En operatief laten verwijderen kost ook al zo veel geld.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is die metalen plaat voor mijn kop die in de weg zit
Zuid-Bali vlakbij het toeristengebied en Oost-Bali, ergens tussen een palmboom en een stuk strand.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ok, even de plannen opnieuw dan?
Waar op Bali zit ie trouwens?
mag ik je verlossen? ik doe 't gratis voor Fokkersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is die metalen plaat voor mijn kop die in de weg zit
Ze hebben me chronisch op gegevenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En operatief laten verwijderen kost ook al zo veel geld.
Och germ. Heb je er al een R&P topic over geopend?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze hebben me chronisch op gegeven![]()
Ah ok, ik neem aan dat die 4 weken ook op Yogyakarta zijn?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zuid-Bali vlakbij het toeristengebied en Oost-Bali, ergens tussen een palmboom en een stuk strand.
Mijn plan:
- 4 weken vakantie startende 25 februari
- vertrek uit Nederland 1e helft juni.
Of ik terugkom? Vast wel, voor een week of drie, als vakantie wellicht.Vertrek is nog niet definitief, maar komt wel goed.
![]()
Waarom er over praten als ze je toch niet kunnen helpen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Och germ. Heb je er al een R&P topic over geopend?![]()
Jep, dan ga ik 'm huis afmaken. Dan hoef ik dat later niet meer te laten doen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah ok, ik neem aan dat die 4 weken ook op Yogyakarta zijn?
me loert ff voor prijzen vliegtickets
En de crew steunt elkaar altijd, in goede en slechte tijden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom er over praten als ze je toch niet kunnen helpen.
Ik ben maar crew geworden![]()
dank jequote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:44 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je vanavond kunt slapen![]()
hmmz dan maar proberen straks.quote:
If you can't beat them, join them!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom er over praten als ze je toch niet kunnen helpen.
Ik ben maar crew geworden![]()
Plaat voor je kop was een pre!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
If you can't beat them, join them!
Queenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
If you can't beat them, join them!
je moet Amsterdam- Jakarta doen. Ik regel dan wel een binnenlandse vlucht voor iets van 45 euro.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:57 schreef Jaguarized het volgende:
Indah, is het normaal dat ik ticketprijzen krijg van 2000 euro en hoger voor een tripje Amsterdam - Yogyakarta?
Even loeren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je moet Amsterdam- Jakarta doen. Ik regel dan wel een binnenlandse vlucht voor iets van 45 euro.![]()
Nee joh.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
o ja, niet in februari komen he..![]()
mocht je interesse hebben voor dit jaar, dan mail me maar ffies kort. Stuur ik je morgen een overzichtje met datums als de Ramadan (dan moet je er niet zijn, moeilijk reizen), en de hoogseizoenen (dan is het 200 euro duurder vliegen)quote:
Dit jaar gaat niet lukken, wellicht volgend jaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mocht je interesse hebben voor dit jaar, dan mail me maar ffies kort. Stuur ik je morgen een overzichtje met datums als de Ramadan (dan moet je er niet zijn, moeilijk reizen), en de hoogseizoenen (dan is het 200 euro duurder vliegen)
ik ga eens tv kijken
![]()
En dan krijg je meteen de 100%?quote:Uitsluitend op de volgende boekingsklassen kunnen Miles worden gespaard: A, B, C, D, F, H, K, M, Q, Y.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:13 schreef buzzer het volgende:
Alles goed hier ?
Ik heb het even retedruk, dus ik post niet zo bar veel, maar ik ben er wel
Roosters voor periode 3 moeten gemaakt worden?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:13 schreef buzzer het volgende:
Alles goed hier ?
Ik heb het even retedruk, dus ik post niet zo bar veel, maar ik ben er wel
je hebt het helemaal goed geradenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Roosters voor periode 3 moeten gemaakt worden?
Ik zeg "Avond" terug!quote:
Ah nice, hoeveel cd's moet je nog en heb je al gedaan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
je hebt het helemaal goed geradenen de toetsroosters, de open dag moet geregeld worden, een onderwijsconferentie... dus ik vermaak me wel. En ik ben ook nog even met mijn computer bezig met een flinke reorganisatie. Ik ben mn cd collectie aan het rippen tussendoor.
niet echt iets bijzonders hierquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai qu.
Is er nog wat bijzonders gebeurd vandaag?
Precies!quote:
Je nam ze gewoon van me af.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Precies!Dan weet ik zeker dat ik niets fouts zeg!
Een woord is de tederste aanraking van het oor dat luistert.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je nam ze gewoon van me af.![]()
Wat heb ik je aangedaan, dat je zo gemeen doet.
bij mij?quote:
waar heb je die vandaan gejatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een woord is de tederste aanraking van het oor dat luistert.
Das mooi.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een woord is de tederste aanraking van het oor dat luistert.
En hij woont nog wel zo centraal.quote:
ik zit nu op de helft van de honderd... maar mijn mp3 schijven raken vol, dus ik moet een nieuwe partitie aansprekenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah nice, hoeveel cd's moet je nog en heb je al gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |