jesus.. da's inderdaad graftakken-herrie zeg.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat nummer is dan ook uit de oudheid(maar wel heel mooi, wordt nu ook in een reclame gebruikt van een of andere energieboer). Ik klikte weer
. Niet mijn muziek dus...
nopquote:
Als je toevallig ook nog weet welke energieboer, dan kan ik er op lettenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat nummer is dan ook uit de oudheid(maar wel heel mooi, wordt nu ook in een reclame gebruikt van een of andere energieboer). Ik klikte weer
. Niet mijn muziek dus...
das idd wel kutquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb nog wel geslapen, ook niet lang, 5 uurtjes ofzo.En dan werd ik ook nog wakker om 02.00. Das al helemaal kut.
Nehquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en nu val je niet om van de slaap?
Inderdaad. Ik kon in de trein m'n ogen ook niet openhouden richting Utrecht.quote:
Kwestie van smaak (en ik ben niet eens een Lonsdale dragende boer)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jesus.. da's inderdaad graftakken-herrie zeg.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kon in de trein m'n ogen ook niet openhouden richting Utrecht.![]()
Koffie, lees: espresso, doet wonderen.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jesus.. da's inderdaad graftakken-herrie zeg.![]()
Das handig he: heb ik ook wel eens, kan ik snachts niet slapen en dan zit ik de hele dag erna half te slapenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kon in de trein m'n ogen ook niet openhouden richting Utrecht.![]()
Kwestie van smaak inderdaad ... of de .mp3 was zo slecht van kwaliteitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kwestie van smaak (en ik ben niet eens een Lonsdale dragende boer)
in sommige dingen druk ik me vrij direct uitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:34 schreef es70 het volgende:
[..]
How rude
. Ik breng het een stuk vriendelijker
.
Das waar, maar dat maakt mij op zich niet zoveel uit. Hoewel het wel een stuk beleefder staat natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:34 schreef es70 het volgende:
[..]
How rude
. Ik breng het een stuk vriendelijker
.
Allebei denk ikquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kwestie van smaak inderdaad ... of de .mp3 was zo slecht van kwaliteit![]()
Ik las: "Das hendig he".quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das handig he: heb ik ook wel eens, kan ik snachts niet slapen en dan zit ik de hele dag erna half te slapen
Ach thats me.quote:
niet al te laat, net voor middernacht. Bedankt voor het vragenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
aan.... "Goedenmorgen Jeroen, hoe laat was het gisteravond?"![]()
Da's een goeiequote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je toevallig ook nog weet welke energieboer, dan kan ik er op lettenDeze was een stukkie erger he
Maar goed, is een van de weinige samples die ik terug kon vinden.
Ook niet altijd mijn muziek, gewoon af en toe is wel leuk voor een (half) uurtje
Ik ook alquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
he bah
ik heb zondag weinig gepost en weinig gezopen
Zal Nuon wel zijn, die hebben wel vaker rare reclames. Ik heb de reclame gezien, maar ik weet niet zeker van welke energieboer die is.. dat is dus geen goede reclame.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's een goeie. Die met die zwerver die voor de kachel ligt te slapen en de nachtwaker die de kachel een graadje hoger zet ipv hem de straat op te schoppen...
Nuon volgens mijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's een goeie. Die met die zwerver die voor de kachel ligt te slapen en de nachtwaker die de kachel een graadje hoger zet ipv hem de straat op te schoppen...
Ik zie ze al rekenen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet al te laat, net voor middernacht. Bedankt voor het vragen
![]()
nuon, checkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zal Nuon wel zijn, die hebben wel vaker rare reclames. Ik heb de reclame gezien, maar ik weet niet zeker van welke energieboer die is.. dat is dus geen goede reclame.
Ik ben er net weer en ik ga weer.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:40 schreef indahnesia.com het volgende:
hey Jag, je gaat nog steeds op vakantie zie ik?
nee, ik ga op 25 februariquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben er net weer en ik ga weer.Jij nog steeds voor 24 februari?
Wat een rust dan hierquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben er net weer en ik ga weer.Jij nog steeds voor 24 februari?
25 februari voor 4 weken en dan in juni voor een half jaartje ofzo?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, ik ga op 25 februari![]()
en als het goed is in de 1e helft Juni voor 'wat langer dan alleen een vakantie'... whehehe.![]()
Je zult me nog missen.quote:
Ik hoop voor je dat je vanavond kunt slapenquote:
die 4 weken klopt, maar dat half jaartje is aan de magere kant.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
25 februari voor 4 weken en dan in juni voor een half jaartje ofzo?
* Jaguarized noteert slaapplek op Bali
Het gaat niet om de energieboer, maar om de muziek erachterquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zal Nuon wel zijn, die hebben wel vaker rare reclames. Ik heb de reclame gezien, maar ik weet niet zeker van welke energieboer die is.. dat is dus geen goede reclame.
Zou het?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gewoon op bed gaan liggen, slaap je zo..
Ik dacht dat jij je huis op Bali had?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die 4 weken klopt, maar dat half jaartje is aan de magere kant.![]()
![]()
en op Bali kom ik niet zo vaak trouwens, maar je zit dan redelijk in de buurt, is maar 50 minuten vliegen, rechtstreekse verbinding van Bali naar Yogyakarta.![]()
Dan moeten wij snel eens afspreken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sorry
Ik mis nooit mensen op internet
Echte emoties bewaar ik voor mijn social life
je hebt geen emotiesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sorry
Ik mis nooit mensen op internet
Echte emoties bewaar ik voor mijn social life
Nee, da's een kennis van me, maar als je me mailt, regel ik wel een plekkie hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je huis op Bali had?
Ok, even de plannen opnieuw dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, da's een kennis van me, maar als je me mailt, regel ik wel een plekkie hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |