Ontvangen, mijn vorige accountje werkte niet meer?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:41 schreef classpc het volgende:
Jaguarized, ik heb ff een mailtje met de gegevens naar je hotmail toe gestuurd.
Die had ik verwijderdquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ontvangen, mijn vorige accountje werkte niet meer?
quote:
Je bent wel mepperig vandaagquote:
Das pas de tweede.quote:
Ik ben es niet hoorquote:
quote:
aah.. op die fiets.. ik had afgelopen zaterdag en de week ervoor wel koffie-studenten. De afgelopen zaterdag was't een schone dame met een wipneusje, daar heb ik wel 1,50 voor overquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:54 schreef Jaguarized het volgende:
@indah:
Tussen Haarlem en Maastricht/Heerlen rijden sommige treinen die wifi hebben.
En wat kun je daar mee?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:54 schreef Jaguarized het volgende:
@indah:
Tussen Haarlem en Maastricht/Heerlen rijden sommige treinen die wifi hebben.
ONZ is verderopquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:01 schreef 14.gif het volgende:
Waarom kan ik geen gifjes opladen naar mn fotoboek?
Koffie-studenten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah.. op die fiets.. ik had afgelopen zaterdag en de week ervoor wel koffie-studenten. De afgelopen zaterdag was't een schone dame met een wipneusje, daar heb ik wel 1,50 voor over![]()
Open nieuw topic in FB (FeedBack)quote:
Wat een logica ook he.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
internetten als je in de trein zit
Okquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Open nieuw topic in FB (FeedBack)
afgelopen zaterdag tussen Den Bosch en Utrecht, maar zo te horen kwam ze uit 't Westen, geen zachte g in ieder geval. Dat was dan wel meteen een min-puntquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Koffie-studenten.Die proef gaat overigens wel door.
Op welk traject was dat wipneusje?
Ik heb ook wel eens een blondje in mijn trein gezien.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
afgelopen zaterdag tussen Den Bosch en Utrecht, maar zo te horen kwam ze uit 't Westen, geen zachte g in ieder geval. Dat was dan wel meteen een min-punt![]()
ongeveer 1.70 m lang,
jaar of 23 denk ik,
blond, golvend jaar,
blauw/grijze ogen
rugzak van Kiosk op d'r rug en een grote portemonee
Ik onthoud trouwens van heel veel dingen die ik tegenkom de meest belachelijke details, dus kijk hier maar niet gek van op. Ik val trouwens niet eens op blond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |