Roosters voor periode 3 moeten gemaakt worden?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:13 schreef buzzer het volgende:
Alles goed hier ?
Ik heb het even retedruk, dus ik post niet zo bar veel, maar ik ben er wel
je hebt het helemaal goed geradenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Roosters voor periode 3 moeten gemaakt worden?
Ik zeg "Avond" terug!quote:
Ah nice, hoeveel cd's moet je nog en heb je al gedaan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
je hebt het helemaal goed geradenen de toetsroosters, de open dag moet geregeld worden, een onderwijsconferentie... dus ik vermaak me wel. En ik ben ook nog even met mijn computer bezig met een flinke reorganisatie. Ik ben mn cd collectie aan het rippen tussendoor.
niet echt iets bijzonders hierquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai qu.
Is er nog wat bijzonders gebeurd vandaag?
Precies!quote:
Je nam ze gewoon van me af.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Precies!Dan weet ik zeker dat ik niets fouts zeg!
Een woord is de tederste aanraking van het oor dat luistert.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je nam ze gewoon van me af.![]()
Wat heb ik je aangedaan, dat je zo gemeen doet.
bij mij?quote:
waar heb je die vandaan gejatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een woord is de tederste aanraking van het oor dat luistert.
Das mooi.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een woord is de tederste aanraking van het oor dat luistert.
En hij woont nog wel zo centraal.quote:
ik zit nu op de helft van de honderd... maar mijn mp3 schijven raken vol, dus ik moet een nieuwe partitie aansprekenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah nice, hoeveel cd's moet je nog en heb je al gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |