Kan ik me wel voorstellen. Als je zo'n test gaat doen dan schept dat toch verwachtingen.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:04 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik kan me voorstellen dat Diaan niet durft te testen, zeker niet met zo'n onregelmatige cyclus. Dat heb ik zelf ook en het is beter lang te wachten en dan ongesteld te worden, dan de teleurstelling van alweer een negatieve test. Diaan veel sterkte met de wachtdagen en ik duim voor je hoor!
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:27 schreef Spekkiemonster het volgende:
wat leuk diaan! samenwonen met peaceman .... gefeliciteerd!
Wat klote van die test!
afwachten dus .... sterkte
Hier same story en al bijna 5 jaar verder komt goed Diaanquote:Op maandag 16 januari 2006 13:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
dank je we kijken ik iets meer dan hij omdat hij "alles" achterlaat... auto, huis en baan.. en hier helemaal opnieuw moet beginnen, maar komt helemaal goed zodra hij hier woont zegt hij er erg naar uit.
Hij heeft gelukkig al een nieuwe baan per 1 februari 2006 hier in de buurtquote:Op maandag 16 januari 2006 13:38 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Hier same story en al bijna 5 jaar verder komt goed Diaan
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:02 schreef E.T. het volgende:
Diaan, wat balen zeg..
Ik heb je nog wel op januari laten staan hoor.. wilde je niet meteen met alleen maar vraaagtekens naar de onderste plek van 't lijstje verhuizen![]()
En als er zo'n lege follikel springt, wordt je dan toch gewoon ongesteld?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:05 schreef Faja-Lobi het volgende:
Hoi allemaal, de gyn heeft me vandaag gebeld over het bloedonderzoek. Alles was goed en we hebben het nog even over mijn cyclus gehad. Die is toch steeds rond de 41-43 dagen. Lijkt weinig verandering in te zitten en dus heb ik volgens hem wel degelijk een eisprong maar zegt ie het kan ook zo zijn dat er niet iedere maand een eitje springt maar bijvoorbeeld een leeg follikel (hoe schrijf je dat toch). En mijn eisprong zal dan ook niet rond dag 14 zijn maar eerder rond dag 20 zegt hij. Ik moet nu vanaf dag 12 van mijn cyclus vaginaal temperatuur gaan meten en als die 0.5 stijgt heb ik een eisprong. En ik kan ook een LH test kopen bij de apotheek zegt hij en dan kan je ook zien of je een eisprong hebt. En verders mag ik pas terug komen als ik een jaar bezig ben en het nog niet is gelukt.
Faja, ik heb ook een paar maanden LH testen gebruikt maar dat zijn echt allemozes dure krengen. Daarmaast heb ik ook veel gehad aan http://www.vruchtbaarheid.org/ waar beschreven staat hoe je aan de hand van lichamelijke kenmerken kunt zien wanneer je eisprong is. Na een paar maanden hoefde ik die testen niet meer te gebruiken om dat ik met name aan mijn afscheiding precies kon zien wanneer ik vruchtbaar was.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:05 schreef Faja-Lobi het volgende:
Hoi allemaal, de gyn heeft me vandaag gebeld over het bloedonderzoek. Alles was goed en we hebben het nog even over mijn cyclus gehad. Die is toch steeds rond de 41-43 dagen. Lijkt weinig verandering in te zitten en dus heb ik volgens hem wel degelijk een eisprong maar zegt ie het kan ook zo zijn dat er niet iedere maand een eitje springt maar bijvoorbeeld een leeg follikel (hoe schrijf je dat toch). En mijn eisprong zal dan ook niet rond dag 14 zijn maar eerder rond dag 20 zegt hij. Ik moet nu vanaf dag 12 van mijn cyclus vaginaal temperatuur gaan meten en als die 0.5 stijgt heb ik een eisprong. En ik kan ook een LH test kopen bij de apotheek zegt hij en dan kan je ook zien of je een eisprong hebt. En verders mag ik pas terug komen als ik een jaar bezig ben en het nog niet is gelukt.
Na 5 weken had ik een telefonische afspraak bij de gyn. Hij zij dat het gemiddeld 6 weken duurde dat de eerste menstruatie weer kwam, maar dat het soms paar weken eerder of later kon komen. Ik was van plan na a.s. donderdag (10 weken na curettage) een afspraak bij de HA te gaan maken, maar is dus niet meer nodigquote:Op maandag 16 januari 2006 21:20 schreef E.T. het volgende:
Heeft best lang geduurt Meimeltje.. (geen nacontrole gehad bij de gyn?)
Wel mooi natuurlijk dat je er nu weer volop voor kunt gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |