tja, geen ideequote:Op donderdag 19 januari 2006 18:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang dat je vannacht wéér slecht slaapt, als je vanmiddag al getukt hebt.
Da's iig één van de redenen dat ik overdag niet ga slapen, dan slaap ik 's nachts helemaal niet meer.
Ach kan alles weer terug halen gelukkigquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Zeer kut voor je..![]()
Is het je nog gelukt vanmorgen om op tijd op te staan?
Ga ik straks ook doen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:57 schreef Walken het volgende:
[..]
'k Vind het lullig voor je'k Vind ook dat je een backup moet gaan fikken
Moet je eens horen wie het zegtquote:
bewst goewdquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:04 schreef Jaguarized het volgende:
Hey hoi goedenavond.Hoe is het hier?
Morgen laatste dag van de werkweek.quote:
Het was bijna een pagina.quote:
Mjah, ik hoef niet weer in elk topic te reageren...quote:
ooh, alleen kijken dus?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mjah, ik hoef niet weer in elk topic te reageren...
Moet je iemand langssturen om bepaalde gaatjes wat op te rekken? wat is er allemaal gebeurd?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:23 schreef classpc het volgende:
Turns out dat Stefanie nog veel erger is dan dat meisje van Speedygj toen.
Damn, wat doet dat pijn zeg. Gewoon een mes in de rug van iemand die je zo veel hebt vertrouwd.
De tranen rollen nu over m'n wangen.
Lezen, sommige topics hebben echt replies waar het meerendeel niet interessant van is. Kijk bv naar dat awards/users topic, kansloze discussie tussen een aantal figuren...quote:
Is ze nu met een gozert gegaan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:23 schreef classpc het volgende:
Turns out dat Stefanie nog veel erger is dan dat meisje van Speedygj toen.
Damn, wat doet dat pijn zeg. Gewoon een mes in de rug van iemand die je zo veel hebt vertrouwd.
De tranen rollen nu over m'n wangen.
Heyquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:04 schreef Jaguarized het volgende:
Hey hoi goedenavond.Hoe is het hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |