Hij is bezig met deel 2. Ik verwacht dat deel 3 er met een uurtje opstaat.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:29 schreef classpc het volgende:
Wil het lukken, Jag?
Idd, daarom ben ik er ook niet heen geweest.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gezellig, maar dat is vooral omdat ik mensen ken uit Indonesië die ik zelden zie. De verre bestemmingen hal was goed te doen. De rest boeit me niet en heb ik dan ook niet gezien. Het is wel leuk om rond te hangen als je nog niets weet, je komt alleen met 50 kilo folders thuis. Dat heb ik gelukkig weten te voorkomen.![]()
het is dan ook mistig hequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:55 schreef classpc het volgende:
Het loopt hier niet echt storm
Morgen ben ik lekker vrij![]()
Superquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:04 schreef Jaguarized het volgende:
classpc, nog 8 minuten dan staat deel 3 er ook op en is ie klaar. Zou jij even naar fok apenstaartje nolius punt nl de 3 downloadlinks willen doorsturen?
fok apenstaartje nolius punt nl ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:04 schreef Jaguarized het volgende:
classpc, nog 8 minuten dan staat deel 3 er ook op en is ie klaar. Zou jij even naar fok apenstaartje nolius punt nl de 3 downloadlinks willen doorsturen?
Nee dat moet hem zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:09 schreef classpc het volgende:
[..]
fok apenstaartje nolius punt nl ?
hmm...
niet andersom?
Jaja, ik was even bezig met een sanitaire pitstop.quote:
strijdgassenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jaja, ik was even bezig met een sanitaire pitstop.![]()
Toffe Post Maken?quote:
Tanden Poets Moment.quote:
Tot morgen Jagquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:25 schreef Jaguarized het volgende:
Luitjes, ik ben pitten, ajuus en tot morgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |