Wie?? ik??quote:
Heb je je naam laten veranderen naar Gert ipv Gerrit?quote:
you got me therequote:Op woensdag 18 januari 2006 20:15 schreef Sjowhan het volgende:
Je weet nooit of hij zijn eigen teksten schrijft, mits je altijd bij hem in de buurt bent
Ik ga ff reageren hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:19 schreef Jaguarized het volgende:
classpc:
[FOK!radio] live uitreiking 'Alternatieve FOK!-awards'
Neequote:Op woensdag 18 januari 2006 20:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb je je naam laten veranderen naar Gert ipv Gerrit?
ja, heb gisteravond in de SC iets beloofdquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:22 schreef Jaguarized het volgende:
Belofte?
Ja? *nieuwsgierig*quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:22 schreef Jaguarized het volgende:
Belofte?
Nee, dat is Indonesiëquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:04 schreef Jaguarized het volgende:
Waarom moet je met een e-ticket eerst nog een geprint ticket halen? Dat is toch niet de bedoeling van een e-ticket? Of is het gewoon een voucher?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:19 schreef D.Rose het volgende:
B of qu er niet?
Ik zou graag mijn belofte nakomen
Naakfoto's?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, heb gisteravond in de SC iets beloofd
oeh.. dan is het donker als je buiten staat in Jakarta. Ik geef de voorkeur aan een vertrek voor de lunch uit Nederland, dan ben je daar ook op tijd. Eventueel voor een vervolgvlucht. Zeker als je de eerste keer gaat lijkt het me fijn wat vroeger te zijn. Maar... iedereen zijn eigen voorkeur natuurlijk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:08 schreef Jaguarized het volgende:
@indah:
Flight 1 of 2:
Flight KLM Royal Dutch Airlines 809
Depart Amsterdam NL (AMS) Terminal
Departure Time 8:25 PM
Arrive Kuala Lumpur MY (KUL) Terminal
Arrival Time 3:05 PM
Duration 11 hours, 40 minutes
Meal
Aircraft Type 74M
--------------------------------------------------------------------------------
Flight 2 of 2:
Flight KLM Royal Dutch Airlines 809
Depart Kuala Lumpur MY (KUL) Terminal
Departure Time 4:15 PM
Arrive Jakarta ID (CGK) Terminal 2
Arrival Time 5:15 PM
Duration 2 hours, 0 minutes
Meal
Aircraft Type 74M
Mooie vertrek en aankomsttijden.
nee en neequote:Op woensdag 18 januari 2006 20:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
alsof qu daarop zit te wachten
En alsof ik hem daar blij me zou maken
Ontvangen, mijn vorige accountje werkte niet meer?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:41 schreef classpc het volgende:
Jaguarized, ik heb ff een mailtje met de gegevens naar je hotmail toe gestuurd.
Die had ik verwijderdquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ontvangen, mijn vorige accountje werkte niet meer?
quote:
Je bent wel mepperig vandaagquote:
Das pas de tweede.quote:
Ik ben es niet hoorquote:
quote:
aah.. op die fiets.. ik had afgelopen zaterdag en de week ervoor wel koffie-studenten. De afgelopen zaterdag was't een schone dame met een wipneusje, daar heb ik wel 1,50 voor overquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:54 schreef Jaguarized het volgende:
@indah:
Tussen Haarlem en Maastricht/Heerlen rijden sommige treinen die wifi hebben.
En wat kun je daar mee?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:54 schreef Jaguarized het volgende:
@indah:
Tussen Haarlem en Maastricht/Heerlen rijden sommige treinen die wifi hebben.
ONZ is verderopquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:01 schreef 14.gif het volgende:
Waarom kan ik geen gifjes opladen naar mn fotoboek?
Koffie-studenten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah.. op die fiets.. ik had afgelopen zaterdag en de week ervoor wel koffie-studenten. De afgelopen zaterdag was't een schone dame met een wipneusje, daar heb ik wel 1,50 voor over![]()
Open nieuw topic in FB (FeedBack)quote:
Wat een logica ook he.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
internetten als je in de trein zit
Okquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Open nieuw topic in FB (FeedBack)
afgelopen zaterdag tussen Den Bosch en Utrecht, maar zo te horen kwam ze uit 't Westen, geen zachte g in ieder geval. Dat was dan wel meteen een min-puntquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Koffie-studenten.Die proef gaat overigens wel door.
Op welk traject was dat wipneusje?
Ik heb ook wel eens een blondje in mijn trein gezien.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
afgelopen zaterdag tussen Den Bosch en Utrecht, maar zo te horen kwam ze uit 't Westen, geen zachte g in ieder geval. Dat was dan wel meteen een min-punt![]()
ongeveer 1.70 m lang,
jaar of 23 denk ik,
blond, golvend jaar,
blauw/grijze ogen
rugzak van Kiosk op d'r rug en een grote portemonee
Ik onthoud trouwens van heel veel dingen die ik tegenkom de meest belachelijke details, dus kijk hier maar niet gek van op. Ik val trouwens niet eens op blond![]()
tegenwoordig een zeldzaamheid tussen al die snorrenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een blondje in mijn trein gezien.![]()
Ah ja hoe was dat?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tegenwoordig een zeldzaamheid tussen al die snorrenMaar op de vakantiebeurs heb ik me prima vermaakt.
![]()
Gezellig, maar dat is vooral omdat ik mensen ken uit Indonesië die ik zelden zie. De verre bestemmingen hal was goed te doen. De rest boeit me niet en heb ik dan ook niet gezien. Het is wel leuk om rond te hangen als je nog niets weet, je komt alleen met 50 kilo folders thuis. Dat heb ik gelukkig weten te voorkomen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah ja hoe was dat?Ik wilde er nog heen maar pa zei dat het alleen de moeite waard was als je nog niet weet waar je heen wil.
Hij is bezig met deel 2. Ik verwacht dat deel 3 er met een uurtje opstaat.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:29 schreef classpc het volgende:
Wil het lukken, Jag?
Idd, daarom ben ik er ook niet heen geweest.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gezellig, maar dat is vooral omdat ik mensen ken uit Indonesië die ik zelden zie. De verre bestemmingen hal was goed te doen. De rest boeit me niet en heb ik dan ook niet gezien. Het is wel leuk om rond te hangen als je nog niets weet, je komt alleen met 50 kilo folders thuis. Dat heb ik gelukkig weten te voorkomen.![]()
het is dan ook mistig hequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:55 schreef classpc het volgende:
Het loopt hier niet echt storm
Morgen ben ik lekker vrij![]()
Superquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:04 schreef Jaguarized het volgende:
classpc, nog 8 minuten dan staat deel 3 er ook op en is ie klaar. Zou jij even naar fok apenstaartje nolius punt nl de 3 downloadlinks willen doorsturen?
fok apenstaartje nolius punt nl ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:04 schreef Jaguarized het volgende:
classpc, nog 8 minuten dan staat deel 3 er ook op en is ie klaar. Zou jij even naar fok apenstaartje nolius punt nl de 3 downloadlinks willen doorsturen?
Nee dat moet hem zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:09 schreef classpc het volgende:
[..]
fok apenstaartje nolius punt nl ?
hmm...
niet andersom?
Jaja, ik was even bezig met een sanitaire pitstop.quote:
strijdgassenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jaja, ik was even bezig met een sanitaire pitstop.![]()
Toffe Post Maken?quote:
Tanden Poets Moment.quote:
Tot morgen Jagquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:25 schreef Jaguarized het volgende:
Luitjes, ik ben pitten, ajuus en tot morgen!
Ik ga ook maar slapen.quote:
ik ga nu niet meer slapen hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 07:29 schreef Godlike02 het volgende:
Slapen!
Waarom gaat iedereen slapen.
Ik ben net wakker
Geen kinderen, ik zit op 't werk, koffiequote:Op donderdag 19 januari 2006 08:56 schreef es70 het volgende:
Zo. Kinderen op school, boodschappen in huis, koffie.
rust?quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:56 schreef es70 het volgende:
Zo. Kinderen op school, boodschappen in huis, koffie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |