abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 januari 2006 @ 22:02:58 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34101716
Vervolg van Wachten op een tweede streepje - deel 73

?? januari Diaan73 NOD
20 januari Marie79 NOD
24 januari Lunastar NOD
30 januari elle_driver NOD
30 januari Ticootje NOD
05 februari glossy NOD
11 februari Spekkie NOD
14 februari Meimeltje NOD
18 februari Suzziieee NOD
20 februari Faja-Lobi NOD

NOD = Niet Ongi Dag
KvK = Klussen voor Kids
FvF = Fucken voor Fun
Ongi = menstruatie
HA = Huisarts
Gyn = Gynaecoloog
MMM = medische malle molen
(sommige dingen zullen open deurtjes zijn, maar goed) Aanvullingen zijn altijd welkom

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 23-01-2006 09:39:14 ]
pi_34102171
Zouden we in OUD niet eens zelf een zwangerschaps enquete kunnen houden? Die in het lijstje staat met links is zwaar verouderd.
  maandag 16 januari 2006 @ 08:23:16 #3
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_34112157
Voor mij weer aftellen tot zaterdag! Had vanmorgen heel lichtjes een rood-achtige afscheiding,maar echt miniscuul!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_34112204
PM-girl spannend hoor! Laten we hopen dat er niets achteraan gaat komen!

* Xanthe waagt nog een poging om Diaan te hypnotiseren en een test te laten doen....
Diaan als ik in mijn vingers knip ga je naar de wc en ga je de zwangerschapstest uitvoeren en daarna zo snel mogelijk terug te rennen richting de pc en ons de uitslag te geven

Nu maar hopen dat het ook lukt
  † In Memoriam † maandag 16 januari 2006 @ 08:33:08 #5
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_34112223
En je NOD is pas zaterdag PM-girl?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_34112331
Nog geen nieuws van Diaan?
Ging ze nu vandaag testen of was dat morgen?
pi_34112420
Ze zei eerst woensdag.... Maar had ook al gezegd dat ze niet wist of ze dat zolang nog kon volhouden. Gisteren was ze erg druk en voor vandaag weet ik het niet...
Ze maakt het in elk geval onwijs spannend.
pi_34113024
Ik ben ook super nieuwsgierig naar diaan....!!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  † In Memoriam † maandag 16 januari 2006 @ 10:04:40 #9
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_34113381
Ik kan me voorstellen dat Diaan niet durft te testen, zeker niet met zo'n onregelmatige cyclus. Dat heb ik zelf ook en het is beter lang te wachten en dan ongesteld te worden, dan de teleurstelling van alweer een negatieve test. Diaan veel sterkte met de wachtdagen en ik duim voor je hoor!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_34116271
pm !!! klinkt spannend!
  maandag 16 januari 2006 @ 12:24:56 #11
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_34117013
hoi dames

tijdje geleden dat ik hier langs ben geweest... ben 2 weken goed ziek geweest...

Hoe is het hier???

ik blijf duimen....

groetjes

(ik ga nu proberen terug vaker langs te komen)
  maandag 16 januari 2006 @ 12:49:04 #12
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34117786
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:04 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik kan me voorstellen dat Diaan niet durft te testen, zeker niet met zo'n onregelmatige cyclus. Dat heb ik zelf ook en het is beter lang te wachten en dan ongesteld te worden, dan de teleurstelling van alweer een negatieve test. Diaan veel sterkte met de wachtdagen en ik duim voor je hoor!
Kan ik me wel voorstellen. Als je zo'n test gaat doen dan schept dat toch verwachtingen.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_34118273
Hoi allemaal, de gyn heeft me vandaag gebeld over het bloedonderzoek. Alles was goed en we hebben het nog even over mijn cyclus gehad. Die is toch steeds rond de 41-43 dagen. Lijkt weinig verandering in te zitten en dus heb ik volgens hem wel degelijk een eisprong maar zegt ie het kan ook zo zijn dat er niet iedere maand een eitje springt maar bijvoorbeeld een leeg follikel (hoe schrijf je dat toch). En mijn eisprong zal dan ook niet rond dag 14 zijn maar eerder rond dag 20 zegt hij. Ik moet nu vanaf dag 12 van mijn cyclus vaginaal temperatuur gaan meten en als die 0.5 stijgt heb ik een eisprong. En ik kan ook een LH test kopen bij de apotheek zegt hij en dan kan je ook zien of je een eisprong hebt. En verders mag ik pas terug komen als ik een jaar bezig ben en het nog niet is gelukt.
pi_34118554
Dat zou betekenen dat mijn ongesteldheid 16 februari verwacht wordt (donderdag) dan houdt ik mijn NOD op maandag 20 feb. Kan iemand mij in het lijstje zetten?
pi_34118800
wat is het lijstje klein trouwens ....
  maandag 16 januari 2006 @ 13:25:55 #16
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_34118926
nou hier ben ik dan.... alle goede pendels en gevoelens negerend, was de test negatief. Ik heb toch gisterenmorgen getest, kon niet langer wachten Lief van jullie dat jullie allemaal zo meeleefden. Dikke knuffel van mij. Het was even slikken en ben toen maar flink aan de slag gegaan.

Ik heb nog steeds wel van die vage klachten, dus dat wordt helaas niet minder nu ik een negatieve test heb en ook nog steeds niet ongi. Ik wacht mn dagen maar weer af. Een verzoekje aan de mods: willen jullie mijn NOD er uithalen en zet daar maar een ? helaas neer.

Tis hier nu gewoon wachten, wachten, wachten, wachten, en als ik over 3 weken nog niet ongi ben, ga ik de huisarts met een bezoek vereren. Peaceman (vriendje) vindt dat ik al eerder moet, maar ik wil nog even wachten... eerst maar eens Peaceman hier naartoe verhuizen a.s. zaterdag
Make love, not war ☮
pi_34118999
wat leuk diaan! samenwonen met peaceman .... gefeliciteerd!
Wat klote van die test!
afwachten dus .... sterkte
  maandag 16 januari 2006 @ 13:34:16 #18
114177 Diaan73
pi_34119202
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:27 schreef Spekkiemonster het volgende:
wat leuk diaan! samenwonen met peaceman .... gefeliciteerd!
Wat klote van die test!
afwachten dus .... sterkte
dank je we kijken ik iets meer dan hij omdat hij "alles" achterlaat... auto, huis en baan.. en hier helemaal opnieuw moet beginnen, maar komt helemaal goed zodra hij hier woont zegt hij er erg naar uit.

Die test was idd klote, heel af en toe heb ik het gevoel dat ik te vroeg heb getest, maar wil mn hoofd niet nog gekker maken dus ben gewoon niet zwanger en wacht inderdaad maar gewoon af.
Make love, not war ☮
pi_34119265
Diaan73
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_34119318
tja .... geen bloed ... blijft moed he
  maandag 16 januari 2006 @ 13:38:47 #21
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_34119358
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:34 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

dank je we kijken ik iets meer dan hij omdat hij "alles" achterlaat... auto, huis en baan.. en hier helemaal opnieuw moet beginnen, maar komt helemaal goed zodra hij hier woont zegt hij er erg naar uit.
Hier same story en al bijna 5 jaar verder komt goed Diaan
  maandag 16 januari 2006 @ 13:46:30 #22
114177 Diaan73
pi_34119656
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:38 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Hier same story en al bijna 5 jaar verder komt goed Diaan
Hij heeft gelukkig al een nieuwe baan per 1 februari 2006 hier in de buurt dus dat is wel een "zorg" minder... maar ik ga nu offtopic.

En ja spekkie geen bloed blijft moed... pfffffff die mogen van mij nu echt wel komen hoor.

Bedankt voor jullie medeleven....
Make love, not war ☮
  maandag 16 januari 2006 @ 13:50:06 #23
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_34119788
Diaan wat spijtig...

zoals spekkie zegt geen bloed geeft moed en wie weet heb je inderdaad te vroeg getest... gewoon hoop blijven houden... dat is het enigste dat je kunt doen....

pi_34120059
Diaan,wat ellendig nu weer voor je Hopen dat de rode duivels snel komen,dan kan je weer verder.
Ik ga morgen beginnen met hormonen prikken(zie andere topic)en als ik de eerste keer weer bij de fertiarts ben geweest,dan knal ik hier mijn nod weer neer.Tot dan
Groetjes,Minoes
  maandag 16 januari 2006 @ 19:02:51 #25
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_34130577
Diaan, wat balen zeg..

Ik heb je nog wel op januari laten staan hoor.. wilde je niet meteen met alleen maar vraaagtekens naar de onderste plek van 't lijstje verhuizen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 16 januari 2006 @ 19:17:14 #26
114177 Diaan73
pi_34131191
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:02 schreef E.T. het volgende:
Diaan, wat balen zeg..

Ik heb je nog wel op januari laten staan hoor.. wilde je niet meteen met alleen maar vraaagtekens naar de onderste plek van 't lijstje verhuizen
is prima zo....
Make love, not war ☮
pi_34131817
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:05 schreef Faja-Lobi het volgende:
Hoi allemaal, de gyn heeft me vandaag gebeld over het bloedonderzoek. Alles was goed en we hebben het nog even over mijn cyclus gehad. Die is toch steeds rond de 41-43 dagen. Lijkt weinig verandering in te zitten en dus heb ik volgens hem wel degelijk een eisprong maar zegt ie het kan ook zo zijn dat er niet iedere maand een eitje springt maar bijvoorbeeld een leeg follikel (hoe schrijf je dat toch). En mijn eisprong zal dan ook niet rond dag 14 zijn maar eerder rond dag 20 zegt hij. Ik moet nu vanaf dag 12 van mijn cyclus vaginaal temperatuur gaan meten en als die 0.5 stijgt heb ik een eisprong. En ik kan ook een LH test kopen bij de apotheek zegt hij en dan kan je ook zien of je een eisprong hebt. En verders mag ik pas terug komen als ik een jaar bezig ben en het nog niet is gelukt.
En als er zo'n lege follikel springt, wordt je dan toch gewoon ongesteld? Damn, ik heb altijd aangenomen dat als je ongesteld werd, je een eisprong had. Ik heb nl. zonder pil ook van die enorm lange cyclussen (laatste keer was ie rond de 70 dagen!).

Nu is het bij mij (ons) nog lang niet aan de orde, maar toch. Gister bleek dat vriendje nog nooit van IUI of IVF of ICSI gehoord had en dus ook geen flauw benul had wat je allemaal te wachten staat (ik neem altijd aan dat iedereen wel ongeveer weet wat 't is...)

Ik ga weer duimen voor alle dames!!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_34132229
Mijn ervaring is dat de meesten wel weten wat IVF is en als je over IUI begint men automatisch al denkt dat het hier om hetzelfde gaat.
Zelfs bij zorgverzekeraars moet je extra duidelijk uitleggen dat dit niet het geval is als je verzekeringsvragen hebt anders krijg je al snel de verkeerde informatie.
Aan anderen is het makkelijk uit te leggen.
  maandag 16 januari 2006 @ 19:43:39 #29
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_34132294
Als een follikel springt lijkt me toch nog dat je een soort van eisprong heb....maar dan zonder ei

Lijkt me iig nog beter dan dat er helemaal niets springt.
pi_34132661
Diaan iig wel van harte met je met je samenwonen!
Faja, wat een rare toestand

Glossy, wil je ook ff pendelen voor mij? Ben wel nieuwschierig!

Slaapmeisje en alle andere
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_34132907
beaker ... kom ff naar het pendeltopic ...
Het grote pendel-topic in OUD
pi_34132996
Heb mijn vraag daar al gesteld
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † maandag 16 januari 2006 @ 19:58:27 #33
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_34133065
Helaas bevat niet elk follikel een eitje. Dat zag je bij onze IVF punctie. Er waren 16 follikels aangeprikt en hieruit waren 10 eitjes geoogst. Faja de eisprong zit zo´n 14 dagen voor je ongesteldheid, dus als jij altijd een cyclus hebt van bijv. 41 dagen, dan is je vruchtbare periode tussen dag 20 en dag 28 (even heel ruim genomen). Verder kun je inderdaad tempen maar dat lijkt me zelf zo´n gedoen (dan moet je wel dagelijks voor het opstaan om precies dezeflde tijd tempen en het is niet altijd heel duidelijk te zien) , met LH testen werken maar helaas zijn die vrij duur (dus daarmee zou ik pas vanaf cyclusdag 20 beginnen)of je baarmoederslijm checken en letten op steekjes in je buik of andere lichamelijke klachten die kunnen wijzen op een eisprong (dit kun je zelf).

Ongesteldheid zonder eisprong of follikelsprong komt ook voor. Het baarmoederslijmvlies bouwt zich gedurende de cyclus op en breekt weer af als er een verandering in de hormoonhuishouding plaatsvind. Meetal wordt dit wel veroorzaakt door een eisprong hoor. Met de pil wordt je bijvoorbeeld ook ongesteld zonder eisprong, dit noemen ze een onttrekkingsbloeding.
  maandag 16 januari 2006 @ 20:08:58 #34
1087 Merisse
broddeltante
pi_34133566
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:05 schreef Faja-Lobi het volgende:
Faja, ik heb ook een paar maanden LH testen gebruikt maar dat zijn echt allemozes dure krengen. Daarmaast heb ik ook veel gehad aan http://www.vruchtbaarheid.org/ waar beschreven staat hoe je aan de hand van lichamelijke kenmerken kunt zien wanneer je eisprong is. Na een paar maanden hoefde ik die testen niet meer te gebruiken om dat ik met name aan mijn afscheiding precies kon zien wanneer ik vruchtbaar was.

[edit]ik zie nu dat Slaapmeisje dat ook al zegt. Neem het maar van twee ervaringsdeskundigen aan [/edit]
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_34136874
Jippiehh ik mag me hier weer komen melden
Vanmiddag (ruim 9 weken na curettage) zijn de weer gekomen. Dit x ben ik dus heel blij met die We kunnen weer gaan klussen!

Ik hoop dus dat ik vanaf nu weer een normale cyclus heb, dan zou mijn volgende NOD 14 februari zijn
  maandag 16 januari 2006 @ 21:19:56 #36
24188 Belana
kloon van belana
pi_34137047
als je het mij vraagt was er wat anders gependeld

Fijn Meimeltje! Weer een verse start!
stormy waters...
sailin'
  maandag 16 januari 2006 @ 21:20:12 #37
3011 E.T.
pi_34137055
Heeft best lang geduurt Meimeltje.. (geen nacontrole gehad bij de gyn?)

Wel mooi natuurlijk dat je er nu weer volop voor kunt gaan!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 16 januari 2006 @ 21:24:03 #38
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_34137263
Fijn Meimeltje, dat je weer verder kunt!
18-11-2008 Maarten Alexander
  maandag 16 januari 2006 @ 21:40:15 #39
114177 Diaan73
pi_34138050
Meimeltje dat is goed nieuws zeg go girl!! dikke knuffel
Make love, not war ☮
pi_34143306
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:20 schreef E.T. het volgende:
Heeft best lang geduurt Meimeltje.. (geen nacontrole gehad bij de gyn?)

Wel mooi natuurlijk dat je er nu weer volop voor kunt gaan!
Na 5 weken had ik een telefonische afspraak bij de gyn. Hij zij dat het gemiddeld 6 weken duurde dat de eerste menstruatie weer kwam, maar dat het soms paar weken eerder of later kon komen. Ik was van plan na a.s. donderdag (10 weken na curettage) een afspraak bij de HA te gaan maken, maar is dus niet meer nodig
Het is nu wel een extra heftige menstruatie.

[ Bericht 19% gewijzigd door Meimeltje op 17-01-2006 00:02:22 ]
  dinsdag 17 januari 2006 @ 08:04:23 #41
94046 PM-girl
pi_34149438
Welkom terug Meimeltje!
*
pi_34149755
Nou, hier konden 'draadjes worden getrokken', dus we zaten dit weekend perfect. Maar zondag was er een beetje bloed (een dag na het klussen); iemand een idee wat dat inhoudt? Of was dat gewoon een adertje dat was gescheurd of zo? (Was ook niet zoveel en kwam ook niet terug)

Nou nou, Meimeltje, welkom weer hoor Succes ook!
pi_34149993
Meimeltje welkom terug! Een heftigere menstruatie na een curretage is volgens mij wel normaal hoor , had ik ook en waarschijnlijk is de volgende een beetje meer zoals je gewend bent.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 09:04:49 #44
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_34150110
Ik zie hier nog veel te veel bekende namen.. hup, zwanger worden jullie
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_34150186
meimeltje welcome back!!!

Bright ... het kan zijn dat er een bloedvaatje gesprongen is ofzo, ... heb ik ook weleens gehad.

beetje bloed kan ook duiden op innestelbloeding maar daar is het in jullie geval denk ik nog te vroeg voor.
pi_34150216
Bright,zal wel een contactbloedinkje zijn geweest na het vrijen,kan best.Veel succes met klussen

Meimeltje,jij kunt ook weer aan de klus beginnen.Wel vervelend dat je ongesteldheid zo heftig is,maar wat Xanthe zegt,hoor je heel vaak na zo'n tijd ertussen.

Groetjes,Minoes
pi_34150584
nog 1 dag nog 1 dag

k heb zo'n brandend gevoel in mijn buik sinds drie dgen... of er een warm bolletje in mijn buik zit ....
zal wel weer niks zijn ... maar toch
pi_34150599
Ik heb de site van vruchtbaarheid al gebookmarked. Ik ga in eerste instantie wel temperaturen (en ik zet de wekker er wel voor hoor) en ik ga eens even die site bestuderen en dan mijn lichaam heel nauwkeurig in de gaten houden. Thanks ladies!! Die LH test laat ik nog lekker even liggen bij de apotheek.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 09:51:57 #49
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34151012
welkom terug Meimeltje

Diaan wat jammer maar wel leuk dat peaceman nu dan eindelijk bij je komt wonen
  dinsdag 17 januari 2006 @ 10:41:32 #50
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34152177
Hč getver Diaan Ik had voor jou nog wel zo'n goede hoop. Maar wel gefeliciteerd met het officiele samenwonen.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 10:56:02 #51
24188 Belana
kloon van belana
pi_34152584
Diaan ik lees het nu pas, wat jammer van je test
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 17 januari 2006 @ 10:56:34 #52
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34152604
Belana, jij had hetzelfde gevoel hč?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 10:57:33 #53
24188 Belana
kloon van belana
pi_34152636
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:56 schreef dutchie het volgende:
Belana, jij had hetzelfde gevoel hč?
Ja
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:40:33 #54
114177 Diaan73
pi_34153835
Iedereen had een goed gevoel, ikzelf, Peaceman en jullie allemaal... en toch weer negatieve test. Ik ga vanmiddag in ieder geval naar de huisarts... o.a. daarvoor en ik heb allemaal rode bultjes op mn borsten... erg vreemd allemaal.... ik ga zo maar eens mn cyclussen op een rijtje zetten.

Make love, not war ☮
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:41:14 #55
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34153852
Zou ik ook doen Diaan, om toch helemaal zeker te weten dat het niet zo is.
  † In Memoriam † dinsdag 17 januari 2006 @ 11:43:21 #56
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_34153899
Gats Diaan. Het is ook zo enorm klote als je een onregelmatige cyclus hebt. Hoe langer je wacht, hoe meer hoop je ook krijgt en dan alle die rottige kwaaltjes erbij. Dat maakt het niet makkelijk om je hoofd koel te houden. Sterkte ermee!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:53:46 #57
114177 Diaan73
pi_34154185
Voordat ik zwanger werd van Twan had ik ook een onregelmatige cyclus en liep ik daarvoor ook bij de gyn.. en heb toen Clomid gehad... Na Twan met mn ex ook nog geprobeerd zwanger te worden, toen werd ik wel regelmatig maar dat lukte gewoon niet.. Nu sinds april weer bezig met Peaceman en dat was zoiezo lastiger omdat we elkaar alleen in de weekenden zagen dus dat is niet zo gek, maar ben nu wel weer onregelmatige cyclus en daar baal ik wel ontzettend van. Ik ben benieuwd wat de huisarts te vertellen heeft....
Make love, not war ☮
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:54:08 #58
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_34154203
Succes Diaan....... Ben benieuwd wat de dok zegt.
pi_34154296
ben benieuwd diaan!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:37:47 #60
114177 Diaan73
pi_34155639
Lang leve Wachten op het tweede streepje topic... ik heb mn hele cyclus vanaf het begin in kaart kunnen brengen door de topics door te lezen. Was wel leuk en ook weer niet eigenlijk om even terug te lezen.

Maar mn cyclus is echt vreemd: ik zet het hier ook maar even neer... als jullie vinden dat het hier thuis hoort, haal ik het weer weg, maar ben ook benieuwd wat jullie ervan vinden

090405 ongi
040505 ongi (25 dagen)
040605 ongi (30 dagen)
020705 ongi (28 dagen) 1,5 dag!!
14-15 0705 licht bloedverlies
040805 ongi (32 dagen)
310805 ongi (27 dagen)
031005 bruine afscheiding (34 dagen)
011105 ongi (28 dagen)
101205 ongi (37 dagen)
08-09 0106 bruine afscheiding (29 dagen)
Make love, not war ☮
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:40:55 #61
24188 Belana
kloon van belana
pi_34155741
Toc valt het me nog mee Diaan, ik heb ook altijd tussen de 28 en de 34 dagen ingehangen (met soms uitschieters naar 36 idd)
Het valt me wel op dat het bij jou om en om gaat, de ene keer een lange en de andere keer een korte cyclus. Moet wel zeggen dat het bij mij soms een paar maanden rond de 31 dagen kon liggen om dan ineens weer helemaal af te wijken.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:44:28 #62
114177 Diaan73
pi_34155864
Had jij dan ook van die symptomen steeds? Want daar word ik echt gek van... Vind je het te vroeg om dit aan de huisarts voor te leggen??
Make love, not war ☮
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:01:55 #63
24188 Belana
kloon van belana
pi_34156436
Nou, ik had wel duidelijkere tekens dat ik ongesteld ging worden dan jij. En nee hoor, niks te vroeg, ik zou dat zeker doen, voorleggen aan de ha
stormy waters...
sailin'
pi_34156502
ik zou t ook ff voorleggen diaan!
kan nooit kwaad en weet hij/zij gelijk hoe de zaken ervoor staan
je bent toch ookal effetjes bezig ..
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:05:10 #65
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_34156559
sterkte bij de HA diaan
hopelijk kan hij wat voor je doen,zo een lange cyclus lijkt me ook frustrerend
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:05:26 #66
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_34156574
foutje
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:40:18 #67
114177 Diaan73
pi_34157660
Okay.. ik ga het gewoon voorleggen. Ik zag net onder de douche dat de bultjes/rode vlekjes zich inmiddels ook aan het verspreiden zijn over mn buik, rug en bovenbenen
Make love, not war ☮
pi_34157877
Suc6 zo bij de huisarts Diaan en vervelend van die vlekjes.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 14:53:11 #69
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_34160233
diaan veel succes ...
  dinsdag 17 januari 2006 @ 14:53:56 #70
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_34160263
Hey xanthe een vraagje.. ben hier paar dagen niet geweest... maar is de insiminatie gelukt/// want ik zie onder je naam iets staan...
  dinsdag 17 januari 2006 @ 15:47:24 #71
114177 Diaan73
pi_34162336
zow ik ben weer terug. Die vlekjes/bultjes is een huidaandoening met de psyrialytis oid. De huisarts had het voor me opgeschreven en Twan had het briefje bewaard maar is het nu kwijt. Het komt vanzelf en gaat vanzelf na 4 a 6 weken weer weg. Komt vooral voor bij kinderen en jongvolwassenen

Wat betreft mn cyclussen.... hij vindt cylussen van 38 dagen toch erg lang en was het met me eens dat het vervelend was steeds die symptomen te hebben. Mede gezien dit ook al in mn dossier staat (had ik ook voordat ik zwanger werd van Twan) schat hij de kans dat ik spontaan zwanger word, lager in. Hij heeft me dan ook doorverwezen naar de gyn die ik de vorige keren ook heb gehad en kan al op 26 januari a.s. om 09:30 uur terecht. Ik heb nog gevraagd of ik een test moet doen zondag ofzo omdat ik misschien te vroeg zou hebben getest, en hij heeft mij een brief meegegeven om mn urine te laten testen in het ziekenhuis. Dat gaat dus a.s. maandag gebeuren en aan het einde van de middag kan en mag ik bellen voor de uitslag.
HA was dus erg begripvol....
Make love, not war ☮
  dinsdag 17 januari 2006 @ 15:50:51 #72
114177 Diaan73
pi_34162472
Ik heb de naam van de huidziekte gevonden op internet: Pityriasis Rosea
Make love, not war ☮
  dinsdag 17 januari 2006 @ 15:56:48 #73
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_34162671
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 15:47 schreef Diaan73 het volgende:
zow ik ben weer terug. Die vlekjes/bultjes is een huidaandoening met de psyrialytis oid. De huisarts had het voor me opgeschreven en Twan had het briefje bewaard maar is het nu kwijt. Het komt vanzelf en gaat vanzelf na 4 a 6 weken weer weg. Komt vooral voor bij kinderen en jongvolwassenen

Wat betreft mn cyclussen.... hij vindt cylussen van 38 dagen toch erg lang en was het met me eens dat het vervelend was steeds die symptomen te hebben. Mede gezien dit ook al in mn dossier staat (had ik ook voordat ik zwanger werd van Twan) schat hij de kans dat ik spontaan zwanger word, lager in. Hij heeft me dan ook doorverwezen naar de gyn die ik de vorige keren ook heb gehad en kan al op 26 januari a.s. om 09:30 uur terecht. Ik heb nog gevraagd of ik een test moet doen zondag ofzo omdat ik misschien te vroeg zou hebben getest, en hij heeft mij een brief meegegeven om mn urine te laten testen in het ziekenhuis. Dat gaat dus a.s. maandag gebeuren en aan het einde van de middag kan en mag ik bellen voor de uitslag.
wel fijn dat je al zo snel naar de gyn kan.
gelukkig dat de ha zo begrip vol was,je hoort wel is anders.
pi_34166666
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 14:53 schreef lunastar het volgende:
Hey xanthe een vraagje.. ben hier paar dagen niet geweest... maar is de insiminatie gelukt/// want ik zie onder je naam iets staan...
Ja die is gelukt en nu maar hopen dat het dit maal wel lukt. Ben 2x eerder in september uitgeteld geweest en beide keren is dus niet goed gegaan
pi_34166718
Diaan super dat je nu weer een stapje verder komt. En hopenlijk word je cyclus snel normaal(er) zodat je als nog lekker snel een 2e streepje piest
  dinsdag 17 januari 2006 @ 17:59:26 #76
94046 PM-girl
pi_34167155
He Diaan, fijn dat de HA je zo serieus genomen heeft!

Hier wederom heel lichtjes bloed in de afscheiding, dus ik denk weer de (vroege) opmaat voor de
*
pi_34167390
hier ook minimaal zeer lichte bloeding in afscheiding .....
komen de duivels er al aan ....?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 18:27:32 #78
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_34168117
pm en spekkie kan niet hoor weg met die we willen streepjes zien geen
stuur ze weg ksssst
  dinsdag 17 januari 2006 @ 18:41:53 #79
114177 Diaan73
pi_34168654
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:27 schreef glossy het volgende:
pm en spekkie kan niet hoor weg met die we willen streepjes zien geen
stuur ze weg ksssst
Ik sluit me hierbij aan
Make love, not war ☮
pi_34175663
ik hoop ook dat ze wegblijven!

tot nog toe is het bij 1 klein drupje slijm/bloed gebleven ....
mijn nod is pas morgen of overmorgen op z'n vroegst....

ben dus wel heel erg benieuwd
  dinsdag 17 januari 2006 @ 22:06:24 #81
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_34178041
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:44 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Ja die is gelukt en nu maar hopen dat het dit maal wel lukt. Ben 2x eerder in september uitgeteld geweest en beide keren is dus niet goed gegaan
xanthe dan wens ik je nu(beetje laat) een dikke proficiat meid, en ik en hoop dat het nu goed gaat....

Ik hoop dat ik ook zo'n geluk heb... maar volgens glossy's pendeluitslag dus nietik weet het, met een beetje zout nemen....

Ik duim voor jullie allemaal....
pi_34198023
hier lijken de duvels dan toch echt in aantocht ... weer wat bloed-bruin verlies nu ....
het eerste bewijs dat de pendels toch kloppen is er dus bijna vrees ik....
  woensdag 18 januari 2006 @ 13:36:53 #83
114177 Diaan73
pi_34198238
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:31 schreef Spekkiemonster het volgende:
hier lijken de duvels dan toch echt in aantocht ... weer wat bloed-bruin verlies nu ....
het eerste bewijs dat de pendels toch kloppen is er dus bijna vrees ik....
Ow Spekkie wat balen dat ze toch nog zijn gekomen.... dikke knuffel van mij dan maar samen in februari zwanger

* wel jaloers is dat je "op tijd" bent maar dat helemaal terzijde
Make love, not war ☮
pi_34198685
Diaan ... ik kan er haast de klok op gelijk zetten .... das ongelooflijk!
t scheelt weleens een dagje maar ik heb een zeer regelmatige cyclus ... ben me ook bewust van deze mazzel!
hoop ook een goede cyclus zodat ik na 3 jaar, waarvan 1 zeer actief) dan toch eens zwanger zal raken want ik word het wachten toch aardig beu
  woensdag 18 januari 2006 @ 13:56:05 #85
114177 Diaan73
pi_34198935
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:50 schreef Spekkiemonster het volgende:
Diaan ... ik kan er haast de klok op gelijk zetten .... das ongelooflijk!
t scheelt weleens een dagje maar ik heb een zeer regelmatige cyclus ... ben me ook bewust van deze mazzel!
hoop ook een goede cyclus zodat ik na 3 jaar, waarvan 1 zeer actief) dan toch eens zwanger zal raken want ik word het wachten toch aardig beu
Ja ik kan me goed voorstellen dat je het wachten aardig beu begint te worden. Was je al bij de HA of gyn geweest? Als je niet zwanger wordt, heb je ook niets aan een goede cyclus en is net zo frustrerend lijkt me. Wat hebben we toch ook rare ingewikkelde lichamen.
Make love, not war ☮
  woensdag 18 januari 2006 @ 15:33:13 #86
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_34203010
spekkie wat spijtig weer... vreselijk he steeds ongesteld worden...

dikke knuffel meid...
pi_34206550
Spekkiemonster jeetje.......
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:30:30 #88
94046 PM-girl
pi_34208051
O nee spekkie, dat is niet tof! Shit hoor

Hier nog niets, word nu wel weer enigzins zenuwachtig....
*
pi_34211952
Diaan,lekker dat je ha zo begripvol was en wat een supersnelle afspraak bij je gyn zeg,heerlijk
Kijken of die wat voor je kan betekenen,veel succes.
Groetjes,Minoes
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:46:50 #90
3011 E.T.
pi_34213074
Diaan, wat een heerlijke huisarts heb je
Waren alle huisartsen maar zo begripvol
  woensdag 18 januari 2006 @ 20:09:10 #91
114177 Diaan73
pi_34213998
Tja mn huisarts is echt een goede huisarts... ik heb nog nooit iets te klagen over hem gehad. En idd heel erg begripvol. Hij kent mn voorgeschiedenis ook en toen deed hij trouwens ook al niet moeiljk.

Dat ik al zo snel bij de gyn terecht kan, komt omdat ik een zgn. bekende patient ben... dan mag je blijkbaar eerder komen. Wel een beetje oneerlijk vind ik, maar in dit geval vind ik het stiekem toch wel erg prettig dat ik zo snel mag komen.
Make love, not war ☮
  woensdag 18 januari 2006 @ 22:49:16 #92
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34222304
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 20:09 schreef Diaan73 het volgende:
Tja mn huisarts is echt een goede huisarts... ik heb nog nooit iets te klagen over hem gehad. En idd heel erg begripvol. Hij kent mn voorgeschiedenis ook en toen deed hij trouwens ook al niet moeiljk.

Dat ik al zo snel bij de gyn terecht kan, komt omdat ik een zgn. bekende patient ben... dan mag je blijkbaar eerder komen. Wel een beetje oneerlijk vind ik, maar in dit geval vind ik het stiekem toch wel erg prettig dat ik zo snel mag komen.
je hebt zeker niet veurink maar meis superfijn dat je zo snel terrecht kan..
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 18 januari 2006 @ 23:14:58 #93
114177 Diaan73
pi_34223483
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

je hebt zeker niet veurink maar meis superfijn dat je zo snel terrecht kan..
nee Kerbert en Quartero als gyn....
Make love, not war ☮
  woensdag 18 januari 2006 @ 23:18:26 #94
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34223609
hmm ik heb franke gehad stom ei was dat .. indertijd met die uitdroging.. keek ze naar me oh je ziet er goed uit hoor.. maar jah voor jou gevoel doen we wle even bloed en urine testje nou het resultaat is bekend.. quartero is dat die oudere man..? heb ook ene keer ene oudere man gehad en die was wel lief mocht je toch eens met franke te maken krijgen laat je niets gevallen hoor
  woensdag 18 januari 2006 @ 23:22:37 #95
114177 Diaan73
pi_34223778
Quartero is niet zo'n hele oude man, maar een beetje indische man... wel heel aardig en lief, maar zegt ook wel waar het op staat.

Franke heb ik volgens mij 1x gehad toen Quartero er niet was en ik net zwanger was van Twan.
Make love, not war ☮
  donderdag 19 januari 2006 @ 12:29:41 #96
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34236436
Diaan ik ben blij dat je ha zo meedenkt.
Spekkie, jammer.
pi_34252367
mijn NOD mag op 11 feb. nu ..... alvast bedankt weer voor t aanpassen

hoe is het eig. met marie?
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:06:37 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34252521
Het is aangepast Spekkie.
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:57:32 #99
24188 Belana
kloon van belana
pi_34254366
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 15:47 schreef Diaan73 het volgende:

heej diaan, wat fijn! Er gaat dus wat gebeuren! Mooi!
stormy waters...
sailin'
pi_34256607
- -

[ Bericht 85% gewijzigd door mjammetje op 19-01-2006 21:48:24 (verkeerde topic) ]
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
  donderdag 19 januari 2006 @ 21:47:38 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_34256720
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:45 schreef mjammetje het volgende:
Hallo allemaal
Ik heb even een nieuw accountje aangemaakt om hier te kunnen melden:
IK BEN ZWANGER!
Dat moest er even uit.

Ik ben zwanger:
Lengte zwangerschap: 6 weken, 9 uren
Nog te gaan: 33 weken, 6 dagen, 14 uren
Vordering: 15.14%
Bevallingsdatum: 14/09/2006

Half September ben ik gestopt met de pil in de hoop zwanger te mogen raken en dat is dus al lekker snel gebeurd. Begin Januari had ik een vermoeden dat ik zwanger was maar de zwangerschapstesten gaven steeds aan van niet tot de test kwam die wel positief was.
Ik ben helemaal in de wolken
En ik ook
Ik denk dat ik blijer ben dan jij, zal ik je dat vertellen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_34257682
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:47 schreef Troel het volgende:

[..]

En ik ook
dankjewel schatje
ik zat alleen in het verkeerde topic
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 09:27:18 #103
94046 PM-girl
pi_34269312
Marie, hoe is het met jou???

Hier nog niets.....* pm-girl zenuwachtig is
*
  vrijdag 20 januari 2006 @ 09:35:14 #104
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34269453
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:47 schreef Troel het volgende:

[..]

En ik ook
ook zwanger Troel
  vrijdag 20 januari 2006 @ 09:56:36 #105
94046 PM-girl
pi_34269867
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:10 schreef mjammetje het volgende:

[..]

dankjewel schatje
ik zat alleen in het verkeerde topic
Is Mjammetje trouwens een pseudoniem, van een bekende fokker?
*
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:06:06 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34270071
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 09:56 schreef PM-girl het volgende:
Is Mjammetje trouwens een pseudoniem, van een bekende fokker?
Ik denk eerder gewoon een vriendinnetje van Troel die hierheen 'gelokt' is.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:09:50 #107
35189 Troel
scherp en bot
pi_34270138
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:06 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik denk eerder gewoon een vriendinnetje van Troel die hierheen 'gelokt' is.
Die al wel onder een andere naam op Fok! rondliep, maar dat terzijde
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:17:33 #108
94046 PM-girl
pi_34270315
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:09 schreef Troel het volgende:

[..]

Die al wel onder een andere naam op Fok! rondliep, maar dat terzijde
Ok!

Vraag me wel eens af, als het raak zou zijn, of ik het hier meteen zou durven melden. Heb geen idee of mensen mij zouden herkennen hier!
*
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:18:33 #109
35189 Troel
scherp en bot
pi_34270337
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:17 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Ok!

Vraag me wel eens af, als het raak zou zijn, of ik het hier meteen zou durven melden. Heb geen idee of mensen mij zouden herkennen hier!
Vandaar ook de andere naam. Overigens vind ik het best wel vervelend, want ik ben er zo blij om dat ik het aan iedereen wil vertellen, maarja, dat hoort niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:22:37 #110
94046 PM-girl
pi_34270406
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:18 schreef Troel het volgende:

[..]

Vandaar ook de andere naam. Overigens vind ik het best wel vervelend, want ik ben er zo blij om dat ik het aan iedereen wil vertellen, maarja, dat hoort niet
Over een tijdje zal het toch wel 'onthuld' worden dan? Maar ik snap het wel!
*
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 10:33:09 #111
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_34270650
Goh
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:37:32 #112
94046 PM-girl
pi_34270736
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:33 schreef Slaapmeisje het volgende:
Goh
*
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:27:34 #113
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_34272108
Hier van morgen lichtelijke paniek was me ketting met me maan steen kwijt,hij was op de grond gevallen uit me slaapshirt vandaan.
ze zeggen dat als je hem verliest rond je eisprong een teken is.......
we klussen nog ff een paar dagen door en we wachten het af.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:36:20 #114
94046 PM-girl
pi_34272431
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:27 schreef glossy het volgende:
Hier van morgen lichtelijke paniek was me ketting met me maan steen kwijt,hij was op de grond gevallen uit me slaapshirt vandaan.
ze zeggen dat als je hem verliest rond je eisprong een teken is.......
we klussen nog ff een paar dagen door en we wachten het af.
Oeh spannend Glossy!!
*
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:48:53 #115
35189 Troel
scherp en bot
pi_34274836
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:33 schreef Slaapmeisje het volgende:
Goh
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:34:09 #116
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_34278704
hey dames

glossy ik ben mijn maansteen nu al 3 maanden kwijt, bij het opstaan hing hij niet meer aan mijn ketting en ik heb heel het huis afgezoch, maar nergens te vinden... ze zeiden toen dat het betekend dat hij zijn werk heeft gedaan en dat het dus meestal betekend dat je zwanger bent.. maar hier dus niks... Maar hoop voor jouw natuurlijk dat hij wel goed zijn werk heeft gedaan...

Marie vandaag je nod?
Pm-girl spannend voor je morge, je nod...

En voor de andere dames toi toi toi hopelijk komen er hier heel veel 2e streepjes

groetjes

lunastar
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:51:11 #117
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_34279264
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:34 schreef lunastar het volgende:

glossy ik ben mijn maansteen nu al 3 maanden kwijt, bij het opstaan hing hij niet meer aan mijn ketting en ik heb heel het huis afgezoch, maar nergens te vinden... ze zeiden toen dat het betekend dat hij zijn werk heeft gedaan en dat het dus meestal betekend dat je zwanger bent.. maar hier dus niks... Maar hoop voor jouw natuurlijk dat hij wel goed zijn werk heeft gedaan...

groetjes

lunastar
ik had hem snel weer gevonden,heb hem ook wel weer omgedaan,mocht het zo zijn dat hij zijn werking heeft gedaan verlies ik hem vast wel weer.
pi_34286312
ik had ook een maansteentje (3 weken lang) ... ik raakte hem kwijt, nergens meer te vinden maar helaas .... niet zwanger
pi_34286374
majmmetje, gefeliciteerd denk ik al snap ik er allemaal maar weinig van....
troel ook gefeliciteerd misschien ??
  vrijdag 20 januari 2006 @ 18:50:05 #120
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_34286846
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 18:32 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik had ook een maansteentje (3 weken lang) ... ik raakte hem kwijt, nergens meer te vinden maar helaas .... niet zwanger
dit is mijn 2de ,de 1ste heeft het oogje er nooit goed in gezeten en was ook binnen een week aan diggelen gevallen.
deze heb ik bij de tuinen gehaald en hoe me ketting los is geraakt is me een raadsel want ik heb al moeite om het slotje open te krijgen.
hij hangt nu weer om me nek,benieuwd of ik hem weer verlies.
pi_34287490
Mjammetje, wie ben je?

iig van harte
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  Jubileum moderator vrijdag 20 januari 2006 @ 19:26:03 #122
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34288010
Ik zag dat Mjammetje al had ge-edit maar even, wellicht ten overvloede, maar ik wil het toch even zeggen:

Dit topic is niet om binnen te stormen en te melden dat je zwanger bent, als je nog nooit eerder een post hier hebt gedaan. Dat doe je in Z&G maar niet hier.
Hier gaat er een heel traject aan vooraf, en die mensen verwelkomen we hier met open armen.
Niet alleen de mededeling doen dus.....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_34288923
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:17 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Ok!

Ik herken je wel PM Maar wat maakt het uit als anderen je herkennen? Dan zouden ze je nu hier toch ook wel volgen?

Hier trouwens weer ongi-vrij Ben benieuwd of het n u dus gewoon weer over 4 weken zover is.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 21:27:51 #124
94046 PM-girl
pi_34292013
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:57 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Ik herken je wel PM Maar wat maakt het uit als anderen je herkennen? Dan zouden ze je nu hier toch ook wel volgen?

Hier trouwens weer ongi-vrij Ben benieuwd of het n u dus gewoon weer over 4 weken zover is.
Spannend meimeltje!!

Nou, als ik zwanger mocht zijn deel ik dat graag hier met jullie, bekend maar toch vreemden. Maar stel dat iemand uit mijn directe omgeving weet wie PM-girl is, dan heb ik toch liever niet dat die dan zo weet dat ik zwanger zou zijn!

Maaruh, jij komt toch niet uit mijn directe omgeving he?
*
pi_34293716
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:27 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Nou, als ik zwanger mocht zijn deel ik dat graag hier met jullie, bekend maar toch vreemden. Maar stel dat iemand uit mijn directe omgeving weet wie PM-girl is, dan heb ik toch liever niet dat die dan zo weet dat ik zwanger zou zijn!

Maaruh, jij komt toch niet uit mijn directe omgeving he?
Nee ik zou het ook niet leuk vinden als vrienden of familie het hier lezen, maar gelukkig heb ik die hier niet op fok

Ik dacht dat je doelde op je vorige username, ik ken je verder niet hoor hehe
Hmmzz ik ga toch twijfelen of ik niet al die tijd verkeerd zat, dacht dat je ooit onder andere username postte

[ Bericht 5% gewijzigd door Meimeltje op 20-01-2006 22:26:42 ]
  vrijdag 20 januari 2006 @ 22:35:09 #126
94046 PM-girl
pi_34294252
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:19 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Nee ik zou het ook niet leuk vinden als vrienden of familie het hier lezen, maar gelukkig heb ik die hier niet op fok

Ik dacht dat je doelde op je vorige username, ik ken je verder niet hoor hehe
Hmmzz ik ga toch twijfelen of ik niet al die tijd verkeerd zat, dacht dat je ooit onder andere username postte
Mmm, denk het wel, want ik heb hier maar 1 username gehad!

Hier voel ik een lichte buikpijn opkomen.....
*
  vrijdag 20 januari 2006 @ 22:37:39 #127
114177 Diaan73
pi_34294332
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:35 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Mmm, denk het wel, want ik heb hier maar 1 username gehad!

Neeeeee moeten wegblijven.... vort
Make love, not war ☮
pi_34294351
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:35 schreef PM-girl het volgende:

He nee
  zaterdag 21 januari 2006 @ 08:17:05 #129
94046 PM-girl
pi_34302496
Nog niks.... maar het voelt alsof het wel komt, normaal wel 's morgens al meteen ongesteld.
*
  zaterdag 21 januari 2006 @ 09:09:58 #130
94046 PM-girl
pi_34302648
Pfff, ik geloof dat ik blij ben dat ik vandaag een verhuizing heb om bij te helpen, anders ging ik de hele dag op het toilet zitten........om te zien of er nog niets komt!
*
pi_34302656
pssssst PM-girl misschien de tampon-test eens doen?
  † In Memoriam † zaterdag 21 januari 2006 @ 09:13:42 #132
81992 Githa
pi_34302663
PM-girl spannend hoor anders misschien een tampontest doen? ...
een tampon inbrengen en kijken of er sporen van bloed zijn...zo nee, is dat natuurlijk gunstig
  zaterdag 21 januari 2006 @ 09:13:56 #133
94046 PM-girl
pi_34302665
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 09:12 schreef Xanthe het volgende:
pssssst PM-girl misschien de tampon-test eens doen?
Kijken wat er mee komt? Misschien straks ff, goede tip! Maaruh, de afscheiding die ik had, zag er nog niet uit alsof het onderweg is(denk ik)
*
pi_34303004
Nu gaat het kriebelen , wat voor afscheiding had je dan? (Doet me zo denken aan de afscheiding die ik had toen ik de laatste keer verwachtte ongesteld te gaan worden ).
  zaterdag 21 januari 2006 @ 10:21:56 #135
94046 PM-girl
pi_34303162
Nou, witte, vrij dikke afscheiding. Ook met de tampontest.

Ik vind het wel spannend hoor, maar nu gaan we naar de verhuizing, dus voorlopig even geen nieuws!
*
  † In Memoriam † zaterdag 21 januari 2006 @ 10:35:37 #136
81992 Githa
pi_34303341
PM-Girl
pi_34303432
wil geen valse hoop wekken , maar hier ook zoiets en er kwamen ook geen duivels achteraan
pi_34303983
klinkt toch wel heel bekend ja
  zaterdag 21 januari 2006 @ 11:38:48 #139
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_34304551
Hallo ladies!
Ik meld me even, helaas met een flinke ongi, geworden op de 19e!
Ik had geen tijd om eerder te melden, ik lig in bed geveld met een flinke verkoudheid c.q. griepje! Maar hier dus ook weer op naar de volgende ronde!
pi_34307066
jammer marie!!! en beterschap verder !

spannend pm!!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 13:31:49 #141
94046 PM-girl
pi_34307813
Nog steeds niets, dat wilde ik ff melden tussen het inpakken en klussen door!! Maarja, je zult zien dat het nu een cyclus van 33 dagen is geworden.....
*
  zaterdag 21 januari 2006 @ 16:39:50 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34313624
Balen weer Marie!

En PM-girl, je maakt het wel superspannend hier zeg!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 16:43:41 #143
94046 PM-girl
pi_34313762
Marie, ik lees het nu pas, shit zeg, dat is echt balen, zeker nu je ook nog verkouden bent.
*
  zaterdag 21 januari 2006 @ 16:47:05 #144
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34313861
jammer Marie en beterschap ook nog eens

PM girl he maakt het wel spannend he
  zaterdag 21 januari 2006 @ 17:47:45 #145
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_34316033
Marie wat spijtig dat je ongi bent geworden.. dikke knuffel, en ziek maar lekker uit nu... dan ben je tegen klustijd weer beter

pmgirl, spannend...
voor iedereen toi toi toi
  † In Memoriam † zaterdag 21 januari 2006 @ 18:08:43 #146
81992 Githa
pi_34316655
PM-girl al klaar met verhuizen ??? ik besterf het van nieuwsgierigheid

Marie79, wat jammer
pi_34317314
Spannend

Marie
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zaterdag 21 januari 2006 @ 18:41:35 #148
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_34317728
balen marie , als de de deur uit zijn gelijk zeggen dat ze niet meer terug hoeven te komen.

Ben vandaag bek af van het werken , vannacht slecht geslapen, beetje last van verkoudheid maar gaat gelukkig al de goede kant op.
vanavond maar vroeg te bed want moet morgen ook nog de hele dag werken pfff als ik er aan denk dat ik nog t/m dinsdag moet word ik al moe ,maar ja nog ff door bijten.
  zondag 22 januari 2006 @ 10:12:34 #149
94046 PM-girl
pi_34336438
Goedemorgen, hier nog steeds niets
*
pi_34336796
Spannend hoor PM-girl , wanneer ben je van plan om te gaan testen? Ik nieuwsgierig??? Wel nee joh!
  zondag 22 januari 2006 @ 10:51:07 #151
94046 PM-girl
pi_34336919
Ik weet niet wanneer ik wil testen. Aan de ene kant wil ik natuurlijk snel zekerheid en zou ik het liefst nu testen (gelukkig heb ik de testen vorige week gekocht!!)
Maar aan de andere kant, wacht ik liever nog even. Ik kan gewoon niet geloven dat het misschien zo zou zijn! Plus dat het plusje op de test duidelijker wordt las ik in de beschrijving, een paar dagen na je NOD.
Daarbij vind ik nu het genieten van de onzekerheid ergens ook wel prettig, stel dat het negatief is, dan is dat zo hard meteen. Maarja, anderzijds kun je dat maar beter meteen weten.
Ik denk dat het vanavond wordt, maar misschie ook nog wel van de week ergens! Leuk dat jullie allen zo meeleven.
Glossy, ik hoop zo dat je wat mij betreft dit keer ongelijk hebt!
*
pi_34336933
Whaaaaaa PM-girl wat maak jij het ons moeilijk
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 22 januari 2006 @ 10:54:15 #153
94046 PM-girl
pi_34336963
quote:
Op zondag 22 januari 2006 10:52 schreef Beaker het volgende:
Whaaaaaa PM-girl wat maak jij het ons moeilijk
Wat dacht je van ik mezelf!
*
  zondag 22 januari 2006 @ 10:55:32 #154
94046 PM-girl
pi_34336988
Ik heb gewoon echt het gevoel dat dit niet kan zijn wat het zou kunnen zijn, maar inmiddels is het wel steeds raarder dat ik nog steeds niet ongesteld ben.

Hoe hebben jullie trouwens wel eens getest, alleen of met vriendje erbij?
*
pi_34337124
Met vriendje erbij
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 22 januari 2006 @ 11:06:42 #156
94046 PM-girl
pi_34337160
Straks al uitgelegd hoe zo'n test gaat en wat er te zien zal zijn of niet.
Hij vindt het ook erg spannend!

Ik voel mijn buik wel nog steeds, heel soms is een beetje ongesteldheidsbuikpijn, andere keren lijkt het meer mijn darmen of maag.(heb gisteren wel zwaar getafeld).
*
pi_34337188
Hoe lang wil je nog wachten met testen?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_34337328
Ongesteldheidsbuikpijn kan je ook hebben als je zwanger bent , zegt dus op zich erg weinig...
Kan me voorstellen dat je je zo voelt , het komt ook zo vaak voor dat ons lichaam ons gewoon straal voor de gek houd!

Ik heb tot nu toe altijd alleen getest , lekker op de wc en dan rustig afwachten...
Vaak negatieve testen gehad , maar de keren dat die positief was was ook wel weer lollig als je zag hoe triomantelijk ik ermee naar hubby liep
  zondag 22 januari 2006 @ 11:18:13 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34337377
PM-girl. Is dit de eerste keer dat je overtijd bent?
  zondag 22 januari 2006 @ 11:20:04 #160
94046 PM-girl
pi_34337415
Ja, ik ben half augustus met de pil gestopt en heb eigenlijk meteen een heel regelmatige cyclus van 32 dagen gehad en nooit overtijd geweest.
Ik denk dat ik vanavond toch maar ga testen
*
  zondag 22 januari 2006 @ 11:21:19 #161
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_34337438
PM-girl, spannend

Ik heb altijd met vriendje getest. Plassen in een potje had niet zoveel vertrouwen in m'n eigen plaskunsten testje erin, er weer uit en wachten maar Zenuwslopend
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  zondag 22 januari 2006 @ 11:22:14 #162
94046 PM-girl
pi_34337457
Ennuh, het is toch, 5 seconden in de urine, dan neerleggen en dan 1 minuut wachten?
*
pi_34337471
PM-girl, als je nooit eerder overtijd bent geweest ........ mijn hemel wat spannend
Heel veel succes met testen vanavond!!!!!!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 22 januari 2006 @ 11:23:21 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34337473
Dat verschilt een beetje per test PM-girl. Dat kan je dus beter even in de gebruiksaanwijzing lezen.

Vanavond testen? Kan je dan niet beter tot morgenochtend wachten. Nu ben je net 1 dagje overtijd dus je hebt best kans dat er vanavond niet genoeg hcg in je urine zit... Of de hele dag je plas ophouden.

Wel spannend hoor!
  zondag 22 januari 2006 @ 11:25:49 #165
94046 PM-girl
pi_34337529
quote:
Op zondag 22 januari 2006 11:23 schreef Brighteyes het volgende:
Dat verschilt een beetje per test PM-girl. Dat kan je dus beter even in de gebruiksaanwijzing lezen.

Vanavond testen? Kan je dan niet beter tot morgenochtend wachten. Nu ben je net 1 dagje overtijd dus je hebt best kans dat er vanavond niet genoeg hcg in je urine zit... Of de hele dag je plas ophouden.

Wel spannend hoor!
Zou ik ook wel willen, ik wil, als ik zo gelukkig zou mogen zijn, gaan voor een zo duidelijk mogelijk plusje.
Maar als het mis is, zijn we vanavond samen, morgen moeten we natuurlijk gewoon werken.
*
  zondag 22 januari 2006 @ 11:26:31 #166
94046 PM-girl
pi_34337542
quote:
Op zondag 22 januari 2006 11:23 schreef Beaker het volgende:
PM-girl, als je nooit eerder overtijd bent geweest ........ mijn hemel wat spannend
Heel veel succes met testen vanavond!!!!!!!
He, heb je nu net je plaatje veranderd?
*
  zondag 22 januari 2006 @ 11:27:11 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34337552
quote:
Op zondag 22 januari 2006 11:25 schreef PM-girl het volgende:
Zou ik ook wel willen, ik wil, als ik zo gelukkig zou mogen zijn, gaan voor een zo duidelijk mogelijk plusje.
Maar als het mis is, zijn we vanavond samen, morgen moeten we natuurlijk gewoon werken.
Ja, dat is natuurlijk wel waar.
En... als het wel zo is zou het natuurlijk ook gewoon voldoende kunnen zijn...
pi_34337632
ja ik heb mijn plaatje veranderd
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 22 januari 2006 @ 12:02:01 #169
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_34338460
PM girl..spannend!!!!!!

Ik zou als ik jou was nog heel ff wachten met testen...want het is tenslotte pas1 dag....

Maar ik ben wel vreselijk nieuwsgierig

Succes met de zenuwen en de stress

Suzanne
pi_34345073
Pfff echt spannend PM-girl!!!

Van mij mag je wel testen hoor, hehe.
pi_34349333
jee PM wat spannend!

test jij morgen eens even gauw!!
  zondag 22 januari 2006 @ 18:17:35 #172
94046 PM-girl
pi_34350450
Besloten dat we morgenvroeg, als er dan nog niets te zien is, gaan testen!
*
pi_34350652
Spannend PM-girl. Succes morgenochtend.
  zondag 22 januari 2006 @ 18:33:16 #174
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_34350925
je houd ons wel in spanning pm

kom maar op met de streepies
  zondag 22 januari 2006 @ 20:35:56 #175
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_34355672
oeh spannend pm girl
  zondag 22 januari 2006 @ 20:36:54 #176
24188 Belana
kloon van belana
pi_34355720
pm girl, wat spannend!
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator zondag 22 januari 2006 @ 20:55:50 #177
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34356654
Ik ga voor je duimen PM!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_34357344
Spannend PM!!!
pi_34358502
Succes morgenochtend PM-Girl & PM-Girl vriendje
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_34359988
Ik heb morgen de hele dag cursus, moet ik de hele dag wachten op de uitslag van je test

Ik hoop echt voor je dat het raak is PM!!
pi_34359990
Spannend hoor PM-gril!

Geld de oude regel nog steeds? Melden voor 9 uur met het test resultaat?
pi_34361447
succes PM
  † In Memoriam † zondag 22 januari 2006 @ 23:44:28 #183
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_34363745
PM girl ga je morgen testen?

Succes
  maandag 23 januari 2006 @ 07:30:09 #184
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34368524
En????
Lekker douchen!
pi_34368892
PM-girl waar blijf je?
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2006 @ 08:28:53 #186
81992 Githa
pi_34368911
PM-girl ik moest gelijk aan je denken vanmorgen...
  maandag 23 januari 2006 @ 09:06:20 #187
114177 Diaan73
pi_34369233
Jeetje twee dagen niet aanwezig, is het erg spannend hier

Ben erg benieuwd naar de je testresultaat PM-girl. Hopelijk heb je een vette plus.

Marie79.... dat is weer balen zeg. Dikke knuffel

Ik heb net zelf mn potje urine naar ziekenhuis gebracht, aan het einde van de middag kan ik bellen voor de uitslag... ik denk zelf dat het gewoon negatief is.
Make love, not war ☮
  maandag 23 januari 2006 @ 09:11:59 #188
94046 PM-girl
pi_34369323
Jullie zijn haast nog nieuwsgieriger dan ik zeg! Maar, lang wachten loont:

Whiiiiihhoooeeeee!
Sorry, glosy, geen gelijk voor de pendel dus!
*
pi_34369329
Ik dacht het al wel!!!!! Gefeliciteerd!!!!
pi_34369414
jaaaaa weer een tweede streep erbij Gefeliciteerd!
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
pi_34369425
Gefeliciteerd!!!!
  maandag 23 januari 2006 @ 09:31:18 #192
114177 Diaan73
pi_34369608
PM-girl van harte gefeliciteerd
Make love, not war ☮
pi_34369617
Gefeliciteerd . Veel streepjes al in deze maand!
Eva
  maandag 23 januari 2006 @ 09:38:58 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34369714
PM-girl!
Gefeliciteerd!
pi_34369759
JOEHOEEEE!!! gefeliciteerd PM-girl en PM-boy !!
pi_34369774
Hoera Gefeliciteerd PM-Girl!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 23 januari 2006 @ 09:43:54 #197
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_34369783
Gefeliciteerd PM-Girl
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2006 @ 09:53:09 #198
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_34369944
PM-Girl wat een geweldig nieuws zeg!!!!! Gefeliciteerd
  maandag 23 januari 2006 @ 10:01:00 #199
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34370088
wowie wat een goed nieuws zo op maandagochtend PM-Girl en mannetje gefeliciteerd je bent zwanger
pi_34370091
Gefeliciteerd PM-girl
  maandag 23 januari 2006 @ 10:01:55 #201
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_34370114
Joepie! PM-girl, van harte!!! Moooooi, streepjes! Een hele fijne zwangerschap!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_34370208
van harte , nu even de komende paar maanden goed doorstaan
pi_34371034
JAAAAAA!!!!!!!

Gefelicteerd!!
  maandag 23 januari 2006 @ 10:49:07 #204
94046 PM-girl
pi_34371111
Dankjewel voor al jullie lieve felicitaties!

Het is nog heel onwerkelijk enzo, meteen een heleboel vragen en ideeën.
En nu begint het lange zwijgen, wat voor mij heel moeilijk is!!
*
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2006 @ 10:58:27 #205
81992 Githa
pi_34371362
JAAAAAA! wat een mooie streep.
PM-girl gefeliciteerd
  maandag 23 januari 2006 @ 11:37:24 #206
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34372350
Dat is een duidelijke streep!!! Gefeliciteerd!
Lekker douchen!
pi_34372505
PM en man
van harte gefeliciteerd
pi_34373021
wat een duidelijke streep zeg Van harte gefeliciteerd PM en PM mannetje
een fijne zwangerschap toegewenst.
  maandag 23 januari 2006 @ 11:59:06 #209
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_34373052
Van harte hoor PM-girl met jullie zwangerschap!
  maandag 23 januari 2006 @ 12:35:43 #210
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34374074
proficiat
  maandag 23 januari 2006 @ 12:42:41 #211
35189 Troel
scherp en bot
pi_34374275
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:26 schreef Lois het volgende:
Ik zag dat Mjammetje al had ge-edit maar even, wellicht ten overvloede, maar ik wil het toch even zeggen:

Dit topic is niet om binnen te stormen en te melden dat je zwanger bent, als je nog nooit eerder een post hier hebt gedaan. Dat doe je in Z&G maar niet hier.
Hier gaat er een heel traject aan vooraf, en die mensen verwelkomen we hier met open armen.
Niet alleen de mededeling doen dus.....
Misschien dit in de OP opnemen dan?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2006 @ 12:44:24 #212
7074 moussy
kuttekop
pi_34374328
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:42 schreef Troel het volgende:

[..]

Misschien dit in de OP opnemen dan?
Of een centraal meld hier dat je zwanger bent topic
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 23 januari 2006 @ 12:45:22 #213
35189 Troel
scherp en bot
pi_34374354
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:44 schreef moussy het volgende:

[..]

Of een centraal meld hier dat je zwanger bent topic
Ja, zoiets. Kijk, ik weet dat mjammetje er ook al eerder mee bezig was, dus dan kan ik me voorstellen dat je dan hier post eigenlijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_34374415
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:45 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, zoiets. Kijk, ik weet dat mjammetje er ook al eerder mee bezig was, dus dan kan ik me voorstellen dat je dan hier post eigenlijk
Ja maar niet als je daarover hier nog nooit een woord hebt gezegd. Dan ga je rechtstreeks naar Z&G.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 23 januari 2006 @ 12:49:51 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_34374498
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:47 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja maar niet als je daarover hier nog nooit een woord hebt gezegd. Dan ga je rechtstreeks naar Z&G.
Ah, en jij kan dat zomaar opmaken uit de titel en de beginpost enzo? Ik niet namelijk.
Ik weet het wel, heb mjammetje ook gezegd dat ze beter het andere topic had kunnen nemen, maar als jij nieuw bent op Fok! of in OUD, en jij bent al een tijdje bezig om zwanger te worden en het lukt ineens, dan kan ik me best voorstellen dat je dan dus in "wachten op het tweede streepje" post. Jij hebt tenslotte ook erop gewacht. Snap je?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_34374656
[onnodig]

[ Bericht 95% gewijzigd door BE op 23-01-2006 12:57:51 ]
  maandag 23 januari 2006 @ 12:55:30 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34374702
Het is ook verder geen wereldramp en meestal is er ook helemaal niks aan de hand. Iemand meldt zich hier en dan is er altijd wel iemand die die persoon dan verwijst naar Z&G. Het bleef nu alleen een klein beetje langer hier hangen omdat Troel haar weer kende en er nog wat over en weer gepost werd omdat het niet helemaal duidelijk was.

En nee, het is idd niet aan de TT te zien maar aan de andere kant kan ik me zo voorstellen dat je het er toch ook wel uit kan halen.
Het gaat om 'wachten op een 2e streepje'. Als ik ergens out of the blue zou komen zou ik wrsch me eerder melden in een topic met de naam 'Zwangerschap en Geboorte'. Maar goed, doet er ook niet toe.
Het is nu even duidelijk, geen man overboord, toch?
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2006 @ 12:55:45 #218
7074 moussy
kuttekop
pi_34374713
[onnodig]

[ Bericht 97% gewijzigd door BE op 23-01-2006 12:56:35 ]
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_34374778
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:49 schreef Troel het volgende:

[..]

Ah, en jij kan dat zomaar opmaken uit de titel en de beginpost enzo? Ik niet namelijk.
Ik weet het wel, heb mjammetje ook gezegd dat ze beter het andere topic had kunnen nemen, maar als jij nieuw bent op Fok! of in OUD, en jij bent al een tijdje bezig om zwanger te worden en het lukt ineens, dan kan ik me best voorstellen dat je dan dus in "wachten op het tweede streepje" post. Jij hebt tenslotte ook erop gewacht. Snap je?
Ja dat snap ik uiteraard, maar als je dat wachten niet hebt gedeeld, om welke reden dan ook, dan is het vreemd om dat hier te posten omdat het nog "wachten op..." heet.

Maar dat was inmiddels wel duidelijk.
  maandag 23 januari 2006 @ 13:00:46 #220
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34374878
PM-girl wat een mooie test!
Gefeliciteerd en je vent natuurlijk ook.
pi_34374971
PM-girl gefeliciteerd
  maandag 23 januari 2006 @ 13:05:31 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_34375028
Oja, dat had ik nog willen zeggen:

PM-girl, en PM-boy, gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 23 januari 2006 @ 13:13:20 #223
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_34375261
gefeliciteerd pm.
de pendel had idd geen gelijk,maar dat geeft niet want nu ben je zwanger
  maandag 23 januari 2006 @ 17:03:04 #224
108648 cattie
lieve moeder
pi_34382896
Hartelijk gefeliciteerd PM-girl!
Kom je snel gezellig naar Z&G?
pi_34383358
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:00 schreef dutchie het volgende:
totaal offtopic, maar wat ik me nu al een tijdje afvraag waarvan ben jij mod? (niet slecht bedoeld hoor )
pi_34384267
Jaaaahhh joepieeeee PM girl van harte meid!!! en PM boy natuurlijk ook
  maandag 23 januari 2006 @ 17:51:22 #227
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_34384633
wow pm-girl proficiat
  maandag 23 januari 2006 @ 18:27:15 #228
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_34385752
En diaan weet jij al iets meer???
  maandag 23 januari 2006 @ 18:37:38 #229
24188 Belana
kloon van belana
pi_34386088
PM girl het 2e 2e streepje van 2006 van harte gefeliciteerd!!

En dat het zo mag door gaan hier
stormy waters...
sailin'
pi_34387801
Leuk weer een 2e streepje!! Gefeliciteerd PM-girl en een hele fijne zwangerschap gewenst!
pi_34388184
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:37 schreef Belana het volgende:
PM girl het 2e 2e streepje van 2006 van harte gefeliciteerd!!

En dat het zo mag door gaan hier
3e streepje De 1e was ik , de 2e linda en nu PM-girl. Maar ik wil er meer zien!
  maandag 23 januari 2006 @ 19:41:30 #232
24188 Belana
kloon van belana
pi_34388320
gut, linda heb ik hier helemaal niet gezien zowat sorry linda
stormy waters...
sailin'
  maandag 23 januari 2006 @ 19:59:37 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34389011
Linda heeft toch ook niet in het lijstje gestaan? Of wel?
  maandag 23 januari 2006 @ 20:02:47 #234
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34389150
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:15 schreef leonieke het volgende:

[..]

totaal offtopic, maar wat ik me nu al een tijdje afvraag waarvan ben jij mod? (niet slecht bedoeld hoor )
Van Fee, klik maar eens op de link onderin mijn ondertitels. Is nu weer even dicht.
  maandag 23 januari 2006 @ 20:09:07 #235
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_34389416
JAH pm-girl en mannetje van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2006 @ 20:21:21 #236
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_34389900
quote:
Op maandag 23 januari 2006 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
Linda heeft toch ook niet in het lijstje gestaan? Of wel?
Dat klopt BE, linda kwam hier alleen melden dat ze een positieve test had behaald.
pi_34389968
Ow sorry
  Jubileum moderator maandag 23 januari 2006 @ 20:38:40 #238
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34390677
Pm girl gefeliciteerd!!
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 23 januari 2006 @ 20:40:27 #239
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_34390772
joehoeeeeee!!!! Weer een streepje!!! Gefeliciteerd PM-Girl...
  maandag 23 januari 2006 @ 21:17:50 #240
24188 Belana
kloon van belana
pi_34392391
quote:
Op maandag 23 januari 2006 20:21 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Dat klopt BE, linda kwam hier alleen melden dat ze een positieve test had behaald.
ah! zie je wel! Dus PM girl is de 2e hier vind ik
stormy waters...
sailin'
  maandag 23 januari 2006 @ 21:26:46 #241
3011 E.T.
pi_34392797
PM-Girl gefeliciteerd!
pi_34395849
quote:
Op maandag 23 januari 2006 20:21 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

nou, ik kwam melden dat ik misschien zwanger was maar dat ik het niet zeker wist, dat ik door jullie er achter was dat een licht streepje ook een streepje was, en dat als het negatief was, ik graag mee wou in het lijstje.
maar het was positief, een bliksembezoek dus.

-for the record-
Eva
  maandag 23 januari 2006 @ 22:42:18 #243
94046 PM-girl
pi_34396068
Dankdankdank!

Lois, wat een lief plaatje!

Ik kan het nog moeilijk geloven en ga nog ff niet naar Z en G.

Maaruh, klopt het dan ik nu dan 4 weken ben al, als zaterdag mijn NOD is en een cyclus heb (had!) van 32 dagen? Je telt dan vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie? Ik dacht nl. dat ik pas 2 weken was, maar sites geven allemaal twee weken eerder uitegerekend aan.
*
  maandag 23 januari 2006 @ 22:44:09 #244
24188 Belana
kloon van belana
pi_34396169
je telt idd vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie de 1e maand krijg je zo cadeau
stormy waters...
sailin'
pi_34396473
PM-girl, heel hartelijk gefeliciteerd! en nu lekker broeden he!

je krijgt er inderdaad zomaar 2 weken bij kado. leuk toch!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 08:09:36 #246
94046 PM-girl
pi_34403709
Dus als 20 dec de 1e dag van mn laatste menstruatie is, ben ik vandaag al precies 5 weken??
Dat schiet dan meteen lekker op!
*
  dinsdag 24 januari 2006 @ 08:34:19 #247
24188 Belana
kloon van belana
pi_34403941
ja gaat lekker he zo!
stormy waters...
sailin'
pi_34404050
Volgens mij zit je dan in de 5e week en ben je 4 weken zwanger.
Ik ben nu 5 weken (en 4 dagen) zwanger , 1e dag van de laatste ongi was 16dec , cyclus van 28 dagen , NOD op 13 januari.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 08:53:00 #249
114177 Diaan73
pi_34404197
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:27 schreef lunastar het volgende:
En diaan weet jij al iets meer???
Had nog geen tijd om eerder te posten, we zijn nog erg druk om alles uit te pakken en op zn plek te zetten hier in huis, maar zoals verwacht, hebben we gehoord wat we eigenlijk al wisten.... een negatieve test.

Nu op naar de gynaecoloog donderdag.
Make love, not war ☮
pi_34405743
Een paar daagjes hier niet kijken en de streepjes beginnen weer te vallen

PM-girl, ongelooflijk mooi! Van harte met je zwangerschapsstreepje

De laatste afspraak bij de gyn was, tja, misschien goed, of juist niet. In ieder geval waren de bloedtest (voor de eisprong) en de zaadtest goed, dus eigenlijk ziet ze geen belemmering om zwanger te worden.
Er is nog een mogelijkheid om via een echo-iets-gedoe te controleren of de eileiders open zijn, maar ze achtte de kans dat die sinds de vorige zwangerschap dicht zijn gaan zitten erg klein.
Oftewel: nog een half jaar lang maar doorklussen en dan die (pijnlijke!?) controle doen.
Dus, positief? ach, er schijnt in ieder geval niets (weinig) aan de hand te zijn. Maar ja, toch negatief, want nu zijn we er eigenlijk weer niets mee opgeschoten

Oh ja - heeft iemand ervaring met zo'n eileider-test?
  † In Memoriam † dinsdag 24 januari 2006 @ 12:13:11 #251
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_34408985
Bright die test heet een HSG en is inderdaad niet echt prettig kan ik uit eigen ervaring vertellen
pi_34418597
PM & PM-man van harte
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_34425974
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
Bright die test heet een HSG en is inderdaad niet echt prettig kan ik uit eigen ervaring vertellen
Vond dat het meest pijnlijke onderzoek dat ik heb gehad , maar er zijn ook verhalen bekend van vrouwen die er minder moeite mee hadden.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 21:45:32 #254
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_34427170
bright.. bedoel je misschien hsg.. is vloeistof dat ze door je baarmoeder en eileiders spuiten en dan rx fotos maken om te zien of er verstoppingen zijn... Ik heb dat in augustus gehad en vond op moment zelf niet pijnlijk, maar later heb ik wel half uur zware ongipijnen gehad en veel bloedverlies, mar dat is weer voor iedereen anders, ik hoop dat je het neit nodig zal hebben...

Diaan wat spijtig dat het negatief was.. Donderdag naar gyn, wat wordt er dan gedaan? als ik vragen mag?

groetjes
pi_34427450
Zoals ik al zei lunastar , jij vond het moment zelf niet pijnlijk , ik dus wel en jij had achteraf pijn en ik heb nergens last van gehad...

Moest ineens er aan denken dat ik de dag erna kleren ben gaan kopen en je buik (althans die van mij) was behoorlijk opgezet , dus op het moment zelf zat mijn broek erg goed , maar later was die te wijd
  † In Memoriam † dinsdag 24 januari 2006 @ 21:52:12 #256
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_34427463
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:13 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Vond dat het meest pijnlijke onderzoek dat ik heb gehad , maar er zijn ook verhalen bekend van vrouwen die er minder moeite mee hadden.
Tja ik was dan ook door de zenuwen en alle horrorverhalen die ik vantevoren had gelezen helemaal vergeten de pijnstillers vantevoren in te nemen Op zich vond ik de HSG ook nog wel meevallen. Die heb ik in ieder geval 10 x liever dan een follikelpunctie
pi_34427510
Dat geloof ik meteen Slaapmeisje , dat lijkt mij ook wel erg pijnlijk.
  woensdag 25 januari 2006 @ 08:55:40 #258
94046 PM-girl
pi_34437020
Diaan, jammer van je negatieve test. Je had het wel verwacht, maar dan nog is het niet leuk.

Bright, spannend hoor, dat onderzoek

Zet hem op!
*
  woensdag 25 januari 2006 @ 09:28:53 #259
114177 Diaan73
pi_34437643
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:45 schreef lunastar het volgende:

Diaan wat spijtig dat het negatief was.. Donderdag naar gyn, wat wordt er dan gedaan? als ik vragen mag?

groetjes
Ik weet niet precies wat hij gaat doen. Ik denk dat het eerst weer zo'n gesprekje wordt van wat er "mis" is en dat hij bepaalde bloedonderzoeken wil laten doen om te kijken hoe het met mn hormoonhuishouding is gesteld.

Het liefst heb ik tabletten om ongi te worden en dan meteen met clomid beginnen, maar of hij dat wil.... vraag ik me af.
Make love, not war ☮
pi_34441649
Dames ik wens jullie even heel veel succes en hoop dat er snel weer 2e streepjes komen.
Voorlopig kan ik even niet meer mee lezen omdat mijn laptop kaduuk is.
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:03:42 #261
114177 Diaan73
pi_34441890
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:55 schreef Xanthe het volgende:
Dames ik wens jullie even heel veel succes en hoop dat er snel weer 2e streepjes komen.
Voorlopig kan ik even niet meer mee lezen omdat mijn laptop kaduuk is.
balen dat je laptop kaduuk is zeg.... hopelijk werkt hij snel weer
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † woensdag 25 januari 2006 @ 12:08:19 #262
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_34442048
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 09:28 schreef Diaan73 het volgende:
Het liefst heb ik tabletten om ongi te worden en dan meteen met clomid beginnen, maar of hij dat wil.... vraag ik me af.
Diaan dat wilde ik toen ook, maar ik moest de natuur zijn gang laten gaan. Ze hadden wel een inwendige echo gemaakt om te kijken of er iets op te zien was. Uiteindelijk dus PCO verschijnselen te zien. Ik ben toen Monnikspeper (van Vitelle) gaan slikken om mijn cyclus weer op gang te krijgen.
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:10:39 #263
114177 Diaan73
pi_34442122
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:08 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Diaan dat wilde ik toen ook, maar ik moest de natuur zijn gang laten gaan. Ze hadden wel een inwendige echo gemaakt om te kijken of er iets op te zien was. Uiteindelijk dus PCO verschijnselen te zien. Ik ben toen Monnikspeper (van Vitelle) gaan slikken om mijn cyclus weer op gang te krijgen.
Wat zijn PCO verschijnselen?
Ik heb al wel een "dossier" dus hij is enigszins wel op de hoogte en dit is een herhaling van toen... Ik denk dat ik zoiezo nog 2 weken af moet wachten en als ik dan nog niet ongi ben ik tabletten van hem krijg. Dat heb ik de vorige keer ook gekregen van hem.
Make love, not war ☮
pi_34442792
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 08:55 schreef PM-girl het volgende:
Diaan, jammer van je negatieve test. Je had het wel verwacht, maar dan nog is het niet leuk.

Bright, spannend hoor, dat onderzoek

Zet hem op!
Dank je wel, maar dan zul je toch nog even geduld moeten hebben, hoor! Zowiezo is het aan MamaBright, of ze de test wilt gaan doen (geen pressie van mijn kant - het is haar lichaam!) en we wachten in ieder geval nog een half jaar om 'de natuur z'n beloop te laten'.

We hebben dus afgesproken om ons er t/m de zomervakantie niet expliciet 'van af te laten hangen', hoewel we natuurlijk wel ermee bezig zijn, al is het maar op de juiste momenten klussen (Maar daar krijg ik een hekel aan, omdat het intieme zo wordt veranderd naar het klaarkomen of zo - moeilijk om het duidelijk op te schrijven, maar soms lijkt het net alsof je zo'n fokstier wordt (wel een hele slechte dan ))
pi_34445620
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:10 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Wat zijn PCO verschijnselen?
Wil het toeval nu dat ik daar gisteren een nieuw topic over heb geopend

[Centraal] - PCOS
  woensdag 25 januari 2006 @ 14:07:44 #266
114177 Diaan73
pi_34445961
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:56 schreef leonieke het volgende:

[..]

Wil het toeval nu dat ik daar gisteren een nieuw topic over heb geopend

[Centraal] - PCOS
Ikheb het gelezen en daar ook gepost. Duidelijk niet.... ik had het al in een ander topic gelezen, maar dat was mij ook niet helemaal duidelijk en ik wist ook niet dat PCO hetzelfde was als PCOS... daar had ik verder niet over nagedacht.

In ieder geval duidelijk nu!!!
Make love, not war ☮
pi_34448617
Bright,ik vond de hsg niet pijnlijk,ik voelde de vloeistof er wel ingaan zeg maar,maar verder niks geen last.
Het verschilt dus heel erg per persoon.Ik zou er wel voor gaan,als je dan kan zien of er iets mis is,hoef je iig.niet nog zelf voor niks een half jaar te klungelen.

PM-girl,van harte met je zwangerschap,wat bere-snel zeg

Groetjes,Minoes
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:22:06 #268
94046 PM-girl
pi_34454528
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:28 schreef minoes_ het volgende:
Bright,ik vond de hsg niet pijnlijk,ik voelde de vloeistof er wel ingaan zeg maar,maar verder niks geen last.
Het verschilt dus heel erg per persoon.Ik zou er wel voor gaan,als je dan kan zien of er iets mis is,hoef je iig.niet nog zelf voor niks een half jaar te klungelen.

PM-girl,van harte met je zwangerschap,wat bere-snel zeg

Groetjes,Minoes
5 maanden, idd nu vind ik het heel snel, al dacht ik er een week geleden nog anders over!
*
pi_34460921
Ff een vraagje, als het mag?
Is rugpijn een zwangerschapskwaaltje?
  woensdag 25 januari 2006 @ 23:23:36 #270
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_34466008
Hoi dames

Inderdaad bright zoals minoes zegt zou ik toch ook dat onderzoek eerst laten doen zodat je toch beetje zekerheid hebt of er iets mis is of niet...

Slaapmeisje geloof je volkomen dat je hsg leiver had dan pu... ik vind dat je al een sterke vrouw moet zijn om steeds die pijn te kunnen ondergaan, ik denk dat ik dat nooit zou kunnen...

Hier nog steeds geen ongis.. alleen rugpijn, puisten, hoofdpijn(links) en veel slijmverlies... maarja heb ook heel harde krampen dus ze zullen nog wle komen...

dames ik duim voo rjullie allemaal toi toi toi
pi_34471171
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:17 schreef Bass-Miss het volgende:

Hier was het een teken dat mamaBright net zwanger was: een heftige rugpijn - terwijl ze echt nooit rugpijn heeft, kon ze toen niet eens 5 minuten blijven staan. Dat was trouwens zo rond de innesteling.
  donderdag 26 januari 2006 @ 08:09:00 #272
94046 PM-girl
pi_34471308
quote:
Zou kunnen? Ik heb nu erg last van spierpijn, alsof ik griep heb (misschien heb ik dat ook wel!)
*
pi_34472460
ja hoor bass-miss. maarrrrr: het is ook een pms-symptoom.
pi_34472963
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 09:44 schreef bixister het volgende:
ja hoor bass-miss. maarrrrr: het is ook een pms-symptoom.
Alleen nog maar gehad toen ik eens een betonnen bloembak wou optilen tot nu toe.
pi_34480218
GEFELICITEERD PM-GIRL!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:56:34 #277
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34486461
quote:
Wat ik nou nooit zo snap is waarom mensen dit soort dingen vragen in een topic waarin iedereen nog aan het proberen is zwanger te raken. Kan je dit niet beter vragen in het zwangerschaps (en gebooorte) topic?
pi_34488188
alsof wij dat weten
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_34488329
Omdat ik denk dat ik me vanalles aan het inbeelden ben.
  † In Memoriam † donderdag 26 januari 2006 @ 18:53:47 #280
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_34490151
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:53 schreef Bass-Miss het volgende:
Kijk, en daar kunnen we nou wél over meepraten
pi_34490223
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:53 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Kijk, en daar kunnen we nou wél over meepraten
Nooit gedacht dat ik het zo spannend zou vinden.
pi_34492100
bass-miss wanneer ga je evt. testen? Ben je bezig met zwanger worden of nog niet?
pi_34492329
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:54 schreef Spekkiemonster het volgende:
bass-miss wanneer ga je evt. testen? Ben je bezig met zwanger worden of nog niet?
Ik denk zondag.
En het zou zeker welkom zijn.
  donderdag 26 januari 2006 @ 20:03:43 #284
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34492469
Oh Bass-Miss ga je mooie mensen op de wereld zetten krulletjes toch
Succes!
pi_34492713
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:03 schreef Luchtbel het volgende:
Oh Bass-Miss ga je mooie mensen op de wereld zetten krulletjes toch
Succes!
Ja, rosse golfjes.
  donderdag 26 januari 2006 @ 20:37:53 #286
3011 E.T.
pi_34493926
Weer een nieuw slachtoffer van de hormonen erbij in dit topic

(klinkt nu misschien niet zo aardig, maar ooit voel je je echt een slachtoffer van hormonen )

Succes BM!
  donderdag 26 januari 2006 @ 20:58:30 #287
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_34494866
Spannend Bass-Miss
Mijn afvalstrijd!
  donderdag 26 januari 2006 @ 21:54:03 #288
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_34497343
Een zwangere Snoopy had ik al voorbij zien hupsen, maar PM-girl had ik nog even gemist. Stom! Gefeliciteerd!!!!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 09:21:03 #289
114177 Diaan73
pi_34508447
Even een update van mijn gyn bezoek gisteren.... zoals al verwacht, wil hij mijn hormoonhuishoding in kaart hebben. Ik moet bloedprikken (gisteren iom gyn meteen maar gedaan omdat ik toch geen cyclus heb) en ik krijg 13 februari a.s. een inwendige echo. Op 27 februari a.s. moet ik weer terug en bespreken we de hormonenhuishouding. Ook wil hij dat bf een zaadtest laat doen, maar daar twijfelen we nog over, omdat onze prioriteit bij het reguleren van de cyclus ligt. Vinden jullie dat raar?
Make love, not war ☮
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:11:19 #290
94046 PM-girl
pi_34509325
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:56 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wat ik nou nooit zo snap is waarom mensen dit soort dingen vragen in een topic waarin iedereen nog aan het proberen is zwanger te raken. Kan je dit niet beter vragen in het zwangerschaps (en gebooorte) topic?

Klopt, maar als beginner in OUD weet je vaak de weg niet helemaal, ik niet tenminste. Omdat ik toen dacht dat ik niet zomaar zwanger zou worden, ben ik begonnen in Als zwanger worden niet makkelijk gaat. Toen werd mij ook heel attent gewezen op dit topic!
*
pi_34544001
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:53 schreef Bass-Miss het volgende:
Toch niet!
  zaterdag 28 januari 2006 @ 11:45:29 #292
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34544110
dus dat betkent dat we je mogen feliciteren ?
pi_34544114
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:39 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Toch niet!
Betekent dit dat je al getest hebt?
  zaterdag 28 januari 2006 @ 11:47:15 #294
24188 Belana
kloon van belana
pi_34544150
joehoe bass-miss????
stormy waters...
sailin'
pi_34544157
Hoewel ik het zelf niet eens kan geloven.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 11:47:47 #296
24188 Belana
kloon van belana
pi_34544168
wow!!! Gefeliciteerd!!!
stormy waters...
sailin'
pi_34544204
Ik geloof het eigenlijk niet hoor, ik ga straks nog eens testen,denk ik.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 11:49:38 #298
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34544212
joech hei proficiat
  zaterdag 28 januari 2006 @ 11:51:53 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34544271
Gefeliciteerd!
Doe eens een foto van de test!