oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
Snel ja. (en ik ben het topic een half uur vergetenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:56 schreef sararaats het volgende:
gaat wel heel snel zeg
ik ben echt een luie donder
het is ook Social Chatquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Hallo allemaal![]()
Weer een deel gemist, SC is heulemaal niet zo slow als dat de naam doet denken..
Of SpeedChat.quote:
sorry hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Hallo allemaal![]()
Weer een deel gemist, SC is heulemaal niet zo slow als dat de naam doet denken..
klopt.quote:
sterktequote:Op woensdag 18 januari 2006 16:49 schreef es70 het volgende:
Kennelijk schijt de duivel niet alleen in positieve zin altijd op de grote hoop.
Schoonpapa heeft een infarct gehad en is inmiddels gedottert (echtgenoot zwaar in de stress)...
18 hequote:Op woensdag 18 januari 2006 16:51 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe oud is Bé geworden eigenlijk?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:49 schreef es70 het volgende:
Kennelijk schijt de duivel niet alleen in positieve zin altijd op de grote hoop.
Schoonpapa heeft een infarct gehad en is inmiddels gedottert (echtgenoot zwaar in de stress)...
Met je 18e heb je ook al echt een partij kinderen.quote:
jeetje, sterkte esquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:49 schreef es70 het volgende:
Een partijquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Met je 18e heb je ook al echt een partij kinderen.![]()
Ik ga ervan uit dat het allemaal goed gaat komen, er is verschillende keren gezegd dat ze er (gelukkig) op tijd bij warenquote:
Zoiets dacht ik al ja.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Een partij.
Ik geloof dat ze bij mij in de buurt zit qua leeftijd.
Thanks.
en hoezo zou dat niet kunnen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
gelukkig maarquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat het allemaal goed gaat komen, er is verschillende keren gezegd dat ze er (gelukkig) op tijd bij waren.
B wordt elk jaar weer 18 jhequote:Op woensdag 18 januari 2006 16:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het kan wel maar het komt in de praktijk minder vaak voor dan bij mensen van een jaar of 35. Bovendien schat ik Bé ook niet in als zo'n type.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |