Ah en? Klopt het zo ongeveer?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
viel inderdaad niet tegen.
Ik heb je berichten van gisterenavond nog teruggelezen trouwens.![]()
quote:
Ik weet niet echt precies hoe en wat met boekingsklasses. Echter kun je online redelijk makkelijk tarieven vergelijken. Er zijn al aanbiedingen naar Bali vanaf zo'n 650 euro incl taxen en belastingen. Da's spotgoedkoop, normaal ligt het rond de 800 euro incl. Ga je in het hoogseizoen, ben je nog 200 euro meer kwijt. Maar ja, je moet ook niet gaan voor 2 weken, dan ben je net geacclimatiseerdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dit jaar gaat niet lukken, wellicht volgend jaar.Bij Malaysia:
[..]
En dan krijg je meteen de 100%?
C u!
Ik vind dat boekingsklasses verhaal nogal wazig maar wil wel de volle punten hebben. Dan maar 50 euro meer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet echt precies hoe en wat met boekingsklasses. Echter kun je online redelijk makkelijk tarieven vergelijken. Er zijn al aanbiedingen naar Bali vanaf zo'n 650 euro incl taxen en belastingen. Da's spotgoedkoop, normaal ligt het rond de 800 euro incl. Ga je in het hoogseizoen, ben je nog 200 euro meer kwijt. Maar ja, je moet ook niet gaan voor 2 weken, dan ben je net geacclimatiseerd![]()
Boeken via internet geeft vaak wel wat punten, of het 100% is weet ik niet. Volgens mij wel, uitgezonderd van aanbiedingen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik vind dat boekingsklasses verhaal nogal wazig maar wil wel de volle punten hebben. Dan maar 50 euro meer.Voor Nieuw-Zeeland krijg ik maar 750 punten.
Gaat wel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:11 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe is je verjaardag tot nu toe Bé?
Of je nu via internet boekt of via een reisburea maakt geen hol uit.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Boeken via internet geeft vaak wel wat punten, of het 100% is weet ik niet. Volgens mij wel, uitgezonderd van aanbiedingen.
Morgen solli?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gaat wel.![]()
Er komt vanavond nog wat bezoek, en dag is de dag weer voorbij
Morgenvroeg een sollicitatiegesprek.
Dankje indah.
Dankje.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Morgen solli?![]()
Alvast veel succes!
Dat wordt niet veel drinken vanavond.
![]()
reisburo's hebben vaak maar enkele boekingsclasses beschikbaar. Op die manier zou het dus kunnen schelen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Of je nu via internet boekt of via een reisburea maakt geen hol uit.Gaat puur om de boekingsklasse.
Serieus niet?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dankje.
Maakt voor mij niet uit, drink nooit alcohol.![]()
Wat heb je nu betaald voor je ticket van 25-2? In welke klasse? En maatschappij?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
reisburo's hebben vaak maar enkele boekingsclasses beschikbaar. Op die manier zou het dus kunnen schelen.
Mah.. ik moet een ticket hebben met maximaal 1 tussenstop, en zonder overstap van meer dan 4 uur. Dat zijn mijn eisen. Kost soms wat meer dan de goedkoopste, maar ik hoef niet via London, Abu Dhabi, Bangkok, Kuala Lumpur..
dat zou wel een leuk cadeau zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gaat wel.![]()
Dankje indah.
Ik heb nu 860 betaald. Ik vlieg met Malaysia Airlines in klasse onbekend. Ik heb echter pas later geboekt, als ik een maand eerder was, scheelde het 100 euro. Maar ja.. da's achteraf. Ik zal nog eens kijken of ik de klasse kan vinden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat heb je nu betaald voor je ticket van 25-2? In welke klasse? En maatschappij?
Staat op je e-ticket rechts, bij mij althans, op je gewone ticket naast je vluchtnummer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb nu 860 betaald. Ik vlieg met Malaysia Airlines in klasse onbekend. Ik heb echter pas later geboekt, als ik een maand eerder was, scheelde het 100 euro. Maar ja.. da's achteraf. Ik zal nog eens kijken of ik de klasse kan vinden.
aah.. class H..quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Staat op je e-ticket rechts, bij mij althans, op je gewone ticket naast je vluchtnummer.
Gefeliciteerd nog hequote:
dan wordt dat mijn cadeau voor jouquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja het zou fijn zijn als ik aangenomen word.
Jeh, eindelijk weer geld in de kas enzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja het zou fijn zijn als ik aangenomen word.
doe je wel voorzichtigquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gaat wel.![]()
Dankje indah.
Ah beter.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah.. class H..
ik heb nog een normaal ticket
en ik heb een e-ticket voor Jakarta-Yogyakarta. Als ik in Jakarta ben, moet ik naar de 'cashier' toe. Daar krijg ik een geprint ticket. Vervolgens kan ik naar de incheckbalie. Dan vraag ik daar of er nog plek op een eerdere vlucht is, en hoop ik binnen 24 uur van deur tot deur te zijn. Dat zou een record zijn trouwens..quote:
eeeeeeejjjjjjjjjjquote:
deejjjjjjjjjquote:
vandaag mag datquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
deejjjjjjjjj
je hebt 1 j teveel![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vandaag mag dat
bovendien is het mijn 'werk' dus mag ik er van afwijken
wat nou schriftelijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]Volgens welke schriftelijke voorwaarden?
![]()
Dat zou wel verstandig zijn tegenwoordigquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat nou schriftelijk
Je zegt tegen Michael Jackson toch ook niet hoe 'ie zijn liedjes moet zingen
quote:
Tuurlijk wel, hij krijgt toch ook tekst voorgeschoteld?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat nou schriftelijk
Je zegt tegen Michael Jackson toch ook niet hoe 'ie zijn liedjes moet zingen
da's z'n eigen tekst, daar heb jij geen inbreng inquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hij krijgt toch ook tekst voorgeschoteld?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |