Gefeliciteerd nog hequote:
dan wordt dat mijn cadeau voor jouquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja het zou fijn zijn als ik aangenomen word.
Jeh, eindelijk weer geld in de kas enzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja het zou fijn zijn als ik aangenomen word.
doe je wel voorzichtigquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gaat wel.![]()
Er komt vanavond nog wat bezoek, en dag is de dag weer voorbij
Morgenvroeg een sollicitatiegesprek.
Dankje indah.
Ah beter.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah.. class H..
ik heb nog een normaal ticket
en ik heb een e-ticket voor Jakarta-Yogyakarta. Als ik in Jakarta ben, moet ik naar de 'cashier' toe. Daar krijg ik een geprint ticket. Vervolgens kan ik naar de incheckbalie. Dan vraag ik daar of er nog plek op een eerdere vlucht is, en hoop ik binnen 24 uur van deur tot deur te zijn. Dat zou een record zijn trouwens..quote:
eeeeeeejjjjjjjjjjquote:
deejjjjjjjjjquote:
vandaag mag datquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
deejjjjjjjjj
je hebt 1 j teveel![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vandaag mag dat
bovendien is het mijn 'werk' dus mag ik er van afwijken
wat nou schriftelijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]Volgens welke schriftelijke voorwaarden?
![]()
Dat zou wel verstandig zijn tegenwoordigquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat nou schriftelijk
Je zegt tegen Michael Jackson toch ook niet hoe 'ie zijn liedjes moet zingen
quote:
Tuurlijk wel, hij krijgt toch ook tekst voorgeschoteld?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat nou schriftelijk
Je zegt tegen Michael Jackson toch ook niet hoe 'ie zijn liedjes moet zingen
da's z'n eigen tekst, daar heb jij geen inbreng inquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hij krijgt toch ook tekst voorgeschoteld?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |