De was die al een paar dagen aan het verkreuken was in de droger
opgevouwen, nieuwe was in de wasmasjien. Damn... ik ben trots op mezelf
.
Oh... en ook nog de kindertjes van een lunch voorzien en zwemtassen gevuld, oordop gezocht (niet gevonden). Nuttig bezig geweest
.
was wel jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:55 schreef dolle_hond het volgende:
schoolzwemmen leuk?
Een op maat gemaaktequote:
En je leert er ook echt watquote:
O, dat had ik ook.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Een op maat gemaakte. Ik hoop in vredesnaam maar dat het buisje uit dat oor er ook uit is, anders heb ik in het weekend weer een dochter die tranen met tuiten huilt van de oorpijn
.
suc6quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:00 schreef es70 het volgende:
[..]
En je leert er ook echt wat. De oudste heeft nog geen A-diploma (en ze zwemt dit jaar dus ook nog mee, want dat moet wel een keer gaan lukken). Ze zit in groep 5 en in principe zwemmen alleen groep 3 en 4...
Ik ga mijn kleine smurf ophalen, tot later.
hmz, das kutquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Een op maat gemaakte. Ik hoop in vredesnaam maar dat het buisje uit dat oor er ook uit is, anders heb ik in het weekend weer een dochter die tranen met tuiten huilt van de oorpijn
.
Zij heeft er dus nu ook nog maar 1, het andere oor is het buisje al uitgevallen. Dit is dus een beetje op hoop van zegen (buisje kwam al los dat we de laatse keer bij de oorarts waren).quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:03 schreef classpc het volgende:
[..]
O, dat had ik ook.
Ik heb ook nog een tijdje een oordopje moeten gebruiken omdat ik bij één oor een gaatje in m´n trommelvlies had.
Ik ben blij dat ik er nu vanaf ben.
quote:
Zo luiquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb ook liggen dutten.
voor het eerst sinds september 2002 had ik een middag vrij (buiten vakanties).. die wilde ik graag nuttig doorbrengen.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:35 schreef qu63 het volgende:
ik heb net ook ff gelegen
ben nog steeds moe
echt geen ideequote:
Aha oke, daar kom ik ver meequote:
Djiez.... zijn jullie nou echt jonger dan ik ben of hoe zit hetquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:35 schreef qu63 het volgende:
ik heb net ook ff gelegen
ben nog steeds moe
Zeer kut voor je..quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Godverdomme, net windows opnieuw opgezet, nu heeft die verdomme mijn 2de HD ook effe format gegeven waar dus al mijn spul op stond, FOTO's MUZIEK etc, tering zooi!
'k Vind het lullig voor jequote:Op donderdag 19 januari 2006 17:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Godverdomme, net windows opnieuw opgezet, nu heeft die verdomme mijn 2de HD ook effe format gegeven waar dus al mijn spul op stond, FOTO's MUZIEK etc, tering zooi!
ik ben nogal druk met de crematie voor morgen..quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Djiez.... zijn jullie nou echt jonger dan ik ben of hoe zit het. Stelletje ouwe ******
.
Jeugd komt met gebreken... Schijnt het nieuwe gezegde te zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Djiez.... zijn jullie nou echt jonger dan ik ben of hoe zit het. Stelletje ouwe ******
.
En hoe ouder je wordt, hoe beter het gaatquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:59 schreef Walken het volgende:
[..]
Jeugd komt met gebreken... Schijnt het nieuwe gezegde te zijn
Ben je dan niet bang dat je vannacht wéér slecht slaapt, als je vanmiddag al getukt hebtquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ben nogal druk met de crematie voor morgen..
slaap de hele week al niet zo lekker, wordt echt brak wakker
tja, geen ideequote:Op donderdag 19 januari 2006 18:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang dat je vannacht wéér slecht slaapt, als je vanmiddag al getukt hebt.
Da's iig één van de redenen dat ik overdag niet ga slapen, dan slaap ik 's nachts helemaal niet meer.
Ach kan alles weer terug halen gelukkigquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Zeer kut voor je..![]()
Is het je nog gelukt vanmorgen om op tijd op te staan?
Ga ik straks ook doen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:57 schreef Walken het volgende:
[..]
'k Vind het lullig voor je'k Vind ook dat je een backup moet gaan fikken
Moet je eens horen wie het zegtquote:
bewst goewdquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:04 schreef Jaguarized het volgende:
Hey hoi goedenavond.Hoe is het hier?
Morgen laatste dag van de werkweek.quote:
Het was bijna een pagina.quote:
Mjah, ik hoef niet weer in elk topic te reageren...quote:
ooh, alleen kijken dus?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mjah, ik hoef niet weer in elk topic te reageren...
Moet je iemand langssturen om bepaalde gaatjes wat op te rekken? wat is er allemaal gebeurd?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:23 schreef classpc het volgende:
Turns out dat Stefanie nog veel erger is dan dat meisje van Speedygj toen.
Damn, wat doet dat pijn zeg. Gewoon een mes in de rug van iemand die je zo veel hebt vertrouwd.
De tranen rollen nu over m'n wangen.
Lezen, sommige topics hebben echt replies waar het meerendeel niet interessant van is. Kijk bv naar dat awards/users topic, kansloze discussie tussen een aantal figuren...quote:
Is ze nu met een gozert gegaan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:23 schreef classpc het volgende:
Turns out dat Stefanie nog veel erger is dan dat meisje van Speedygj toen.
Damn, wat doet dat pijn zeg. Gewoon een mes in de rug van iemand die je zo veel hebt vertrouwd.
De tranen rollen nu over m'n wangen.
Heyquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:04 schreef Jaguarized het volgende:
Hey hoi goedenavond.Hoe is het hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |