Sommige mensen blijven jong he.quote:
Heel hard gaan juichen omdat ze ouder is dan ik zou natuurlijk niet netjes zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al ja.Laat je het even weten zodra het beter gaat met je schoonpa?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Heel hard gaan juichen omdat ze ouder is dan ik zou natuurlijk niet netjes zijn.
Waar zie je me juichenquote:
Dat was preventief.quote:
Oeh... maak me gekquote:
do i care?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sommige mensen blijven jong he.Je hebt btw helemaal geen award gewonnen!
Hey, ge-jaguariseerd(fout) Jagquote:
cheilquote:
Goed goed, dit keer op tijd thuis.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:07 schreef classpc het volgende:
[..]
Hey, ge-jaguariseerd(fout) Jag
Goed hoor. Ik heb net een kwart van het bureau opgeruimd.
Alles hier en met jou ook nog goed?
Je kan natuurlijk ook overdrijvenquote:
sorryquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook overdrijven.
Ah en? Klopt het zo ongeveer?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
viel inderdaad niet tegen.
Ik heb je berichten van gisterenavond nog teruggelezen trouwens.![]()
quote:
Ik weet niet echt precies hoe en wat met boekingsklasses. Echter kun je online redelijk makkelijk tarieven vergelijken. Er zijn al aanbiedingen naar Bali vanaf zo'n 650 euro incl taxen en belastingen. Da's spotgoedkoop, normaal ligt het rond de 800 euro incl. Ga je in het hoogseizoen, ben je nog 200 euro meer kwijt. Maar ja, je moet ook niet gaan voor 2 weken, dan ben je net geacclimatiseerdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dit jaar gaat niet lukken, wellicht volgend jaar.Bij Malaysia:
[..]
En dan krijg je meteen de 100%?
C u!
Ik vind dat boekingsklasses verhaal nogal wazig maar wil wel de volle punten hebben. Dan maar 50 euro meer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet echt precies hoe en wat met boekingsklasses. Echter kun je online redelijk makkelijk tarieven vergelijken. Er zijn al aanbiedingen naar Bali vanaf zo'n 650 euro incl taxen en belastingen. Da's spotgoedkoop, normaal ligt het rond de 800 euro incl. Ga je in het hoogseizoen, ben je nog 200 euro meer kwijt. Maar ja, je moet ook niet gaan voor 2 weken, dan ben je net geacclimatiseerd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |