Ik niet, de was welquote:
dus de was was erg geschrokkenquote:
quote:
wat voor een oordop?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:50 schreef es70 het volgende:
[..]
De was was er helemaal de weg van kwijt. Maar ik heb 'm mooi onderschept en teruggestopt in zijn mandje. De was die al een paar dagen aan het verkreuken was in de droger
opgevouwen, nieuwe was in de wasmasjien. Damn... ik ben trots op mezelf
.
Oh... en ook nog de kindertjes van een lunch voorzien en zwemtassen gevuld, oordop gezocht (niet gevonden). Nuttig bezig geweest
.
was wel jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:55 schreef dolle_hond het volgende:
schoolzwemmen leuk?
Een op maat gemaaktequote:
En je leert er ook echt watquote:
O, dat had ik ook.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Een op maat gemaakte. Ik hoop in vredesnaam maar dat het buisje uit dat oor er ook uit is, anders heb ik in het weekend weer een dochter die tranen met tuiten huilt van de oorpijn
.
suc6quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:00 schreef es70 het volgende:
[..]
En je leert er ook echt wat. De oudste heeft nog geen A-diploma (en ze zwemt dit jaar dus ook nog mee, want dat moet wel een keer gaan lukken). Ze zit in groep 5 en in principe zwemmen alleen groep 3 en 4...
Ik ga mijn kleine smurf ophalen, tot later.
hmz, das kutquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Een op maat gemaakte. Ik hoop in vredesnaam maar dat het buisje uit dat oor er ook uit is, anders heb ik in het weekend weer een dochter die tranen met tuiten huilt van de oorpijn
.
Zij heeft er dus nu ook nog maar 1, het andere oor is het buisje al uitgevallen. Dit is dus een beetje op hoop van zegen (buisje kwam al los dat we de laatse keer bij de oorarts waren).quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:03 schreef classpc het volgende:
[..]
O, dat had ik ook.
Ik heb ook nog een tijdje een oordopje moeten gebruiken omdat ik bij één oor een gaatje in m´n trommelvlies had.
Ik ben blij dat ik er nu vanaf ben.
quote:
Zo luiquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb ook liggen dutten.
voor het eerst sinds september 2002 had ik een middag vrij (buiten vakanties).. die wilde ik graag nuttig doorbrengen.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:35 schreef qu63 het volgende:
ik heb net ook ff gelegen
ben nog steeds moe
echt geen ideequote:
Aha oke, daar kom ik ver meequote:
Djiez.... zijn jullie nou echt jonger dan ik ben of hoe zit hetquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:35 schreef qu63 het volgende:
ik heb net ook ff gelegen
ben nog steeds moe
Zeer kut voor je..quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Godverdomme, net windows opnieuw opgezet, nu heeft die verdomme mijn 2de HD ook effe format gegeven waar dus al mijn spul op stond, FOTO's MUZIEK etc, tering zooi!
'k Vind het lullig voor jequote:Op donderdag 19 januari 2006 17:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Godverdomme, net windows opnieuw opgezet, nu heeft die verdomme mijn 2de HD ook effe format gegeven waar dus al mijn spul op stond, FOTO's MUZIEK etc, tering zooi!
ik ben nogal druk met de crematie voor morgen..quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Djiez.... zijn jullie nou echt jonger dan ik ben of hoe zit het. Stelletje ouwe ******
.
Jeugd komt met gebreken... Schijnt het nieuwe gezegde te zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Djiez.... zijn jullie nou echt jonger dan ik ben of hoe zit het. Stelletje ouwe ******
.
En hoe ouder je wordt, hoe beter het gaatquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:59 schreef Walken het volgende:
[..]
Jeugd komt met gebreken... Schijnt het nieuwe gezegde te zijn
Ben je dan niet bang dat je vannacht wéér slecht slaapt, als je vanmiddag al getukt hebtquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ben nogal druk met de crematie voor morgen..
slaap de hele week al niet zo lekker, wordt echt brak wakker
tja, geen ideequote:Op donderdag 19 januari 2006 18:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang dat je vannacht wéér slecht slaapt, als je vanmiddag al getukt hebt.
Da's iig één van de redenen dat ik overdag niet ga slapen, dan slaap ik 's nachts helemaal niet meer.
Ach kan alles weer terug halen gelukkigquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Zeer kut voor je..![]()
Is het je nog gelukt vanmorgen om op tijd op te staan?
Ga ik straks ook doen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:57 schreef Walken het volgende:
[..]
'k Vind het lullig voor je'k Vind ook dat je een backup moet gaan fikken
Moet je eens horen wie het zegtquote:
bewst goewdquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:04 schreef Jaguarized het volgende:
Hey hoi goedenavond.Hoe is het hier?
Morgen laatste dag van de werkweek.quote:
Het was bijna een pagina.quote:
Mjah, ik hoef niet weer in elk topic te reageren...quote:
ooh, alleen kijken dus?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mjah, ik hoef niet weer in elk topic te reageren...
Moet je iemand langssturen om bepaalde gaatjes wat op te rekken? wat is er allemaal gebeurd?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:23 schreef classpc het volgende:
Turns out dat Stefanie nog veel erger is dan dat meisje van Speedygj toen.
Damn, wat doet dat pijn zeg. Gewoon een mes in de rug van iemand die je zo veel hebt vertrouwd.
De tranen rollen nu over m'n wangen.
Lezen, sommige topics hebben echt replies waar het meerendeel niet interessant van is. Kijk bv naar dat awards/users topic, kansloze discussie tussen een aantal figuren...quote:
Is ze nu met een gozert gegaan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:23 schreef classpc het volgende:
Turns out dat Stefanie nog veel erger is dan dat meisje van Speedygj toen.
Damn, wat doet dat pijn zeg. Gewoon een mes in de rug van iemand die je zo veel hebt vertrouwd.
De tranen rollen nu over m'n wangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |